quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En jij deed het niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Besjah het volgende:
Is het bij turkentopic ook regel van: laatste post, nieuw topic? Of niet..?
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef soldaatinternet het volgende:
[..]
te soldaat voor het internet
Wat the fuck is er nu weer gebeurd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Burakius het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik hier ooit kom in mijn leven. Mensen zijn echt hypocriet.
Je weet toch dat ik van je hou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef soldaatinternet het volgende:
[..]
Bedankt voor dit warme welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2011 06:32:35 ]
Git cay suyu, kahvalti falan hazirlaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:20 schreef Poemgirl het volgende:
Ik werd te vroeg wakker vandaag, nu ben ik moe maar kan niet meer slapen.
Dat is niet mijn baantjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Git cay suyu, kahvalti falan hazirla
Als ik ooit heel erg rijk zou worden, zou het eerste wat ik zou kopen een aapje zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep
[..]
Mensen die Turks zijn
Turken
Sowieso mensen
Apen FTW
Ze zijn leuk tot ze in de puberteit komen, daarna niet meer trust me.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Als ik ooit heel erg rijk zou worden, zou het eerste wat ik zou kopen een aapje zijn.
Eén aapje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Als ik ooit heel erg rijk zou worden, zou het eerste wat ik zou kopen een aapje zijn.
Eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eén aapje.. Koop dan zijn hele familie én zijn regenwoud.
Dat wilde ik vroeger ook altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben emo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Is [ afbeelding ] jouw standaard PI?
EarthNews: Monkeys decide how to crack a nut http://bbc.in/gOzOK9quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik vroeger ook altijd. Ik was geobsedeerd met apen.
Ahhhhh.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
EarthNews: Monkeys decide how to crack a nut http://bbc.in/gOzOK9
Van alles wat, communistisch, radicaal conservatief, Ataturkcu, turban-power-girls, en je hebt mensen die het Turk zijn op zich als geloof zien...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:42 schreef Besjah het volgende:
Zijn de mensen hier over het algemeen meer moslimci of ataturkci?
quote:
Wel veel discussie over die serie in Turkije.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Cool! Steven Spielberg gaat het leven van Fatih Sultan Mehmet verfilmen. Ik ben benieuwd.
Ik kan jullie (de Turken) de serie Muhteşem Yüzyıl, over het leven van Kanuni Sultan Süleyman, op Show TV trouwens wel aanraden. Vorige week begonnen. Eindelijk een Turkse serie die ik wel wil volgen. Beetje in de stijl van The Tudors.
Hier de eerste aflevering...
Apen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik vroeger ook altijd. Ik was geobsedeerd met apen.
quote:
Show TV werkt niet meer bij ons.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Cool! Steven Spielberg gaat het leven van Fatih Sultan Mehmet verfilmen. Ik ben benieuwd.
Ik kan jullie (de Turken) de serie Muhteşem Yüzyıl, over het leven van Kanuni Sultan Süleyman, op Show TV trouwens wel aanraden. Vorige week begonnen. Eindelijk een Turkse serie die ik wel wil volgen. Beetje in de stijl van The Tudors.
Omdat een bepaald groep mensen in Turkije (zgn. ''muhafazakar kesim'') de Ottomaanse sultans als een soort profeten zonder zonden beschouwen en bij de kleinste deviatie van hun (ideaal)beeld vol in de aanval gaan, terwijl de serie op Ottomaanse documenten is gebaseerd (met advies van historici).quote:Op zondag 9 januari 2011 00:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel veel discussie over die serie in Turkije.
Turken discussiëren Nederlanders klagen en zeuren zo heeft elk volk wel wat.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Wanneer discussieert men niet in Turkije?
Ook daarom; apenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:42 schreef IHVK het volgende:
Turken discussiëren Nederlanders klagen en zeuren zo heeft elk volk wel wat.
Beter dan een willekeurige; Nederlander die klaagt over het weer of Turk die discusseerd over een zinloos onderwerp.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef IHVK het volgende:
Chimpansee's de meest genetisch overeenkomende diersoort met de mens voeren ook oorlog.
Is de titel van de film al bekend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Hm, mijn zus had spoorde mij aan om het te kijken! Nu eens maar even doen dan.quote:Ik kan jullie (de Turken) de serie Muhteşem Yüzyıl, over het leven van Kanuni Sultan Süleyman, op Show TV trouwens wel aanraden. Vorige week begonnen. Eindelijk een Turkse serie die ik wel wil volgen. Beetje in de stijl van The Tudors.
Bill o'Reillyquote:Op zondag 9 januari 2011 12:47 schreef IHVK het volgende:
http://www.colbertnation.(...)-neil-degrasse-tyson
Domme mensen uitlachen ftw!quote:K 4 P A,
Wist jij dat Vlaams uit 3 talen bestaat? Duits, Frans en Nederlands. En toevallig komt Vertonghen uit de streek waar dan Nederlands wordt gesproken.
Burak.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat een bepaald groep mensen in Turkije (zgn. ''muhafazakar kesim'') de Ottomaanse sultans als een soort profeten zonder zonden beschouwen en bij de kleinste deviatie van hun (ideaal)beeld vol in de aanval gaan, terwijl de serie op Ottomaanse documenten is gebaseerd (met advies van historici).
Ik zag deze post niet, maar het vat het volgens mij wel aardig samen ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat een bepaald groep mensen in Turkije (zgn. ''muhafazakar kesim'') de Ottomaanse sultans als een soort profeten zonder zonden beschouwen en bij de kleinste deviatie van hun (ideaal)beeld vol in de aanval gaan, terwijl de serie op Ottomaanse documenten is gebaseerd (met advies van historici).
Ik vind het begin ook maar raar. Die mensen gaan bukken voor de sultan, terwijl men alleen mag bukken voor Allah. Zelfs voor de profeet (vzmh) ging men niet bukken...quote:Op zondag 9 januari 2011 04:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is de titel van de film al bekend?
[..]
Hm, mijn zus had spoorde mij aan om het te kijken! Nu eens maar even doen dan..
Nee, nog niet. Wel is bekend dat degene die de makers van bovenstaande serie van historisch advies heeft voorzien, Dr. Erhan Afyoncu, ook Spielberg gaat helpen met zijn film.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is de titel van de film al bekend?
[..]
Ooit van 'cülûs töreni' gehoord? Het is een eeuwenoude Turkse traditie waarbij de onderdanen in een reeks van ceremoniële handelingen trouw tonen aan de nieuwe sultan door ondermeer voor hem te knielen (en zijn kaftan te kussen). Feiten!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik vind het begin ook maar raar. Die mensen gaan bukken voor de sultan, terwijl men alleen mag bukken voor Allah. Zelfs voor de profeet (vzmh) ging men niet bukken...
Hoe erg goed hebben ze het onderzocht deze noobs?
Tuurlijk. Als de feiten hun ideaalbeeld aantast is het makkelijk om het als leugens te bestempelen. De AKP heeft al vaker aangetoond dat ze het niet zo op het vrije woord hebben (zie bijvoorbeeld een Erdogan die karikaturisten voor het gerecht sleept). Komt nog bij dat de serie gewoon op feiten (Ottomaanse documenten) is gebaseerd.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:16 schreef Burakius het volgende:
Btw over die serie. Niets voor niets gaat Bulent Arinc een dava openen tegen deze serie. Omdat het bol staat van Westerse perspectief op de Ottomanen, lees: leugens.
Maar is toch haram, dus dan kan het niet gebeurd zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als de feiten hun ideaalbeeld aantast is het makkelijk om het als leugens te bestempelen. De AKP heeft al vaker aangetoond dat ze het niet zo op het vrije woord hebben (zie bijvoorbeeld een Erdogan die karikaturisten voor het gerecht sleept). Komt nog bij dat de serie gewoon op feiten (Ottomaanse documenten) is gebaseerd.
Sommige onwetenden klagen ook dat de sultan in de serie als een soort vrouwengek wordt uitgebeeld. Die harem moet er toch niet voor de wekelijkse tavla-avond van de sultan geweest zijn. Toch?Hij zou die 12 kinderen die hij had ook wel érgens verwekt moeten hebben (en niet allemaal bij dezelfde vrouw).
Sowieso, is ''protestocu olmak'' na ''okey'' de 2e volkssport van Turkijequote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef IHVK het volgende:
Het intelligente smaldeel van Turkije laat zich even zien. Mja ze gooien met eieren, dus het valt op zich wel mee. Maar toch
Ik kan Burak niet zien? Jullie wel? Ze lijken allemaal zo veel op elkaar.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het intelligente smaldeel van Turkije laat zich even zien. Mja ze gooien met eieren, dus het valt op zich wel mee. Maar toch
Waarom zou ik dat nou weer doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gooi eieren op de ramen van je buren.
Ik heb wel eens een raam ingegooid?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat kwajongensstreken leuk zijn.
Als baby lachend eruit komt is toch niet goed ofzo?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
De baby kwam er lachend uit HA HA HAII.
DAN IS DE BABY AL WAKKER IN HAAR MAAG. DE BABY KAN DAN KOTSEN IN HAAR VAGIJN.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Besjah het volgende:
[..]
Als baby lachend eruit komt is toch niet goed ofzo?
trololololoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
DAN IS DE BABY AL WAKKER IN HAAR MAAG. DE BABY KAN DAN KOTSEN IN HAAR VAGIJN.
BOOYAH.
AKP mag van mijn part opdonderen!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:18 schreef IHVK het volgende:
Democratie met de AKP, als ze zo doorgaan worden ze erger dan de eerdere machthebbers.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
DAN IS DE BABY AL WAKKER IN HAAR MAAG. DE BABY KAN DAN KOTSEN IN HAAR VAGIJN.
BOOYAH.
Is die serie trouwens al begonnen? Zo niet, waarom protesteren ze al voordat ze het überhaupt nog gezien hebbenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:06 schreef Poemgirl het volgende:
Is die serie trouwens al begonnen? Zo niet, waarom protesteren ze al voordat ze het überhaupt nog gezien hebben ?
quote:
Waarom niet ? Iedereen hier doet het anders wel ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 23:13:43 ]![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Weissman het volgende:
Joden die een OP maken voor een Turken-topicik heb laatst een joden mop gehoord echt te hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
no shit!quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
zou weissman niet leuk vinden, is echt grof, is zo'n mop waar mensen eerder "ooooooh" zeggen dan echt lachenquote:
hoorde et van een collega zaten in een bus met 9 mensen en de meeste mensen zaten ook van "ooooh" ik moest wel lachen trouwens die zelfde collega vertelde nog een mop en die was misschien nog grover misschien, bij die mop deed iedereen "oooooh" behalve ik, ik moest wel weer hardop lachen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
mij maakt het niks uit, maar het kan je zomaar notes opleveren. jewaitz fokke met joden wordt niet gewaardeerd![]()
![]()
wat is het verschil tussen een jood en een brood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe je met een vrouw die niet reageert wanneer je haar beft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef Slayage het volgende:
wat is het verschil tussen een jood en een brood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe je met een vrouw die niet reageert wanneer je haar beft?Met wat voor mensen ga je om ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de meest labiele figurenquote:
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef Slayage het volgende:
wat is het verschil tussen een jood en een brood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe je met een vrouw die niet reageert wanneer je haar beft?Wat doe je als je een kale kut hebt gelikt/geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Zo kende ik 'm.)
[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 00:37:03 ]![]()
Deze blijft leuk:
Wat is het verschil tusen een winterband en een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er nog hoop jongens?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ren-zorgwekkend.htmlquote:AMSTERDAM - De maatschappelijke positie van Nederlands-Turkse jongeren is ''bijzonder zorgwekkend''. Dat stellen tien Turks-Nederlandse professionals maandag in een open brief in de Volkskrant.
Vooral door het gure maatschappelijke klimaat en een gebrek aan leiderschap binnen de Turkse gemeenschap zouden jongeren vervallen in apathie en steeds minder binding met de Nederlandse samenleving voelen.
Daarmee worden de jongeren sneller vatbaar voor criminaliteit en islamitische radicalisering.
In de brief doen de tien professionals een klemmend beroep op overheid, bedrijfsleven, onderwijs en Turkse organisaties om de jongerenproblemen hoger op de agenda te zetten.
''Ze moeten het gevoel krijgen dat hun toekomst in Nederland ligt'', aldus de opstellers van de brief. Turken vormen de grootste groep migranten in Nederland.
© ANP![]()
Wat is een kartonnen doos onder een verkeerslicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een neger met botkanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger op de basisschool toen er geen verschil zat tussen Turken, Marokkanen en negers![]()
![]()
Godverdomme, volgens mij heb ik last van bedwantsen. Ik kon vannacht echt niet slapen, de hele tijd jeuk en overal bultjes. En blijkbaar is het bestrijden van die krengen erg moeilijk. Kutkutkutkut.![]()
''Ze moeten het gevoel krijgen dat hun toekomst in Nederland ligt'',
En dat hebben ze meestal dus niet.![]()
"De Turkse gemeenschap is als een soert oester die af en toe opengaat en er dan iets heel verrassends openkomt las ik laatst in een krant.
klopt eigenlijk wel.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 08:20 schreef Landysh het volgende:
Godverdomme, volgens mij heb ik last van bedwantsen. Ik kon vannacht echt niet slapen, de hele tijd jeuk en overal bultjes. En blijkbaar is het bestrijden van die krengen erg moeilijk. Kutkutkutkut.![]()
![]()
![]()
Ik lees echt allemaal enge verhalen op het internet. Echt klote dit. Ik snap ook niet hoe ik er aan kom? Ik heb de afgelopen maanden nergens anders geslapen. Fucking klote!quote:![]()
Je moet nooit verhalen lezen op internet. Maar bedwantsen zijn heel zeldzaam toch ?
Miscchien heb je uitslag en jeuk gewoon?![]()
Volgens het nieuws zijn ze de laatste tijd weer erg 'in'.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:30 schreef IHVK het volgende:
Je moet nooit verhalen lezen op internet. Maar bedwantsen zijn heel zeldzaam toch ?
Miscchien heb je uitslag en jeuk gewoon?Anyway, ik dacht, misschien hebben mijn moeder en mijn zusje het meegenomen van vakantie uit Turkije. Maar ik heb hun nog niet horen klagen. Ik ben de enige die er last van heeft.
Ik denk niet dat het gewoon jeuk en/of uitslag is. Ik heb namelijk nooit last van jeuk of uitslag. En het begint echt als ik in bed lig en de dekens over mij heen sla, en dan echt overal. Oren, hoofdhuid, armen, rug, benen. :/ Bij een goede plaag kun je zelfs in een nacht zo'n 500 keer gestoken worden.![]()
Nee, was het maar zo makkelijk. Ik heb net voordat ik naar school ging echt alles uit en om mijn bed in de wasmachine geflikkerd, wit en kleur bij elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:38 schreef wikwakka2 het volgende:
En al je beddengoed wassen op 60 (of meer) graden vermoordt die beesten niet?Ik word helemaal paranoya door die kutbeesten. Maar je moet dus een bestrijder laten komen en die moet vervolgens je hele kamer (desnoods het hele huis) ontsmetten, anders gaan ze niet dood. :S
![]()
Ik kan niet wachten tot ik dit aan mijn moeder vertel. Ze ging vroeger al helemaal door het lint als we met luizen thuis kwamen.En wedden dat ze de schult op mij schuift. 'Dat krijg je als je je kamer niet goed schoonmaakt!!!'
Daamnn.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:58 schreef IHVK het volgende:
Doelpunt van het jaar 2010 volgens FIFA
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=134218
http://www.fifa.com/ballondor/puskasaward/video=1335005/index.html![]()
Heeft er toch niks mee te maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan moet je je kamer ook maar schoonmaken, hè. Sloddervos.![]()
![]()
Daar dacht ik ook net aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:40 schreef IHVK het volgende:
Bedwantsen ik vind het zo een mooi woord.
Bedwantsen. Bedwantsen.
Beter komen ze niet in mijn bed
Bed
Want
Sen![]()
![]()
Het meervoud van bedwanten! Twee of meer bedwanten bij elkander. Zo heerlijk kruipend over de want van je bed. Kriebel ende krab.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan.
Bed
Want
Sen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2011 00:55:42 ]![]()
SPOILER: NIET VOOR TERE ZIELTJES.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:07 schreef zarGon het volgende:
TeringSPOILER: NIET VOOR TERE ZIELTJES.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooow ja welke Turk wilt nu nog begraven worden?
![]()
Sure.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:55 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Tering![]()
Ooow ja welke Turk wilt nu nog begraven worden?
Maakt het uit? Je bent dan toch dood.![]()
![]()
Dan moet je een groter pistoletje pakken, die hebben geen baconquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef IHVK het volgende:
Ze verpesten het met de Bacon.
Tevens gestolen van de Ikea.En anders haal je bacon eraf, het is toch apart gebakken geloof ik, dus dan eet je het niet
Knapperige bacon is toch wel écht heel lekker![]()
![]()
Dan vraag je er gewoon een met zonder bacon. Vriendin van mij deed dat laatst ook en ze maakten wel even een nieuwe, was geen probleem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef IHVK het volgende:
Ze verpesten het met de Bacon.
Tevens gestolen van de Ikea.
Maar sowieso, koude ei.Ik hou het wel gewoon bij een warm kaasbroodje van 1.5.
![]()
![]()
Trouwens, ik denk toch niet dat ik bedwantsen heb.Volgens mij was het wel gewoon een uitslag ofzo.. Najah, we zien het wel.
![]()
Ik lees het de hele tijd als be-dwantsen, klinkt idiootquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef Landysh het volgende:
Trouwens, ik denk toch niet dat ik bedwantsen heb.Volgens mij was het wel gewoon een uitslag ofzo.. Najah, we zien het wel.
Bommel-dingen![]()
![]()
Koud ei kan bestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan vraag je er gewoon een met zonder bacon. Vriendin van mij deed dat laatst ook en ze maakten wel even een nieuwe, was geen probleem.
Maar sowieso, koude ei.Ik hou het wel gewoon bij een warm kaasbroodje van 1.5.
Koude koffie, dat is pas niet te zuipen
![]()
![]()
Je hebt schoongemaakt en opeens zijn ze verdwenen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef Landysh het volgende:
Ik krijg trouwens vaak irritaties van bepaalde shampoo of douchegel, daar zou het misschien aan kunnen liggen?
[ Bericht 4% gewijzigd door wikwakka2 op 11-01-2011 15:08:19 ]Cool story, Hansel.![]()
Godver, waarom moest k nou weer op die link van zarGon klikken. Godver.. nu zit het op mn netvlies.Ne mutlu turkum diyene! <3![]()
Zeg maar vrijheid van meningsuiting in Nederland toch? Als dit over moslims was gezegd door Geert Wilders was er niets gebeurd..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:15 schreef Rookert het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_voor_haatmoker.html
Comments
Ne mutlu turkum diyene! <3![]()
Nederland Trending op Twitter: Vuile Flikker
Omdat iedereen boos is op de homo in GTST
Turkije Trending op Twitter: Orosbu Caroline (Caroline is een hoer)
Caroline is een Nederlands femme fatale personage in een Turkse soap die een Turkse familie kapotmaakt.
Wat een intelligent volk op internet. Soaps![]()
![]()
SnakeEater donderstraal een eind op. Ga weg uit dit topic en blijf weg.
Dit gaat helemaal nergens overJuin uit Eigen Tuin!![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:21 schreef Symphonic het volgende:
SnakeEater donderstraal een eind op. Ga weg uit dit topic en blijf weg.
Dit gaat helemaal nergens over![]()
Jaaa goedzoquote:Zat te denken om vandaag weer te gaan maar had er gisteren al 2 genomen, dus ging beetje te ver.. Misschien morgen weer
![]()
![]()
Ik niet, heb geen iPod
GoedSchattig, zuidelijke passie (
), Franse woordjes en alles klinkt gewoon mooier. En ze kan Nederlands. En ze is niet blond. Et blabla
Ik ben echt niet gebouwd voor Nederlandse deernes, zelfs een normaal Nederlands meisje waar ik wat met heb gehad was ergens in Afrika geboren![]()
![]()
Spreekt ze andere talen behalve Frans?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef Rookert het volgende:
Ik niet, heb geen iPod
GoedSchattig, zuidelijke passie (
), Franse woordjes en alles klinkt gewoon mooier. En ze kan Nederlands. En ze is niet blond. Et blabla
Ik ben echt niet gebouwd voor Nederlandse deernes, zelfs een normaal Nederlands meisje waar ik wat met heb gehad was ergens in Afrika geboren![]()
Hmm, morgen moet, mocht ik op uitwisseling willen, mijn aanmelding worden ingeleverd. Wat te doen, wat te doen. Stage of uitwisseling?Cool story, Hansel.![]()
Stoppen met studerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, morgen moet, mocht ik op uitwisseling willen, mijn aanmelding worden ingeleverd. Wat te doen, wat te doen. Stage of uitwisseling?![]()
![]()
Uitwisseling is wel erg baas, beetje gedoe om te regelen, maar blijft beter hangen en is intenser dan een gewone stage lijkt me. Bovendien staat het beter op je CVquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, morgen moet, mocht ik op uitwisseling willen, mijn aanmelding worden ingeleverd. Wat te doen, wat te doen. Stage of uitwisseling?![]()
![]()
Koç university Istanboel, is het wat? Ik lees nu een blog van iemand: istanbulbythehorns.blogspot.com en het klinkt/ziet er zeker tof uit.Cool story, Hansel.![]()
Ja, het is zeker een van de betere uni's in Istanboel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Koç university Istanboel, is het wat? Ik lees nu een blog van iemand: istanbulbythehorns.blogspot.com en het klinkt/ziet er zeker tof uit.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 16:48:45 ]![]()
Dit topic zit vol met vooroordelen, hier kan ik geen behulpzame antwoorden verwachtenquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Van wat ik erover weet is Koç een van de betere maar dat is van horen zeggen. Weet er simpelweg te weinig over, ben maar 1 keer in de miljoenenstad Istanbul geweest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit topic zit vol met vooroordelen, hier kan ik geen behulpzame antwoorden verwachten.
Een Turkse afkomst maakt je geen Istanbul-expert.![]()
Uitwisseling Madrid, te laat met inleveren profiel, ben benieuwd in wat voor gezin ik terechtkom hmmmm![]()
Wik, Emel ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:22 schreef soldaatinternet het volgende:
Uitwisseling Madrid, te laat met inleveren profiel, ben benieuwd in wat voor gezin ik terechtkom hmmmm![]()
Stroopwafelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef soldaatinternet het volgende:
Wat zal ik meenemen voor m'n gezin?![]()
![]()
Ze komt niet uit Parijs, uit andere stad. Beetje zelfde als buitenlanders die Amsterdam ophemelen terwijl wij liever naar Rotterdam of Utrecht gaan zeg maar![]()
![]()
Bergen, Oslo, Istanbul, Helsinki. Wat gaat het worden en in welke volgorde, jongens.Cool story, Hansel.![]()
Scandinavië is ook leuk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Bergen, Oslo, Istanbul, Helsinki. Wat gaat het worden en in welke volgorde, jongens.
Is het in de zomer?![]()
September tot december/januari. Kan flink koud worden dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Scandinavië is ook leuk.
Is het in de zomer?Cool story, Hansel.![]()
Verder de korte dagen niet, je hebt zo maar 6 uur daglicht richting het einde van het jaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
September tot december/januari. Kan flink koud worden dus.![]()
![]()
Finland ook.. denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Scandinavië is ook leuk.
Is het in de zomer?![]()
Goed punt, niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:31 schreef IHVK het volgende:
Dan zou ik wel naar Istanbul gaan, maar dat ben ik.
Ik hou niet van die donkere dagen..
Het is Oslo, Istanbul, Bergen, Helsinki geworden.Cool story, Hansel.![]()
Pics. Even serieus. Pics.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:46 schreef Landysh het volgende:
Pannenkoeken met bosvruchten compote en zure room als ontbijt.
Ggg. Ik heb zin in pannenkoeken nu.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2011 09:52:58 ]![]()
Kleinzoon alweer, zat toch alleen maar te chillen ( en ziek te zijn..) op het kasteel in Engeland.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef IHVK het volgende:
Albert Heijn is overleden, waar moet ik nu winkelen?![]()
Wel kleinzoon maar wel een van de belangrijkste AH's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kleinzoon alweer, zat toch alleen maar te chillen ( en ziek te zijn..) op het kasteel in Engeland.
Streepjescode , winkelwagen en zelfbediening heeft hij in ingevoerd. En onder hem is AH zo groot geworden.![]()
En toch winkel ik bij Hoogvliet en Aldiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel kleinzoon maar wel een van de belangrijkste AH's.
Streepjescode , winkelwagen en zelfbediening heeft hij in ingevoerd. En onder hem is AH zo groot geworden.
AH is namelijk 6 minuten fietsen ipv 3,5 voor die anderen![]()
![]()
Pauperrr
AH, Plus en Aldi zijn hier ongeveer even ver, afhankelijk van wat ik wil kies ik een winkel.![]()
Zo smaakt het ook.quote:Maar ik kom net van de tandarts, ik heb het verdiend~!
Je hebt geluk, ik moest ze nog maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pics. Even serieus. Pics.
Ggg. Ik heb zin in pannenkoeken nu.
En een normale met golden syrup naturlich.
Het smaakt beter dan dat het eruit ziet.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:46 schreef Rookert het volgende:
De zure room lijkt op mayonaise
Maar verder mjam![]()
Zure room is helemaal niet zo dik.![]()
![]()
begeegeegIn fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Daarom ziet het er vreemd uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Zure room is helemaal niet zo dik.![]()
![]()
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Landysh het volgende:
De 6 weken zijn trouwens voorbij.. Maar nog steeds geen uitslag.![]()
Omnomnomnom. Nomnom. Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zo smaakt het ook.Maar ik kom net van de tandarts, ik heb het verdiend~!
[..]
Je hebt geluk, ik moest ze nog maken.
[ afbeelding ]
En een normale met golden syrup naturlich.
[ afbeelding ]
Het smaakt beter dan dat het eruit ziet.
Ik mis wel de poedersuiker.![]()
Uitslag lijkt me niet zo plezierig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Landysh het volgende:
Keek net ook al, maar helaas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Landysh het volgende:
Wel als het de uitslag van een test is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uitslag lijkt me niet zo plezierig.![]()
![]()
Dat ligt aan de test en aan de uitslag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wel als het de uitslag van een test is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: