Nee hoor, aantal (halve) seizoenen gezien maar ik vind het niet geweldig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:14 schreef justmattie het volgende:
Iedereen is ineens WIDM fan geworden
Waarschijnlijk is dit het enige grote en goed doordachte programma van de publieke omroep.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond het wel leuk maar ik snap de hele megagrote hype eromheen niet zo.
Al een idee wat je gaat klaarmaken dan ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit om vanavond boodschappen te doen. Tering, wat heb ik honger.
Nee, maar dan heb ik iig weer eten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Al een idee wat je gaat klaarmaken dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Goede compensatie wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar doordat ik gister SOG'de heb ik vandaag veel motivatie!
Moet je ver fietsen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh scheisse als ik op tijd wil komen moet ik of nu weggaan, of gaan fietsen. En ik wil allebei niet.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja beetje jammer alleen dat ik mijn verslag niet af kan maken omdat ik wat dingen mis.
Best ver dus. Hier zit een AH op 900 meter afstand volgens google maps. Daar ging ik laatst in de auto heenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kwartiertje, maar het regent en ik heb weekend OV dus had besloten met de bus te gaan.
Oh nee maar ik bedoelde naar de TU. Dichtstbijzijnde supermarkt zit op 10 minuten lopen, dussehhh vijf minuten fiesten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
[..]
Best ver dus. Hier zit een AH op 900 meter afstand volgens google maps. Daar ging ik laatst in de auto heen
Dat zei je nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh nee maar ik bedoelde naar de TU. Dichtstbijzijnde supermarkt zit op 10 minuten lopen, dussehhh vijf minuten fiesten.
Leren, morgen wat drinken met mijn BFFje en haar vriend, 's avonds naar Amsterdam (zus bezoeken) en naar New Kids Turbo. En nog meer leren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat zei je nietWat zijn je weekendplannen?
Ik ga vanavond naar New Kids Turboquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leren, morgen wat drinken met mijn BFFje en haar vriend, 's avonds naar Amsterdam (zus bezoeken) en naar New Kids Turbo. En nog meer leren.
En jouwe?
Hoelaat is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:59 schreef Kanariegeel het volgende:
De Rijdende Rechter belooft weer geniaal te worden
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:26 schreef DaMook het volgende:
Zo, boodschappen gehaald en de lunch is binnen.
Het beste heb je dus niet gedaan, een lekkere lunch genomenquote:
Ik heb pas om 12.30 uur ontbetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het beste heb je dus niet gedaan, een lekkere lunch genomen.
Middag.
Niet? Zei ie vanochtend nog wel..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:37 schreef themauster het volgende:
Domien doet geen 4-7 dus mischien wel Rudy?
Ik heb hem net gevraagd op twitter en hij zei Nope hij zit wel bij Michiel vannacht geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb hem net gevraagd op twitter en hij zei Nope hij zit wel bij Michiel vannacht geloof ik
quote:Arjan Snijders
@rudymackay Als je wilt, mag jij van mij vannacht aan de slag. Bel nog ff!
Ik hoop Ready to Start, al is het voor veel mensen denkik al een wat ouder liedje. Zolang het maar geen James Blake wordt...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat wordt de megahit? De nieuwe HURTS zou leuk zijn.
James Blake ga ik echt heel slecht trekken als MH dan wordt dan een weekje geen 3FMquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:20 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Ik hoop Ready to Start, al is het voor veel mensen denkik al een wat ouder liedje. Zolang het maar geen James Blake wordt...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
James Blake, welk nummer van hem? Ik heb hem vast al wel gehoord maar ik weet zo niet welke het is.
Ja idd. Ken het sowieso ook van tv, een of andere reclame.quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Achja SR ertussen, en daarbij zijn de meeste MH's niet splinternieuw.
Leuke meid. Heb d'r wel eens gezien bij DWDD...quote:
Ik wist toch niet welk nummerquote:
19.00quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:41 schreef Guanabana het volgende:
Haai!
Wanneer komt dat Ekstra weekend?
Maandag is hij er weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe lang heeft Giel eigenlijk vakantie?
3fm.nlquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je luistert dus niet eens naar 3FM?![]()
Hopelijk is hij volgende week weer terugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
Frank Danequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:59 schreef Guanabana het volgende:
Wie is die gast in de plaats van Coen?
Ik zou hem doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |