Say what?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kijk, nou zijn we er. Alles wat anders is dan jij moet gewoon weg.
Ik constateer gewoon verschillen tussen man en vrouw en accepteer dat. Jij kan dat niet. Dus je doet wanhopig of vrouwen precies gelijk (en niet gelijkwaardig) zijn aan mannen, want dan kunnen ze blijven. En alles wat anders is dan jouw christelijke ideaal moet het land uit.
Dat durf ik te betwijfelen. Je druk deze mensen in een isolement. Eigenlijk wordt het leven van die vrouwen nu pas echt beroerd aangezien ze het huis niet meer uit mogen. Of denk je dat de man des huizes plots zijn mening herziet omdat de staat een verbod inlast?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog altijd aanzienlijk beter werkt dan vooral openstaan voor abjecte denkbeelden.
Ok, we vervangen het woord gelijk door gelijkwaardig. Een burqa staat hier haaks op. Dus is het ongewenst. Toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kijk, nou zijn we er. Alles wat anders is dan jij moet gewoon weg.
Ik constateer gewoon verschillen tussen man en vrouw en accepteer dat. Jij kan dat niet. Dus je doet wanhopig of vrouwen precies gelijk (en niet gelijkwaardig) zijn aan mannen, want dan kunnen ze blijven. En alles wat anders is dan jouw christelijke ideaal moet het land uit.
Bewijs eerst maar dat de vrijheid om een boerka over je hoofd te trekken gelijk staat aan onderdrukking.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrijheid om vrijheid te onderdrukken is vrijheid?
De politie gaat bij alle moslimgezinnen door de gordijnen gluren?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er komt een straf op te staan om je vrouw te dwingen, en dat kan ver gaan.
Dat denk ik niet. Toch zal een dergelijk isolement er gaandeweg voor zorgen dat er geen ontsnappen meer is: je zal je moeten conformeren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen. Je druk deze mensen in een isolement. Eigenlijk wordt het leven van die vrouwen nu pas echt beroerd aangezien ze het huis niet meer uit mogen. Of denk je dat de man des huizes plots zijn mening herziet omdat de staat een verbod inlast?
Te moeilijk voor je? Dacht ik al.quote:
Ik denk dat genoeg moslima's al de waarheid "uit de doeken" gedaan hebben daarover, dat jij dat actief wilt negeren is niet ons probleem, maar de jouwe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat de vrijheid om een boerka over je hoofd te trekken gelijk staat aan onderdrukking.
Ohja, dom van mij. Een kledingvoorschrift om je zoveel mogelijk te bedekken. Nee, echt een lichtend voorbeeld van emancipatiequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs eerst maar dat de vrijheid om een boerka over je hoofd te trekken gelijk staat aan onderdrukking.
Ooit gehoord van aangifte doen, of staat de politie ook bij jou door de gordijnen te gluren of je je vriendin aftuigt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De politie gaat bij alle moslimgezinnen door de gordijnen gluren?
Welnee. Of een vrouw nou vrijwillig een kort rokje of een Boerka draagt, maakt niets uit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ok, we vervangen het woord gelijk door gelijkwaardig. Een burqa staat hier haaks op.
Zo denken wij erover. Maar wij hebben dan ook een andere opvoeding genoten. Verder heeft de man er schijt aan dat zijn vrouw aan huis gebonden is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Toch zal een dergelijk isolement er gaandeweg voor zorgen dat er geen ontsnappen meer is: je zal je moeten conformeren.
Je bent moeilijk te doorgronden inderdaad, jouw politiek is buiten de realiteit gesitueerd, goddank.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te moeilijk voor je? Dacht ik al.
Nou politiek is nog veel ingewikkelder, dus ga maar met je Gameboy spelen.
Bewijs onderdrukking.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, dom van mij. Een kledingvoorschrift om je zoveel mogelijk te bedekken. Nee, echt een lichtend voorbeeld van emancipatie
Die vrouwen gaan aangifte doen? Tuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooit gehoord van aangifte doen, of staat de politie ook bij jou door de gordijnen te gluren of je je vriendin aftuigt?
Omdat ik niet redeneer vanuit mijn voorkeuren, maar vanuit feiten en logica.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent moeilijk te doorgronden inderdaad,
Mijn ideale politiek wel, want dat zou betekenen dat niemand macht heeft. En daar zullen de machtigen voor waken.quote:jouw politiek is buiten de realiteit gesitueerd, goddank.
Dacht je dat ook over huiselijk geweld, of is dat wel ernstig genoeg voor je om de vrouwen daar serieus voor te nemen? "Ze doen toch geen aangifte, dus laat hun hun gang maar gaan."quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vrouwen gaan aangifte doen? Tuurlijk
Schrijf daar eens een mooi essay over. Als dat je argument is voor het verbod moet je dat bewijzen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Papierversnipperaar is toch een mooie karikatuur van dat softe linkse gedachtegoed: Is een burga teken van onderdrukking?
Zeg, ik bel even de PO, ik heb iemand die Dolf Janssen kan vervangen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ik niet redeneer vanuit mijn voorkeuren, maar vanuit feiten en logica.
[..]
Mijn ideale politiek wel, want dat zou betekenen dat niemand macht heeft. En daar zullen de machtigen voor waken.
Blijft overeind dat ik je zwaar onder tafel geluld heb.
Bewijs het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat genoeg moslima's al de waarheid "uit de doeken" gedaan hebben daarover,
Dolf zou ik wel eens in een, noem eens wat, Iran over straat willen zien huppelen. Onderdrukking? Welke onderdrukking?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg, ik bel even de PO, ik heb iemand die Dolf Janssen kan vervangen.
Het is gewoon vrij beschikbaar in verscheidene media, waaronder docu's, reportages, nieuws, experts en natuurlijk getuigschriften. Maar goed, alle bewijs in de wereld zal wel niet afdoende zijn voor zo'n stoïcijns linkse struisvogel.quote:
Bewijs het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon vrij beschikbaar in verscheidene media, waaronder docu's, reportages, nieuws, experts en natuurlijk getuigschriften. Maar goed, alle bewijs in de wereld zal wel niet afdoende zijn voor zo'n stoïcijns linkse struisvogel.
Even denken hoor: een vrouw moet volledig bedekt worden. Dat lijkt mij toch onderdrukking. Of bedoel je dat je voorbeelden wil zien van een soort olieworstelpartij? Die heb ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Schrijf daar eens een mooi essay over. Als dat je argument is voor het verbod moet je dat bewijzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |