Beste Wilfred: Slaat jouw vrouw je ook als zij der zin niet krijgt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beste Johan: Sla jij je vrouw ook wel eens als jij je zin niet krijgt
Insturen
Wilfred: Komt bij jou thuis ook huiselijk geweld voor als je tegen de zin van de partner nog 1 karaoke nummer wil zingen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Beste Wilfred: Slaat jouw vrouw je ook als zij der zin niet krijgt?
Dat is wel erg laat.. Uitsmijtertje is weer genieten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef TheDutchguy het volgende:
Kut postbodes, mijn VI nog steeds niet
ik had hem gewoon gisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef TheDutchguy het volgende:
lekker uitsmijtertje hoor volgende week weer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat.. Uitsmijtertje is weer genieten.
Ik denk dat hij snel vrienden met Derksen zal wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef tjoptjop het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Herman Brusselmans wel eens als gast wil zien. Dat lijkt me echt briljant
Voorbeeldje
Ik vrees alleen wel voor Geneequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij snel vrienden met Derksen zal worden
Goede columnist voor VIquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij snel vrienden met Derksen zal worden
is toch heerlijk man uitsmijtertje, niks mis meequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
lekker uitsmijtertje hoor volgende week weer.
staken ze bij jou elke week ? Ik zou klagen bij VIquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef TheDutchguy het volgende:
Dat zal wel indruk maken op de postbezorgers.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
staken ze bij jou elke week ? Ik zou klagen bij VI
Nee die postbode op zijn bek slaan net zoals Hansie bij zijn vrouw deed dat maakt tenminste wel indrukquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Arbeitslos het volgende:
Dat zal wel indruk maken op de postbezorgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |