abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90963961
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:13 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ja man, werk in mijn geval... Zit hier nog tot kwart voor 7 en dan ga ik naar huis. Nachtdiensten zijn peanuts als je een pc hebt.
Films en series worden verslonsd tijdens mijn nachtdiensten. Fok houdt me ook weleens bezig, alleen zit ik op zulke willekeurige tijdstippen hier dat ik eigenlijk niemand ken, maar het is desondanks gezellig.. op z'n tijd
FOK! is idd een prima nachtelijk tijdverdrijf ja ^O^ Vooral in de weekenden met dat dronken volk _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90963964
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

FOK! is idd een prima nachtelijk tijdverdrijf ja ^O^ Vooral in de weekenden met dat dronken volk _O-
Hahaha, goeie tip. Morgen heb ik ook nog een nachtdienst en ik zal zeker ff een bezoekje brengen..
Heb je al lang last van slaapgebrek trouwens?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 05:18:08 #253
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90963966
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 05:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja die inkakmomentjes erg verraderlijk als je van jezelf al niet super makkelijk slaapt. Scheelt het wel met slapen als je veel sport dan? Of sla je ook wel eens een dag over?
Ik sport veel waardoor ik enorm veel energie heb. Ben nu door een blessure wat beperkter vooral wat rennen betreft..
En door m'n werk, op om 06.00, hele dag actief, thuis om 17.30, koken, chillen en naar bed gaan om 23 kan ik altijd slapen.
Ik slaap ook altijd en overal.
Maar als ik vrij heb kan ik m'n ei niet kwijt.. :')
Dus ga ik meer sporten, maar dat kan ik dus niet..
En met bankhangen verbruik ik niet de energie die ik anders wel zou verbruiken dus word ik niet moe, alleen een beetje uitgeput op den duur.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90963977
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hahaha, goeie tip. Morgen heb ik ook nog een nachtdienst en ik zal zeker ff een bezoekje brengen..
Heb je al lang last van slaapgebrek trouwens?
Pfff al jaren man. Soms is het erger dan andere momenten. Slaap ook wel eens een week 6/7 uurtjes. Mijn vriendin die is flink sjago als ze maar "zo kort slaapt". :X
Alleen nu is het weer zo'n fase van extreemheid weet je wel. Geestelijk zal het allemaal wel. Maak me alleen wel eens zorgen qua lichamelijk. Slaap = natuurlijk dé manier voor je lichaam om te herstellen of course.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90963979
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:18 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik sport veel waardoor ik enorm veel energie heb. Ben nu door een blessure wat beperkter vooral wat rennen betreft..
En door m'n werk, op om 06.00, hele dag actief, thuis om 17.30, koken, chillen en naar bed gaan om 23 kan ik altijd slapen.
Ik slaap ook altijd en overal.
Maar als ik vrij heb kan ik m'n ei niet kwijt.. :')
Dus ga ik meer sporten, maar dat kan ik dus niet..
En met bankhangen verbruik ik niet de energie die ik anders wel zou verbruiken dus word ik niet moe, alleen een beetje uitgeput op den duur.. :')
Wow klinkt idd alsof je energie voor 3 hebt zeg ^O^ Kun je niet als je vrij bent nog meer sporten? Of is de werking van sport op je slaappatroon op een gegeven moment ook gewoon klaar?

Wel een goede tip trouwens. Ik squash nu 2x per week een uurtje en that's it :')
Groetjes, Ezio.
pi_90963980
Hoii
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_90963982
Mogguh aight :W
Groetjes, Ezio.
pi_90963986
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Pfff al jaren man. Soms is het erger dan andere momenten. Slaap ook wel eens een week 6/7 uurtjes. Mijn vriendin die is flink sjago als ze maar "zo kort slaapt". :X
Alleen nu is het weer zo'n fase van extreemheid weet je wel. Geestelijk zal het allemaal wel. Maak me alleen wel eens zorgen qua lichamelijk. Slaap = natuurlijk dé manier voor je lichaam om te herstellen of course.
Gast, al jaren? Heavy shit man... Was het niet Da Vinci die ook zo weinig slaapte? Vroeg me altijd af hoe dat gezond kon zijn.
Ik hoop voor je dat je er op een dag (lees: binnenkort) vanaf bent.

PS: ik dacht je eerst wat tips te geven, maar ik denk niet dat er iets is wat ik kan zeggen dat jou helpt helaas.
pi_90963987
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:27 schreef aight1 het volgende:
Hoii
Hee man
pi_90963990
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Slaap ook wel eens een week 6/7 uurtjes.
Seriejoesoe?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  vrijdag 7 januari 2011 @ 05:38:59 #261
168777 Rave_NL
pi_90963993
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 05:26 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wow klinkt idd alsof je energie voor 3 hebt zeg ^O^ Kun je niet als je vrij bent nog meer sporten? Of is de werking van sport op je slaappatroon op een gegeven moment ook gewoon klaar?

Wel een goede tip trouwens. Ik squash nu 2x per week een uurtje en that's it :')
Nou door m'n werk ben ik de hele dag druk bezig en sport dan al gauw 1 tot 2x per dag, eet en verbrand ook ongelooflijk veel (klein weeshuis kan een maand leven van mijjn maaltijden voor een week :') ), maar als ik thuis ben sport ik ook 1 à 2 keer, maar heb nooit hetzelfde ritme als in een werkweek.
Want thuis is juist mijn comfortzone waar ik lekker bij kan komen van een dag hard werken en kom ik in een "uit"-modes waardoor ik kan rusten. En in het weekend blijf ik druk bezig maar dan snachts met zondag om weer bij te komen voor maandag.
Dus het is principe 1 hectische rit tot zondagochtend als ik de kroeg/club uit strompel..
Nu zit ik echter met vakantie thuis, dus die energievretende 9 uur mis ik, waardoor dag op dag op dag een energieoverschot opgebouwd wordt die dus aan het einde van de vakantie resulteerd in algehele insomnia... :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 05:46:44 #262
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_90964001
Goedemorgen!
Pedicabo ego vos et irrumabo.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 05:48:04 #263
168777 Rave_NL
pi_90964004
Kut, ik had al zo'n vermoeden toen ik vogels hoorde fluiten.. :')
pi_90964018
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Gast, al jaren? Heavy shit man... Was het niet Da Vinci die ook zo weinig slaapte? Vroeg me altijd af hoe dat gezond kon zijn.
Ik hoop voor je dat je er op een dag (lees: binnenkort) vanaf bent.

PS: ik dacht je eerst wat tips te geven, maar ik denk niet dat er iets is wat ik kan zeggen dat jou helpt helaas.
Niet natuurlijk. Maar je doet er vrij weinig aan. Medicatie heeft veel bijwerkingen en is uiteindelijk verslavend.
Soms als ik het weekend los ben gegaan en (te) veel gedronken heb dan slaap ik een nacht lekker 8-)
Maar daarmee wil ik uitkijken want voor je het weet ben je een alcoholist die zonder fles whiskey leeg te zuipen überhaupt niet aan wat nachtrust toekomt.

Wees maar blij dat je die shit niet hebt man. Reteirritant :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Stokstaart op 07-01-2011 06:03:37 ]
Groetjes, Ezio.
pi_90964023
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:38 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nou door m'n werk ben ik de hele dag druk bezig en sport dan al gauw 1 tot 2x per dag, eet en verbrand ook ongelooflijk veel (klein weeshuis kan een maand leven van mijjn maaltijden voor een week :') ), maar als ik thuis ben sport ik ook 1 à 2 keer, maar heb nooit hetzelfde ritme als in een werkweek.
Want thuis is juist mijn comfortzone waar ik lekker bij kan komen van een dag hard werken en kom ik in een "uit"-modes waardoor ik kan rusten. En in het weekend blijf ik druk bezig maar dan snachts met zondag om weer bij te komen voor maandag.
Dus het is principe 1 hectische rit tot zondagochtend als ik de kroeg/club uit strompel..
Nu zit ik echter met vakantie thuis, dus die energievretende 9 uur mis ik, waardoor dag op dag op dag een energieoverschot opgebouwd wordt die dus aan het einde van de vakantie resulteerd in algehele insomnia... :')
Ja eigenlijk moet je proberen om er een balans in te vinden. Weekend stappen is leuk maar dan zit je dus zondag op maandag weer van tralala midden in de nacht.
Ach zijn zo te zien genoeg mensen die er problemen mee hebben. Jammergenoeg is de wetenschap nog niet zo ver dat ze een effectief inslaap/doorslaap middel kunnen ontwikkelen zonder allerlei klote bijwerkingen.
Groetjes, Ezio.
pi_90964029
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 05:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niet natuurlijk. Maar je doet er vrij weinig aan. Medicatie heeft veel bijwerkingen en is uiteindelijk verslavend.
Soms als ik het weekend los ben gegaan en (te) veel gedronken heb dan slaap ik een nacht lekker 8-)
Maar daarmee wil ik uitkijken want voor je het weet ben je een alcoholist die zonder fles whiskey leeg te zuipen überhaupt niet aan wat nachtrust toekomt.

Wees maar blij dat je die shit niet hebt man. Reteirritant :r
Ik hoor je, luid en duidelijk. Echt respect dat je de discipline hebt om niet naar 'hulpmiddelen' te grijpen! Dat doen maar weinig mensen je na volgens mij... ik ben er een van :X
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 06:11:39 #267
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_90964039
stokstaart, ga eens slapen joh
F.K.A. SuperwormJim
pi_90964049
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 06:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ik hoor je, luid en duidelijk. Echt respect dat je de discipline hebt om niet naar 'hulpmiddelen' te grijpen! Dat doen maar weinig mensen je na volgens mij... ik ben er een van :X
Thx man! Maar ook weinig keus he. Wel een poos geblowd daar slaap je wel lekker op :P
Bedoel je trouwens dat jij wel of niet naar 'hulp'middelen grijpt ?
Groetjes, Ezio.
pi_90964050
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 06:11 schreef SuperwormJim het volgende:
stokstaart, ga eens slapen joh
Als jij nou een lekker wijf was mocht je me moe maken.
Groetjes, Ezio.
pi_90964053
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 06:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Thx man! Maar ook weinig keus he. Wel een poos geblowd daar slaap je wel lekker op :P
Bedoel je trouwens dat jij wel of niet naar 'hulp'middelen grijpt ?
Ik zou heel snel naar hulpmiddelen grijpen in jouw situatie. Ik grijp sowieso naar hulpmiddelen, gewoon omdat ik het leuk vind. Ik ben er niet trots op uiteraard :N

Blowen doe ik regelmatig, voorheen dagelijks nu nog steeds 3 a 4 keer per week. Het vreemde van mijn lichaam is dat ik absoluut niet kan slapen als ik knetterstoned ben... Dat heb ik nog maar weinig mensen horen zeggen :P
pi_90964058
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 06:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ik zou heel snel naar hulpmiddelen grijpen in jouw situatie. Ik grijp sowieso naar hulpmiddelen, gewoon omdat ik het leuk vind. Ik ben er niet trots op uiteraard :N

Blowen doe ik regelmatig, voorheen dagelijks nu nog steeds 3 a 4 keer per week. Het vreemde van mijn lichaam is dat ik absoluut niet kan slapen als ik knetterstoned ben... Dat heb ik nog maar weinig mensen horen zeggen :P
Zo gek is dat niet hoor. Als je weed rookt helemaal. Daar kun je best lekker van 'trippen' . Als je dan je oogjes dicht doet gaat die trip soms gewoon verder.
Kun je beter een goede pollum roken. :7

Maar ik ga zo maar eens koffie zetten voor iedereen wakker is hier :')
Spreek je wel weer aight :W peace!
Groetjes, Ezio.
pi_90964059
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 06:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zo gek is dat niet hoor. Als je weed rookt helemaal. Daar kun je best lekker van 'trippen' . Als je dan je oogjes dicht doet gaat die trip soms gewoon verder.
Kun je beter een goede pollum roken. :7

Maar ik ga zo maar eens koffie zetten voor iedereen wakker is hier :')
Spreek je wel weer aight :W peace!
Later man, was good talking..
:W
  vrijdag 7 januari 2011 @ 06:33:26 #273
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_90964084
hihi
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 06:35:06 #274
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_90964088
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 06:33 schreef Chloroform het volgende:
hihi
Waar heb je jeuk?
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 7 januari 2011 @ 06:36:10 #275
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_90964093
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 06:35 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Waar heb je jeuk?
In mn knieholtes hihihihi
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')