quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En jij deed het niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Besjah het volgende:
Is het bij turkentopic ook regel van: laatste post, nieuw topic? Of niet..?
Ga weg dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef soldaatinternet het volgende:
[..]
te soldaat voor het internet
Wat the fuck is er nu weer gebeurd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Burakius het volgende:
Dit is de laatste keer dat ik hier ooit kom in mijn leven. Mensen zijn echt hypocriet.
Je weet toch dat ik van je hou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef soldaatinternet het volgende:
[..]
Bedankt voor dit warme welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2011 06:32:35 ]
Git cay suyu, kahvalti falan hazirlaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:20 schreef Poemgirl het volgende:
Ik werd te vroeg wakker vandaag, nu ben ik moe maar kan niet meer slapen.
Dat is niet mijn baantjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Git cay suyu, kahvalti falan hazirla
Als ik ooit heel erg rijk zou worden, zou het eerste wat ik zou kopen een aapje zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep
[..]
Mensen die Turks zijn
Turken
Sowieso mensen
Apen FTW
Ze zijn leuk tot ze in de puberteit komen, daarna niet meer trust me.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Als ik ooit heel erg rijk zou worden, zou het eerste wat ik zou kopen een aapje zijn.
Eén aapje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Als ik ooit heel erg rijk zou worden, zou het eerste wat ik zou kopen een aapje zijn.
Eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eén aapje.. Koop dan zijn hele familie én zijn regenwoud.
Dat wilde ik vroeger ook altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:23 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben emo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Is [ afbeelding ] jouw standaard PI?
EarthNews: Monkeys decide how to crack a nut http://bbc.in/gOzOK9quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik vroeger ook altijd. Ik was geobsedeerd met apen.
Ahhhhh.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
EarthNews: Monkeys decide how to crack a nut http://bbc.in/gOzOK9
Van alles wat, communistisch, radicaal conservatief, Ataturkcu, turban-power-girls, en je hebt mensen die het Turk zijn op zich als geloof zien...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:42 schreef Besjah het volgende:
Zijn de mensen hier over het algemeen meer moslimci of ataturkci?
quote:
Wel veel discussie over die serie in Turkije.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Cool! Steven Spielberg gaat het leven van Fatih Sultan Mehmet verfilmen. Ik ben benieuwd.
Ik kan jullie (de Turken) de serie Muhteşem Yüzyıl, over het leven van Kanuni Sultan Süleyman, op Show TV trouwens wel aanraden. Vorige week begonnen. Eindelijk een Turkse serie die ik wel wil volgen. Beetje in de stijl van The Tudors.
Hier de eerste aflevering...
Apen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik vroeger ook altijd. Ik was geobsedeerd met apen.
quote:
Show TV werkt niet meer bij ons.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Cool! Steven Spielberg gaat het leven van Fatih Sultan Mehmet verfilmen. Ik ben benieuwd.
Ik kan jullie (de Turken) de serie Muhteşem Yüzyıl, over het leven van Kanuni Sultan Süleyman, op Show TV trouwens wel aanraden. Vorige week begonnen. Eindelijk een Turkse serie die ik wel wil volgen. Beetje in de stijl van The Tudors.
Omdat een bepaald groep mensen in Turkije (zgn. ''muhafazakar kesim'') de Ottomaanse sultans als een soort profeten zonder zonden beschouwen en bij de kleinste deviatie van hun (ideaal)beeld vol in de aanval gaan, terwijl de serie op Ottomaanse documenten is gebaseerd (met advies van historici).quote:Op zondag 9 januari 2011 00:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel veel discussie over die serie in Turkije.
Turken discussiëren Nederlanders klagen en zeuren zo heeft elk volk wel wat.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Wanneer discussieert men niet in Turkije?
Ook daarom; apenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:42 schreef IHVK het volgende:
Turken discussiëren Nederlanders klagen en zeuren zo heeft elk volk wel wat.
Beter dan een willekeurige; Nederlander die klaagt over het weer of Turk die discusseerd over een zinloos onderwerp.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef IHVK het volgende:
Chimpansee's de meest genetisch overeenkomende diersoort met de mens voeren ook oorlog.
Is de titel van de film al bekend?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Hm, mijn zus had spoorde mij aan om het te kijken! Nu eens maar even doen dan.quote:Ik kan jullie (de Turken) de serie Muhteşem Yüzyıl, over het leven van Kanuni Sultan Süleyman, op Show TV trouwens wel aanraden. Vorige week begonnen. Eindelijk een Turkse serie die ik wel wil volgen. Beetje in de stijl van The Tudors.
Bill o'Reillyquote:Op zondag 9 januari 2011 12:47 schreef IHVK het volgende:
http://www.colbertnation.(...)-neil-degrasse-tyson
Domme mensen uitlachen ftw!quote:K 4 P A,
Wist jij dat Vlaams uit 3 talen bestaat? Duits, Frans en Nederlands. En toevallig komt Vertonghen uit de streek waar dan Nederlands wordt gesproken.
Burak.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat een bepaald groep mensen in Turkije (zgn. ''muhafazakar kesim'') de Ottomaanse sultans als een soort profeten zonder zonden beschouwen en bij de kleinste deviatie van hun (ideaal)beeld vol in de aanval gaan, terwijl de serie op Ottomaanse documenten is gebaseerd (met advies van historici).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |