Bovendien: leuk dat vrachtwagens nu veelal geweerd worden uit stadscentra, maar verreweg de meeste uitstoot van fijnstof komt door die kutbrommers en -scooters. Die in een stad ook nog eens volstrekt overbodig zijn aangezien je daar alles ook best kan fietsen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:02 schreef Casos het volgende:
Haha, ja heel herkenbaar, zo'n klont vet op een snorbrommer. Als die nu eens zouden gaan fietsen, lost het meerdere problemen in 1x op. Minder uitstoot, minder overlast, minder overgewicht, meer beweging.
Ik dacht eerder aan deze.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef mstx het volgende:
Dit verkeersbord langs de weg plaatsen, dan mag zij daar niet meer rijden
Oy vey.quote:
Zou kunnen inderdaad. Al heb ik dan nog steeds het gevoel dat ik me aan moet passen omdat het pafferige stuk vrouw te lui is om te fietsen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
5 minuten later van huis gaan.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef mstx het volgende:
Dit verkeersbord langs de weg plaatsen, dan mag zij daar niet meer rijden
[ afbeelding ]
Hier ging het al foutquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zoals het een echte man betaamd ga ik wel eens op de fiets
Dat probleem heeft ze inmiddels ongetwijfeld gekregen door de vetzucht. Het ding moet compleet verstopt zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef opastokvis het volgende:
misschien heeft de vadsige prop wel een schildklierprobleem, dan kan ze er geen reet aan doen.
Ik gok dat de tweede optie meer kans van slagen heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:09 schreef mymoodfentje het volgende:
Gewoon als een debiel het volgende schreeuwen ;
JE BENT TE DIK VOOR DIE SCOOTER. AAN DE KANT MET JE DIKKE REET. DIK MOET DOOD! HIER IS DE NATIONALE VATSIGEDIKHEIDSPOLITIE, U BEGAAT EEN OVERTREDING AAN DE KANT! U HEEFT TE WEINIG BEWEGING! TEEETUUU TEETTUUUU
als dat niet werkt dan roep je maar iets in den trend van ;
GRATIS FRIKANDELLEN ALS JE NU STOPT! GRATIS VET VOEDSEL, GRATIS VARKENSVET HIER TE KRIJGEN, GA AAN DE KANT EN JE KRIJGT EEN LEKKERE DIKKE NASISCHIJF OF OVERSIZED MAATJE XXL MACDONALDS MENU! NU MET GRATIS DIABETES!
etc.
Zou zomaar kunnen ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
is ze dit ?
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:pn5RprT7RQkHKM:http://eggnob.com/scooter(...)a.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Dan zit ik nog steeds in de uitlaatgassen en met wat braaksel in mijn keel door acute zeeziekte door het geschommel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef ukga het volgende:
Bind stiekem een touw aan haar scooter. Bij de gamme kun je 10 meter touw kopen voor 5 euro!
gratis energie swa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |