Hahaha kloptquote:Op maandag 17 januari 2011 02:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Das heeeel erg ver weg van hier. In welke afdeling sta je en wat doe je?
Dan ben jij toch niet de persoon die mij heel verkeerde afmetingen van de deurtjes aangesmeerd hebt hequote:Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha klopt
Keukens, nog wel...
ik heb geen idee...quote:Op maandag 17 januari 2011 12:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan ben jij toch niet de persoon die mij heel verkeerde afmetingen van de deurtjes aangesmeerd hebt he
Al tijdje geleden en volgens je fotoboek ben je het niet hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 12:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik heb geen idee...![]()
Wanneer was dat?
Haha oke gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 18:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Al tijdje geleden en volgens je fotoboek ben je het niet hoor
quote:IKEA verzoekt klanten die RUND glazen bekers hebben gekocht, de bekers niet meer te gebruiken en ze terug te brengen naar een IKEA vestiging. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.
IKEA heeft wereldwijd twaalf meldingen ontvangen van RUND glazen bekers die zijn gebroken tijdens het gebruik. In vijf gevallen was sprake van persoonlijk letsel. Na ontvangst van de meldingen is IKEA een onderzoek begonnen. Daaruit bleek dat er variaties waren in de dikte van het glas.
IKEA heeft daarom besloten om uit voorzorg alle RUND glazen bekers uit alle markten terug te roepen. De RUND glazen bekers waren verkrijgbaar in drie verschillende maten (4, 21 of 40 cl) en verpakt per 2 stuks.
IKEA doet geen concessies aan de veiligheid van producten en raadt daarom alle betrokken klanten aan om RUND glazen bekers terug te brengen.
Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken.
Neem voor meer informatie contact op met IKEA via het gratis nummer 0800 453 26 49.
Je bent een RUND als je met Ikea glazen stunt... (zoals ook op de FP al geroepen werd)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
IKEA roept RUND glazen bekers terug
[..]
Niet alle producten staan op de site.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:12 schreef KirthGersen het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het PERSBY vloerkleed?
Gisteren in de vestiging Eindhoven geweest en ik zag het kleed daar liggen (200x200). Ik was er wel van gecharmeerd en wilde het thuis nog eens opzoeken achter de pc. Maar op de site lijkt de PERSBY niet te bestaan.
Weet iemand of niet alle producten op de site staan of dat dit een uitlopend artikel is ofzo?
PERSBY is een 'free-range' artikel buiten het normale IKEA assortiment.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:12 schreef KirthGersen het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het PERSBY vloerkleed?
Gisteren in de vestiging Eindhoven geweest en ik zag het kleed daar liggen (200x200). Ik was er wel van gecharmeerd en wilde het thuis nog eens opzoeken achter de pc. Maar op de site lijkt de PERSBY niet te bestaan.
Weet iemand of niet alle producten op de site staan of dat dit een uitlopend artikel is ofzo?
Hoogstwaarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Nora.. het volgende:
Komt deze kleur ook nog in losse bekleding?
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:53 schreef Nora.. het volgende:
Iemand die hem van zijn bank wil scheuren en naar mij wil opsturen dan?
Wat wil je van die serie hebben dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:34 schreef R-dry het volgende:
Ik vraag me af zijn er meer producten van de MALM serie in het wit, op de website staan er maar een aantal meubelen in de kleur wit?
Ik zocht eigenlijk deze in het wit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat wil je van die serie hebben dan?
Ow dat is inderdaad vreemd dat die er niet in het wit is...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:03 schreef R-dry het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk deze in het wit.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10178615
MALM Toilettafel
Dat kan ik woensdag voor je nakijken...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef R-dry het volgende:
Heb je misschien enige idee of die nog terug komt in het wit? In ieder geval bedankt voor de hulp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |