abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90967756
Die shirts met de cijfers acheterop in de bus - 11 en de 1e 3, lijken te nieuw, en te duidelijk met alleen een nummer, dat moet sowieso een hint zijn. De 11-maart lijkt me aannemelijke verwijzing

Verder, alle Barcelona dingen in de bus - lijkt me idd wellicht een verwijzing naar Cruijff, in combinatie met El Salvadore - wat daar uitkomt weet ik niet...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:46:05 #177
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90967801
Ik snap de sociale aspecten van zoiets, maar speltechnisch is het gewoon onlogisch. Als er iemand uitgaat ben je zelf niet alleen dichter bij de winst, maar er is ook iemand afgeschreven die dus zeker geen mol is (want gaat naar huis). Dat zou ik zelf belangrijker vinden dan mogelijk een wederdienst ergens verderop in het spel, waarvan het maar de vraag is of je niet bij de volgende eliminatie er zelf uitvliegt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90967864
Zit trouwens haast te denken dat degene naar wie er NIET gehint is in deze aflevering de mol is...
pi_90967936
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de sociale aspecten van zoiets, maar speltechnisch is het gewoon onlogisch. Als er iemand uitgaat ben je zelf niet alleen dichter bij de winst, maar er is ook iemand afgeschreven die dus zeker geen mol is (want gaat naar huis). Dat zou ik zelf belangrijker vinden dan mogelijk een wederdienst ergens verderop in het spel, waarvan het maar de vraag is of je niet bij de volgende eliminatie er zelf uitvliegt.
Mee eens, Pepijn is dus of een watje of de mol. :P
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_90967946
quote:
Hoe meer mensen er nog inzitten, hoe kleiner de kans dat de verdenking op jou gericht wordt?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:50:28 #181
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90967956
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mee eens, Pepijn is dus of een watje of de mol. :P
Ik zeg watje, met die puppyoogjes van 'm :D.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:51:18 #182
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90967989
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef wieksel het volgende:

[..]

Hoe meer mensen er nog inzitten, hoe kleiner de kans dat de verdenking op jou gericht wordt?
Verdenking is juist (als kandidaat) iets wat je eigenlijk wil. Want als iemand op jou stemt en je bent niet de mol, dat betekent dat die persoon zijn test slecht maakt, grotere kans dat jij de test beter maakt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90967997
Maar de mol zat dus bij iedereen in de bus... dan moet de mol toch als laatste aangekomen zijn, of ongeveer gelijk met de laatste deelnemen? Raar dat ze dan niet weten wie het is.
Wij zien dat niet, omdat de regie dat niet laat zien, maar de deelnemers moeten toch een idee hebben?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 10:52:40 #184
42184 crew  DaMart
pi_90968036
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Levitation het volgende:
Maar de mol zat dus bij iedereen in de bus... dan moet de mol toch als laatste aangekomen zijn, of ongeveer gelijk met de laatste deelnemen? Raar dat ze dan niet weten wie het is.
Wij zien dat niet, omdat de regie dat niet laat zien, maar de deelnemers moeten toch een idee hebben?
Misschien werd iedereen alleen opgepikt en alleen afgezet en werd later pas iedereen tegelijk naar een verzamelpunt gebracht.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:55:15 #185
62512 Smurfin
Curiositá
pi_90968110
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Misschien werd iedereen alleen opgepikt en alleen afgezet en werd later pas iedereen tegelijk naar een verzamelpunt gebracht.
Dat dacht ik ook direct, je bent me net voor.

Goeie eerste aflevering, helaas moest ik m'n aandacht verdelen, kijk 'm later nog 's terug...
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:04:43 #186
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_90968391
Ik vind het nu echt moeilijk :D Toen ik de promofoto nog niet had gezien dacht ik echt dat de mol Art was, hij leek te liegen en iets op te zeggen in de interviewtjes. Daarnaast vond ik Art gemaakt geschokt en blij reageren op nieuws van de presentator. Maar toen zag ik de promofoto waar Art overduidelijk met zijn vingers een gebaar vormt, dat is zo obvious, zo gek zijn ze bij De Mol vast niet. Of ze willen juist dat we dat denken :')
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:07:12 #187
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_90968467
quote:
Nou, dat vond ik dus ook. Ik kon tactisch gezien geen reden bedenken waarom je anderen niet weg wil hebben uit het spel. Dus hij kan idd de mol zijn, of terwijl ik dit typ denk ik dat het ook heel slim kan zijn omdat je zo twijfel bij de anderen zaait, hij wil als hij geen mol is natuurlijk wel dat anderen denken dat hij de mol is :)

Misschien is dat nog wel de meest logische verklaring. Als hij echt de mol was, zou hij zo wel heel eenvoudig de verdenking op zich leggen.
pi_90968501
Kan niet wachten op volgende week...
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:10:02 #189
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_90968553
Heb het niet gelezen hier, misschien in een eerder topic wel, maar had ik het nou goed gehoord dat die geit bij iedereen Tien-Tien heette, behalve bij (ik dacht) Jan Kooijman? (Daar was het iets van Camra ofzo)
(Zal straks ff zoeken, kan geen filmpjes kijken nu; werk...)

En in het dagboek van de Mol staat:
quote:
PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!
Dat zou betekenen dat Pepijn niet de Mol is., want hij had dat zelf in de hand.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:10:17 #190
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_90968565
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 02:33 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Eh... Dat klopt niet helemaal.

Het teken op het shirt van Art betekent sake (een Japanse alcoholische drank).
Het is een Japans teken (kanji), en dus zeker niet Chinees.
Tintin is Kuifje zelf (in het buitenland), het hondje van Tintin (Kuifje) heet Bobbie.
Fixed, dankjewel ;)

Special komt bijna online!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:11:24 #191
128056 MrManiak
pi_90968611
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef Turbomuis het volgende:
Heb het niet gelezen hier, misschien in een eerder topic wel, maar had ik het nou goed gehoord dat die geit bij iedereen Tien-Tien heette, behalve bij (ik dacht) Jan Kooijman? (Daar was het iets van Camra ofzo)

[..]

Ik vertrouw die dagboeken in z'n geheel niet meer. Er valt nauwelijks iets uit op te maken en er zijn ook nooit echt goede aanwijzingen uit gekomen :P
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:12:05 #192
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_90968643
quote:

.
Klopt, maar vroeg hij het ook niet aan de verkeerde persoon? Die zei toen gewoon "Geit" ipv de naam van de geit? De rest vroeg het -dacht ik- aan de eigenaar, en Jan Kooijman aan het kind daarachter.
pi_90968814
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Klopt, maar vroeg hij het ook niet aan de verkeerde persoon? Die zei toen gewoon "Geit" ipv de naam van de geit? De rest vroeg het -dacht ik- aan de eigenaar, en Jan Kooijman aan het kind daarachter.
Precies, die Kooijemans is gewoon dom.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_90968827
Volgens mij vroeg die Jan het aan een verkeerd persoon. Ik zoek er niet te veel achter.
Dat PS-stukje in het dagboek zou ik ook niet teveel achter zoeken.
Het kan vooralsnog Pepijn zijn die zelfs in het dagboek loopt te mollen...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:21:45 #195
331 Merel
Be here now.
pi_90968970
Wat was nou het dilemma dat Pepijn kreeg? Moest hij nou kiezen tussen dat iedereen zou blijven of dat hij zelf mocht zeggen wie er naar huis moest? Zo begreep ik het namelijk, maar dat zou vreemd zijn, want als hij dan zei "Stuur Anna maar naar huis!" en Anna was de mol, dan hadden ze een probleem. Dus heb ik het dan verkeerd begrepen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:22:37 #196
128056 MrManiak
pi_90969000
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Merel het volgende:
Wat was nou het dilemma dat Pepijn kreeg? Moest hij nou kiezen tussen dat iedereen zou blijven of dat hij zelf mocht zeggen wie er naar huis moest? Zo begreep ik het namelijk, maar dat zou vreemd zijn, want als hij dan zei "Stuur Anna maar naar huis!" en Anna was de mol, dan hadden ze een probleem. Dus heb ik het dan verkeerd begrepen?
Óf een executie zoals normaal met een afvaller (behalve Pepijn) óf de hele groep gaat mee, that was the question :D
Mijn (inte)r(e)views!
pi_90969178
Het is weer helemaal losgebarsten :D Gevoelsmatig blijf ik nog bij Art, hoewel ik die Cohen op de een of andere manier ook verdenk.
pi_90969191
1.973.000 kijkers trouwens gisteren
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:29:17 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90969226
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:21 schreef Merel het volgende:
Zo had ik het ook begrepen. Maar aangezien hij zelf de mol is..... hahaha....
Ach, nu is het nog vers, de groep bij elkaar enzo..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:30:44 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_90969274
quote:

[..]

Cabra = geit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')