Nja dat betekend dus dat ze nog gewoon weer terug komen in plaats van dat ze er helemaal uit gaan...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Aeki84 het volgende:
Ik heb het nagevraagd (over die Dinera in het bruin), ze zeiden in Groningen dat het tot week 15 niet geleverd zou worden en er zijn leveringsproblemen door heel Nederland...
Eh oeps.. in april komen er geen nieuwe kleuren meer. Vandaag even nagekeken.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Naamah het volgende:
[..]Werkt dat zo met die kleuren? Dan wacht ik nog even tot april, thnx!!
Nou ja, ze konden er niks zinnigs over zeggen maar het zou sowieso tot week 15 niet geleverd worden. Ik heb die set van 24.95 dus ook niet meegenomen, straks beslissen ze opeens dat er andere kleurtjes moeten komen ofzo. En een bruine set kopen en de rest in het beige/ecru of wat het ook maar is vond ik ook stom.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat betekend dus dat ze nog gewoon weer terug komen in plaats van dat ze er helemaal uit gaan...
Maar ze hebben toch gekeken of het in het assortiment bleef?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Aeki84 het volgende:
[..]
Nou ja, ze konden er niks zinnigs over zeggen maar het zou sowieso tot week 15 niet geleverd worden. Ik heb die set van 24.95 dus ook niet meegenomen, straks beslissen ze opeens dat er andere kleurtjes moeten komen ofzo. En een bruine set kopen en de rest in het beige/ecru of wat het ook maar is vond ik ook stom.
Voor zover ik me kan herinneren waren ze destijds alleen 19.- omdat de Woonexpres dacht dat ze veel goedkoper konden zijn dan IKEA.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Laureline het volgende:
Vraagje voor de medewerkers: wanneer komen de witte, standaardBILLY's weer in de aanbieding? In october waren ze 19 euro ipv 35, dat scheelt behoorlijk als je er een aantal moet hebben! Maar op de site kan ik daar niets over vinden, ik liep er toen ook zo'n beetje per ongeluk in de winkel tegenaan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag uit de OP van medewerkers, na 4 jaar, vandaag mn laatste werkdag gehad
]ga verhuizen en studeren in Maastricht (master) en NEEEEE ikea Heerlen was geen optie, heb t 4 jaar lang naar mn zin gehad maar de rek is er wel uit en de uitdagingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Echt? Wat ga je doen?
Ik ben hopelijk ook uit de OP per 1 aug
Hahaha okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
]ga verhuizen en studeren in Maastricht (master) en NEEEEE ikea Heerlen was geen optie, heb t 4 jaar lang naar mn zin gehad maar de rek is er wel uit en de uitdaging
Volgens mij verkoopt IKEA geen 120x200.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef Melochan het volgende:
Verkopen ze bij Ikea ook twijfelaars, dus zegmaar 1,5persoons-bedden? Ik kan alleen 1- en 2-persoons bedden vinden op de site.
Ah bedankt, dat dacht ik al. Helaas. En boxsprings? Verkopen ze die wel? Kan ik ook niet vinden. Of ik kijk met m'n oren, kan ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt IKEA geen 120x200.
Welke nieuwe pootjes?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Aeki84 het volgende:
Kunnen de nieuwe Karlstadpootjes ook onder de Karlstad fauteuils eigenlijk?
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke nieuwe pootjes?
En onder welke fauteuil?
Hi!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:21 schreef o.us het volgende:
Ik kom uit de kast; ik werk bij IKEA Barendrecht als verkoper bij de business point. Heb dan ook daarvoor mijn (eerste ooit) embleem gekregen op mijn naamplaatje.
Pas sinds een half jaar in de winkel. Daarvoor stond ik achter het buffet in het restaurant bij IF.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hi!
Dan werk je nog niet zolang bij IKEA of wel?
Heb je nog geen IKEA way gehad dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Pas sinds een half jaar in de winkel. Daarvoor stond ik achter het buffet in het restaurant bij IF.
Ben wel verrast dat ik met een 16 uur contract bij de business point kan staan (al is het omdat iemand zwanger is).
Geen idee, voel me relatief jong om bij IB te staan met mijn 19 jaarquote:Op maandag 17 januari 2011 01:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je nog geen IKEA way gehad dan?
Waarom zou je niet met 16 uur in het BP kunnen staan dan?
Ow het ligt meer aan je leeftijd dan aan je contract...quote:Op maandag 17 januari 2011 01:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Geen idee, voel me relatief jong om bij IB te staan met mijn 19 jaar.
Maar ik studeer economie en heb vaak 3 van de 5 dagen (werk)colleges dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit en heb dan tijd zatquote:Op maandag 17 januari 2011 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow het ligt meer aan je leeftijd dan aan je contract...
Nja op zich op het BP kan dat nog best. Keukens is wat lastiger...
Ik werk in Hengeloquote:Op maandag 17 januari 2011 02:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar ik studeer economie en heb vaak 3 van de 5 dagen (werk)colleges dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit en heb dan tijd zat. Het is alleen wel een groot verschil met mijn tijd die ik bij IF had.
Waar sta jij in welk vestiging?.
Hahaha kloptquote:Op maandag 17 januari 2011 02:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Das heeeel erg ver weg van hier. In welke afdeling sta je en wat doe je?
Dan ben jij toch niet de persoon die mij heel verkeerde afmetingen van de deurtjes aangesmeerd hebt hequote:Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha klopt
Keukens, nog wel...
ik heb geen idee...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan ben jij toch niet de persoon die mij heel verkeerde afmetingen van de deurtjes aangesmeerd hebt he
Al tijdje geleden en volgens je fotoboek ben je het niet hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik heb geen idee...![]()
Wanneer was dat?
Haha oke gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Al tijdje geleden en volgens je fotoboek ben je het niet hoor
quote:IKEA verzoekt klanten die RUND glazen bekers hebben gekocht, de bekers niet meer te gebruiken en ze terug te brengen naar een IKEA vestiging. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.
IKEA heeft wereldwijd twaalf meldingen ontvangen van RUND glazen bekers die zijn gebroken tijdens het gebruik. In vijf gevallen was sprake van persoonlijk letsel. Na ontvangst van de meldingen is IKEA een onderzoek begonnen. Daaruit bleek dat er variaties waren in de dikte van het glas.
IKEA heeft daarom besloten om uit voorzorg alle RUND glazen bekers uit alle markten terug te roepen. De RUND glazen bekers waren verkrijgbaar in drie verschillende maten (4, 21 of 40 cl) en verpakt per 2 stuks.
IKEA doet geen concessies aan de veiligheid van producten en raadt daarom alle betrokken klanten aan om RUND glazen bekers terug te brengen.
Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken.
Neem voor meer informatie contact op met IKEA via het gratis nummer 0800 453 26 49.
Je bent een RUND als je met Ikea glazen stunt... (zoals ook op de FP al geroepen werd)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
IKEA roept RUND glazen bekers terug
[..]
Niet alle producten staan op de site.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:12 schreef KirthGersen het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het PERSBY vloerkleed?
Gisteren in de vestiging Eindhoven geweest en ik zag het kleed daar liggen (200x200). Ik was er wel van gecharmeerd en wilde het thuis nog eens opzoeken achter de pc. Maar op de site lijkt de PERSBY niet te bestaan.
Weet iemand of niet alle producten op de site staan of dat dit een uitlopend artikel is ofzo?
PERSBY is een 'free-range' artikel buiten het normale IKEA assortiment.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:12 schreef KirthGersen het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het PERSBY vloerkleed?
Gisteren in de vestiging Eindhoven geweest en ik zag het kleed daar liggen (200x200). Ik was er wel van gecharmeerd en wilde het thuis nog eens opzoeken achter de pc. Maar op de site lijkt de PERSBY niet te bestaan.
Weet iemand of niet alle producten op de site staan of dat dit een uitlopend artikel is ofzo?
Hoogstwaarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Nora.. het volgende:
Komt deze kleur ook nog in losse bekleding?
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef Nora.. het volgende:
Iemand die hem van zijn bank wil scheuren en naar mij wil opsturen dan?
Wat wil je van die serie hebben dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef R-dry het volgende:
Ik vraag me af zijn er meer producten van de MALM serie in het wit, op de website staan er maar een aantal meubelen in de kleur wit?
Ik zocht eigenlijk deze in het wit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat wil je van die serie hebben dan?
Ow dat is inderdaad vreemd dat die er niet in het wit is...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef R-dry het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk deze in het wit.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10178615
MALM Toilettafel
Dat kan ik woensdag voor je nakijken...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef R-dry het volgende:
Heb je misschien enige idee of die nog terug komt in het wit? In ieder geval bedankt voor de hulp!
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99884964quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef bocatabla het volgende:
Hallo,
Weet iemand van de medewerkers of de kivik bank 3 zits met chaisse longue in grijsbruin weer leverbaar is. Ik heb deze vraag vorige maand ook al hier gesteld en kreeg als antwoord waarschijnlijk begin januari. Ben ondertussen ook een paar keer in Ikea Delft geweest maar krijg hetzelfde antwoord als op de site, niet bekend wanneer leverbaar. Het schijnt dat de stof niet leverbaar is, klopt dat?
Alvast bedankt voor het antwoord
Eh de glazen werkbladen zaten als test in het assortiment. Test voldeed niet aan IKEA's verwachtingen, dus is de test gestopt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef elvis.lives het volgende:
Is er een bepaalde reden dat Ikea geen glazen werkbladen/keukenbladen meer aanbiedt (als in: is een glazen werkblad een verkeerde keuze)?
En kun je ook een eilandblad in natuursteen bij Ikea bestellen? Bijvoorbeeld 2.40 x 1.20?
Kreeg een tijd terug in de planner geen kastjes met de ruggen tegen elkaar geplaatst. In praktijk kan dat toch wel - als het leidingwerk maar onderlangs verwerkt wordt?
Met dank!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:24 schreef GotC het volgende:
Hallo allen
Even een klein vraagje.
Als je iets laat bezorgen bij de IKEA, en het moet naar de 6e etage. Geen trappen, wel een lift. Betaal je dan per etage die etagekosten? Of niet? Of..tsja, wat?
Thanks.
Foutjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
wil je iets bij IKEA laten bezorgen? Waarom?
Wanneer je gebruik maakt van de transportservice zit daar een staffelberekening op basis van gewicht aan vast. Zie OP. Voor de etagekosten geldt hetzelfde, per gewicht komt er een bepaald bedrag bij.
Waar kom je dat tegen dan? Dat staat er nergens bij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef lesretrouvailles het volgende:
Ik kwam iets raar tegen op internet; namelijk dat het tafelblad van VIKA AMON/ VIKA LERBERG niet monteerbaar zou zijn op de poten. Dit kan toch niet waar zijn?
Nee, dat is dus per gewicht. Zit je in de gewichtsklasse 300-500kg dan betaal je 40.- etagekostenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
FoutjeVan Ikea bij ons thuis dus.
Maar ik vroeg me af of die etagekosten dus per etage zijn?
2 matrassen, dus dat valt mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, dat is dus per gewicht. Zit je in de gewichtsklasse 300-500kg dan betaal je 40.- etagekosten
Aanvullende bezorginformatie Transportservice van IKEAquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef GotC het volgende:
[..]
FoutjeVan Ikea bij ons thuis dus.
Maar ik vroeg me af of die etagekosten dus per etage zijn?
Er staat in dr post dat er een lift is..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aanvullende bezorginformatie Transportservice van IKEA
Vanaf de vijfde etage wordt uitsluitend bezorgd wanneer gebruik kan worden gemaakt van een lift.
Je mag zelf aan het tillen meisje
Betere optie idd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef loecje het volgende:
als het met een lift is waarom breng je het dan niet zelf naar boven toe?
Gaat ons meer om het vervoer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef loecje het volgende:
als het met een lift is waarom breng je het dan niet zelf naar boven toe?
Dan past ie nog niet in de autoquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Adelante het volgende:
Etagetoeslag gaat mee per gewichtsklasse, niet per etage.
En krijg je geen matras op een rol, want dan kun je het gewoon zelf meenemen?
Je zit dan alleen wel dat je iets beneden moet laten staan, onbeheerd, terwijl je andere dingen naar boven brengt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef loecje het volgende:
dat snap ik dat het om het vervoer gaat.
maar als jij zegt ik woon op de 6e maar wil het op de begane grond laten bezorgen hoef je niet die extra toeslag te betalen. toch weer 10tje extra
welke actie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef kort het volgende:
Twee maanden geleden heerlijke matras gekochtBlijkt dat er door de matrassen actie nu ik ruim 40 euro had kunnen besparen
Ja die bedoel ik, weet je al meer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99884964
Dat kan ik morgen wel even voor je nakijken
Edit: bekledingen worden weer verwacht vanaf week 8
Het is geen korting he...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef kort het volgende:
Twee maanden geleden heerlijke matras gekochtBlijkt dat er door de matrassen actie nu ik ruim 40 euro had kunnen besparen
Nee helaas niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:55 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb deze tafel gekregen van iemand, maar er mist een poot. Verkoopt ikea ook losse poten bij bijv de klantenservice? Met 3 poten heb ik er niet zoveel aan.
Dat staat in mijn editquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef bocatabla het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik, weet je al meer?
kan dat binnen die 90 dagen? of doen ze dat alleen als het een paar dagen voor de actie is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Je kunt wel bij de klantenservice van je IKEA winkel of ze toevallig zo'n poot los hebben liggen en of je deze dan zou kunnen kopen.
Het is geen korting he...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef loecje het volgende:
[..]
kan dat binnen die 90 dagen? of doen ze dat alleen als het een paar dagen voor de actie is?
ik heb vandaag precies 85 dagen geleden een SULTAN FÅVANG matras gekocht. als ik dan maandag heen ga is het nog binnen die 90 dagen omruil garantie.
misschien heel gierig maar alle beetjes helpen op het moment. (stomme zorg kosten)
tegoedpas of korting, bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is geen korting he...
Maar als je het wilt proberen zou ik het zeker binnen die 90 dagen doen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef loecje het volgende:
[..]
tegoedpas of korting, bijna hetzelfde
Bijna maar dan anders.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef loecje het volgende:
[..]
tegoedpas of korting, bijna hetzelfde
Daar had ik al gekeken, maar het leek mij zo vreemd dat Plundra t/m 30 januari zou lopen maar dat die niet open zou zijn op de 30ste.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/store/groningen/opening_hours
Ligt het bij IKEA op de slaapkamerafdeling op een boxspring? volgensmij wel!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Lolaatje het volgende:
Dat het zachter lag, kan ook komen door het onderstel. Lag dat binnenveringsmatras op een boxspring? Want dat is zachter dan wanneer het op een lattenbodem ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |