Mee eens, Pepijn is dus of een watje of de mol.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de sociale aspecten van zoiets, maar speltechnisch is het gewoon onlogisch. Als er iemand uitgaat ben je zelf niet alleen dichter bij de winst, maar er is ook iemand afgeschreven die dus zeker geen mol is (want gaat naar huis). Dat zou ik zelf belangrijker vinden dan mogelijk een wederdienst ergens verderop in het spel, waarvan het maar de vraag is of je niet bij de volgende eliminatie er zelf uitvliegt.
Hoe meer mensen er nog inzitten, hoe kleiner de kans dat de verdenking op jou gericht wordt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de sociale aspecten van zoiets, maar speltechnisch is het gewoon onlogisch. Als er iemand uitgaat ben je zelf niet alleen dichter bij de winst, maar er is ook iemand afgeschreven die dus zeker geen mol is (want gaat naar huis). Dat zou ik zelf belangrijker vinden dan mogelijk een wederdienst ergens verderop in het spel, waarvan het maar de vraag is of je niet bij de volgende eliminatie er zelf uitvliegt.
Ik zeg watje, met die puppyoogjes van 'mquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mee eens, Pepijn is dus of een watje of de mol.
Verdenking is juist (als kandidaat) iets wat je eigenlijk wil. Want als iemand op jou stemt en je bent niet de mol, dat betekent dat die persoon zijn test slecht maakt, grotere kans dat jij de test beter maakt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef wieksel het volgende:
[..]
Hoe meer mensen er nog inzitten, hoe kleiner de kans dat de verdenking op jou gericht wordt?
Misschien werd iedereen alleen opgepikt en alleen afgezet en werd later pas iedereen tegelijk naar een verzamelpunt gebracht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Levitation het volgende:
Maar de mol zat dus bij iedereen in de bus... dan moet de mol toch als laatste aangekomen zijn, of ongeveer gelijk met de laatste deelnemen? Raar dat ze dan niet weten wie het is.
Wij zien dat niet, omdat de regie dat niet laat zien, maar de deelnemers moeten toch een idee hebben?
Dat dacht ik ook direct, je bent me net voor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien werd iedereen alleen opgepikt en alleen afgezet en werd later pas iedereen tegelijk naar een verzamelpunt gebracht.
Nou, dat vond ik dus ook. Ik kon tactisch gezien geen reden bedenken waarom je anderen niet weg wil hebben uit het spel. Dus hij kan idd de mol zijn, of terwijl ik dit typ denk ik dat het ook heel slim kan zijn omdat je zo twijfel bij de anderen zaait, hij wil als hij geen mol is natuurlijk wel dat anderen denken dat hij de mol isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou betekenen dat Pepijn niet de Mol is., want hij had dat zelf in de hand.quote:PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!
Fixed, dankjewelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:33 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eh... Dat klopt niet helemaal.
Het teken op het shirt van Art betekent sake (een Japanse alcoholische drank).
Het is een Japans teken (kanji), en dus zeker niet Chinees.
Tintin is Kuifje zelf (in het buitenland), het hondje van Tintin (Kuifje) heet Bobbie.
Ik vertrouw die dagboeken in z'n geheel niet meer. Er valt nauwelijks iets uit op te maken en er zijn ook nooit echt goede aanwijzingen uit gekomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Turbomuis het volgende:
Heb het niet gelezen hier, misschien in een eerder topic wel, maar had ik het nou goed gehoord dat die geit bij iedereen Tien-Tien heette, behalve bij (ik dacht) Jan Kooijman? (Daar was het iets van Camra ofzo)
(Zal straks ff zoeken, kan geen filmpjes kijken nu; werk...)
En in het dagboek van de Mol staat:
[..]
Dat zou betekenen dat Pepijn niet de Mol is., want hij had dat zelf in de hand.
Klopt, maar vroeg hij het ook niet aan de verkeerde persoon? Die zei toen gewoon "Geit" ipv de naam van de geit? De rest vroeg het -dacht ik- aan de eigenaar, en Jan Kooijman aan het kind daarachter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Turbomuis het volgende:
Heb het niet gelezen hier, misschien in een eerder topic wel, maar had ik het nou goed gehoord dat die geit bij iedereen Tien-Tien heette, behalve bij (ik dacht) Jan Kooijman? (Daar was het iets van Camra ofzo)
.
Precies, die Kooijemans is gewoon dom.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeg hij het ook niet aan de verkeerde persoon? Die zei toen gewoon "Geit" ipv de naam van de geit? De rest vroeg het -dacht ik- aan de eigenaar, en Jan Kooijman aan het kind daarachter.
Óf een executie zoals normaal met een afvaller (behalve Pepijn) óf de hele groep gaat mee, that was the questionquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Merel het volgende:
Wat was nou het dilemma dat Pepijn kreeg? Moest hij nou kiezen tussen dat iedereen zou blijven of dat hij zelf mocht zeggen wie er naar huis moest? Zo begreep ik het namelijk, maar dat zou vreemd zijn, want als hij dan zei "Stuur Anna maar naar huis!" en Anna was de mol, dan hadden ze een probleem. Dus heb ik het dan verkeerd begrepen?
Zo had ik het ook begrepen. Maar aangezien hij zelf de mol is..... hahaha....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Merel het volgende:
Wat was nou het dilemma dat Pepijn kreeg? Moest hij nou kiezen tussen dat iedereen zou blijven of dat hij zelf mocht zeggen wie er naar huis moest? Zo begreep ik het namelijk, maar dat zou vreemd zijn, want als hij dan zei "Stuur Anna maar naar huis!" en Anna was de mol, dan hadden ze een probleem. Dus heb ik het dan verkeerd begrepen?
Cabra = geitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Turbomuis het volgende:
(Zal straks ff zoeken, kan geen filmpjes kijken nu; werk...)
En in het dagboek van de Mol staat:
[..]
Dat zou betekenen dat Pepijn niet de Mol is., want hij had dat zelf in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |