Kijk anders zelf ook eens op IMDB?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef casper019 het volgende:
ik wil graag weten in welke zin ze bedoeld dat het een vreemde film is!
wat een josti ben jijquote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef Roces18 het volgende:
Machete
Ik had hem nog niet gezien, dus vandaag maar gekeken. Ik dacht dat het weer een coole Grindhouse film zou worden met epic moment zoals je die in de trailer wel zag. Maar schijn bedriegt, er kwam geen enkele epic moment in voor alleen wat "machete" kills waar je precies de mislukte special effects kon zien. Het verhaal is ook erg zwakjes bovendien en er is eigenlijk geen rede om deze ruk film te zien op een douchende Jessica Alba en een topless Lindsay Lohan na.
En WTF Steven Seagal die geownd word? Het moet niet gekker worden in deze wereld
7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort momenten vind ik helemaal te gek, zulke humor past echt perfect in een film als deze.
Eens! Ik had het gevoel in 1 grote climax te zitten toen ik die film keek. Beide keren trouwens. Geluid hard, groot beeld, kaas en tequila erbij en knallen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:41 schreef jimjim1983 het volgende:
de hele film is een aaneenschakeling van epische momenten![]()
Ik vond ze even goed, maar van het eerste deel vond ik deze scène:quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Butterfly91 het volgende:
Deze vond ik misschien nog iets leuker dan het eerste deel.
Idd twee leuke lieve filmsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Butterfly91 het volgende:
Before Sunset
It's nine years after Jesse and Celine first met; now, they encounter one another on the French leg of Jesse's book tour.
Het minstens net zo heerlijke vervolg op Before Sunrise. Ze gaan verder waar we de vorige keer gebleven waren (soort van). Je kent de voorgeschiedenis van de twee uit de eerste film en daar wordt nu op voortgeborduurd door middel van een tweede ontmoeting. Het geheel voelt allemaal zo natuurlijk aan.
Deze vond ik misschien nog iets leuker dan het eerste deel.
IMDb: 8,1
Mijn cijfer: 8,0
Ik kende de afloop niet en vond het net zo voorspelbaar eigenlijk. Vond het acteerwerk van Franco ook niet echt overtuigend. Ongelooflijk moeilijk om zo'n rol in je eentje te dragen, maar er zat meer in.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Palomar het volgende:
127 Hours
Verhaal over iemand die tijdens het hiken met zn arm vast komt te zitten in een grot (dekt de lading wel zo'n beetje). Mooi verfilmd, alleen had ik het verhaal al meerdere keren op Discovery/NGC gezien, dus wist al hoe het af ging lopen, waardoor het soms een beetje saai/langdradig werd.
Een 7.
Heb een paar traantjes moeten laten. Mooie film.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:18 schreef Gorro het volgende:
[ afbeelding ]
Kirschblüten - Hanami (Doris Dörrie, 2008)
Mooie film over een ouder echtpaar uit een klein dorpje wat op bezoek gaat bij hun kinderen in Berlijn. Ze kennen elkaar niet echt meer. Na een tragische gebeurtenis neemt de film een andere wending. Qua thema lijkt de film erg veel op Tokyo Story. Zo mooi als in die film is het thema niet uitgewerkt, maar ook deze film heeft een mooie uitwerking. ****
Die voorkant verpest het inderdaad voor veel mensen om hem te kijken. Ik heb hem echter bij toeval gezien. Ik hou niet van vampierfilms, ik hou totaal niet van rock, maar deze film vond ik verrassend leuk! 7.5 volgens mij destijds.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:02 schreef Karstman het volgende:
Suck
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:mYoCwKy8j-a5EM:http://i55.tinypic.com/11rf3tj.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Een vampirisctische rock horror komedie. Van het affice lijkt het echt heel dom maar ik heb me eerlijk gezegd wel vemaakt. Een kwakkelende band op zoek naar succes gooit het over een andere boeg nadat de bassiste een avontuurtje met een vampier heeft. Met optredens van grote namen uit de (rock)muziek, Iggy Pop, Moby en de Prince of Darkness zelf: Alice Cooper.
IMDB doet het met een 6 maar ik heb er vanavond een 7 voor over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |