gefeliciteerd julliequote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:09 schreef Raissa het volgende:
Mila en ik komen ons ook melden hier, 2 jaar geleden om 6:04 is ze geboren. A.s. zondag haar feestje, vandaag haar 'feestje' op het kdv.![]()
Ik ken dat jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Raissa het volgende:
Het speelgoed opruimen is hier ook een klusje vandaag.. Maar ik ben niet zo goed in kiezen wat nou weg kan, ik lijk dan zelf wel een kind
Ik kan dat dus heel goed. Weg ermee. Tijdje niet mee gespeeld ? Berging in en eens kijken wat er in de berging staat waar ze nu weer even mee kunnen spelen. In de kamer staat een keuken en daar spelen ze veel mee, ook tekenen ze veel. Voor de rest rotzooit het de hele dag aan met weetikveelwat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:45 schreef Raissa het volgende:
Het speelgoed opruimen is hier ook een klusje vandaag.. Maar ik ben niet zo goed in kiezen wat nou weg kan, ik lijk dan zelf wel een kind
Die namen die ze er dan aan geeftquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Speelgoed wegdoen, ben ik ook niet zo goed in, tis allemaal nog zo mooi enzo....
Knuffels daarentegen, die kan ik wel wegdoen. Alleen mijn prinses niet.
Soms verstop ik weleens wat knuffels maar ze heeft het altijd meteen door....
"waar is mijn lollifant? En Prinses Ariane? En koos? en paarsie????"
In de oosterpoort was ik vanmorgen nog. Ik ben met Twan naar Elly... nog wat geweest. Zit aan Hengelosestraat. Maar zij is samen gegaan met nog 2 andere logopedisten.. en ze houden zelfs praktijk bij mijn eigen huisarts. Dus als Lennon moet (en die kans is groot denk ik) dan ga ik denk weer daar naartoe. Mn neefje is nu ook bij haar en zij kende Twan nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
De 1e was Logopediepraktijk Ludden (vlakbij stokhorstschool), de 2e Logopediepraktijk Greven (in de oosterpoort). Hier staan nog meer: http://logopedietwente.nl/
Gaat kp met je mee op vakantie?quote:
quote:
Zo probeer ik het ook altijd te doen, maar ze heeft me al-tijd doorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik leg tegenwoordig wat speelgoed aan de kant en als ze er naar vraagt mag het weer terug in de speelgoedkist en vraagt ze er niet meer naar komt het ook niet meer terug.
Ze heeft zo belachelijk veel dat ze het dus meestal niet mist
Ik zie haar op mijn lijstje staan. De oosterpoort is wel lekker practisch qua afstand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In de oosterpoort was ik vanmorgen nog. Ik ben met Twan naar Elly... nog wat geweest. Zit aan Hengelosestraat. Maar zij is samen gegaan met nog 2 andere logopedisten.. en ze houden zelfs praktijk bij mijn eigen huisarts. Dus als Lennon moet (en die kans is groot denk ik) dan ga ik denk weer daar naartoe. Mn neefje is nu ook bij haar en zij kende Twan nog.Vooral de situatie, omdat de ene week ik er met Twan was en de andere week mn ex.
Ja, dat is lekker dichtbij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:46 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik zie haar op mijn lijstje staan. De oosterpoort is wel lekker practisch qua afstand.
Daar niks ernstigs te doen hoop ik?
was het een saai boek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:17 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb dentinox en neusspray gedaan, een klein lichtje aan gedaan en een boek gegeven. 5 minuten later was het stil. Waar het aan heeft gelegen weet ik niet?
hier is het al een paar keer dat hij pas tegen één uur, half twee gaat slapen en dan tot half vier (voorheen twaalf tot half twee, twee uur) en dan pas rond half zeven naar bed (voorheen om half zes, kwart voor zes). ik vind het nog wel wennen, maar de nieuwe avondbedtijd icm met half uur later eten bevalt me wel goed (geloof ik)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Tinuviel, fijn dat hij uiteindelijk wel is gaan slapen. Nu hopen dat het vannacht beter gaat.
Chris heeft nou al 3 dagen op rij zijn middagslaapje overgeslagen. Heb hem vanavond maar om 19.15 in bed gestopt, ipv 20.30. En heb hem ook niet meer gehoord. Ik vermoed dat het slaapje nu echt snel gaat verdwijnen..
Tussen 19 en 19.30 liggen ze erin. Op donderdag en vrijdag, dan gaan ze naar de creche, is het vaak 19 uur al helemaal stil.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Memmel het volgende:
Half zes slapen? Jemig, dan ben ik nog onderweg uit mijn werk.
Zeven uur ligt het spul er hier in.
Ga je straks toch een spelletje met haar doen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zwaar teleurgesteld meisje hier: we gingen naar de speelochtend van de spelotheek, maar die was er onverwacht niet. Ze heeft de hele weg terug gehuild, zelfs toen we al thuis waren nog. Nu ligt ze op mijn schoot te slapen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef simmu het volgende:
de juf heeft al wel geleerd dat een tafeltje met een waxinelichtje erop niet zo'n goed idee is met 6 kindjes tussen de 2 en de 4
Ikeaquote:
klinkt goed!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Books het volgende:
Ja op zich gaat het eindelijk is een keer rustig hier in huis. Doe wel effe een update in het hoe gaat het met ons. Maar met de peuter gaat het eindelijk weer de goede kant op.
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens langskom met Lennon. Dat kan nu wel.... Wat fijn dat Chris nu lekker aan het spelen is geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Books, fijn dat het beter gaat!
DJMO, het is een begin
Chris staat in de Ikea ook vaak bij de keukentje te spelen. Thuis heeft hij een fornuisje van de hema met de pannetjes van de Ikea. Wat zelf gemaakte vilt-voedsel erbij. Niet zo duur, en past in een kistje in de kast.
Vanochtend met Chris weer naar de speelochtend geweest in de wijk. Normaal zit hij dan veel bij mij, en vindt de andere kindjes maar druk. Maar vanochtend toch een vriendje gemaakt. Samen met de bal gespeeld en gestoeid. Heerlijk om te zien dat hij dan zo lekker bezig is.
Kan ik dan wel gewoon komen en meegaan eigenlijk? Of moet ik ons ergens aanmelden?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Nijna, Bij Chris gaat die weerbaarheid nu goed vooruit. Maar het moet natuurlijk niet te erg worden. Chris gaf alles maar af als een kindje hem aankeek. Maar dat is de laatste maanden echt duidelijk beter geworden. Hij houd het speeltje nu wel goed vast. En duwt als het kindje doorzet. Dus hier was het een kwestie van tijd.
Gezellig Diaan, volgende week gaan we naar een binnenspeeltuin (Borne). De week erna gaan we "gezonde" toetjes koken.
geen ervaring hier maar wel eenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef appelsap het volgende:
Wij hebben een brief gekregen van de GGD voor een extra onderzoek.
Er staat in: Dit is een onderzoek naar de algemene ontwikkeling (met kind) naar aanleiding van het vorige onderzoek.
Wij krijgen dit onderzoek ivm mijn psychische problemen en dus vinden ze het belangrijk om Damian goed in de gaten te houden.
Maar nu maak ik me dus al zorgen en ik heb echt geen idee wat ik me bij dat onderzoek moet voorstellen...? Iemand hier wel eens van gehoord?
ik weet niet in hoeverre je tegenstander bent van kant en klaar, maar wat ik dus sinds kerst ofzo doe, is na z'n avondeten en toetje ook nog een zakje knijpfruit geven. hoe slecht hij ook eet, z'n toetje beland vaak ondersteboven op het blad, z'n knijpfruit gaat wel altijd op. Wellicht dat hij zo toch net die boost extra krijgt om weer "normaal" te gaan eten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:44 schreef Marie79 het volgende:
Mila met d'r keukentje
Jan op de fiets
Appelsapook hier geen ervaring...
De lactulose doet goed zijn werk hier... Al 2x een (dunne) poepluier. Morgen dus maar iets minder geven en kijken of Maarten ook (bijna) elke dag blijft poepen.
Nu ook weer wat beter gaan eten (brood gaat wel redelijk), maar avondeten en toetjeVan de week nog gewogen, en 12 kg woog hij, lijkt me netjes, dus maak me geen zorgen hierover. Komt wel weer goed...
wowquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag zonder luier: 1 ongelukje. Ze was ook heel boos omdat dat haar kittybroek was. Daarna een roze broek, na veel onderhandelen, en die bleef droog want die mocht ook niet vies worden. Gaaf hè?
da's ook nog een idee! ik heb nog een heel schattige foto van selene smachtend voor de tralies van de speelplaats van de psz!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar een fotolijstje met een foto van Selene erin daarentegen is weer leuker om te bewaren.
Wow Tico, wat knap!!!!
het is niet aanmatigend? ik vind het toch zo eng om met zulke dingen dan een foto van je kind te gevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb zelf ook weleens van kindjes dingetjes gekregen met fotootje erop, dat zijn wel de dingen die je bewaart.
je hebt helemaal gelijk! de stomme dingen waar een mens zich druk om kan maken he! ik heb nu wel weer een plan: een zelfgemaakt lijstje, (wisselbaar uiteraard) met aan de ene kant die foto van selene voor de peuterspeelzaal en aan de andere kant een tekening van selenequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou dan is het toch duidelijk...dan doe je dat niet.
Ja, zo doe ik het, met de kookwekker erbij. Helemaal trots is ze als ze hem zelf weer mag zetten. En dat is dan ook het enige waar ze enthousiast van wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Elk half uur vragen en elk uur op de wc, of ze nu nee zegt maakt niet uit gewoon proberen. Favoriet onderbroek aan, en steeds benadrukken dat grote meisjes op de wc plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |