Yup, de zwarte variantquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom kan ik jouw posts niet blokkeren![]()
Heb jij die trouwens?
huwelijksgekte?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben er al tig keer geweest, maar de laatste keer was augustus 2009 en ik krijg afkickverschijnselen. Wil eigenlijk in april gaan, vlak voor de huwelijksgekte uitbreekt.
damnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yup, de zwarte variantWerkt echt perfect, half litertje erin, 80 graden en in een minuutje of 2 is ie klaar (en de bonen vers gemalen door de maler) alles in de cafetiere to go mieteren en
![]()
![]()
![]()
![]()
oh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
William gaat trouwen eind april
Langzaamaan sparen en uitbreiden!quote:
Nee, het was zonder ballen. Met stukjes kiep!quote:
Ja, dat heb ik dus ook altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben al een paar maanden bezigNiemand heeft tijd of geld. Of zin
Dat klopt, welke maler heb je gekocht eigenlijk? Want die van de website welke jij gaf waren best prijzig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Langzaamaan sparen en uitbreiden!Doe ik ook.
En dit is allemaal nog steeds goedkoper dan zo een duur espresso apparaat wat de bonen zelf maalt ed.
Is een beetje ver op en neer naar het centrum van londenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
55 dollar per nacht.
http://www.sierraclub.org/outings/lodges/ctl/
http://www.bodum.com/int/nl/shop/detail/10903-01EURO/quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, welke maler heb je gekocht eigenlijk? Want die van de website welke jij gaf waren best prijzig.
Dat komt er ook nog eens bij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is een beetje ver op en neer naar het centrum van londen
Je was okayquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Ik ben daarnet verzopen. Het was leuk jullie gekend te hebben.![]()
Nat poesjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi. Ik ben daarnet verzopen. Het was leuk jullie gekend te hebben.![]()
Ik krijg er morgen wel een kop koffie bij hequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.bodum.com/int/nl/shop/detail/10903-01EURO/
Te verkrijgen bij doppio voor 79 euro.
Eeeehmmm, nou, eeeehmmm...quote:
Ik had mijn dagenquote:
Neeheee, dood dus!quote:
Je bent 'r nu al vergeten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, meer dan gemiddeld was het niet echt hoor..
Ik ook van jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, meer dan gemiddeld was het niet echt hoor..
Wie?quote:
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg er morgen wel een kop koffie bij he
Maar nog wel natquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had mijn dagen
[..]
Neeheee, dood dus!
JA KUNT HET!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog steeds de afwas doen. Nog steeds geen zin
Dr zat toch een afval koker in de flat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
De Joegoslavische via viaquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
Daarnet toen ik aan het verzuipen was, vroeg ik mij af he... Als je nou een huurmoordenaar zoekt, waar vind je die?
Waarom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
Daarnet toen ik aan het verzuipen was, vroeg ik mij af he... Als je nou een huurmoordenaar zoekt, waar vind je die?
Ik bedoel het eigenlijk redelijk serieusquote:
Nou, ik vraag het me gewoon af. Niet omdat ik er perse eentje nodig heb of zo.quote:
Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het eigenlijk redelijk serieusOf is het net als liefde, een huurmoordenaar zoek je niet, die vind je?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
Ik ken wel wat mensen die me daar vrij snel aan zouden kunnen komen voor je Samzz
Een halfje wit? Vroeger was het gewoon één snee!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.
Gerard Joling bellen om hem een liedje te laten zingen is geen moord maar martelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Ripley het volgende:
Ik ken wel wat mensen die me daar vrij snel aan zouden kunnen komen voor je Samzz
Oh, dat moet te doen zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was ook serieus. Joegoslaven als vrienden hebben. Die leggen hun moeder nog om voor een halfje wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |