Hij mocht toch iemand kiezen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:22 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Óf een executie zoals normaal met een afvaller (behalve Pepijn) óf de hele groep gaat mee, that was the question
Volgens mij niet. Óf niemand naar huis, of een gewone eliminatie, maar dan zelf een vrijstelling. Ik vond dat vrij duidelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij mocht toch iemand kiezen?
Zo heb ik het niet begrepen. Volgens mij ging het om een normale eleminatie of iedereen mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In het verleden was dat altijd op www.wieisdemol.com wel terug te vinden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Lemming22 het volgende:
Is er trouwens ergens een review van de aflevering te vinden waarin belangrijke zaken te vinden zijn zoals wie er geld verdiend heeft en wie jokers en vrijstellingen gepakt heeft?
Is makkelijker dan zelf bijhouden
Nopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd mee gekregen. Slim dan om niemand te kiezen, dan weet niemand of ze enigzins goed op weg waren.quote:
Nee, hij mocht niet kiezen. Het zou een normale executie worden, degene met de slechtste test eruit. Dat hoeft dus helemaal niet de laatste te zijn in dit geval, iedereen kreeg nu immers een groen scherm. Ze hebben alleen tot de laatste persoon gewacht om het aan de groep te vertellen dat Pepijn mocht kiezen.quote:
Ik ga het nu terug kijken op de mediaplayer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Óf niemand naar huis, of een gewone eliminatie, maar dan zelf een vrijstelling. Ik vond dat vrij duidelijk eigenlijk.
Ow, vandaarquote:
Stond toch ook gewoon in de ondertiteling?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ow, vandaar
(mijn spaans is niet meer wat het nooit geweest is)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stond toch ook gewoon in de ondertiteling?
Sterker nog, ik denk dat ze expres de slechtste als één van de eerste een groen scherm hebben gegeven om een vals gevoel van veiligheid te gevenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hij mocht niet kiezen. Het zou een normale executie worden, degene met de slechtste test eruit. Dat hoeft dus helemaal niet de laatste te zijn in dit geval, iedereen kreeg nu immers een groen scherm. Ze hebben alleen tot de laatste persoon gewacht om het aan de groep te vertellen dat Pepijn mocht kiezen.
Ehm..ow...ehm...nou ja, geen excuus danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stond toch ook gewoon in de ondertiteling?
Da minde nie! Gauw naar Oh Oh Salou dan! ff Bijvijzelen bij friet van piet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:41 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ow, vandaar
(mijn spaans is niet meer wat het nooit geweest is)
Clear. Maar dan alsnog slim.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef amaranta het volgende:
We kunnen zometeen iemand naar huis sturen, een rood scherm geven. En dan ben jij een concurrent kwijt. Jij gaat sowieso door naar de volgende aflevering. Dr is ook een andere mogelijkeheid, en dat is dat jij in jouw vrijstelling de hele groep meeneemt naar de volgende aflevering.
Dat zou goed kunnen, aangezien iedereen een groen scherm kreeg heeft het niks te maken met de volgorde van slechtgemaaktheid van de test.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat ze expres de slechtste als één van de eerste een groen scherm hebben gegeven om een vals gevoel van veiligheid te geven
Maar Pepijn wist niet, of ze met schermen zouden gaan spelen, of , dat die presentator meteen zou zeggen, iedereen is door...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd mee gekregen. Slim dan om niemand te kiezen, dan weet niemand of ze enigzins goed op weg waren.
Ik vind dat er meerdere interpretaties mogelijk zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:43 schreef amaranta het volgende:
We kunnen zometeen iemand naar huis sturen, een rood scherm geven. En dan ben jij een concurrent kwijt. Jij gaat sowieso door naar de volgende aflevering. Dr is ook een andere mogelijkeheid, en dat is dat jij in jouw vrijstelling de hele groep meeneemt naar de volgende aflevering.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat er meerdere interpretaties mogelijk zijn
Oh zo. Ja op die manier kun je in principe alle opties open houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar Pepijn wist niet, of ze met schermen zouden gaan spelen, of , dat die presentator meteen zou zeggen, iedereen is door...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het concert was gisterenavond erg gaaf... leuke bijkomstigheid: Jan Kooijmanwas er ook en zat een paar rijen voor mij en ik had dus ook de hele avond zicht op hem.
Kan ook iemand van de WIDM redactie zijn, die twittert.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:52 schreef amaranta het volgende:
MENSEN!!!
Jan K. zat gisteren ten tijde van de uitzending in een concertzaal. Hij is dus niet de mol. Hoefde nl niks te twitteren. En de mol doet dat wel.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |