Hier ook. Binnenkort maar eens naar een dokter.quote:
Werk je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier ook. Binnenkort maar eens naar een dokter.![]()
ja manquote:
Nouja, puur en alleen door de vakantie..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier ook. Binnenkort maar eens naar een dokter.![]()
Damn.. dat klinkt idd wel een beetje als de symptomen van... Maar je slaapt helemaal niet of gewoon weinig?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja man
gelukkig niet op tijd te beginnen of zo maar toch
3 uur per nacht slapen gaat nergens meer over
het ziekste is dat ik nog redelijk overeind blijf ook
Ik besloot om 12 uur naar m'n nest te gaan, heb nog at gelezen tot half 1 en daarna niets. Klaarwakker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja man
gelukkig niet op tijd te beginnen of zo maar toch
3 uur per nacht slapen gaat nergens meer over
het ziekste is dat ik nog redelijk overeind blijf ook
Ja het is soms wel kut. Zoals nu ook. Ik sliep 11 uur en dan tegen 2 uur ben ik weer wakker. Klaarwakker wel te verstaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 04:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Damn.. dat klinkt idd wel een beetje als de symptomen van... Maar je slaapt helemaal niet of gewoon weinig?
edit: ok, ik kan blijkbaar niet meer lezen! je slaapt dus maar 3 uur.. ik zou dood zijn na 2 dagen waarschijnlijk!
Zeer herkenbaar. Wat misschien kan werken voor je is gewoon alleen in je nest gaan liggen als je echt moe bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik besloot om 12 uur naar m'n nest te gaan, heb nog at gelezen tot half 1 en daarna niets. Klaarwakker.
Geen geeuw, geen slaap, geen moeie ogen. Niks.
Dus ben inmiddels alweer ontelbare hoofdstukken verder..
Via een installatiebedrijf van familie doe ik onderhoud aan brandblussystemen en allerlei andere elektronische en softwarematige beveiligingstoepassingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:04 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe laat moet je op je werk verschijnen dan?
En is het een actieve of passieve baan?
Ja die inkakmomentjes zijn erg verraderlijk als je van jezelf al niet super makkelijk slaapt. Scheelt het wel met slapen als je veel sport dan? Of sla je ook wel eens een dag over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:09 schreef Rave_NL het volgende:
Nou ik heb gewoon energie voor drie die ik door m'n beroep aardig kwijt kan maar elke vakantie komt er een moment dat ik gewoon niet in slaap kan vallen.. Ben nu al een week lang pas om 3/4 uur in slaap, zet m'n wekker om half 8, loop hard en fitness maar heb nergens last van.
Alleen vanavond na het eten had ik ff een inkakmomentje maar dat is de reden waarom ik nu weer langer wakker ben..
En ik drink juist in zulke periodes geen koffie, eet geen suikers en dergelijke maar ben gewoon helemaal klaarwakker..
Schijtirritant..
Ja man, werk in mijn geval... Zit hier nog tot kwart voor 7 en dan ga ik naar huis. Nachtdiensten zijn peanuts als je een pc hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja het is soms wel kut. Zoals nu ook. Ik sliep 11 uur en dan tegen 2 uur ben ik weer wakker. Klaarwakker wel te verstaan.
Op zich geen probleem alleen als ik straks aan het werk ga raak ik 'numb' = zo afgestompt als het maar wezen kan.
Voor werk boeit dat niet heel erg, maar het gezin heeft er denk ik wel onder te lijden.
Probleem is dat dokters ongetwijfeld weer met medicatie zullen komen. En eigenlijk wil ik daar helemaal niet aan.
En wat houdt jouw wakker op dit belachelijke tijdstip? Werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |