Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het eigenlijk redelijk serieusOf is het net als liefde, een huurmoordenaar zoek je niet, die vind je?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
Ik ken wel wat mensen die me daar vrij snel aan zouden kunnen komen voor je Samzz
Een halfje wit? Vroeger was het gewoon één snee!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.
Gerard Joling bellen om hem een liedje te laten zingen is geen moord maar martelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
Ik ken wel wat mensen die me daar vrij snel aan zouden kunnen komen voor je Samzz
Oh, dat moet te doen zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.
Inflatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een halfje wit? Vroeger was het gewoon één snee!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gerard Joling bellen om hem een liedje te laten zingen is geen moord maar martelen.
Pheeeewquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ben niet van plan iemand te laten vermoorden hoor, daar heb ik geen geld voor.
Die heeft ze wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een halfje wit? Vroeger was het gewoon één snee!
Ik denk dat als je t de juiste mensen vraagt, je binnen een uur er een aan de lijn kan hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vraag het me gewoon af. Niet omdat ik er perse eentje nodig heb of zo.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL!!! Ik heb de oplossing voor je.Roze
![]()
[ afbeelding ]
aah bahquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Smeg? Ja die hebben allesquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben ze ook koelkasten en wasmachines?
Wat is dat tochquote:
Klopt! Dus je hebt je antwoord Samzz. Gewoon even d ejuiste mensen bellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat als je t de juiste mensen vraagt, je binnen een uur er een aan de lijn kan hebben
Briljant!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Hebben ze ook koelkasten en wasmachines?
Wie zijn de juiste mensen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt! Dus je hebt je antwoord Samzz. Gewoon even d ejuiste mensen bellen
T zijn Amerikanen he, wel ff je tieten flashenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zijn de juiste mensen?
Misschien wil de CIA wel een sniper sturen als ik heel lief kijk
je weet toch tegen wie je het hebt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat tochCL net, nu jij. Slecht geweten of zo?
0900-hitman voor al uw hits!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt! Dus je hebt je antwoord Samzz. Gewoon even d ejuiste mensen bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |