Nicee ik omdat tentamenweekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb nu al twee periodes elke vrijdag vrij. Heerlijk zo een vroeg weekend.
Echtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Meisjes die van KFC houden bestaan dus toch. Anderhalf jaar geleden zat ik nog met een groep mensen die het zielig vonden voor al die kippetjes maar McDonald's prima vonden.
Nee, Bob is knapper.quote:
Niet haten..ik sta met allemaal BN'ers op de fotoquote:
Oh Flippiee...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon momenteel in het Westen jaGoed gegokt dus
Maar zoek een vaste vriendin..bouw een relatie met haar op..dit zal je een goed gevoel geven en alles..niet meer elk weekend een ander chickie hosselen..maar gewoon gezellig met z'n tweetjes op de bank dramaseries kijken samen met je schoonouders
Lindgren haiquote:
Vriendjequote:
Erben Wennemarsquote:
Dit is toch al een tijdje een twijfelgeval?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:04 schreef Floxcie het volgende:
Wie is Brian?
[..]
Oh Flippiee...Nee, maar even serieus. Dat wil ik op zich wel, het ene meisje waar ik (in eerde nachtbaggers) iets mee wou opbouwen is nu een twijfelgeval geworden. Vandaag na twee weken gezien en lekker enthousiast tegenover mij en tegelijkertijd heel afstandelijk...
Schatteboutjequote:
Als je mij quote he, vergeet voortaan die gast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapze baas!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi mensen die mij aanbidden. Ik heb nog steeds koorts, dus ga pitten.HOije.
Kom in het bed van mu kamerr slapu dann.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je mij quote he, vergeet voortaan die gast.
Dt zei ikEn vanwaar die liefde in ene dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
God zijt met u en Flippiee's KFC vleugeltjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
God zijt met u en Flippiee's KFC vleugeltjes.
Hihihihiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:04 schreef Floxcie het volgende:
Wie is Brian?
[..]
Oh Flippiee...Nee, maar even serieus. Dat wil ik op zich wel, het ene meisje waar ik (in eerde nachtbaggers) iets mee wou opbouwen is nu een twijfelgeval geworden. Vandaag na twee weken gezien en lekker enthousiast tegenover mij en tegelijkertijd heel afstandelijk...
Beterschapquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
Monoquote:
Ik heb telkens het idee dat zijn hoofd erop geplakt isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En vanwaar die liefde in ene dan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |