ik vind de oplossing in Nederland van maximaal 7 afleveringen inderdaad beterquote:Op donderdag 28 november 2024 22:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nogal ja, maar t wordt wel wat eentonig zo. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk
Ik kijk de Nederlandse versie niet, dit klinkt wel als een goede oplossing.quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind de oplossing in Nederland van maximaal 7 afleveringen inderdaad beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan wel merken dat deze laatste week iets later is opgenomen. Al een paar grappen over Tom Waes.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:53 schreef usagi414 het volgende:
Even in een spoiler voor wie nog niet bij is.Ik vind het wel een verademing dat er grappen over gemaakt worden. In NL zou dat niet kunnen op TV. Althans niet zo snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan wel merken dat deze laatste week iets later is opgenomen. Al een paar grappen over Tom Waes.
En met een hele lange aflevering. 10 minuten langer dan normaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:45 schreef kloon_bassie het volgende:
Gisteren is het weer begonnen!
Ik kijk met wat vertraging omdat ik download via newsgroups. De 1e aflevering was rond 21.30u al te downloaden.
Moet je niet fysiek in België zijn voor Goplay? Had eigenlijk gehoopt dat het wel weer op NPO Start zou staan..quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En met een hele lange aflevering. 10 minuten langer dan normaal.
Ik kijk het ook niet live. En terugkijken via de goplay site scheelt weer reclame.
met de mol en eerder met de slimste niet het geval...quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moet je niet fysiek in België zijn voor Goplay? Had eigenlijk gehoopt dat het wel weer op NPO Start zou staan..
Go play app en VPN werkt prima inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
met de mol en eerder met de slimste niet het geval...
zal eens inloggen en kijken
Je moet nu idd in Be zijn of een SMS kunnen ontvangen op je 04 nummer (gsm)
VPN werkt ook
Het zou kunnen dat dit seizoen ook weer (met vertraging) op NPO Start komt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moet je niet fysiek in België zijn voor Goplay? Had eigenlijk gehoopt dat het wel weer op NPO Start zou staan..
Ward is lekker sullig ja, heeft ook leuk zelfspot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:51 schreef NailQueen het volgende:
Leuke gast die Ward. Ik ken hem niet maar ik hoop dat hij er nog lang in blijft. Daar kan je mee lachen![]()
quote:“We vragen aan Jan Jaap om een nieuwe belofte te zoeken”, laat An Berger, woordvoerster van de federale politie, weten. In hun enthousiasme beloofden Jan Jaap van der Wal (45) en Erik Van Looy (63) naakt in de Schelde te springen als Jan Jaap ‘De slimste mens ter wereld’ zou winnen, maar het duo wordt nu teruggefloten.
Als je eenmaal de Vlaamse variant hebt gezien dan kijk je nooit meer naar de Nederlandsequote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat een mooi programma de Vlaamse versie. Blij dat we dat nu ook volledig kunnen zien. En het niveau is ook een stuk hoger. Heerlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |