Ik had precies hetzelfde, snap bijna alle films wel, maar waarom die nou zo gewaardeerd wordt... hoorde lui op de middelbare school altijd al, jaaa vet cool, maar waarom wisten ze niet. Beetje overrated of zit er een heel verhaal achter?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef pugehenis het volgende:
The godfather (1972)
Mooie film, maar toch erg lastig om het allemaal te snappen, ik snap nog steeds niet precies wat er nou allemaal gebeurd is. En omdat het allemaal vrij langdradig is, is het nog weer lastiger om er bij te blijven. Misschien moet ik hem over een paar jaar nog maar een keer kijken.
mijn cijfer: 7
imdb: 9.2
Scott Pilgrim vs. the World (2010)
De meest rare film die ik in tijden heb gezien. Met verbazingwekkend goede effecten en martial arts erin verwerkt. Toch heel vermakelijk met die rare stijl.
mijn cijfer: 7.5
imdb : 7.9
Wat waren je verwachtingen toen je de film inging? Verwachte je een actie-gangster film? Dan kan ik snappen dat die tegenvalt. Als je een goed drama verwachte snap ik het minder.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, snap bijna alle films wel, maar waarom die nou zo gewaardeerd wordt... hoorde lui op de middelbare school altijd al, jaaa vet cool, maar waarom wisten ze niet. Beetje overrated of zit er een heel verhaal achter?
Ik had geen flauw idee watvoor film het was, en had in de buurt van die gasten uit Italie, echt van die local gangstertjes en die waren helemaal lyrisch over die film, dikke vette gangster maffia shit. Wist niet dat het een praatfilm was.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wat waren je verwachtingen toen je de film inging? Verwachte je een actie-gangster film? Dan kan ik snappen dat die tegenvalt. Als je een goed drama verwachte snap ik het minder.
Dat vind ik ook juist het mooie aan The Godfather. Je kunt hem meerdere keren kijken en toch steeds weer iets nieuws ontdekken. Al moet je natuurlijk wel een beetje van het maffia-genre houdenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:03 schreef pugehenis het volgende:
The godfather (1972)
Mooie film, maar toch erg lastig om het allemaal te snappen, ik snap nog steeds niet precies wat er nou allemaal gebeurd is. En omdat het allemaal vrij langdradig is, is het nog weer lastiger om er bij te blijven. Misschien moet ik hem over een paar jaar nog maar een keer kijken.
mijn cijfer: 7
imdb: 9.2
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:23 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ze geeft de film een 8,5 wat denk je zelf?
Op aanraden van ChickenMan (bedankt daarvoor)
Before Sunrise
A young man and woman meet on a train in Europe, and wind up spending one romantic evening together in Vienna. Unfortunately, both know that this will probably be their only night together.
Heerlijke film over twee mensen die elkaar toevallig tegenkomen en een aantal uur met elkaar doorbrengen. Je volgt ze letterlijk, dus het lijkt net of je middenin de conversaties zit. Omdat er slechts twee karakters zijn leer je ze goed kennen. Binnenkort het vervolg Before Sunset kijken.
IMDb: 8,1
Mijn cijfer: 7,8
Absoluut!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik wou die morgenavond gaan kijken, met een vreemde film.. bedoel je dat in de positieve manier? dat het een aanrader en goeie film is om te kijken?
Kijk hem maar. Dan zie je wat ik bedoel. Ik wil niet te veel van het verhaal prijs geven. Zonde van de film.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef casper019 het volgende:
ik wil graag weten in welke zin ze bedoeld dat het een vreemde film is!
hahah, ik heb wel gehoord dat hij best wel te pruimen is. Slechter dan deel 1 maar ze vonden hem wel goed te doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Death Race 2010
verhaal: prelude to death race 2008..
oordeel: toen ik in de eerste minuut die statham lookalike zag zette ik em af.
Urkel ftwquote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Mega Shark vs Crocosaurus
verhaal: big ass haai is nog niet dood. ondertussen beschermt een big ass aligator haar eieren. Haai gaat achter eieren aan. Aligator gaat achter haai aan.
oordeel: die neger was tering irritant (waar ken ik em van?). die tomb-raider girl met bitch attitude was tering irritant (waarom is die mannen attitude altijd nodig?). het enige waar ik van genoot zijn de beelden van crocosaurus en mega shark. dit keer is het beeld niet zo donker en zie je meer mega monsters..
cijfer: 2 (1 voor de croco 1 voor de shark.)
Ik ben het echt helemaal met je eens, op alle punten. Behalve dat het natuurlijk twee uur en tien minuten duurt. Het verhaal lijkt vaak een samenraapsel van willekeurige scene's - en kon mijn aandacht slechts met veel moeite vast houden.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:45 schreef Karstman het volgende:
Brazil
[ afbeelding ]
Poeh ik had er toch wel wat moeite mee. Ik snap dat het maatschappijkritisch is enzo maar ik heb vind het moeilijk om door het overvolle Terry Gilliam decor heen te kijken en het rommelige verhaal te volgen. Het is een mooi decor, dat wel, maar doet wel heel erg gedateerd aan.
Het feit dat het een uur en 20 minuten duurt helpt ook niet. Eigenlijk vond ik maar iets van 3 kwartier leuk om naar te kijken, vanaf ongeveer een uur in de film. Het is een klassieker en ik blij dat ik hem gezien heb, maar het was geen onverdeeld genoegen.
De 8 van IMDB zal wel te maken hebben met historische waarde ofzo. Van mij niet meer dan een 6,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |