abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90963445
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:45 schreef MrManiak het volgende:
Even een klein stukje uit de column:

Teken op shirt Art betekent Kuifje. Naam vd geit is TienTien, En zie hier de bekende strip #widm twitpic.com/... ---> Chinese teken = sake, TienTien is niet de naam van het hondje, maar Tin Tin... En wat dan nog?

Eh... Dat klopt niet helemaal.

Het teken op het shirt van Art betekent sake (een Japanse alcoholische drank).
Het is een Japans teken (kanji), en dus zeker niet Chinees.
Tintin is Kuifje zelf (in het buitenland), het hondje van Tintin (Kuifje) heet Bobbie.
  ESF Reporter vrijdag 7 januari 2011 @ 07:30:54 #152
87554 Cee
Welluk?
pi_90964338
Mooie uitzending, leuke opdrachten. Verbaast me toch telkens weer dat een opdracht zo simpel lijkt en als ie dan wordt uitgevoerd snap ik er geen hol meer van (vuuwerkopdracht). _O- Heb geen noemenswaardige hints kunnen bespeuren. Heb even gegoogled om te kijken of iemand van de kandidaten toevallig op 10 oktober (tien/tien) jarig is maar dat is niet het geval dus bij dezen hou ik op met zoeken want dan word ik gek. :D

Ik vind die Soundos met haar lompe waggelloop best leuk! Miryanna vind ik pas irritant. Moest ze de nationaliteit van iemand in de bus raden, "dat was makkelijk want iedereen had het zelfde uiterlijk dus het was iemand uit El Salvador." Zo. :')

Het enige jammere vond ik dat er al meteen in het spel vrijstellingen en jokers met werd gestrooid. Laat die mensen eerst even wat werken voor het geld en ga ze dan beloningen naar keuze geven. De vrijstelling van Pepijn aan het eind sloeg helemaal nergens op. Sowieso dat er al meteen zo'n wazige voorwaarde aan wordt gehangen en dan ook dat hij ervoor kiest om iedereen mee naar de tweede aflevering te nemen. Alsof het Expeditie Robinson is en hij daarmee sympathie-stemmen zal winnen.
Het is trouwens niet zeker dat Soundos anders een rood scherm had gekregen, werd eerder in dit topic gesuggereerd maar Pieter-Jan zei dat iemand een rood scherm zou hebben gekregen maar dankzij Pepijn's beslissing kreeg iedereen groen. Feit dat Soundos pas als laatste aan de beurt kwam maakte het wel het spannendst voor haar maar betekende niet dat ze anders zou afvallen.
pi_90964500
Wat een geweldige aflevering weer, mooi begin!

Er zijn mij twee dingen opgevallen: het feit dat Anna bij opdracht 3 direct zei: 'ik wil wel eerst' en in het montagefilmpje uitlegde: 'ja natuurlijk wil ik eerst, first pick'! Dat kan een montagefoutje geweest zijn, want ze wist op dat moment nog niet dat er iets gekozen moest gaan worden. Het viel me enorm op.

En verder de giga-molactie van Soundos door gewoonweg niets te pakken op de wandeling. Maar goed, aangezien er 9 nepmollen meedoen is het niet uitgesloten dat dit gewoon een nepactie was. Ik kreeg in ieder geval direct een Milouska-flashback.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_90964611
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 01:35 schreef Tegan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Uh. Misschien kijk ik scheef. Maar wie is dat, links achterin met die zonnebril? ...
pi_90964629
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 07:30 schreef Cee het volgende:
Mooie uitzending, leuke opdrachten. Verbaast me toch telkens weer dat een opdracht zo simpel lijkt en als ie dan wordt uitgevoerd snap ik er geen hol meer van (vuuwerkopdracht). _O- Heb geen noemenswaardige hints kunnen bespeuren. Heb even gegoogled om te kijken of iemand van de kandidaten toevallig op 10 oktober (tien/tien) jarig is maar dat is niet het geval dus bij dezen hou ik op met zoeken want dan word ik gek. :D

Ik vind die Soundos met haar lompe waggelloop best leuk! Miryanna vind ik pas irritant. Moest ze de nationaliteit van iemand in de bus raden, "dat was makkelijk want iedereen had het zelfde uiterlijk dus het was iemand uit El Salvador." Zo. :')

Het enige jammere vond ik dat er al meteen in het spel vrijstellingen en jokers met werd gestrooid. Laat die mensen eerst even wat werken voor het geld en ga ze dan beloningen naar keuze geven. De vrijstelling van Pepijn aan het eind sloeg helemaal nergens op. Sowieso dat er al meteen zo'n wazige voorwaarde aan wordt gehangen en dan ook dat hij ervoor kiest om iedereen mee naar de tweede aflevering te nemen. Alsof het Expeditie Robinson is en hij daarmee sympathie-stemmen zal winnen.
Het is trouwens niet zeker dat Soundos anders een rood scherm had gekregen, werd eerder in dit topic gesuggereerd maar Pieter-Jan zei dat iemand een rood scherm zou hebben gekregen maar dankzij Pepijn's beslissing kreeg iedereen groen. Feit dat Soundos pas als laatste aan de beurt kwam maakte het wel het spannendst voor haar maar betekende niet dat ze anders zou afvallen.
Natuurlijk is dat niet zeker dat zij een rood scherm zou hebben gekregen . :')
pi_90964650
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:09 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Uh. Misschien kijk ik scheef. Maar wie is dat, links achterin met die zonnebril? ...
Dat is Horace. Dus het shot is genomen tijdens zijn busritje...
pi_90964668
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 08:14 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat is Horace. Dus het shot is genomen tijdens zijn busritje...
Is dit shot dan gericht op vóór, of achter in de bus? Het lijkt achter. En dan zou Horace al in de bus gezeten hebben. Dus de mol moeten zijn?
pi_90964690
Hmm. Ik kijk scheef ja.
pi_90964700
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:17 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Is dit shot dan gericht op vóór, of achter in de bus? Het lijkt achter. En dan zou Horace al in de bus gezeten hebben. Dus de mol moeten zijn?
Geloof maar dat dat niet zo in beeld is gebracht als hij de mol is. Het shot is dus gewoon van voor in de bus....
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 7 januari 2011 @ 08:21:36 #160
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_90964715
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 08:17 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Shot is gericht op voor in de bus, want die tv hangt voorin :).
pi_90964740
Was ook té makkelijk geweest :) en strookt niet met mijn verdenking van Art.
pi_90964782
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Waarom vond je dat raar?
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:39 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Is ook raar want je hebt er niets aan, je moet concurrentie lozen en door de hele groep door te laten gaan, gooi je eigenlijk je eigen vrijstelling in de prullenbak...
dat dus :D Het levert hem toch totaal niets op, behalve molverdenkingen (want iedere niet-mol wil toch gewoon zoveel mogelijk mensen weg hebben?)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2011 @ 08:49:00 #163
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90965041
Heeft iemand al gekeken of er een tekst is te halen uit het vuurwerk dat we in beeld hebben gezien? Want er is een lettercode afgesproken, die is op zich duidelijk, maar daarna hebben we een zooi vuurwerk gezien waar de kandidaten geen wijs uit konden. Maar best kans dat er alsnog een boodschap in verborgen zit.

Overigens had die opdracht alleen kans van slagen gehad als elk groepje "zenders" om de beurt hun letters had "afgevuurd". Nu was iedereen door elkaar op knoppen aan het drukken en daardoor was er geen touw aan vast te knopen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:49:43 #164
202348 Susi
Temple of Love
pi_90965051
* Susi gaat terugkijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2011 @ 08:52:33 #165
13151 crew  Rewimo
pi_90965086
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 07:57 schreef Tezz het volgende:
Wat een geweldige aflevering weer, mooi begin!

Er zijn mij twee dingen opgevallen: het feit dat Anna bij opdracht 3 direct zei: 'ik wil wel eerst' en in het montagefilmpje uitlegde: 'ja natuurlijk wil ik eerst, first pick'! Dat kan een montagefoutje geweest zijn, want ze wist op dat moment nog niet dat er iets gekozen moest gaan worden. Het viel me enorm op.

En verder de giga-molactie van Soundos door gewoonweg niets te pakken op de wandeling. Maar goed, aangezien er 9 nepmollen meedoen is het niet uitgesloten dat dit gewoon een nepactie was. Ik kreeg in ieder geval direct een Milouska-flashback.
Wat mij nog opviel was dat Anna zo'n beetje alles opnoemde wat er in die mandjes zat, maar daar was geen vrijstelling voor de eerste aflevering (1+?) bij (wel voor de tweede en de vijfde). Die kwam pas boven water toen Pepijn zijn rondje maakt. Tevens zei Pepijn tegen de achterblijvers dat de anderen gelogen hadden en dat er wèl iets in het laatste mandje zat. Is die laatste vrijstelling door Pieter-Jan (die immers naast dat laatste mandje stond) tijdens Pepijns beurt in dat laatste mandje gestopt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:52:28 #166
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_90966273
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat mij nog opviel was dat Anna zo'n beetje alles opnoemde wat er in die mandjes zat, maar daar was geen vrijstelling voor de eerste aflevering (1+?) bij (wel voor de tweede en de vijfde). Die kwam pas boven water toen Pepijn zijn rondje maakt. Tevens zei Pepijn tegen de achterblijvers dat de anderen gelogen hadden en dat er wèl iets in het laatste mandje zat. Is die laatste vrijstelling door Pieter-Jan (die immers naast dat laatste mandje stond) tijdens Pepijns beurt in dat laatste mandje gestopt?
Nee ik denk dat Pepijn gewoon heeft gelogen over dat laatste mandje.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2011 @ 09:58:00 #167
13151 crew  Rewimo
pi_90966397
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef Lemming22 het volgende:
Nee ik denk dat Pepijn gewoon heeft gelogen over dat laatste mandje.
Dat kan ook. Om iemand anders met lege handen te laten staan. Dat maakt hem, samen met het feit dat hij iedereen door liet gaan, wel verdacht.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:17:47 #168
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_90966935
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat kan ook. Om iemand anders met lege handen te laten staan. Dat maakt hem, samen met het feit dat hij iedereen door liet gaan, wel verdacht.
Dat klopt, maar aan de andere kant zijn dit beide wel erg duidelijke acties die in beeld zijn gebracht. En dan denk ik meteen: oké hij is het niet want het is veel te duidelijk. Evenals alle hints die nu richting Art gaan. Iemand die na aflevering 1 al zo verdacht is, is het niet. Maar dat is natuurlijk geen sterke onderbouwing ;)
pi_90967148
Ik snap wel dat Pepijn iedereen er in houdt. Kweek je goodwill mee, kun je nog veel aan hebben in het spel. Kan daarmee ook de mol zijn die nu natuurlijk minder verdacht is bij de rest, want ze zijn hem dankbaar.

Soundos El Ahmadi vind ik een raar mens, vond het eigenlijk jammer dat ze een groen scherm kreeg. Kind kan niet eens fatsoenlijk lopen. :')
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_90967227
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef Levitation het volgende:
Ik snap wel dat Pepijn iedereen er in houdt. Kweek je goodwill mee, kun je nog veel aan hebben in het spel. Kan daarmee ook de mol zijn die nu natuurlijk minder verdacht is bij de rest, want ze zijn hem dankbaar.

Soundos El Ahmadi vind ik een raar mens, vond het eigenlijk jammer dat ze een groen scherm kreeg. Kind kan niet eens fatsoenlijk lopen. :')
Wat heb je in WIDM aan goodwill? De essentie van het spelletje is toch juist om dat niet te hebben?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2011 @ 10:29:39 #171
13151 crew  Rewimo
pi_90967245
Tja, je kunt speculeren wat je wilt natuurlijk. We krijgen toch alleen maar te zien wat de regie wil dat je te zien krijgt. Echt sterke aanwijzingen zijn er nu eenmaal nooit.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 januari 2011 @ 10:30:07 #172
13151 crew  Rewimo
pi_90967256
Ik had er overigens lekker iemand uitgeknikkerd. Weer een concurrent minder :W
  vrijdag 7 januari 2011 @ 10:35:01 #173
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90967405
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Precies, ik ook. Als ik met WIDM mee zou doen dan zou ik echt voor het spel en de winst gaan. En je wint alleen als de rest naar huis gaat.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90967453
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Misschien is Pepijn wel de Mol en wil hij door deze actie de aandacht juist van hem afleiden. Als je goed in de groep ligt wordt je minder snel als Mol aangewezen (zie Frits vorig jaar die voortdurend als Mol werd bestempeld).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_90967679
Dat is wat ik bedoel: iedereen vind Pepijn nu en toffe vent. Want in principe kan iedereen zijn aanwezigheid in aflevering 2 van het spel aan hem te danken hebben. Als hij geen mol is hoopt hij misschien dat een ander hem ook nog een keer een masseltje gunt, als een soort van wederdienst. En als hij wel de mol is maakt het voor hem natuurlijk ook geen bal uit of er mensen afvallen of niet.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')