Dat had ik al door ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
creatief met TT's ?
ja HT ik ben er zo een
Wees dan ook eens lief voor mequote:
Ik zal lief voor je zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wees dan ook eens lief voor me
Shit ik moet je weer aaien
waar ben ik aan begonnen
Goeie editquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef Zeroku het volgende:
http://awesomescreenshot.com/0b45kj749
Hoe kan dit?
Als ik je nou 6 kruidnoten per uur geef, hoef ik je dan niet meer te aaien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal lief voor je zijnHet spijt mij van mijn onbezonnen gedrag. Ik zal het proberen goed te maken, maar dat zal natuurlijk nooit lukken na zo'n grote fout.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar waarom verandert er dan maar één?quote:
Nee, daar is't nu te laat voor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik je nou 6 kruidnoten per uur geef, hoef ik je dan niet meer te aaien?
Geen gezeur, zijn foto's zijn weggehaald dus ze moesten ook in jouw quote wegquote:
Moet ik je serieus de rest van mijn leven blijven aaien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, daar is't nu te laat voor.
Omdat je bij het openen van een topic een PI insteld voor de TTquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar waarom verandert er dan maar één?
Oh. Ik had niet eens gezien dat zijn foto's wegwarenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geen gezeur, zijn foto's zijn weggehaald dus ze moesten ook in jouw quote weg
insteldquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat je bij het openen van een topic een PI insteld voor de TT
Daarom had ik het weggehaald omdat jij toen eten was;)quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh. Ik had niet eens gezien dat zijn foto's wegwaren![]()
.
Die heeft Greysquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
deze voor CC of Lutte
omdat ze nu zo op elkaar lijken..
[ afbeelding ]
Je wilt toch niet dezelfde ui als Greysquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
deze voor CC of Lutte
[ afbeelding ]
Okayquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daarom had ik het weggehaald omdat jij toen eten was;)
En alsjeblieft, houd dat gezeik buiten CRE. Nu zijn we en een leuk scrapvoorbeeld kwijt, en nog zo'n reactie kan ik niet aan.quote:
Mij vallen zulke dingen op, en ik wil uniek zijn en ik heb een blauwe Bloo en Lutte een oranje dus zijn we alsnog uniekquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef tdrone het volgende:
man ik weet toch niet wie welke UI heeft
die van mij is gelukkig wel origineel
en baas
Ik ben niet degene die met kanker begint te scheldenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
En alsjeblieft, houd dat gezeik buiten CRE. Nu zijn we en een leuk scrapvoorbeeld kwijt, en nog zo'n reactie kan ik niet aan.
Mensen die de UI van Greys jattenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
deze voor CC of Lutte
[ afbeelding ]
Je bent ziek?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jupik zie er wel ziek uit
Dan had ik het toch goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die de UI van Greys jatten
(GeelSuperKuiken *kuch* )
dat vindt Lutte niet ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok.
Ik kom net wel onder de douche vandaan
Sexyquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok.
Ik post dit net in TAL, hoofdpijn heb ik ook, maar ik dahct dat het aan mijn ingesteldheid lagquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik denk het, was misselijk,kotsen, hoofdpijn
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben misselijk.... nee niet zwangerik ben gewoon ongesteld geworden.
Maar ben echt misselijk.... geen idee waar het aanligt. En ik had een paar keer vandaag dat ik harstikke duizelig was
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |