Nicee ik omdat tentamenweekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb nu al twee periodes elke vrijdag vrij. Heerlijk zo een vroeg weekend.
Echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Meisjes die van KFC houden bestaan dus toch. Anderhalf jaar geleden zat ik nog met een groep mensen die het zielig vonden voor al die kippetjes maar McDonald's prima vonden.
Nee, Bob is knapper.quote:
Niet haten..ik sta met allemaal BN'ers op de fotoquote:
Oh Flippiee...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon momenteel in het Westen jaGoed gegokt dus
Maar zoek een vaste vriendin..bouw een relatie met haar op..dit zal je een goed gevoel geven en alles..niet meer elk weekend een ander chickie hosselen..maar gewoon gezellig met z'n tweetjes op de bank dramaseries kijken samen met je schoonouders
Lindgren haiquote:
Vriendjequote:
Erben Wennemarsquote:
Dit is toch al een tijdje een twijfelgeval?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:04 schreef Floxcie het volgende:
Wie is Brian?
[..]
Oh Flippiee...Nee, maar even serieus. Dat wil ik op zich wel, het ene meisje waar ik (in eerde nachtbaggers) iets mee wou opbouwen is nu een twijfelgeval geworden. Vandaag na twee weken gezien en lekker enthousiast tegenover mij en tegelijkertijd heel afstandelijk...
Schatteboutjequote:
Als je mij quote he, vergeet voortaan die gast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapze baas!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi mensen die mij aanbidden. Ik heb nog steeds koorts, dus ga pitten.HOije.
Kom in het bed van mu kamerr slapu dann.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je mij quote he, vergeet voortaan die gast.
Dt zei ikEn vanwaar die liefde in ene dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
God zijt met u en Flippiee's KFC vleugeltjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
God zijt met u en Flippiee's KFC vleugeltjes.
Hihihihiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:04 schreef Floxcie het volgende:
Wie is Brian?
[..]
Oh Flippiee...Nee, maar even serieus. Dat wil ik op zich wel, het ene meisje waar ik (in eerde nachtbaggers) iets mee wou opbouwen is nu een twijfelgeval geworden. Vandaag na twee weken gezien en lekker enthousiast tegenover mij en tegelijkertijd heel afstandelijk...
Beterschapquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Monoquote:
Ik heb telkens het idee dat zijn hoofd erop geplakt isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En vanwaar die liefde in ene dan?
[ afbeelding ]
lAph yOuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
Ja?
[..]
Beterschap
[..]
Mono
Henkiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef Henkie94 het volgende:
Sorry voor late binnenvallert.Was even een kneitergeil proggie aan t fixen jeweets
Een koud kusje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
Ja?
[..]
Beterschap
[..]
Mono
Toffe uiquote:
Ik wil niet meer naar doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
luvvv joe toeeequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Monopoly. Kwaliteitsgebagger van hier naar daar en terug.
Zie je dat nu pas..?quote:
Dat komt goed uitquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik het wel mee, warm kusje terug, zijn we samen lauw
Zeker fijn nummerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef Monopoly het volgende:
KEIGEIL NUMMER!!!!
LUISTEREN JONGUH!!!!
Baasmeisjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik het wel mee, warm kusje terug, zijn we samen lauw
Dat komt wel goed dan denk ik zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat komt goed uitWant ik wil alleen maar liefde van jou
[ afbeelding ]
Nee..het is allemaal echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Die kop is op al die foto's geplakt he?
Hoi cheylert.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef Dyr. het volgende:
hoi wie nog binnenkwam en nog niet begroet was door mij
doei voor wie weg ging/gaat
Oh, nou het ziet er wel nep uit op één of andere manierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..het is allemaal echt
[ afbeelding ]
BOB OFFENBERG EN BRIAN IN ÉÉN FOTO!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..het is allemaal echt
[ afbeelding ]
Wat heb je tegen deze man?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
BOBJE
Tevens, flikker s op met die graftak.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Ludo ik weet niet wie het wc papier opgemaakt heeft... volgens mij was het Babette
Die man is engquote:
Tis duidelijk een kneusjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heb je tegen deze man?
[ afbeelding ]
Ludo was zwarte pietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Ludo ik weet niet wie het wc papier opgemaakt heeft... volgens mij was het Babette
Deze staat op mijn nachtkastjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
BOB OFFENBERG EN BRIAN IN ÉÉN FOTO!
Die gaat boven mijn bed.
Nep Michael....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze staat op mijn nachtkastje
[ afbeelding ]
Hij is vroeger al zoveel gepestquote:
Hoezo negeerde je me dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:11 schreef Flippiee het volgende:
Ok. Henkie ik wil en kan je niet meer negeren.
HENKIEEEE
Nee.. {quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij is vroeger al zoveel gepestGeef hem nu wat liefde
[ afbeelding ]
Zij was van X-Factor of Idols. Mooie jongedame hequote:
Bazen poste niet in NachtBagger.quote:
Je deed van de week gemeenquote:
Tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Skippen naar 1.12 Dan gaan mijn helden helemaal los.
Die jaap lacht echt als een aap.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij is vroeger al zoveel gepestGeef hem nu wat liefde
[ afbeelding ]
Jawel, lauwe kusjes zijn baas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent nu al de 3e user die mij baas vindTerwijl ik niet echt iets geweldigs doe geloof ik
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je deed van de week gemeenmaar ben vergeten waarom ook al weer, dus nu negeer ik je niet meer.
[..]
Tof
Wut?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Bazen poste niet in NachtBagger.
Zit je nou in de clan of wat?
Dat gezicht van die rechterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zij was van X-Factor of Idols. Mooie jongedame he
[ afbeelding ]
Ga weg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Bazen poste niet in NachtBagger.
Zit je nou in de clan of wat?
Ja, DIBS!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zij was van X-Factor of Idols. Mooie jongedame he
[ afbeelding ]
Is al mn 2e pizza vandaag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flikker op, ik heb zunne honger he
Klootzakquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flikker op, ik heb zunne honger he
Ik heb geen penis om mee te gevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Caro Emerald. Wie zou haar geven?
Denk je serieus dat er een vrouw bestaat die ik niet zou geven?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Caro Emerald. Wie zou haar geven?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga maar pitten, nog 1 dagje werken en danWEEKEND
Kusje voor BHzakje, omdat fokvriendin
En de rest van de dames een dikke knuffel
En aan de heren :
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:15 schreef Monopoly het volgende:
En aan de heren :
quote:
Dag Monoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:15 schreef Monopoly het volgende:
En aan de heren :
Ik wil Brian gewoon ontmoeten manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:16 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil een centraal topic waarin alle grote artiesten en bekendheden zoals Brian, Zanger Petro, Zanger Rinus, M.C. Martin, Bustaflex, Monsif, JayJay et centra samenkomen.
Die was er alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:16 schreef Floxcie het volgende:
Ik wil een centraal topic waarin alle grote artiesten en bekendheden zoals Brian, Zanger Petro, Zanger Rinus, M.C. Martin, Bustaflex, Monsif, JayJay et centra samenkomen.
Ik ken jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van alle pizza's kies je ook net die ik het lekkerst vind
Daar staat Brian vast niet bijquote:
Mensen die Marc Benz niet hip vindenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:18 schreef Floxcie het volgende:
Flippiee, zing je mee?![]()
![]()
Ik zie je lopen daar, je bent m'n zonneschijn
Ik weet niet wie je bent, maar ik wil bij je zijn
Geef me je msn, we kunnen cammen babe
En dan je nummer voor: de liefde van je stem
Want jij bent cool cool, alles wat ik voel voel
Ze houdt van m'n tracks, ze wilt het via bluetooth
En die lady die is crazy
En niemand komt aan d'r, baby
truequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:19 schreef Dyr. het volgende:
ik ga helemaal niet :s hoevaak ben ik nu weg voordat jullie weg zijn? bijna nooit
Maar een post met alleen 'Doeii'..wat moet ik daar dan mee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:19 schreef Dyr. het volgende:
ik ga helemaal niet :s hoevaak ben ik nu weg voordat jullie weg zijn? bijna nooit
Dan maak je maar een forum, je hebt toch tijd zatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar staat Brian vast niet bijDie man verdient een eigen topic..wat..een eigen forum!!
[ afbeelding ]
AmsterdamMusicGroup represents, jeweetzelf.quote:
niks dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar een post met alleen 'Doeii'..wat moet ik daar dan mee?
[ afbeelding ]
Ikweetzelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef Floxcie het volgende:
[..]
AmsterdamMusicGroup represents, jeweetzelf.
Ik tijd zat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maak je maar een forum, je hebt toch tijd zat
Maak het ons dan niet zo moeilijk en wees duidelijk.quote:
Belle Perezquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
Aangezien ik altijd zeg dat ik ga slapen en het vervolgens toch niet gebeurt.
Noem us iemand met lekkere borstentjens.
Brianquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
Oehhhh, excuses dan heb ik mij vergistquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik tijd zat?Mijn agenda staat vol met plezier en alles
[ afbeelding ]
Ik ben niet goed met computersquote:
Diora Bairdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dat gaat automatischquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oehhhh, excuses dan heb ik mij vergist
GODVERDOMME FLIKKER EENS OP MET DIE GAST BIJ MIJN QUOTES.
Allerliefste Bobje wil je die Brian met typo achternaam niet meer bij mijn quotes doen
Nonsens dan had ik steeds zelfde plaatje gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat gaat automatischKan er niks aan doen
[ afbeelding ]
Is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben niet goed met computersTopic maken lukt me nog wel..maar forum..dat gaat me te ver
[ afbeelding ]
Ik heb script en alles geschreven dat ie telkens het volgende plaatje paktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nonsens dan had ik steeds zelfde plaatje gezien
De eerste 3 albums van Run DMCquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SorryIk vind haar alleen tof
Tevens dat nummer was wel baas
Kijk naar haar linkerhand, ze wil hem vermoorden met een stift!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb script en alles geschreven dat ie telkens het volgende plaatje pakt![]()
[ afbeelding ]
Smootboyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk.
Soms verbaast t me dat niet iedereen een forum kan opzetten, maar dan bedenk ik me dat ik superieure intelligentie heb.
Ieder zo zijn/haar kwaliteitenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Is niet moeilijk.
Soms verbaast t me dat niet iedereen een forum kan opzetten, maar dan bedenk ik me dat ik superieure intelligentie heb.
Het is die Miss Montreal, dat mens is seaiweauesea gek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kijk naar haar linkerhand, ze wil hem vermoorden met een stift!
Heel veel leuke dingen doen maar wel tijd voor een scriptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb script en alles geschreven dat ie telkens het volgende plaatje pakt![]()
[ afbeelding ]
Ik ga ze zoeken op spotifyquote:
Jij bent goed in baggeren, zuipen en Brian op de Dijk aanbidden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ieder zo zijn/haar kwaliteiten
[ afbeelding ]
Kneattersteaunedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is die Miss Montreal, dat mens is seaiweauesea gek.
Dat kan niet kloppen..het heeft vast iets met liefde te maken..zij kan hem niet krijgen..en daarom mag niemand hem..ofzoiets..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kijk naar haar linkerhand, ze wil hem vermoorden met een stift!
IEUW EEN NEGERquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen..het heeft vast iets met liefde te maken..zij kan hem niet krijgen..en daarom mag niemand hem..ofzoiets..
[ afbeelding ]
Net alsof ik een script kan schrijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel veel leuke dingen doen maar wel tijd voor een script____!
Zoek eerst op hun debut album Run DMC en dan Raising Hell. Raising hell zit vool met goede nummers.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ze zoeken op spotify
Haha, je houdt van KFC, lauwe kusjes en hebt ook nog Spotify? Voeg me toe.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ze zoeken op spotify
Daar houdt het ook wel op denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij bent goed in baggeren, zuipen en Brian op de Dijk aanbidden.
Mja, je bent ook al een ouwe lul.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar houdt het ook wel op denk ikMaar het voelt goed
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net alsof ik een script kan schrijven
[ afbeelding ]
Brian hoor je met een hoofdletter te schrijven..net als God.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zoek eerst op hun debut album Run DMC en dan Raising Hell. Raising hell zit vool met goede nummers.
Is goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, je houdt van KFC, lauwe kusjes en hebt ook nog Spotify? Voeg me toe.
Die rooie van K3.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brian hoor je met een hoofdletter te schrijven..net als God.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:28 schreef Dale. het volgende:
HoiDALESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is bij iedere naam zo, maar wie is Brian? Heeft hij nog geen Wikipedia pagina? En waarom bestaat er niet zoieys als FOK!wiki?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef toe..alles is onzinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarommaar als dat al onzin is, dan is je agenda met leuke dingen ook onzin, en het vanzelf gaan van Brian, en je liefde voor mij en oh
god is homoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA IK HEB JE TOEGEVOEGD OFZOquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat is bij iedere naam zo, maar wie is Brian? Heeft hij nog geen Wikipedia pagina? En waarom bestaat er niet zoieys als FOK!wiki?
Ooooh gelukkigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik geef toe..alles is onzinMaar mijn liefde voor jou..dat is gewoon liefde
[ afbeelding ]
Maar bij Brian is het om andere redenen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat is bij iedere naam zo, maar wie is Brian? Heeft hij nog geen Wikipedia pagina? En waarom bestaat er niet zoieys als FOK!wiki?
Liedje verzonden met supergeheim berichtje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Is goedIk heet Flippings
Daar ging het alleen om de inhoud van de tekst. Vanuit het hart geschreven met veel pijn.quote:
Oeh ik weet niet hoe het precies werkt hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Liedje verzonden met supergeheim berichtje.
Doe die met Jan eensquote:
Die heb ik al gepostquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh ik weet niet hoe het precies werkt hoorAlleen het muziek luisteren en subscirben heb ik door
[..]
Doe die met Jan eens
Ships Jan gemistquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die heb ik al gepostIk ga geen foto's herhalen. Scroll maar naar boven ofzo.
[ afbeelding ]
Links is een menu met Inbox, daar staan liedjes tussen die je dus gekregen hebt en ook is er een tekst icoontje, daar staan geheime berichtjes in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh ik weet niet hoe het precies werkt hoorAlleen het muziek luisteren en subscirben heb ik door
[..]
Doe die met Jan eens
Dit zou wel een mooie ode richting Brian zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:32 schreef Floxcie het volgende:
Bob, plaats dat op Wikipedia. porsche1 en ik zijn moderators geworden en keuren het goed, echt waar.
Heb hem gevonden, ik word altijd zo verliefd van dat nummerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:33 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Links is een menu met Inbox, daar staan liedjes tussen die je dus gekregen hebt en ook is er een tekst icoontje, daar staan geheime berichtjes in.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef Flippiee het volgende:
WHAHAHAHAHA BOB JE POST TWEE KEER MET THOMAS BERGE. Wat een faal
Twee verschillende foto'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef Flippiee het volgende:
WHAHAHAHAHA BOB JE POST TWEE KEER MET THOMAS BERGE. Wat een faal
RTV Noord je weet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:35 schreef Floxcie het volgende:
HAHA, BRIAN IS BAAS EN HIJ MAAKT FOTO'S IN GRONINGEN.
Jaloers gedragquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:36 schreef Dyr. het volgende:
BRIAN STOP MET FOTOS MAKEN
JIJ BENT HELEMAAL GEEN MODEL
FOTOS ZIJN VOOR MODELLEN
GA VAN DIE FOTOS AF BRIAN
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem gevonden, ik word altijd zo verliefd van dat nummer![]()
Slaap lekker Popjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:38 schreef FreezePop het volgende:
Dames, ik ga slapen en tot later doei kusjes
en Bob:![]()
![]()
alle liefde
![]()
![]()
![]()
Serieusquote:
Zolang ik je maar eens niet onzeker maakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je maakt me weer een beetje verlegen hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:38 schreef FreezePop het volgende:
Dames, ik ga slapen en tot later doei kusjes
en Bob:![]()
![]()
alle liefde
![]()
![]()
![]()
Maaikequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeweetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:39 schreef Floxcie het volgende:
Brian is volgens mij een "hustler", dat is wat al die stoere mensen altijd zeggen.
Onzeker ben ik nou toch al wel..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang ik je maar eens niet onzeker maak
Maar dat is helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Onzeker ben ik nou toch al wel..
[ afbeelding ]
Wat wel danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat neemt mijn gevoel nog niet weg..
[ afbeelding ]
hehe ik dacht dat het zn vader was maar toen zag ik dat rokje opeensquote:
Truste G.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehe ik dacht dat het zn vader was maar toen zag ik dat rokje opeens
ik ga onder de wol doeggg![]()
![]()
Wat voor nummers?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:41 schreef Flippiee het volgende:
FlokssssAls ik er achter kom hoe ik nummers moet sturen he
Naar mijn naam slepen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:41 schreef Flippiee het volgende:
FlokssssAls ik er achter kom hoe ik nummers moet sturen he
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Dat komt wel goed hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GTST kijken samen met jou
[ afbeelding ]
Hij of ikquote:
Mooiquote:
Een vader met een rokje?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Ja gij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat komt wel goed he
[..]
Hij of ik
[..]
MooiNu even iets zoeken wat jou ook bevalt
Ik wacht het gewoon even rustig afquote:
Euhm muzieknummersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:42 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja gij.Je zei: als ik weet hoe ik nummers moet sturen he
NOU WAT VOOR NUMMERS
Praat maar weer in op mijn schuldgevoelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wacht het gewoon even rustig afIk ben vaker teleurgesteld
[ afbeelding ]
Ik hoop alleen dat het nu wat beter gaatquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat maar weer in op mijn schuldgevoel
Gewoon de youtube link plaatsen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm muzieknummers
[..]
Praat maar weer in op mijn schuldgevoel
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat het nu wat beter gaat
[ afbeelding ]
Zal hem even zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |