Ik heb een hele mooie smeg, ma! Wat een kutnaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
mijn zusje heeft een lichtblauwe smeg, heel mooiDe roze kon haar vriend niet handelen
Man, in Amerika censureren ze dat meteenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zijn Amerikanen he, wel ff je tieten flashen
Ja, daarom vraag ik het nog maar evenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet toch tegen wie je het hebt?.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
mijn zusje heeft een lichtblauwe smeg, heel mooiDe roze kon haar vriend niet handelen
Kost dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef Ripley het volgende:
Nou, in jouw geval moet je mij dus even bellen samzz
Niet dat ik het ooit zou doen, maar ik ken wel mensen waarvan ik weet dat het geen probleem zou zijn
Dat lijkt mij ook heel mooi! Ik ben voor kleur in de keukenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:25 schreef Ripley het volgende:
Dat zie ik tegen de tijd dat ik HW om wil laten leggen dan welquote:
Tuurlijk, niet goed, geld terug.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je iemand inhuurt om een ander om te leggen, maar die sterft niet aan zijn of haar verwondingen. Krijg je dan je centjes terug wegens het niet leveren van hetgeen gevraagd is?
Dat vindt mijn geliefde ook, die wil om die reden geen smegquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie smeg, ma! Wat een kutnaam.
grote kans dat je daar een kort geding voor moet aanspannen, boefjes zijn het allemaal!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je iemand inhuurt om een ander om te leggen, maar die sterft niet aan zijn of haar verwondingen. Krijg je dan je centjes terug wegens het niet leveren van hetgeen gevraagd is?
En met een televisie erin!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vindt mijn geliefde ook, die wil om die reden geen smeg![]()
Ik zou eigenlijk wel graag zo'n ijskast met ijsblokjesmaker hebben
Ligt eraan of je het bonnetje nog hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie dan sterft, dan zorgtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen de tijd dat ik HW om wil laten leggen dan wel
Serieus? Wel leuk hoor, tijdens het koken tv kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt nutteloos
die kookprogramma's volgen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt nutteloos
Tijdens het koken moet je op het eten lettenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Serieus? Wel leuk hoor, tijdens het koken tv kijken.
Elke seconde?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijdens het koken moet je op het eten letten
amateurkok!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw algemene onkunde is geen maatstaf hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |