abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91343942
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef Aeki84 het volgende:
Ik heb het nagevraagd (over die Dinera in het bruin), ze zeiden in Groningen dat het tot week 15 niet geleverd zou worden en er zijn leveringsproblemen door heel Nederland...
Nja dat betekend dus dat ze nog gewoon weer terug komen in plaats van dat ze er helemaal uit gaan...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_91344052
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef Naamah het volgende:

[..]

:o Werkt dat zo met die kleuren? Dan wacht ik nog even tot april, thnx!!
Eh oeps.. in april komen er geen nieuwe kleuren meer. Vandaag even nagekeken.
In augustus krijgen we 3 nieuwe kleuren die waarschijnlijk niet hetzelfde gaan kosten;
we krijgen hoogglans versies; hoogglans wit, grijs en rood.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_91345450
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja dat betekend dus dat ze nog gewoon weer terug komen in plaats van dat ze er helemaal uit gaan...
Nou ja, ze konden er niks zinnigs over zeggen maar het zou sowieso tot week 15 niet geleverd worden. Ik heb die set van 24.95 dus ook niet meegenomen, straks beslissen ze opeens dat er andere kleurtjes moeten komen ofzo. En een bruine set kopen en de rest in het beige/ecru of wat het ook maar is vond ik ook stom.
pi_91345582
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 23:05 schreef Aeki84 het volgende:

[..]

Nou ja, ze konden er niks zinnigs over zeggen maar het zou sowieso tot week 15 niet geleverd worden. Ik heb die set van 24.95 dus ook niet meegenomen, straks beslissen ze opeens dat er andere kleurtjes moeten komen ofzo. En een bruine set kopen en de rest in het beige/ecru of wat het ook maar is vond ik ook stom.
Maar ze hebben toch gekeken of het in het assortiment bleef?
Als er nu nog geen datum bekend is dat ze uit het assortiment gaan, dan blijven ze zeer hoogstwaarschijnlijk nog een jaar.
pi_91345718
Vraagje voor de medewerkers: wanneer komen de witte, standaardBILLY's weer in de aanbieding? In october waren ze 19 euro ipv 35, dat scheelt behoorlijk als je er een aantal moet hebben! Maar op de site kan ik daar niets over vinden, ik liep er toen ook zo'n beetje per ongeluk in de winkel tegenaan.
pi_91345968
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Laureline het volgende:
Vraagje voor de medewerkers: wanneer komen de witte, standaardBILLY's weer in de aanbieding? In october waren ze 19 euro ipv 35, dat scheelt behoorlijk als je er een aantal moet hebben! Maar op de site kan ik daar niets over vinden, ik liep er toen ook zo'n beetje per ongeluk in de winkel tegenaan.
Voor zover ik me kan herinneren waren ze destijds alleen 19.- omdat de Woonexpres dacht dat ze veel goedkoper konden zijn dan IKEA.
Er zijn volgens mij geen aanbiedingen op woonkamermeubels in de planning.
pi_91345988
ik mag uit de OP van medewerkers, na 4 jaar, vandaag mn laatste werkdag gehad :o
pi_91346746
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag uit de OP van medewerkers, na 4 jaar, vandaag mn laatste werkdag gehad :o
:o Echt? Wat ga je doen?
Ik ben hopelijk ook uit de OP per 1 aug :D
pi_91346870
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:o Echt? Wat ga je doen?
Ik ben hopelijk ook uit de OP per 1 aug :D
]ga verhuizen en studeren in Maastricht (master) en NEEEEE ikea Heerlen was geen optie, heb t 4 jaar lang naar mn zin gehad maar de rek is er wel uit en de uitdaging
pi_91347046
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

]ga verhuizen en studeren in Maastricht (master) en NEEEEE ikea Heerlen was geen optie, heb t 4 jaar lang naar mn zin gehad maar de rek is er wel uit en de uitdaging
Hahaha oke :D ook leuk :P
pi_91378704
Verkopen ze bij Ikea ook twijfelaars, dus zegmaar 1,5persoons-bedden? Ik kan alleen 1- en 2-persoons bedden vinden op de site. :o
pi_91378821
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef Melochan het volgende:
Verkopen ze bij Ikea ook twijfelaars, dus zegmaar 1,5persoons-bedden? Ik kan alleen 1- en 2-persoons bedden vinden op de site. :o
Volgens mij verkoopt IKEA geen 120x200.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_91379502
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:55 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Volgens mij verkoopt IKEA geen 120x200.
Ah bedankt, dat dacht ik al. Helaas. En boxsprings? Verkopen ze die wel? Kan ik ook niet vinden. Of ik kijk met m'n oren, kan ook :')

Edit: Oh ze hebben wel 140x200 bedden zie ik net. Naja opzich ook wel goed, even verder kijken :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Melochan op 15-01-2011 20:17:44 ]
pi_91425836
Kunnen de nieuwe Karlstadpootjes ook onder de Karlstad fauteuils eigenlijk?
pi_91442780
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef Aeki84 het volgende:
Kunnen de nieuwe Karlstadpootjes ook onder de Karlstad fauteuils eigenlijk?
Welke nieuwe pootjes?
En onder welke fauteuil? ;)
pi_91445674
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke nieuwe pootjes?
En onder welke fauteuil? ;)

Deze.

Onder de Karlstad Korndal bruin fauteuil (299 euro).
pi_91445766
Ja dat kan :)

(ze zijn niet nieuw ;) )
  maandag 17 januari 2011 @ 01:21:51 #118
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91446796
Ik kom uit de kast; ik werk bij IKEA Barendrecht als verkoper bij de business point. Heb dan ook daarvoor mijn (eerste ooit :o ) embleem gekregen op mijn naamplaatje.

[ Bericht 25% gewijzigd door o.us op 17-01-2011 01:23:46 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_91447141
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:21 schreef o.us het volgende:
Ik kom uit de kast; ik werk bij IKEA Barendrecht als verkoper bij de business point. Heb dan ook daarvoor mijn (eerste ooit :o ) embleem gekregen op mijn naamplaatje.
Hi! :)

Dan werk je nog niet zolang bij IKEA of wel? ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 01:56:11 #120
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91447578
quote:
Op maandag 17 januari 2011 01:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hi! :)

Dan werk je nog niet zolang bij IKEA of wel? ;)
Pas sinds een half jaar in de winkel. Daarvoor stond ik achter het buffet in het restaurant bij IF.
Ben wel verrast dat ik met een 16 uur contract bij de business point kan staan (al is het omdat iemand zwanger is).
Feyenoord Rotterdam
pi_91447598
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:56 schreef o.us het volgende:

[..]

Pas sinds een half jaar in de winkel. Daarvoor stond ik achter het buffet in het restaurant bij IF.
Ben wel verrast dat ik met een 16 uur contract bij de business point kan staan (al is het omdat iemand zwanger is).
Heb je nog geen IKEA way gehad dan? :o
Waarom zou je niet met 16 uur in het BP kunnen staan dan? :?
  maandag 17 januari 2011 @ 01:58:34 #122
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91447628
quote:
Op maandag 17 januari 2011 01:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je nog geen IKEA way gehad dan? :o
Waarom zou je niet met 16 uur in het BP kunnen staan dan? :?
Geen idee, voel me relatief jong om bij IB te staan met mijn 19 jaar :').
Feyenoord Rotterdam
pi_91447793
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:58 schreef o.us het volgende:

[..]

Geen idee, voel me relatief jong om bij IB te staan met mijn 19 jaar :').
Ow het ligt meer aan je leeftijd dan aan je contract...
Nja op zich op het BP kan dat nog best. Keukens is wat lastiger...
  maandag 17 januari 2011 @ 02:10:02 #124
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91447847
quote:
Op maandag 17 januari 2011 02:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow het ligt meer aan je leeftijd dan aan je contract...
Nja op zich op het BP kan dat nog best. Keukens is wat lastiger...
Maar ik studeer economie en heb vaak 3 van de 5 dagen (werk)colleges dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit en heb dan tijd zat :P. Het is alleen wel een groot verschil met mijn tijd die ik bij IF had.
Waar sta jij in welk vestiging? :).
Feyenoord Rotterdam
pi_91448012
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:10 schreef o.us het volgende:

[..]

Maar ik studeer economie en heb vaak 3 van de 5 dagen (werk)colleges dus het maakt eigenlijk niet zo veel uit en heb dan tijd zat :P. Het is alleen wel een groot verschil met mijn tijd die ik bij IF had.
Waar sta jij in welk vestiging? :).
Ik werk in Hengelo *O*
  maandag 17 januari 2011 @ 02:22:02 #126
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91448084
quote:
Op maandag 17 januari 2011 02:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik werk in Hengelo *O*
Das heeeel erg ver weg van hier :o. In welke afdeling sta je en wat doe je? :P
Feyenoord Rotterdam
pi_91448140
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:22 schreef o.us het volgende:

[..]

Das heeeel erg ver weg van hier :o. In welke afdeling sta je en wat doe je? :P
Hahaha klopt :P
Keukens :), nog wel...
  maandag 17 januari 2011 @ 12:02:02 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_91456139
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahaha klopt :P
Keukens :), nog wel...
Dan ben jij toch niet de persoon die mij heel verkeerde afmetingen van de deurtjes aangesmeerd hebt he :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_91456844
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan ben jij toch niet de persoon die mij heel verkeerde afmetingen van de deurtjes aangesmeerd hebt he :P
ik heb geen idee... :?
Wanneer was dat?
  maandag 17 januari 2011 @ 18:25:31 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_91474458
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ik heb geen idee... :?
Wanneer was dat?
Al tijdje geleden en volgens je fotoboek ben je het niet hoor ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_91474940
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Al tijdje geleden en volgens je fotoboek ben je het niet hoor ;)
Haha oke gelukkig :P
pi_91508541

IKEA roept RUND glazen bekers terug
quote:
IKEA verzoekt klanten die RUND glazen bekers hebben gekocht, de bekers niet meer te gebruiken en ze terug te brengen naar een IKEA vestiging. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.

IKEA heeft wereldwijd twaalf meldingen ontvangen van RUND glazen bekers die zijn gebroken tijdens het gebruik. In vijf gevallen was sprake van persoonlijk letsel. Na ontvangst van de meldingen is IKEA een onderzoek begonnen. Daaruit bleek dat er variaties waren in de dikte van het glas.

IKEA heeft daarom besloten om uit voorzorg alle RUND glazen bekers uit alle markten terug te roepen. De RUND glazen bekers waren verkrijgbaar in drie verschillende maten (4, 21 of 40 cl) en verpakt per 2 stuks.

IKEA doet geen concessies aan de veiligheid van producten en raadt daarom alle betrokken klanten aan om RUND glazen bekers terug te brengen.

Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken.

Neem voor meer informatie contact op met IKEA via het gratis nummer 0800 453 26 49.
pi_91510340
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

IKEA roept RUND glazen bekers terug

[..]

Je bent een RUND als je met Ikea glazen stunt... (zoals ook op de FP al geroepen werd)
pi_91631689
Weet iemand of ik 2 losse zijpanelen van een lade kast (3 laden) uit de Mammut serie (blauw) los kan krijgen bij Ikea?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_91654777
Nog even een update betreffende de DINERA servies serie in het bruin:

ik heb het gisteren nog maar eens gevraagd toen ik bij de Ikea in Groningen was. Mevrouw in het zelfbedieningsmagazijn heeft alles voor me nagelopen, er zat een levertijd tot week 36 op of zo dus die meende dat het een uitlopend artikel was. Heeft een mannetje naar de keukenafdeling gestuurd (toen ik daar was stond er niemand), dus ik terug naar de keukenafdeling en daar een ikea-mannetje aangeschoten: 'bent u het mannetje dat net gebeld is door mevrouw zelfbedieningsmagazijn'.

Dat was ie, en hij heeft in systemen zitten kijken waar de klant niet in kan kijken en waar de gemiddelde Ikea werknemer volgens mij ook niet in kijkt (het was een MS DOS achtig systeem). Hij zei weer dat er enorme leveringsproblemen op zitten maar dat het geen uitlopend artikel is, want uitlopende artikelen hebben blijkbaar een uitloopdatum in het systeem staan dan en dat had de DINERA niet, behalve op de enorme grote pizzaborden van 32 cm diameter. Die komen dus niet meer terug. De rest wel, want die staan ook gepland voor in de catalogus van volgend jaar.

De 18-delige set dus maar aangeschaft en zo'n hapjes schaal (had er graag 2 willen hebben, volgens de site waren er nog 3 op voorraad maar ik vond er maar 1, er zijn dus gewoon 2 niet afgeboekt, want ze staan nu nog op de site als zijnde aanwezig) en nu maar hopen dat het keuken mannetje inderdaad gelijk had anders zit ik met een half servies straks.
pi_91674479
Weet iemand hoe het zit met het PERSBY vloerkleed?

Gisteren in de vestiging Eindhoven geweest en ik zag het kleed daar liggen (200x200). Ik was er wel van gecharmeerd en wilde het thuis nog eens opzoeken achter de pc. Maar op de site lijkt de PERSBY niet te bestaan.

Weet iemand of niet alle producten op de site staan of dat dit een uitlopend artikel is ofzo?
Leave it to me as I find a way to be
consider me a satelite for ever orbiting
I knew all the rules but the rules did not know me
guaranteed...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:34:38 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_91675633
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:12 schreef KirthGersen het volgende:

Gisteren in de vestiging Eindhoven geweest en ik zag het kleed daar liggen (200x200). Ik was er wel van gecharmeerd en wilde het thuis nog eens opzoeken achter de pc. Maar op de site lijkt de PERSBY niet te bestaan.

Weet iemand of niet alle producten op de site staan of dat dit een uitlopend artikel is ofzo?
Niet alle producten staan op de site.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_91675686
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:12 schreef KirthGersen het volgende:

PERSBY is een 'free-range' artikel buiten het normale IKEA assortiment.
Een bedrijf koopt, namens IKEA, producten voor dit assortiment in direct bij de leverancier en elke winkel kan en mag zelf bepalen of zij artikelen uit dit assortiment willen Wanneer een winkel dit gaat verkopen is dit meestal omdat zij merken dat daar in hun specifieke markt vraag naar is. Zij kunnen dan, meestal eenmalig, dit product verkopen.
Maar omdat het niet vast staat dat een IKEA winkel in Nederland dit product gaat verkopen kan het artikel niet op internet geplaatst worden.
pi_91682293
Komt deze kleur ook nog in losse bekleding?
pi_91684325
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Nora.. het volgende:
Komt deze kleur ook nog in losse bekleding?
[ afbeelding ]
Hoogstwaarschijnlijk niet...
pi_91684486
Iemand die hem van zijn bank wil scheuren en naar mij wil opsturen dan?
pi_91685134
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef Nora.. het volgende:
Iemand die hem van zijn bank wil scheuren en naar mij wil opsturen dan?
Hahaha
Best jammer dat er KIVIK banken zijn met vaste bekledingen en banken met losse bekledingen. Maar ik denk dat de stof niet geschikt is om als losse bekleding te maken...
pi_91685564
Ah op die fiets, heel jammer. Dan ga ik waarschijnlijk voor donkergrijs.
pi_91715801
@Bartjebart: Bedankt! :)
Leave it to me as I find a way to be
consider me a satelite for ever orbiting
I knew all the rules but the rules did not know me
guaranteed...
pi_91720573
Ik vraag me af zijn er meer producten van de MALM serie in het wit, op de website staan er maar een aantal meubelen in de kleur wit :??
pi_91722920
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef R-dry het volgende:
Ik vraag me af zijn er meer producten van de MALM serie in het wit, op de website staan er maar een aantal meubelen in de kleur wit :??
Wat wil je van die serie hebben dan?
pi_91725402
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat wil je van die serie hebben dan?
Ik zocht eigenlijk deze in het wit.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10178615
MALM Toilettafel
pi_91728420
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef R-dry het volgende:

[..]

Ik zocht eigenlijk deze in het wit.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10178615
MALM Toilettafel
Ow dat is inderdaad vreemd dat die er niet in het wit is...
was 'vroegah' ook al zo met bedtafels (die overigens weer terug in het assortiment komen)
pi_91730763
Heb je misschien enige idee of die nog terug komt in het wit? In ieder geval bedankt voor de hulp ^O^ !
pi_91731767
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef R-dry het volgende:
Heb je misschien enige idee of die nog terug komt in het wit? In ieder geval bedankt voor de hulp ^O^ !
Dat kan ik woensdag voor je nakijken...
pi_91740132
er staat er wel 1 op marktplaats. misschien als je goed zoekt nog wel meer.
http://verkopers.marktplaats.nl/1272424
  maandag 24 januari 2011 @ 16:02:49 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_91802393
Shit, ik heb deze spiegeltjes:

http://www.ikea.com/nl/nl(...)31CIf56Y6x%252Fsa9aa

tegen onze muur geplakt, maar nou is er iets mis en moet er één weer af... (geprobeerd met een platte schroevendraaier: 1 spiegeltje kapot, maar nog steeds niet van de muur).

En als er iemand uit Tilburg binnenkort naar de Ikea gaat, wil ik heel graag een nieuw pak spiegeltjes :(

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_91861687
Hallo,

Weet iemand van de medewerkers of de kivik bank 3 zits met chaisse longue in grijsbruin weer leverbaar is. Ik heb deze vraag vorige maand ook al hier gesteld en kreeg als antwoord waarschijnlijk begin januari. Ben ondertussen ook een paar keer in Ikea Delft geweest maar krijg hetzelfde antwoord als op de site, niet bekend wanneer leverbaar. Het schijnt dat de stof niet leverbaar is, klopt dat?

Alvast bedankt voor het antwoord
pi_91865848
Is er een bepaalde reden dat Ikea geen glazen werkbladen/keukenbladen meer aanbiedt (als in: is een glazen werkblad een verkeerde keuze)?
En kun je ook een eilandblad in natuursteen bij Ikea bestellen? Bijvoorbeeld 2.40 x 1.20?
Kreeg een tijd terug in de planner geen kastjes met de ruggen tegen elkaar geplaatst. In praktijk kan dat toch wel - als het leidingwerk maar onderlangs verwerkt wordt?

Met dank!
pi_91870089
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef bocatabla het volgende:
Hallo,

Weet iemand van de medewerkers of de kivik bank 3 zits met chaisse longue in grijsbruin weer leverbaar is. Ik heb deze vraag vorige maand ook al hier gesteld en kreeg als antwoord waarschijnlijk begin januari. Ben ondertussen ook een paar keer in Ikea Delft geweest maar krijg hetzelfde antwoord als op de site, niet bekend wanneer leverbaar. Het schijnt dat de stof niet leverbaar is, klopt dat?

Alvast bedankt voor het antwoord
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99884964
Dat kan ik morgen wel even voor je nakijken :)

Edit: bekledingen worden weer verwacht vanaf week 8

[ Bericht 2% gewijzigd door Bartjebart op 26-01-2011 21:43:37 ]
pi_91870260
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef elvis.lives het volgende:
Is er een bepaalde reden dat Ikea geen glazen werkbladen/keukenbladen meer aanbiedt (als in: is een glazen werkblad een verkeerde keuze)?
En kun je ook een eilandblad in natuursteen bij Ikea bestellen? Bijvoorbeeld 2.40 x 1.20?
Kreeg een tijd terug in de planner geen kastjes met de ruggen tegen elkaar geplaatst. In praktijk kan dat toch wel - als het leidingwerk maar onderlangs verwerkt wordt?

Met dank!
Eh de glazen werkbladen zaten als test in het assortiment. Test voldeed niet aan IKEA's verwachtingen, dus is de test gestopt.

Je kunt stenen maatwerkbladen bestellen in de maximale maten van 122,5x300cm. Dus dat is geen probleem. In het keukenplanprogramma kun je al standaard eilanden kiezen die je vervolgens kunt aanpassen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:38:40 #157
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_91882670
Even quick and dirty vraagje tussendoor: de pinnetjes waar de planken van de Billy's en Benno's op rusten, zijn die zo los te vinden in de 'schroevenbakjes' bij de klantenservice?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_91883955
als je geluk hebt wel.
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:24:53 #159
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91889020
Hallo allen :)

Even een klein vraagje.
Als je iets laat bezorgen bij de IKEA, en het moet naar de 6e etage. Geen trappen, wel een lift. Betaal je dan per etage die etagekosten? Of niet? Of..tsja, wat? :P

Thanks.
pi_91904648
Ik kwam iets raar tegen op internet; namelijk dat het tafelblad van VIKA AMON/ VIKA LERBERG niet monteerbaar zou zijn op de poten. Dit kan toch niet waar zijn? |:(
pi_91915616
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:24 schreef GotC het volgende:
Hallo allen :)

Even een klein vraagje.
Als je iets laat bezorgen bij de IKEA, en het moet naar de 6e etage. Geen trappen, wel een lift. Betaal je dan per etage die etagekosten? Of niet? Of..tsja, wat? :P

Thanks.
:o wil je iets bij IKEA laten bezorgen? Waarom? :P

Wanneer je gebruik maakt van de transportservice zit daar een staffelberekening op basis van gewicht aan vast. Zie OP. Voor de etagekosten geldt hetzelfde, per gewicht komt er een bepaald bedrag bij.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:46:47 #162
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91915726
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:o wil je iets bij IKEA laten bezorgen? Waarom? :P

Wanneer je gebruik maakt van de transportservice zit daar een staffelberekening op basis van gewicht aan vast. Zie OP. Voor de etagekosten geldt hetzelfde, per gewicht komt er een bepaald bedrag bij.
Foutje :D Van Ikea bij ons thuis dus.

Maar ik vroeg me af of die etagekosten dus per etage zijn?
pi_91915732
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef lesretrouvailles het volgende:
Ik kwam iets raar tegen op internet; namelijk dat het tafelblad van VIKA AMON/ VIKA LERBERG niet monteerbaar zou zijn op de poten. Dit kan toch niet waar zijn? |:(
Waar kom je dat tegen dan? Dat staat er nergens bij? :?
Wat op zich wel zo kan zijn is dat de VIKA LERBERG schraag geen mogelijkheid biedt het blad erop vast te zetten.
pi_91915797
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef GotC het volgende:

[..]

Nee, dat is dus per gewicht. Zit je in de gewichtsklasse 300-500kg dan betaal je 40.- etagekosten
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:49:18 #165
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91915896
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, dat is dus per gewicht. Zit je in de gewichtsklasse 300-500kg dan betaal je 40.- etagekosten
2 matrassen, dus dat valt mee.

29 euro + 10 etagekosten?
of 29 euro + 60 etagekosten, omdat 6e etage? (met lift, dat wel)
Ik ben van pindavlees
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:49:56 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_91915943
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef GotC het volgende:

[..]

Aanvullende bezorginformatie Transportservice van IKEA
Vanaf de vijfde etage wordt uitsluitend bezorgd wanneer gebruik kan worden gemaakt van een lift.

Je mag zelf aan het tillen meisje :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_91915957
als het met een lift is waarom breng je het dan niet zelf naar boven toe?
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:51:25 #168
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91916036
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

Aanvullende bezorginformatie Transportservice van IKEA
Vanaf de vijfde etage wordt uitsluitend bezorgd wanneer gebruik kan worden gemaakt van een lift.

Je mag zelf aan het tillen meisje :P
Er staat in dr post dat er een lift is..
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef loecje het volgende:
Betere optie idd...
Ik ben van pindavlees
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:54:42 #169
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91916283
Maar toch is het me nog niet duidelijk. Er staat: 10 euro etagekosten.

Maar zijn die 10 euro nou per etage, of is het 10 euro totaal, ongeacht welke etage? (in het geval van een lift)
Ik ben van pindavlees
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:56:37 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91916426
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef loecje het volgende:
Gaat ons meer om het vervoer.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:58:17 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_91916559
Etagetoeslag gaat mee per gewichtsklasse, niet per etage.

En krijg je geen matras op een rol, want dan kun je het gewoon zelf meenemen? :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:01:17 #172
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91916781
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Adelante het volgende:
Etagetoeslag gaat mee per gewichtsklasse, niet per etage.

En krijg je geen matras op een rol, want dan kun je het gewoon zelf meenemen? :P
Dan past ie nog niet in de auto :')

Okee, dus als we onder de 50kg blijven, betalen we in totaal 39 euro...29 voor transport en 10 voor etagetoeslag. Right?
Ik ben van pindavlees
pi_91916782
dat snap ik dat het om het vervoer gaat.
maar als jij zegt ik woon op de 6e maar wil het op de begane grond laten bezorgen hoef je niet die extra toeslag te betalen. toch weer 10tje extra

[ Bericht 3% gewijzigd door loecje op 26-01-2011 22:07:04 ]
pi_91916944
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef loecje het volgende:
dat snap ik dat het om het vervoer gaat.
maar als jij zegt ik woon op de 6e maar wil het op de begane grond laten bezorgen hoef je niet die extra toeslag te betalen. toch weer 10tje extra
Je zit dan alleen wel dat je iets beneden moet laten staan, onbeheerd, terwijl je andere dingen naar boven brengt.
pi_91917060
2matrassen passen wel in 1x in de lift.
en anders heb je bij de lift een hal lijkt mij, die afgesloten is met de 'voordeur'
dat heb ik hier ook, daar durf ik mijn spullen wel een paar min te laten staan. sterker nog dat doe ik met verhuizen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:25:50 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91918486
Thanks voor de antwoorden iedereen :)

En ze zouden idd, zoals loecje zegt, veilig bij ons staan in de hal :Y
pi_91992650
Twee maanden geleden heerlijke matras gekocht O+ Blijkt dat er door de matrassen actie nu ik ruim 40 euro had kunnen besparen ;(
pi_91995793
Ik heb deze tafel gekregen van iemand, maar er mist een poot. Verkoopt ikea ook losse poten bij bijv de klantenservice? Met 3 poten heb ik er niet zoveel aan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:57:32 #179
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_91995871
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef kort het volgende:
Twee maanden geleden heerlijke matras gekocht O+ Blijkt dat er door de matrassen actie nu ik ruim 40 euro had kunnen besparen ;(
welke actie?
En toen was er niets!
pi_91996247
Is de Bertby hangende vitrinekast uit de collectie?!?

Edit.. Ja dus...bah ik mis nog 1 zwarte. Het was een goedkope mooie kast.. Vrij populair ook nog... Waarom gooit Ikea alle populaire dingen ook uit de collectie?

[ Bericht 62% gewijzigd door athlonkmf op 28-01-2011 17:14:03 ]
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:22:44 #182
333481 Pijnstiller
3% gehandicapt
pi_91997117
Is er al een tijdje uit. Komen nog wel af en toe langs op marktplaats voor redelijk veel geld.
Don't follow the crowd!
pi_92001492
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 16:57 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

welke actie?
Dan mag je m toch terugbrengen? 90 dagen omruilgarantie....
pi_92005551
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S99884964
Dat kan ik morgen wel even voor je nakijken :)

Edit: bekledingen worden weer verwacht vanaf week 8
Ja die bedoel ik, weet je al meer?
pi_92012300
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef kort het volgende:
Het is geen korting he...
Maar ga, tijdens de actieperiode, met je aankoopbon naar de klantenservice van je IKEA vestiging en vraag daar even naar de mogelijkheden.
pi_92012421
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:55 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb deze tafel gekregen van iemand, maar er mist een poot. Verkoopt ikea ook losse poten bij bijv de klantenservice? Met 3 poten heb ik er niet zoveel aan.
Nee helaas niet.
Je kunt wel bij de klantenservice van je IKEA winkel of ze toevallig zo'n poot los hebben liggen en of je deze dan zou kunnen kopen.
pi_92012459
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:15 schreef bocatabla het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik, weet je al meer?
Dat staat in mijn edit ;)
De verwachting staat op dit moment nog op week 8...
pi_92032523
Misschien zijn hier matras experts :)

Ik heb op dit moment een Sultan Fossing Polyethermatras, waar ik heel tevreden mee ben!

Nu was ik laatst voor de lol even op een binnenveringsmatras gaan liggen bij IKEA, en dat lag eigenlijk best wel heel erg lekker! Ik vond het zachter liggen dan mijn eigen matras (misschien is de Fossing heel erg stevig?) hoewel ik dat stevige ook wel lekker vind (ik slaap heerlijk).

Nu gaan we een 2-persoons bed + matras kopen binnen nu en 2 weken, maar ik ben dus een beetje aan het twijfelen of we weer de Fossing moeten nemen of een andere, of een binnenveringsmatras.

PS. Matraswijzer zegt:
1. Sultan Hjelmans (binnenveringsmatras)
2. Sultan Halberg (binnenveringsmatras)
3. Sultan Erfjord (Latexmatras)
4. Sultan Flokenes (Polyethermatras)
pi_92036384
Dat het zachter lag, kan ook komen door het onderstel. Lag dat binnenveringsmatras op een boxspring? Want dat is zachter dan wanneer het op een lattenbodem ligt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_92036913
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee helaas niet.
Je kunt wel bij de klantenservice van je IKEA winkel of ze toevallig zo'n poot los hebben liggen en of je deze dan zou kunnen kopen.
kan dat binnen die 90 dagen? of doen ze dat alleen als het een paar dagen voor de actie is?
ik heb vandaag precies 85 dagen geleden een SULTAN FÅVANG matras gekocht. als ik dan maandag heen ga is het nog binnen die 90 dagen omruil garantie.
misschien heel gierig maar alle beetjes helpen op het moment. (stomme zorg kosten)
pi_92037094
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef loecje het volgende:

[..]

kan dat binnen die 90 dagen? of doen ze dat alleen als het een paar dagen voor de actie is?
ik heb vandaag precies 85 dagen geleden een SULTAN FÅVANG matras gekocht. als ik dan maandag heen ga is het nog binnen die 90 dagen omruil garantie.
misschien heel gierig maar alle beetjes helpen op het moment. (stomme zorg kosten)
Maar als je het wilt proberen zou ik het zeker binnen die 90 dagen doen.
pi_92048677
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar als je het wilt proberen zou ik het zeker binnen die 90 dagen doen.
tegoedpas of korting, bijna hetzelfde
pi_92053677
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef loecje het volgende:

[..]

:? Oke...
  zaterdag 29 januari 2011 @ 23:17:02 #194
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_92059475
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:36 schreef loecje het volgende:

[..]

Bijna maar dan anders.
En toen was er niets!
pi_92064728
of ik nu korting krijg op het matras zelf. of een bon waarmee ik een ander product goedkoper kan aanschaffen. voor mijn portemonnee maakt het geen verschil
pi_92076406
Plundra is t/m 30 januari, betekent dat dat de IKEA Groningen vandaag open is?
pi_92077764
quote:
Daar had ik al gekeken, maar het leek mij zo vreemd dat Plundra t/m 30 januari zou lopen maar dat die niet open zou zijn op de 30ste.
pi_92078862
Ik denk dat t geldt voor de Ikea's die altijd op zondag open zijn...
pi_92095169
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Lolaatje het volgende:
Dat het zachter lag, kan ook komen door het onderstel. Lag dat binnenveringsmatras op een boxspring? Want dat is zachter dan wanneer het op een lattenbodem ligt.
Ligt het bij IKEA op de slaapkamerafdeling op een boxspring? volgensmij wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')