wowquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag zonder luier: 1 ongelukje. Ze was ook heel boos omdat dat haar kittybroek was. Daarna een roze broek, na veel onderhandelen, en die bleef droog want die mocht ook niet vies worden. Gaaf hè?
da's ook nog een idee! ik heb nog een heel schattige foto van selene smachtend voor de tralies van de speelplaats van de psz!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar een fotolijstje met een foto van Selene erin daarentegen is weer leuker om te bewaren.
Wow Tico, wat knap!!!!
het is niet aanmatigend? ik vind het toch zo eng om met zulke dingen dan een foto van je kind te gevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb zelf ook weleens van kindjes dingetjes gekregen met fotootje erop, dat zijn wel de dingen die je bewaart.
je hebt helemaal gelijk! de stomme dingen waar een mens zich druk om kan maken he! ik heb nu wel weer een plan: een zelfgemaakt lijstje, (wisselbaar uiteraard) met aan de ene kant die foto van selene voor de peuterspeelzaal en aan de andere kant een tekening van selenequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou dan is het toch duidelijk...dan doe je dat niet.
Ja, zo doe ik het, met de kookwekker erbij. Helemaal trots is ze als ze hem zelf weer mag zetten. En dat is dan ook het enige waar ze enthousiast van wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Elk half uur vragen en elk uur op de wc, of ze nu nee zegt maakt niet uit gewoon proberen. Favoriet onderbroek aan, en steeds benadrukken dat grote meisjes op de wc plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |