Ja, wat dat betreft is dat niet helemaal goed nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij wel een verkeerde gebruikersnaam gekozen hè... de echte Zeus kon iedere vrouw krijgen die hij wilde... al moest hij ze soms in een koe veranderen omdat Hera er anders achter kwam.
Zo zwaar ben je toch nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
toch maar eens mn eetgedrag in de gaten houden dus
[..]
hey scheet
Welk verband?
Als het kriebelt moet je krabbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe mja et heeft ook wel wat bij mij kriebelt et ook soms wel
Lekker chipsquote:
Hoezo, ben jij een liefje van Zeus?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een koe?Ik doe niet aan dierenseks hoor
mja mij ook wel maar na een paar bier heb ik overal schijt aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Virtueel contacten leggen gaat me beter af dan in het echt.
Oh, niets gezienquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had deneergezet.... toch maar even ge-edit
Niets nietsquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
hey scheet
Welk verband?
Jup, ik hossel chickies als een gekquote:
Nja iig 5-10 kilo zwaarder als een maand of 2 geledenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als het kriebelt moet je krabben
Welke smaak?quote:
Nee, maar neuken doe ik met iedereen, zoals een ware slet betaamdquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij een liefje van Zeus?
en daar kopen wij wat voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja iig 5-10 kilo zwaarder als een maand of 2 geleden
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja iig 5-10 kilo zwaarder als een maand of 2 geleden
ik wil niets kwijt, viel me alleen op dat ik heel erg snel dik aan het worden was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al 2 kilo kwijt.Had ik dat al gezegd? En mijn mama 0.2 kilo, maar die doet het ook heel erg goed.
Nee, daar heb ik echt te veel bier voor nodig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja mij ook wel maar na een paar bier heb ik overal schijt aan
Ja.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |