SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dus het 1e uur vrij
- dan scheikunde
- dan kleine pauze
- een tussenuur
- dan grote pauze
- dan weer een tussenuur
- dan Engels![]()
![]()
Ik ben dus best pissed![]()
Klacht moge duidelijk zijn!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Waaghals het volgende:
op wat voor school zit jij op je 19e
Mag ik je doorverwijzen naar dit topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef Afwazig het volgende:
Nou als ik dit zo lees dan valt het in Afrika allemaal nog wel mee!
quote:
Inderdaad! Wij willen ons geld terug!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Alsof ons dit iets intersseert.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
In het tussenuur kun je mooi je huiswerk doen
Geld betalen om topics te lezen. Triest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Inderdaad! Wij willen ons geld terug!
120 minuten rooster duh:pquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef GimmeGore het volgende:
Wat voor school voor mensen met ADHD is dat, dat jullie eerst pauze hebben, dan een uur les en dan weer pauze?
Is toch logischer dat die rond het 3e uur zitten dan dat je bijv. 1 uur nadat je op school bent aangekomen alweer pauze hebt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef GimmeGore het volgende:
Wat voor school voor mensen met ADHD is dat, dat jullie eerst pauze hebben, dan een uur les en dan weer pauze?
Nee, blijkbaar gaat hij naar school en krijgt hij een tegemoetkoming of iets dergelijks. Zo te zien heeft hij daar niks aan en wil ik mijn ¤1000 : aantal belastingbetalers = iets van bedrag terug.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Geld betalen om topics te lezen. Triest.
Dit. Deed ik ook altijd met mijn tussenuren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef Letstalk het volgende:
Gewoon naar de plaatselijke fastfood keten gaan en jezelf volvreten en daarna lekker gaan poepen op school...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |