goed planquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zin om apathisch naar een schone dame te staren!
Ben jij dan 699?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zin om een dutje te doen. Sterker nog, het is bittere noodzaak volgens mij anders zit ik straks bij het etentje ter ere van het 700-jarig huwelijk van mijn ouders te slapen aan tafel
Ik ook!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bier van de aldi is beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Die 7 Up van de Aldi is nog best te zuipen.
Gaat er dan ook kwijl langs je mond lopen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik apathisch ga staren kan je dat echt niet meer onder het kopje gluren scharen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, sok verloren onderweg naar de wasmachine
Alleen als ik echt van stomheid geslagen ben door de verbijsterende schoonheid van het vrouwelijke schoon in kwestie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaat er dan ook kwijl langs je mond lopen?
Plus-minus ja.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Kak, sok verloren onderweg naar de wasmachine
ooit van een wasmand gehoord?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, vaak ligt er vanalles op de route
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen als ik echt van stomheid geslagen ben door de verbijsterende schoonheid van het vrouwelijke schoon in kwestie.
Onze mikshakespearequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen als ik echt van stomheid geslagen ben door de verbijsterende schoonheid van het vrouwelijke schoon in kwestie.
Daar is ie dus uitgedonderdquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
ooit van een wasmand gehoord?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, slaaptekort en wallen onder je ogen, dat is geil.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Volwassen mannen die dutjes doen is niet sexy
Daar heb ik geen plek voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
ooit van een wasmand gehoord?
Oke, goed punt, ik hou mijn mond al.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, slaaptekort en wallen onder je ogen, dat is geil.
Ik gebruik er een boodschappen krat voorquote:
Braaf.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, goed punt, ik hou mijn mond al.
Jawel, want die kan je als vrouw dan sexy wakker makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Volwassen mannen die dutjes doen is niet sexy
Ja en soms wil de man dan niet eens wakker wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, want die kan je als vrouw dan sexy wakker maken
Waarom worden wij altijd geacht jullie wakker te maken? Luie dondersquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en soms wil de man dan niet eens wakker worden
Je zet maar een wekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hope so. Ben ik daar ook meteen vanafquote:
Hoezo, je kan er ook gewoon voor kiezen het niet te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hope so. Ben ik daar ook meteen vanaf
Nee hoor, is een kwestie dan van meer oefenenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hope so. Ben ik daar ook meteen vanaf
Wat een irritant licht in mijn ogen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef CherryLips het volgende:
O, ik werd vanmorgen zowaar eens wakker van de wakeuplight!
En toen draaide ik me weer om
Ik word daar altijd wel wakker vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en soms wil de man dan niet eens wakker worden
Hoezo altijd? Af en toequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom worden wij altijd geacht jullie wakker te maken? Luie donders
LOL, maar dat werkt dus ook niet, moet je er eigenlijk 2 hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon bouwlampen gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, maar dat werkt dus ook niet, moet je er eigenlijk 2 hebben
Ja maar nu heb ik een goed argument voor waarom nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, je kan er ook gewoon voor kiezen het niet te doen
Ja maar jijquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef rival het volgende:
Euhm, het is beter dat je mij niet wakker maakt
Geen oefenpartner voor. He wat jammer nouquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, is een kwestie dan van meer oefenen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik word daar altijd wel wakker vanKan soms ff duren (ze had zichzelf ondertussen al klaar gereden
)/
Als je het niet op een belachelijk tijdstip doet mag je altijd komen oefenen hoor :pquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen oefenpartner voor. He wat jammer nou
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef rival het volgende:
Euhm, het is beter dat je mij niet wakker maakt
Niemand, ik schijn niet zo vriendelijk wakker te wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu moet jou zo niet wakker maken?
Ik ga m verkopen denk ik, zodra de lamp aan gaat ben ik wakker, een half uur voor dat zou moeten dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Dan verzet je de tijd toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga m verkopen denk ik, zodra de lamp aan gaat ben ik wakker, een half uur voor dat zou moeten dus.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand, ik schijn niet zo vriendelijk wakker te worden
Jij bent apartquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het niet op een belachelijk tijdstip doet mag je altijd komen oefenen hoor :p
Ochtendhumeurtjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand, ik schijn niet zo vriendelijk wakker te worden
Het is alleen ff de eerste minuut, en toch zou ik het niet doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, dan ben ik geloof ik het omgekeerde.
Ja, en dan blijkt vast ineens dat ik WEL pas wakker word als de vogels fluiten.quote:
lekker gamenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
kut, ik heb weer eens geen plannen komend weekend. Dat wordt dus wss net zo vervelen als de rest van de week
Dan slaap je wel heeeeeeeeel diep?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Nee altijd vrolijk hier dat weet je
ik snap het allemaal niet zo goed op dat moment...
blijkbaar.... ik snooze 's ochtends ook weleens een paar keer zonder dat door te hebben...quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan slaap je wel heeeeeeeeel diep?
wat denk je dat ik de rest van de week doe?quote:
En als er iemand naast je ligt? Dan is het die eerste minuut na ontwaken gewoon een dangerzone?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
blijkbaar.... ik snooze 's ochtends ook weleens een paar keer zonder dat door te hebben...
Als ik uit mezelf wakker word is er niks aan de hand
Dit bedoel ik niet lullig maar, heb je geen vrienden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat denk je dat ik de rest van de week doe?
Maar dat zal het wel worden ja.
Wie ben je aan het pesten?quote:
hangt er vanaf dus, niet als ik uit mezelf wakker word... dan draai ik naar diegene toe en geef een kusjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als er iemand naast je ligt? Dan is het die eerste minuut na ontwaken gewoon een dangerzone?
Ja nee, dat ga ik niet zeggen natuurlijkquote:
niet veel en niet hier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet lullig maar, heb je geen vrienden?
Bij mij genoeg reden om je een stuiter voor je harses te gevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf dus, niet als ik uit mezelf wakker word... dan draai ik naar diegene toe en geef een kusje(lekker met mijn ochtendmeur
)
Match made in heavenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij genoeg reden om je een stuiter voor je harses te geven
Jij bent ook gewoon een ontzettend knuffelbeestje hequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het is toch heerlijk om wakker te worden terwijl je je hoofd lekker genesteld hebt in mn oksel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een ontzettend knuffelbeestje he
Ik word wakker en dan stap ik uit bed, meestal op onmogelijke tijden.quote:
Oooh, jij bent ook zo iemand die na een vechtpartij als er iemand al bloedend op de grond ligt eindelijk een trap durft te geven?quote:
Het lijkt me hemels. Nee echt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar het is toch heerlijk om wakker te worden terwijl je je hoofd lekker genesteld hebt in mn oksel?Met die heerlijke zweetwalm daarvandaan en ochtendmeur uit mn giegel?!
Ah you sissyquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, jij bent ook zo iemand die na een vechtpartij als er iemand al bloedend op de grond ligt eindelijk een trap durft te geven?
niet veel, maar dus wel mensen die je kan bellen toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet veel en niet hier.
Ben al niet zo'n sociaal dier en dan hakt een scheiding er nogal in.
Care, je doet maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb me rotgezocht naar een waterkoker bij jou thuisquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens hup, van die thee op bed heb ik niks gemerkt
"iets met stuiter voor je harses"quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
En als ik me teveel ga vervelen dan ga ik mensen wakker maken met koffie/thee op bed
Die heb ik niet mee iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb me rotgezocht naar een waterkoker bij jou thuis![]()
Ik heb wel ontbijt en drinken voor je zoon gepakt toen
Snoeihete theequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich niet
[..]
Ik word wakker en dan stap ik uit bed, meestal op onmogelijke tijden.
Ik ben wel zo lief om koffie/thee te zetten voor de mensen die dan om me heen zijn.
En als ik me teveel ga vervelen dan ga ik mensen wakker maken met koffie/thee op bed
De kans is klein dat ik ooit naast jou wakker word. Dus we zijn beiden veiligquote:
quote:
Ja daar kan ik dus niet mee omgaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik niet mee iddGewoon vooroorlogs pannetje op het fornuis.
Er is een FOK!ker die ook vaak naar meets gaat, wij hebben een soort van deal.quote:
Truequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is klein dat ik ooit naast jou wakker word. Dus we zijn beiden veilig
er zijn 3 mensen die ik tot mijn vrienden reken, waarvan 2 in NL (Utrecht). En ik ga er niet van uit dat ze iedere 2 weken hun weekend vrij houden voor me. En m'n zoontje is hier om het weekend idd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
niet veel, maar dus wel mensen die je kan bellen toch?
en de kleine? die heb je toch in de weekenden? of alleen om en om?
Daar heb ik zo geen geduld voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heb ik niet mee iddGewoon vooroorlogs pannetje op het fornuis.
Volgende keer!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng! Ik mis kopjes thee op bed
had je een waterkoker moeten hebben lees ik netquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Ondankbaar kreng! Ik mis kopjes thee op bed
Dat heb ik al niet voor de waterkokerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik zo geen geduld voor
Poef daar ging weer een droomquote:
Niet! Hedde gene koffie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer!!
Moet je me wel ff vertellen hoe je je thee drinkt. Smaakje? Suiker? Zoetjes?
Que?quote:
Daarom heeft mn moeder zo'n Quooker gekocht, maar daar raak je door verwend, ik heb nu dus ook geen geduld meer voor een waterkokerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik al niet voor de waterkoker
Dat ik geen thee blief, maar wel gaarne een kopje koffie!quote:
Zwart?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ik geen thee blief, maar wel gaarne een kopje koffie!
dat water is te heet voor in de cafetierequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom heeft mn moeder zo'n Quooker gekocht, maar daar raak je door verwend, ik heb nu dus ook geen geduld meer voor een waterkoker
Wat leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Dinsdag en Woensdag weer naar Edinburgh, net wel de halve dag afwezig geweest om mijn ID te laten verlengen.
In de wat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat water is te heet voor in de cafetiere
melk en suiker aub. Of een zwarte theesoort met een beetje suiker.quote:
Een wolkje melk en een puntje suiker!quote:
Liefst een fruitsmaakje, of Earl Grey, met 2 scheppen suikerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer!!
Moet je me wel ff vertellen hoe je je thee drinkt. Smaakje? Suiker? Zoetjes?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
melk en suiker aub. Of een zwarte theesoort met een beetje suiker.
Als ik ooit bij jullie kom slapen (quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een wolkje melk en een puntje suiker!
Meer iemand om het te makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
had je een waterkoker moeten hebben lees ik net
Komt goed!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liefst een fruitsmaakje, of Earl Grey, met 2 scheppen suiker
dequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Als ik ooit bij jullie kom slapen () dan zal ik het onthouden!!
Wist ik welquote:
Dan komt er altijd een techno muziekje in me opquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival is de chinees in Purmerend een beetje te doen?
Van een koffie dinges?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan komt er altijd een techno muziekje in me op
Reply komt later, even lachen nuquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil jij echt rival's afgelikte boterham?
De logeerkamer is nog niet af!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Als ik ooit bij jullie kom slapen () dan zal ik het onthouden!!
Ik blaas mn luchtbed wel op in de woonkamer danquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De logeerkamer is nog niet af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?
Ja het is een beetje een vergezochte link, nevermindquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Godtje het volgende:
/tip aan godtje!
Geen plaatjes meer zoeken van bangkok.
Ik heb wel ergere foto's gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?Tap tap tap
/tip aan godtje!
En jij vindt altijd van die leuke plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?![]()
Nee
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
/tip aan godtje!
in mijn gedachten heb ik een heel romantische week gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?![]()
Doe fantasieseks ook mee dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in mijn gedachten heb ik een heel romantische week gehad
/tip aan godtje!
iewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft er nog iemand geneukt deze week?![]()
wat denk je zelf?!
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
zit je zelf ook in utrecht of omgeving?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er zijn 3 mensen die ik tot mijn vrienden reken, waarvan 2 in NL (Utrecht). En ik ga er niet van uit dat ze iedere 2 weken hun weekend vrij houden voor me. En m'n zoontje is hier om het weekend idd.
nee, 100 km naar het oosten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
zit je zelf ook in utrecht of omgeving?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
Zelfs in gedachten niet geneukt deze week
Dat kan wel! Dan heb je geluk 2 poezen als gezelschapquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik blaas mn luchtbed wel op in de woonkamer dan
Iemand die thee snaptquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liefst een fruitsmaakje, met 2 scheppen suiker
Gildeplein is erg goed. ken Zaandammers die de rit wagen speciaal voor die spleetoogquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival is de chinees in Purmerend een beetje te doen?
quote:
wat een rivalpost Bquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil jij echt rival's afgelikte boterham?
Te fout zelfs!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
tenzij we je zusje erbij kunnen betrekken, maar dat klinkt wel erg fout
quote:
Ik vind het Gildeplein eng sinds de oliebollentestquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gildeplein is erg goed. ken Zaandammers die de rit wagen speciaal voor die spleetoog
He wishesquote:
Ja een klein beetje maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je ook thee bij je suiker?
De eerste avond gaan we wel even flink de toerist uithangen jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat leuk!
Mooi daar geloof ik wel. Of heb je geen tijd om de toerist uit te hangen?
Ik had niet anders verwacht van jequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De eerste avond gaan we wel even flink de toerist uithangen ja. Ik heb zelfs al een stamkroeg daar
.
jij snapt hem nog beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil je ook thee bij je suiker?
trust mequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het Gildeplein eng sinds de oliebollentest
Ik wil chinees maar dan had ik gisteren geen kleding moeten kopenquote:
Alwaysquote:
en voor die chinees wil je naar purm rijden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil chinees maar dan had ik gisteren geen kleding moeten kopen
maar de slager, chinees, groenteboer en snackbar daar zijn echt erg goed, echt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wel godt
oh ja, gildeplein! Echt zo'n treurige plek vond ik dat
Nee binnenkort een filmmeet in Purm en dan gaan we chinees eten. Maar ik ken ze. Ik mag het gaan halenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en voor die chinees wil je naar purm rijden?
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kon me beheersen maak jij alsnog zo een post
We hebben jou onderhand heul niet meer nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kon me beheersen maak jij alsnog zo een post
Dolletjes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee binnenkort een filmmeet in Purm en dan gaan we chinees eten. Maar ik ken ze. Ik mag het gaan halen
Jij moet eens met MissB op stap gaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelfs al een stamkroeg daar.
Volgens mij is het kippensoep!quote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Jij moet eens met MissB op stap gaan
Hadden we hem ooit nodig dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben jou onderhand heul niet meer nodig
Geen idee. Zullen wel vage horrors wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dolletjes!welke films? en welke userts?
ik merk het, ik kan net zo goed wegblijven hier!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben jou onderhand heul niet meer nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik merk het, ik kan net zo goed wegblijven hier!Hehe, ik dacht dat je de hints nooit zou snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Klopt, maar een waterkoker moet je eigenlijk ook uitzetten net vóór dat die kooktquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat water is te heet voor in de cafetiere
Ik ook. boeiend.quote:
een waterkoeler?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar een waterkoeler moet je eigenlijk ook uitzetten net vóór dat die kookt
Oeh ik wil daar ook weleens heen als stedentrip.... is zeker errug leuk ofnie?quote:
Leuk!quote:
Zal ik je dan nog meer geld laten uitgeven?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar een waterkoeler moet je eigenlijk ook uitzetten net vóór dat die kookt
Nou nee.quote:
Je raakt eraan gewend, ik kom ook nog steeds bij mijn "vrienden" over de vloer hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht dat je de hints nooit zou snappen
Goed zo!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef Ripley het volgende:
Ik wel godt
oh ja, gildeplein! Echt zo'n treurige plek vond ik dat
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh ik wil daar ook weleens heen als stedentrip.... is zeker errug leuk ofnie?
Ik mot gewoon werken hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk!ik heb nu alweer de kriebels ook om weer een weekendje weg te boeken
Jammer van die snelle edit, nu kan ik mijn slechte grap niet makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee.Omdat ik zulk ontzettend leuk gezelschap ben?
Ha, too fast fo' you!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer van die snelle edit, nu kan ik mijn slechte grap niet maken
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer van die snelle edit, nu kan ik mijn slechte grap niet maken
Ik wil weer naar londenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk!ik heb nu alweer de kriebels ook om weer een weekendje weg te boeken
Oh ja Londen is leuk, lang geleden alweerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer naar londenMaar dan moet ik alleen, of is dat niet raar?
Ach ja wat is raar, als jij je er goed bij voelt moet je gewoon gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer naar londenMaar dan moet ik alleen, of is dat niet raar?
Ik was er ook ooit één dag, maar toen kreeg ik koorts+keelontsteking dus heb er weinig van kunnen genieten helaasquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Ik mot gewoon werken hoor.
Maar het is wel een hele leuke en gezellige stad, alleen ik was er de vorige keer in de zomer.
Ja ben er al tig keer geweest, maar de laatste keer was augustus 2009 en ik krijg afkickverschijnselen. Wil eigenlijk in april gaan, vlak voor de huwelijksgekte uitbreekt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja wat is raar, als jij je er goed bij voelt moet je gewoon gaan.
Londen is wel een topstad.
Waarom kan ik jouw posts niet blokkerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal ik je dan nog meer geld laten uitgeven?
http://www.philips.nl/c/k(...)it-hd4686_30/prd/nl/
Ben al een paar maanden bezigquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
Dan heb je nog tijd genoeg om iemand te vinden die mee wil
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben al een paar maanden bezigNiemand heeft tijd of geld. Of zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, de zwarte variantquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom kan ik jouw posts niet blokkeren![]()
Heb jij die trouwens?
huwelijksgekte?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben er al tig keer geweest, maar de laatste keer was augustus 2009 en ik krijg afkickverschijnselen. Wil eigenlijk in april gaan, vlak voor de huwelijksgekte uitbreekt.
damnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, de zwarte variantWerkt echt perfect, half litertje erin, 80 graden en in een minuutje of 2 is ie klaar (en de bonen vers gemalen door de maler) alles in de cafetiere to go mieteren en
![]()
![]()
![]()
![]()
oh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
William gaat trouwen eind april
Langzaamaan sparen en uitbreiden!quote:
Nee, het was zonder ballen. Met stukjes kiep!quote:
Ja, dat heb ik dus ook altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben al een paar maanden bezigNiemand heeft tijd of geld. Of zin
Dat klopt, welke maler heb je gekocht eigenlijk? Want die van de website welke jij gaf waren best prijzig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Langzaamaan sparen en uitbreiden!Doe ik ook.
En dit is allemaal nog steeds goedkoper dan zo een duur espresso apparaat wat de bonen zelf maalt ed.
Is een beetje ver op en neer naar het centrum van londenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
55 dollar per nacht.
http://www.sierraclub.org/outings/lodges/ctl/
http://www.bodum.com/int/nl/shop/detail/10903-01EURO/quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, welke maler heb je gekocht eigenlijk? Want die van de website welke jij gaf waren best prijzig.
Dat komt er ook nog eens bij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is een beetje ver op en neer naar het centrum van londen
Je was okayquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Ik ben daarnet verzopen. Het was leuk jullie gekend te hebben.![]()
Nat poesjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Ik ben daarnet verzopen. Het was leuk jullie gekend te hebben.![]()
Ik krijg er morgen wel een kop koffie bij hequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.bodum.com/int/nl/shop/detail/10903-01EURO/
Te verkrijgen bij doppio voor 79 euro.
Eeeehmmm, nou, eeeehmmm...quote:
Ik had mijn dagenquote:
Neeheee, dood dus!quote:
Je bent 'r nu al vergeten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, meer dan gemiddeld was het niet echt hoor..
Ik ook van jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, meer dan gemiddeld was het niet echt hoor..
Wie?quote:
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg er morgen wel een kop koffie bij he
Maar nog wel natquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had mijn dagen
[..]
Neeheee, dood dus!
JA KUNT HET!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog steeds de afwas doen. Nog steeds geen zin
Dr zat toch een afval koker in de flat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
De Joegoslavische via viaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
Daarnet toen ik aan het verzuipen was, vroeg ik mij af he... Als je nou een huurmoordenaar zoekt, waar vind je die?
Waarom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
Daarnet toen ik aan het verzuipen was, vroeg ik mij af he... Als je nou een huurmoordenaar zoekt, waar vind je die?
Ik bedoel het eigenlijk redelijk serieusquote:
Nou, ik vraag het me gewoon af. Niet omdat ik er perse eentje nodig heb of zo.quote:
Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het eigenlijk redelijk serieusOf is het net als liefde, een huurmoordenaar zoek je niet, die vind je?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
Ik ken wel wat mensen die me daar vrij snel aan zouden kunnen komen voor je Samzz
Een halfje wit? Vroeger was het gewoon één snee!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.
Gerard Joling bellen om hem een liedje te laten zingen is geen moord maar martelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
Ik ken wel wat mensen die me daar vrij snel aan zouden kunnen komen voor je Samzz
Oh, dat moet te doen zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.
Inflatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een halfje wit? Vroeger was het gewoon één snee!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gerard Joling bellen om hem een liedje te laten zingen is geen moord maar martelen.
Pheeeewquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ben niet van plan iemand te laten vermoorden hoor, daar heb ik geen geld voor.
Die heeft ze wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een halfje wit? Vroeger was het gewoon één snee!
Ik denk dat als je t de juiste mensen vraagt, je binnen een uur er een aan de lijn kan hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vraag het me gewoon af. Niet omdat ik er perse eentje nodig heb of zo.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL!!! Ik heb de oplossing voor je.Roze
![]()
[ afbeelding ]
aah bahquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Smeg? Ja die hebben allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben ze ook koelkasten en wasmachines?
Wat is dat tochquote:
Klopt! Dus je hebt je antwoord Samzz. Gewoon even d ejuiste mensen bellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat als je t de juiste mensen vraagt, je binnen een uur er een aan de lijn kan hebben
Briljant!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben ze ook koelkasten en wasmachines?
Wie zijn de juiste mensen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt! Dus je hebt je antwoord Samzz. Gewoon even d ejuiste mensen bellen
T zijn Amerikanen he, wel ff je tieten flashenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zijn de juiste mensen?
Misschien wil de CIA wel een sniper sturen als ik heel lief kijk
je weet toch tegen wie je het hebt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat tochCL net, nu jij. Slecht geweten of zo?
0900-hitman voor al uw hits!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt! Dus je hebt je antwoord Samzz. Gewoon even d ejuiste mensen bellen
Ik heb een hele mooie smeg, ma! Wat een kutnaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
mijn zusje heeft een lichtblauwe smeg, heel mooiDe roze kon haar vriend niet handelen
Man, in Amerika censureren ze dat meteenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zijn Amerikanen he, wel ff je tieten flashen
Ja, daarom vraag ik het nog maar evenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet toch tegen wie je het hebt?.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
mijn zusje heeft een lichtblauwe smeg, heel mooiDe roze kon haar vriend niet handelen
Kost dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:
Nou, in jouw geval moet je mij dus even bellen samzz
Niet dat ik het ooit zou doen, maar ik ken wel mensen waarvan ik weet dat het geen probleem zou zijn
Dat lijkt mij ook heel mooi! Ik ben voor kleur in de keukenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
Dat zie ik tegen de tijd dat ik HW om wil laten leggen dan welquote:
Tuurlijk, niet goed, geld terug.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je iemand inhuurt om een ander om te leggen, maar die sterft niet aan zijn of haar verwondingen. Krijg je dan je centjes terug wegens het niet leveren van hetgeen gevraagd is?
Dat vindt mijn geliefde ook, die wil om die reden geen smegquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie smeg, ma! Wat een kutnaam.
grote kans dat je daar een kort geding voor moet aanspannen, boefjes zijn het allemaal!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je iemand inhuurt om een ander om te leggen, maar die sterft niet aan zijn of haar verwondingen. Krijg je dan je centjes terug wegens het niet leveren van hetgeen gevraagd is?
En met een televisie erin!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vindt mijn geliefde ook, die wil om die reden geen smeg![]()
Ik zou eigenlijk wel graag zo'n ijskast met ijsblokjesmaker hebben
Ligt eraan of je het bonnetje nog hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie dan sterft, dan zorgtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen de tijd dat ik HW om wil laten leggen dan wel
Serieus? Wel leuk hoor, tijdens het koken tv kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt nutteloos
die kookprogramma's volgen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt nutteloos
Tijdens het koken moet je op het eten lettenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Wel leuk hoor, tijdens het koken tv kijken.
Elke seconde?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijdens het koken moet je op het eten letten
amateurkok!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw algemene onkunde is geen maatstaf hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |