Geubels: "In die mis zou ik wél elke zondag willen zitten."quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:26 schreef henkde_j het volgende:
Nee, geen echtscheidingen achter de rug
Je hebt gelijk want GB is Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland. Maar misschien discutabel voor sommige omdat de vier eilanden interloyaal zijn...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:47 schreef Beregd het volgende:
groot brittanië goedkeuren als het om de Engelse ploeg gaat.
Helemaal mee eens. Dat je maar max 20 sec mag zakken (gelijk aan een goed antwoord) of zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Ze moeten echt wat aan dat 'zakken' gaan doen eens, want dit is gewoon niet leuk.
Punt is dat Eva of Stany dan weer steeds mag beginnen en Stany weet wel binnen 10 seconde steeds 3 of 4 goede antwoorden te geven, dus dan is zon zorgvuldig opgebouwde voorsprong helemaal niets waard.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig verwacht ik dan Bert sluw en tactisch sterk genoeg is om het morgen ook in het finalespel af te maken (waarschijnlijk beginnend met een gigantische voorsprong).
Ik vind het leuk zoals het is. Combinatie kennis, tacktiek en geluk... Stany moest tijdig tacktisch denken, gokken dat hij die laatste vraag zou kennen en dus ook wat geluk hebben.... ik vind dat net het charmante aan deze quiz, de finale is heel onvoorspelbaar...quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat je maar max 20 sec mag zakken (gelijk aan een goed antwoord) of zo.
dat was indertijd een van de eerste die dat "zakken" toepastequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig verwacht ik dan Bert sluw en tactisch sterk genoeg is om het morgen ook in het finalespel af te maken (waarschijnlijk beginnend met een gigantische voorsprong).
vooral dat, GB bestaat uit 3 voetbalploegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk want GB is Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland. Maar misschien discutabel voor sommige omdat de vier eilanden interloyaal zijn...
Vind ik ook. Soms is het inderdaad wel ambetant zoals vandaag, want Ben verdiende wel een mooier einde. Maar de onvoorspelbaarheid is deel van het spel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk zoals het is. Combinatie kennis, tacktiek en geluk... Stany moest tijdig tacktisch denken, gokken dat hij die laatste vraag zou kennen en dus ook wat geluk hebben.... ik vind dat net het charmante aan deze quiz, de finale is heel onvoorspelbaar...
Mwah, het eindeloos noemen van jaren is ook beperkt tot twee om het eerlijker te maken. Dan mag er ook best wat meer balans tussen kennis, tactiek en geluk gebracht worden in het eindspel door het "zakken" aan te passen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:01 schreef Jhonny44 het volgende:
Vind ik ook. Soms is het inderdaad wel ambetant zoals vandaag, want Ben verdiende wel een mooier einde. Maar de onvoorspelbaarheid is deel van het spel.
Go Bert
Geubelsquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef computergirl het volgende:
Lees net op Wiki dat Bert Kruismans een standup comedian is, toch doet hij geen enkele moeite om de grappigste te zijn in tegenstelling tot dat irritante kale mannetje dat steeds in de jury zit
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef computergirl het volgende:
dat irritante kale mannetje dat steeds in de jury zit
Volgens mij ook Koen Fillet en Annelies Rutten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef Marie30 het volgende:
Zit Walter Grootaerts daar nu in het publiek achter Van Looy?
Inderdaad....zag ik pas nadat jij het opmerkte. Het gewone publiek zal op geweest zijn...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij ook Koen Fillet en Annelies Rutten.
15 joarige meisje, da vin ik straf e.quote:
Maakt geen zak uit met dit finalesysteem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |