haha, die doet gelukkig niet meer mee ! & veel mensen hebben haat aan popstars omdat het zo lang duurt - mee eens het duurt idd te lang. maar verder vind ik het wel een leuke show enzo , en daarom ga ik er heen ! dus hoor graag hoe het er daar aan toegaat enzo haha . !quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:36 schreef Poepoog het volgende:
Je krijgt vooraf een anaalshow van Gerard Joling.
Ik ben zoooooo jaloers XD XD XD
omdat ik daar geen rede voor heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:41 schreef Poepoog het volgende:
Je kan wel je tekst bold maken, maar waarom gebruik je geen hoofdletters. Of is dat verboten als je naar SBSaso kijkt?
Nou nou, snotneus, ben je soms met je slechte been uit je woonwagen gestapt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:43 schreef kaboutertje_kus het volgende:
[..]
omdat ik daar geen rede voor heb.
en graag het doel van het forum naar voren wil laten komen .
vandaar dikgedrukt snotneus.
nee ik vind alleen dat jy niks te zoeken hebt op dit forum gezien ik een vraag stel en niet om commentaar vraag.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou nou, snotneus, ben je soms met je slechte been uit je woonwagen gestapt?
Nou ja ik zit al een tijdje op dit forum, hoewel dit subforum niet heel vaak in mijn AT voorkomt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:46 schreef kaboutertje_kus het volgende:
[..]
nee ik vind alleen dat jy niks te zoeken hebt op dit forum gezien ik een vraag stel en niet om commentaar vraag.
nogmaals voor commentaal leveren was dit forum niet bedoeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nou ja ik zit al een tijdje op dit forum, hoewel dit subforum niet heel vaak in mijn AT voorkomt.
Nee, maar wel voor commentaar over het algemeen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:50 schreef kaboutertje_kus het volgende:
[..]
nogmaals voor commentaal leveren was dit forum niet bedoeld.
tja, maar dat is ook een x klaar toch, want gaat nergens over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:51 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor commentaar over het algemeen.
Bedankt voor je info ! haha in de pauze is het geen wc en drinken haal uurtje dus haha.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:15 schreef Rookert het volgende:
Je moet om 18 uur aanwezig zijn zodat de plekken verdeeld kunnen worden. Het is inderdaad zo dat er vrije plaatsen zijn, maar dit komt erop neer dat je naar een aparte zaal gaat en dat je met een groep daar moet beslissen waar je gaat zitten. Natuurlijk wil iedereen dicht bij het podium zijn, maar er zijn maar een beperkt aantal plekken, daarom moet je stemmen of loten wie daar mag zijn van je groep. Van alle groepen gaan dan de 'winnaars' (of die gekozen zijn) naar de plekken bij het podium. De rest moet dan zelf snel een plek zoeken. Dit kan dus wel 2 uur duren
Ik zou er zeker om 14:30 uur zijn, normaal is 16 uur wel goed, maar dit is de finale waar heel Nederland al maanden naar uitkijkt, dus reken maar dat het druk zal zijn. Gewoon genoeg eten en drinken meenemen en dat wordt het vanzelf gezellig
Tijdens reclames is er zeg maar pauze voor publiek, er zijn dan shows van bekende mensen uit het artiestencircuit van SBS6 zelf, zoals Gerard Joling (die wel de finale dus doet!) en zanger Rinus zou misschien komen (ken je denk ik niet, maar is in opkomst)
Nadat kandidaten hun resultaat van het panel hebben gekregen gaan ze achter het podium waar een rij is om op de foto te gaan voordat de kandidaat weer bij de anderen op de bank gaat zitten. Het is wel een beetje jammer dat je zo het optreden van je favoriet mist, maar ja, je hebt wel een foto
Let maar niet op de rest van de mensen hier, die zitten je maar beetje te pesten of op het verkeerde been te zetten, gelukkig is niet iedereen zo![]()
veel plezier
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:43 schreef kaboutertje_kus het volgende:
[..]
omdat ik daar geen rede voor heb.
en graag het doel van het forum naar voren wil laten komen .
vandaar dikgedrukt snotneus.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:50 schreef kaboutertje_kus het volgende:
[..]
nogmaals voor commentaal leveren was dit forum niet bedoeld.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:15 schreef Rookert het volgende:
Je moet om 18 uur aanwezig zijn zodat de plekken verdeeld kunnen worden. Het is inderdaad zo dat er vrije plaatsen zijn, maar dit komt erop neer dat je naar een aparte zaal gaat en dat je met een groep daar moet beslissen waar je gaat zitten. Natuurlijk wil iedereen dicht bij het podium zijn, maar er zijn maar een beperkt aantal plekken, daarom moet je stemmen of loten wie daar mag zijn van je groep. Van alle groepen gaan dan de 'winnaars' (of die gekozen zijn) naar de plekken bij het podium. De rest moet dan zelf snel een plek zoeken. Dit kan dus wel 2 uur duren
Ik zou er zeker om 14:30 uur zijn, normaal is 16 uur wel goed, maar dit is de finale waar heel Nederland al maanden naar uitkijkt, dus reken maar dat het druk zal zijn. Gewoon genoeg eten en drinken meenemen en dat wordt het vanzelf gezellig
Tijdens reclames is er zeg maar pauze voor publiek, er zijn dan shows van bekende mensen uit het artiestencircuit van SBS6 zelf, zoals Gerard Joling (die wel de finale dus doet!) en zanger Rinus zou misschien komen (ken je denk ik niet, maar is in opkomst)
Nadat kandidaten hun resultaat van het panel hebben gekregen gaan ze achter het podium waar een rij is om op de foto te gaan voordat de kandidaat weer bij de anderen op de bank gaat zitten. Het is wel een beetje jammer dat je zo het optreden van je favoriet mist, maar ja, je hebt wel een foto
Let maar niet op de rest van de mensen hier, die zitten je maar beetje te pesten of op het verkeerde been te zetten, gelukkig is niet iedereen zo![]()
veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |