Dat had ik al door ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
creatief met TT's ?
ja HT ik ben er zo een
Wees dan ook eens lief voor mequote:
Ik zal lief voor je zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wees dan ook eens lief voor me
Shit ik moet je weer aaien
waar ben ik aan begonnen
Goeie editquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef Zeroku het volgende:
http://awesomescreenshot.com/0b45kj749
Hoe kan dit?
Als ik je nou 6 kruidnoten per uur geef, hoef ik je dan niet meer te aaien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal lief voor je zijnHet spijt mij van mijn onbezonnen gedrag. Ik zal het proberen goed te maken, maar dat zal natuurlijk nooit lukken na zo'n grote fout.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar waarom verandert er dan maar één?quote:
Nee, daar is't nu te laat voor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik je nou 6 kruidnoten per uur geef, hoef ik je dan niet meer te aaien?
Geen gezeur, zijn foto's zijn weggehaald dus ze moesten ook in jouw quote wegquote:
Moet ik je serieus de rest van mijn leven blijven aaien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, daar is't nu te laat voor.
Omdat je bij het openen van een topic een PI insteld voor de TTquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar waarom verandert er dan maar één?
Oh. Ik had niet eens gezien dat zijn foto's wegwarenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geen gezeur, zijn foto's zijn weggehaald dus ze moesten ook in jouw quote weg
insteldquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat je bij het openen van een topic een PI insteld voor de TT
Daarom had ik het weggehaald omdat jij toen eten was;)quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Ik had niet eens gezien dat zijn foto's wegwaren![]()
.
Die heeft Greysquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
deze voor CC of Lutte
omdat ze nu zo op elkaar lijken..
[ afbeelding ]
Je wilt toch niet dezelfde ui als Greysquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
deze voor CC of Lutte
[ afbeelding ]
Okayquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom had ik het weggehaald omdat jij toen eten was;)
En alsjeblieft, houd dat gezeik buiten CRE. Nu zijn we en een leuk scrapvoorbeeld kwijt, en nog zo'n reactie kan ik niet aan.quote:
Mij vallen zulke dingen op, en ik wil uniek zijn en ik heb een blauwe Bloo en Lutte een oranje dus zijn we alsnog uniekquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef tdrone het volgende:
man ik weet toch niet wie welke UI heeft
die van mij is gelukkig wel origineel
en baas
Ik ben niet degene die met kanker begint te scheldenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
En alsjeblieft, houd dat gezeik buiten CRE. Nu zijn we en een leuk scrapvoorbeeld kwijt, en nog zo'n reactie kan ik niet aan.
Mensen die de UI van Greys jattenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
deze voor CC of Lutte
[ afbeelding ]
Je bent ziek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jupik zie er wel ziek uit
Dan had ik het toch goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die de UI van Greys jatten
(GeelSuperKuiken *kuch* )
dat vindt Lutte niet ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok.
Ik kom net wel onder de douche vandaan
Sexyquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok.
Ik post dit net in TAL, hoofdpijn heb ik ook, maar ik dahct dat het aan mijn ingesteldheid lagquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik denk het, was misselijk,kotsen, hoofdpijn
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben misselijk.... nee niet zwangerik ben gewoon ongesteld geworden.
Maar ben echt misselijk.... geen idee waar het aanligt. En ik had een paar keer vandaag dat ik harstikke duizelig was
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben net af van mijn ongesteldheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik post dit net in TAL, hoofdpijn heb ik ook, maar ik dahct dat het aan mijn ingesteldheid lag
[..]
Wil je het weer terughebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben net af van mijn ongesteldheid
Nope sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil je het weer terughebben
quote:
geen idee... wikileaks misschien... dan ben je een bedreiging...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef Zeroku het volgende:
Tering, wat doet m'n internet opeens...
is dat een open kijkdoos?quote:
Is dat het begin van je naaktscrapbookquote:
Ah, modelling, altijd handig... maar tegenwoordig is een 3D model op de pc toch wat makkelijkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee het is een maquette oftewel een stand op schaal
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kreeg er toch nog een 7 voor ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef tdrone het volgende:
komtie dan he heb even nagekeken dit heb ik gemaakt toen ik 14 washet was de bedoeling dat het een rondje zou worden met alle kleuren
Dit was toch nog goed genoeg voor een 3,5
in spoiler om oogschade te voorkomenEen 3.5? Da's hoger dan ik ooit heb gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
show je creaties dan eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een 3.5? Da's hoger dan ik ooit heb gehaald
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef tdrone het volgende:
komtie dan he heb even nagekeken dit heb ik gemaakt toen ik 14 washet was de bedoeling dat het een rondje zou worden met alle kleuren
Dit was toch nog goed genoeg voor een 3,5
in spoiler om oogschade te voorkomenMijn laagste cijfer was een 6,5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef tdrone het volgende:
oh ik heb er niet bijverteld dat ik er wel echt mijn best op heb gedaan maar ik kan al niet netjes tekenen laat staan verven
ik heb 1 keer een 9 gekregen voor beeldende vorming maar toen was ik vergeten het verslag in te leveren dat erbij hoorden en had ik nog een (9+1)/2=5
Aaawhquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef tdrone het volgende:
oh ik heb er niet bijverteld dat ik er wel echt mijn best op heb gedaan maar ik kan al niet netjes tekenen laat staan verven
ik heb 1 keer een 9 gekregen voor beeldende vorming maar toen was ik vergeten het verslag in te leveren dat erbij hoorden en had ik nog een (9+1)/2=5
Kusjens op je bips.quote:
ik zag het wel maar geen zin om een lang verhaal aan vast te breien als Benny daar geen behoefte aan heeftquote:
geintje ik zag alleen die ene smiley staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zag het wel maar geen zin om een lang verhaal aan vast te breien als Benny daar geen behoefte aan heeft
die zag ik ook maar dat is een enge smiley omdat die verdrietig isquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schr
eef charmed_angel het volgende:
[..]
geintje ik zag alleen die ene smiley staan
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die zag ik ook maar dat is een enge smiley omdat die verdrietig is![]()
quote:
tjah als je een balkje voor zijn ogen zou doen zou je hem nog herkennen aan de tandenquote:
Die hele kop gewoon... als je die 'Teenage dream'-pipo met dartpijlen begooid dan kan je deze er net zo goed naast hangenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
Ik ging op tvgids.nl kijken en zie dat metropolis op tv kwam, dus ik denk 'tof, die film wilde ik altijd nog een keer kijken'
nee hoor, is het een of ander stom programma
Niks tegen Teenage driem-pipoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hele kop gewoon... als je die 'Teenage dream'-pipo met dartpijlen begooid dan kan je deze er net zo goed naast hangen
precies, heb je een groot dartbord nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hele kop gewoon... als je die 'Teenage dream'-pipo met dartpijlen begooid dan kan je deze er net zo goed naast hangen
Dat kun je terugkijken op RTL gemist... WIDM is toch leuker om 'live' te kijken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga WIDM niet kijken.... ikke ga Help, ons kind is te dik kijken
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kun je terugkijken op RTL gemist... WIDM is toch leuker om 'live' te kijken?
Precies...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb Ron gedwongen The Mentalist op te nemen, anders wordt het enorm gespoiled.
Ik wil ook leren om af te vallenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kun je terugkijken op RTL gemist... WIDM is toch leuker om 'live' te kijken?
weet ik veelquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veelIk heb nog nooit WIDM gekeken
ja ik weet niet waaromquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Jij leek me wel het type dat WIDM keek
Omdat c_a.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
waarom denk ik steeds dat dit TAL is?
Omdat c_a en dezelfde mensenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
om mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben de mol.quote:
Ik? Dankjequote:
krijg je wel dikke heupen van...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou hem zo aantrekken
Picsquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou hem zo aantrekken
met carnavalquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou hem zo aantrekken
Moe maar blij dat het weekend isquote:
Goed, was ziek vanochtend maar gaat weer goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe maar blij dat het weekend is
Hoe is het met jou
Och meisjequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed, was ziek vanochtend maar gaat weer goed
Nee, vandaag eigenlijk niets bijzonders gedaanquote:
Okee moest je werken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, vandaag eigenlijk niets bijzonders gedaan
Ja, en ik was moequote:
haha lekker, nog wat bijzonders in het weekend?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en ik was moe
Maar goed, nu dus lekker weekend
Ja, ik ga naar Harrods/Selfridges en Harvey Nichols voor de salesquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha lekker, nog wat bijzonders in het weekend?
Harrodsquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar Harrods/Selfridges en Harvey Nichols voor de sales
wat leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ga naar Harrods/Selfridges en Harvey Nichols voor de sales
Cool en dan zijn de parken zo tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zal wel, ik heb echt zin in de zomer, ben gek op de UK
Wie.quote:
Hihi pikquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dit topik
hihi ik zei pik
Tipickiller
Watquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi dat wist je nog niet he
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat Kip omgekeerd pik is
Lul is omgekeerd ook lul. Hihi!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat Kip omgekeerd pik is
Daar had je me even tuk.quote:
Tuk-kut... Ik snap um!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar had je me even tuk.
HIHIHHIHI.
Je wist niet wat een lul wasquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:55 schreef Zeroku het volgende:
Hoi knie, kusje op je Benny. Het valt niet mee hem iedere dag mee te moeten sjouwen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Zeroku het volgende:
En met deze woorden sluiten we de dienst van het woord en gaan we over tot de dienst van het altaar. Terwijl de altaartafel wordt klaargemaakt wordt er bij u een collecte gehouden onder het genot van de klanken van onze pianist Herbert Dijkstra.
Geen centjes over voor de aidswezen in midden Congoquote:
Als ik aids heb geven ze ook niks aan mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen centjes over voor de aidswezen in midden Congo?
Ik heb je dan als iets gegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik aids heb geven ze ook niks aan mij
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OV
wtf:
1 299 Zeroku
1 299 Chocolate-chick
hihi, jullie zijn kloonsquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OV
wtf:
1 299 Zeroku
1 299 Chocolate-chick
Strijd der titanenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OV
wtf:
1 299 Zeroku
1 299 Chocolate-chick
Hihi, ja stiekem doen we dit ook expres, maar niet verder vertellen hoor xDDDDdddddddddquote:
Yayquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)=top_50&sub_forum=8&
Zoiets heet sloffenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
Bestaat er ook een badjas voor je voeten?
quote:
Ik had giraffen maar die heb ik stukgelopen, welke maat is dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik had eerst van die groter tijgerkoppen als sloffen, maar die zijn te klein!
Hoezo datquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Ik ben een bevroren bamischijf aan het eten.
Uhm. Geen idee, ze zijn al weggegooid laatstquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had giraffen maar die heb ik stukgelopen, welke maat is dat?
Wtfquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Lekker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Bedanktquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm. Geen idee, ze zijn al weggegooid laatst.
Elektrische dekens ftw.quote:
Papa Lutte: ik ga wat frikandellen bakken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo dathoor je die dingen niet op te warmen?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Papa Lutte: ik ga wat frikandellen bakken.
Alleen frikandellen moeten korter dan bamischijven, en dat wist papa niet, dus ik had hem al op mijn bord liggen voordat hij erachter kwam dat ze nog even terugmoesten. En daar had ik geen zin in. Vandaar.
Kunnen we helpen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef tdrone het volgende:
hoi daar ben ik weer
ik kom maar niet verder met mijn schoolopdracht
tdronequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef tdrone het volgende:
hoi daar ben ik weer
ik kom maar niet verder met mijn schoolopdracht
[..]
Alleen frikandellen moeten korter dan bamischijven, en dat wist papa niet, dus ik had hem al op mijn bord liggen voordat hij erachter kwam dat ze nog even terugmoesten. En daar had ik geen zin in. Vandaar.
bamischijven blijven sowieso drijven toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Wist Pa LUtte niet dat die dingen boven komen drijven als ze goed zijn?
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
bamischijven blijven sowieso drijven toch?
De frikandellen zijn goed, alleen de bamischijven een beetje aan de koude kant. Of komen bamischijven ook bovendrijven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nog NOOIT (zelf) gefrituurdquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
bamischijven blijven sowieso drijven toch?
Dat is alleen bij hamburgers en frikadellen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Bamischijven krijgen een mooi goudgeel krokant laagje als ze klaar zijn toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
De frikandellen zijn goed, alleen de bamischijven een beetje aan de koude kant. Of komen bamischijven ook bovendrijven?
Serieus niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT (zelf) gefrituurd
Nee, dat zijn nasiblokken. Bamischijven zijn rood.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bamischijven krijgen een mooi goudgeel krokant laagje als ze klaar zijn toch?
Nee, zou niet eens weten wat ik zou moeten doenquote:
Tuurlijk doe ik dat niet ik kwoot je alleen ff xd xd ;Pquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihi, ja stiekem doen we dit ook expres, maar niet verder vertellen hoor xDDDDddddddddd
Ik zou beginnen met de stekker erin te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zou niet eens weten wat ik zou moeten doen![]()
Echt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT (zelf) gefrituurd
okidoki grgr xd xd toitoitoiquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat niet ik kwoot je alleen ff xd xd ;P
je gebruikte jouw frikandel om te oefenen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Jonguuh... ik frituur al bijna 19 jaar. Stond met kinds afaan met een rammelaar mijn eigen frikandel te frituren. Het pannetje zit nu zowat aan mijn hand vast gefrituurd
hhihi ondeugdquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat niet ik kwoot je alleen ff xd xd ;P
Ik eet ook nooit iets uit de frituur eigenlijk. Misschien 2x per jaar bij een ander thoughquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de stekker erin te doen
Bij de 2de keer lezen voelde ik het een beetjequote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je gebruikte jouw frikandel om te oefenen?
Ik snap hem al.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je gebruikte jouw frikandel om te oefenen?
Nee, nog nooit gedaan dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Jonguuh... ik frituur al bijna 19 jaar. Stond met kinds afaan met een rammelaar mijn eigen frikandel te frituren. Het pannetje zit nu zowat aan mijn hand vast gefrituurd
Nice,quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij de 2de keer lezen voelde ik het een beetje
quote:
owja ik weet het weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ben schijnheilig niet ondeugend remembah?
Ik deed een beetje hardop lachenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nah, gefokt en nagedacht over mijn leven
voor mij is het vermakelijkquote:
Omdat ik geen leven heb wil je zeggen?quote:
Fappen.quote:
Ergeren bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef tdrone het volgende:
IK LACHTE NIET WANT IK BEN ME AAN HET IRRITEREN AAN SCHOOL
Nee, ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
voor mij is het vermakelijk
Meer de combinatie van de 2 dingen die je opnoemtquote:[..]
Omdat ik geen leven heb wil je zeggen?
Ow dat, ja dat is wel vreemd,quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ook niet
[..]
Meer de combinatie van de 2 dingen die je opnoemt
Wat moet je doen voor school?quote:
Pics.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik eet nu een frikandel. Houd jullie in hè.
En hoe voel je je daarbij? Kut zeker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
Ik heb al zeker 5 jaar geen frikandel gehad maar ik denk wel 10 jaar eigenlijk
Dat had je niet moeten zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik eet nu een frikandel. Houd jullie in hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |