abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 02:22:02 #126
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91448084
quote:
Op maandag 17 januari 2011 02:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik werk in Hengelo *O*
Das heeeel erg ver weg van hier :o. In welke afdeling sta je en wat doe je? :P
Feyenoord Rotterdam
pi_91448140
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:22 schreef o.us het volgende:

[..]

Das heeeel erg ver weg van hier :o. In welke afdeling sta je en wat doe je? :P
Hahaha klopt :P
Keukens :), nog wel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 januari 2011 @ 12:02:02 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_91456139
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahaha klopt :P
Keukens :), nog wel...
Dan ben jij toch niet de persoon die mij heel verkeerde afmetingen van de deurtjes aangesmeerd hebt he :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_91456844
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan ben jij toch niet de persoon die mij heel verkeerde afmetingen van de deurtjes aangesmeerd hebt he :P
ik heb geen idee... :?
Wanneer was dat?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 januari 2011 @ 18:25:31 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_91474458
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ik heb geen idee... :?
Wanneer was dat?
Al tijdje geleden en volgens je fotoboek ben je het niet hoor ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_91474940
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Al tijdje geleden en volgens je fotoboek ben je het niet hoor ;)
Haha oke gelukkig :P
pi_91508541

IKEA roept RUND glazen bekers terug
quote:
IKEA verzoekt klanten die RUND glazen bekers hebben gekocht, de bekers niet meer te gebruiken en ze terug te brengen naar een IKEA vestiging. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.

IKEA heeft wereldwijd twaalf meldingen ontvangen van RUND glazen bekers die zijn gebroken tijdens het gebruik. In vijf gevallen was sprake van persoonlijk letsel. Na ontvangst van de meldingen is IKEA een onderzoek begonnen. Daaruit bleek dat er variaties waren in de dikte van het glas.

IKEA heeft daarom besloten om uit voorzorg alle RUND glazen bekers uit alle markten terug te roepen. De RUND glazen bekers waren verkrijgbaar in drie verschillende maten (4, 21 of 40 cl) en verpakt per 2 stuks.

IKEA doet geen concessies aan de veiligheid van producten en raadt daarom alle betrokken klanten aan om RUND glazen bekers terug te brengen.

Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken.

Neem voor meer informatie contact op met IKEA via het gratis nummer 0800 453 26 49.
pi_91510340
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

IKEA roept RUND glazen bekers terug

[..]

Je bent een RUND als je met Ikea glazen stunt... (zoals ook op de FP al geroepen werd)
pi_91631689
Weet iemand of ik 2 losse zijpanelen van een lade kast (3 laden) uit de Mammut serie (blauw) los kan krijgen bij Ikea?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_91654777
Nog even een update betreffende de DINERA servies serie in het bruin:

ik heb het gisteren nog maar eens gevraagd toen ik bij de Ikea in Groningen was. Mevrouw in het zelfbedieningsmagazijn heeft alles voor me nagelopen, er zat een levertijd tot week 36 op of zo dus die meende dat het een uitlopend artikel was. Heeft een mannetje naar de keukenafdeling gestuurd (toen ik daar was stond er niemand), dus ik terug naar de keukenafdeling en daar een ikea-mannetje aangeschoten: 'bent u het mannetje dat net gebeld is door mevrouw zelfbedieningsmagazijn'.

Dat was ie, en hij heeft in systemen zitten kijken waar de klant niet in kan kijken en waar de gemiddelde Ikea werknemer volgens mij ook niet in kijkt (het was een MS DOS achtig systeem). Hij zei weer dat er enorme leveringsproblemen op zitten maar dat het geen uitlopend artikel is, want uitlopende artikelen hebben blijkbaar een uitloopdatum in het systeem staan dan en dat had de DINERA niet, behalve op de enorme grote pizzaborden van 32 cm diameter. Die komen dus niet meer terug. De rest wel, want die staan ook gepland voor in de catalogus van volgend jaar.

De 18-delige set dus maar aangeschaft en zo'n hapjes schaal (had er graag 2 willen hebben, volgens de site waren er nog 3 op voorraad maar ik vond er maar 1, er zijn dus gewoon 2 niet afgeboekt, want ze staan nu nog op de site als zijnde aanwezig) en nu maar hopen dat het keuken mannetje inderdaad gelijk had anders zit ik met een half servies straks.
pi_91674479
Weet iemand hoe het zit met het PERSBY vloerkleed?

Gisteren in de vestiging Eindhoven geweest en ik zag het kleed daar liggen (200x200). Ik was er wel van gecharmeerd en wilde het thuis nog eens opzoeken achter de pc. Maar op de site lijkt de PERSBY niet te bestaan.

Weet iemand of niet alle producten op de site staan of dat dit een uitlopend artikel is ofzo?
Leave it to me as I find a way to be
consider me a satelite for ever orbiting
I knew all the rules but the rules did not know me
guaranteed...
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:34:38 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_91675633
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:12 schreef KirthGersen het volgende:

Gisteren in de vestiging Eindhoven geweest en ik zag het kleed daar liggen (200x200). Ik was er wel van gecharmeerd en wilde het thuis nog eens opzoeken achter de pc. Maar op de site lijkt de PERSBY niet te bestaan.

Weet iemand of niet alle producten op de site staan of dat dit een uitlopend artikel is ofzo?
Niet alle producten staan op de site.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_91675686
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:12 schreef KirthGersen het volgende:

PERSBY is een 'free-range' artikel buiten het normale IKEA assortiment.
Een bedrijf koopt, namens IKEA, producten voor dit assortiment in direct bij de leverancier en elke winkel kan en mag zelf bepalen of zij artikelen uit dit assortiment willen Wanneer een winkel dit gaat verkopen is dit meestal omdat zij merken dat daar in hun specifieke markt vraag naar is. Zij kunnen dan, meestal eenmalig, dit product verkopen.
Maar omdat het niet vast staat dat een IKEA winkel in Nederland dit product gaat verkopen kan het artikel niet op internet geplaatst worden.
pi_91682293
Komt deze kleur ook nog in losse bekleding?
pi_91684325
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Nora.. het volgende:
Komt deze kleur ook nog in losse bekleding?
[ afbeelding ]
Hoogstwaarschijnlijk niet...
pi_91684486
Iemand die hem van zijn bank wil scheuren en naar mij wil opsturen dan?
pi_91685134
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef Nora.. het volgende:
Iemand die hem van zijn bank wil scheuren en naar mij wil opsturen dan?
Hahaha
Best jammer dat er KIVIK banken zijn met vaste bekledingen en banken met losse bekledingen. Maar ik denk dat de stof niet geschikt is om als losse bekleding te maken...
pi_91685564
Ah op die fiets, heel jammer. Dan ga ik waarschijnlijk voor donkergrijs.
pi_91715801
@Bartjebart: Bedankt! :)
Leave it to me as I find a way to be
consider me a satelite for ever orbiting
I knew all the rules but the rules did not know me
guaranteed...
pi_91720573
Ik vraag me af zijn er meer producten van de MALM serie in het wit, op de website staan er maar een aantal meubelen in de kleur wit :??
pi_91722920
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef R-dry het volgende:
Ik vraag me af zijn er meer producten van de MALM serie in het wit, op de website staan er maar een aantal meubelen in de kleur wit :??
Wat wil je van die serie hebben dan?
pi_91725402
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat wil je van die serie hebben dan?
Ik zocht eigenlijk deze in het wit.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10178615
MALM Toilettafel
pi_91728420
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef R-dry het volgende:

[..]

Ik zocht eigenlijk deze in het wit.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10178615
MALM Toilettafel
Ow dat is inderdaad vreemd dat die er niet in het wit is...
was 'vroegah' ook al zo met bedtafels (die overigens weer terug in het assortiment komen)
pi_91730763
Heb je misschien enige idee of die nog terug komt in het wit? In ieder geval bedankt voor de hulp ^O^ !
pi_91731767
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef R-dry het volgende:
Heb je misschien enige idee of die nog terug komt in het wit? In ieder geval bedankt voor de hulp ^O^ !
Dat kan ik woensdag voor je nakijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')