Moet ik screencaps voor je maken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:09 schreef MrManiak het volgende:
Ik krijg zowel de site van de AVRO als Uitzending Gemist-video's niet aan de praat..... En ik heb nog screencaps nodig voor de column.
Hopen dat het morgenochtend nog lukt.
Als je dat wil doen, dan zou dat heel erg tof zijnquote:
Als personen binnen komen lopen, dan hangt er boven de deuropening een sticker met Jesus Christos.quote:
Die viel mij ook al op.quote:- Shot van nummers op de shirts van buspassagiers
Ik heb zelfs drie theorieën gevonden hieroverquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Die viel mij ook al op.
Iets met 3 en 11 ofzo?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:16 schreef MrManiak het volgende:
- Shot van een persoon met groene teenslippers. Wat een moment dat ze de bus in stapten, er was een speciaal shotje waarin dit heel erg opviel.
- Shot van nummers op de shirts van buspassagiers
- Shot van de sticker boven de deur + shirt van Horace
Uitleg volgt in de column, maar die komt morgen op de voorpagina.
Alvast hartstikke bedankt
Waarom vond je dat raar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef sbientje het volgende:
Waarom koos pepijn voor iedereen erin houden eigenlijk? Rare keuze vond ik
Je bedoelt de sticker boven de deur van de bus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:20 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Als personen binnen komen lopen, dan hangt er boven de deuropening een sticker met Jesus Christos.
O wacht, twee shots zijn dat. Ook eentje van het shirt van Horace (voetbalstadion) met zijn t-shirt.
Als het niet lukt, dan niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bedoelt de sticker boven de deur van de bus?
Lastig om een goede cap te maken.
Art, 100% zeker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:30 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Als het niet lukt, dan niet hoor
(Wie droeg btw die slippers?)
- Shot van een persoon met groene teenslippers. Wat een moment dat ze de bus in stapten, er was een speciaal shotje waarin dit heel erg opviel.
Is ook raar want je hebt er niets aan, je moet concurrentie lozen en door de hele groep door te laten gaan, gooi je eigenlijk je eigen vrijstelling in de prullenbak...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef sbientje het volgende:
Waarom koos pepijn voor iedereen erin houden eigenlijk? Rare keuze vond ik
quote:Aparte en/of totaal ongeloofwaardige hints
Twitter knalde vol met idiote tweets. Een paar 'hints' op een rij:
Teken op shirt Art betekent Kuifje. Naam vd geit is TienTien, En zie hier de bekende strip #widm twitpic.com/... ---> Chinese teken = sake, TienTien is niet de naam van het hondje, maar Tin Tin... En wat dan nog?
Geit heet 10-10, op poort stadion staat 3-3. 10+3=13, letter M. Volgende aflevering weer op dubbele getallen letten? #widm ---> Nee... Gewoon nee..
Het is H.Cohen. Draai Cohen om, wordt Nehoc, dat is in het Mingreels 4, Het 4de dier dat op de Ark van Noach ging, een mol. #widm ---> Whut?
Ik eindig met een tweet in de categorie: Dat zou nog wel eens heel goed kunnen:
Art is 't, redelijk duidelijk als je op 'm let. Klein voorbeeld: kijk de afl terug en tel hoeveel shots met kunst (= art) je ziet. Véél!
Ik kijk daarvoor even lief naar Beaudelaire, ik gok in de ochtendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:49 schreef Tegan het volgende:
Mooi mooi. Hoe laat komt hij eigenlijk online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |