Ik zit me al een uur op te vreten over deze post. 't is dat ik geen zin heb in een ban anders zou ik je een totaalruptuur wensen van je kruin tot je tenen of iets dergelijks. Maar dat wens ik je niet toe, want dat mag niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef DJMO het volgende:
dochter was 3250 gram, Jan 2770 (en dat is vrij licht, en ook de reden dat ik op medische indicatie in het ziekenhuis onder controle ben en ga bevallen) Als deze de 3 kilo haalt, ben ik zelf al tevredenveel zwaarder hoeft van mij ook niet, bij m'n dochter moest ik ingeknipt worden, en bij Jan scheurde ik in, ondanks dat hij zo licht was ..
Nope. Het rommelt door, maar tegelijkertijd is de baby tussendoor ontzettend beweeglijk. Ik heb net 2,5 uur lang de grootste verbouwing allertijden gehad in m'n buik en dat was érg pijnlijk. Het maakt dat ik er ook weinig vertrouwen in heb dat de kleine zich alsnog zelf aan gaat dienen. Een beweeglijk kind heeft het immers goed in de baarmoeder.quote:
Leuk hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
er zit echt echt echt een heeeeeeeeel klein minimensje in mij![]()
![]()
![]()
we hebben net het hartje zien kloppen...![]()
ooo wat ik ben ik blij en opgelucht.
*thanx lieve VK*
Mooi he! het blijft een wonder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
er zit echt echt echt een heeeeeeeeel klein minimensje in mij![]()
![]()
![]()
we hebben net het hartje zien kloppen...![]()
ooo wat ik ben ik blij en opgelucht.
*thanx lieve VK*
Ik heb erover nagedacht om het ziekenhuis even te bellen, maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik heb geen klachten die kunnen duiden op gevaar voor het kind, en ik heb geen energie om te smeken om... tja, om wat eigenlijk? Ik weet het ook niet zo goed. Ik heb vooral behoefte aan wat steun en begeleiding en iemand die praktisch meedenkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef wickie het volgende:
Ga je het wel trekken dit weekend nog? Misschien toch niet een telefoontje erop wagen (o shit zie n u dat het al 5 uur is geweest).
Misschien kun je dat gewoon zeggen, Claudia! Die laatste zin, letterlijk. Misschien dat je dan ook als de reactie een beetje fijn is, wel je verhaal kwijt kunt en misschien dat ze dan zeggen: kom morgen even langs, kijken we even, misschien kunnen we strippen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht om het ziekenhuis even te bellen, maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik heb geen klachten die kunnen duiden op gevaar voor het kind, en ik heb geen energie om te smeken om... tja, om wat eigenlijk? Ik weet het ook niet zo goed. Ik heb vooral behoefte aan wat steun en begeleiding en iemand die praktisch meedenkt.
En terecht! Volgens mijn verloskundige is de miskraamkans na een tweede echo waarop een kloppend hartje te zien is ook bij deze termijn héél klein!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik begin er een beetje vertrouwen in te krijgen.
Vorige keer zagen ze het met 11 weken, mijn 12 weken echo word gemaakt door een echoscopiste in het ziekenhuis en daarna beoordeeld door de gynacoloog. En dan heb ik geloof ik nog een echo tussen de 12 en de 20 weken echo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wickie, ze komen daar ook nog wel te staan.
vrouwtje theelepel, kan me voorstellen dat je daar wat rust door krijgt, gaan ze daar nu over een paar weken ook nog weer eens goed naar kijken?
Je zit in hetzelfde ziekenhuis als ik zat, en ze hebben mij echt expliciet gezegd: bellen in geval van nood. En nood is als jij het nodig hebt, als er iets is, je je kindje niet meer goed voelt, je zomaar ongerust bent, je het niet ziet zitten. Nood moet je ruim zien!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het heel lief van jullie, maar het ziekenhuis is er voor urgente gevallen. Ik zou me te bezwaard voelen om nu nog te bellen, dus ik moet de tijd tot volgende week dinsdag gewoon even uitzitten. Hopelijk voel ik me morgen wat optimistischer. Een paar uurtjes slaap zou me erg goed doen.
En ik ben inmiddels ontzettend nieuwsgierig naar Sugarsnap! Ik denk dat er vandaag nog wel een baby'tje geboren gaat worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je wil liever geen kindje boven de 3 kg. Is alles daarboven dan te zwaar???quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef DJMO het volgende:
2770 is aan de lichte kant, maar (nog) niet te licht. Ik vraag niet om een dysmatuur kindje, ik vraag om iets wat niet té zwaar is,aangezien overal waar té voor staat, niet goed is .. of dat nou te licht of te zwaar is. en daarbij ben ik dus blijkbaar gewoon niet gebouwd om zware kinderen te baren ..
fijn B-J!!
lieve Claudia wat ongelofelijk rot. Ik hoop dat je toch gaat bellen. Er zijn echt gyneacologen die wel willen helpen. En nee heb je sowieso. Het is slopend als zwanger zijn zo is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht om het ziekenhuis even te bellen, maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik heb geen klachten die kunnen duiden op gevaar voor het kind, en ik heb geen energie om te smeken om... tja, om wat eigenlijk? Ik weet het ook niet zo goed. Ik heb vooral behoefte aan wat steun en begeleiding en iemand die praktisch meedenkt.
Wat naar DML, voelt toch niet fijn he? Vreemd ook dat ze het te druk hadden in het ziekenhuis. Als je je er niet lekker bij voelt (meer bloedverlies of aanhoudende pijn), echt al voor dinsdag aan de bel trekken hoor, Dan maken ze maar tijd in dat ziekenhuisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia luister naar mijn voorgangers, bel gewoon even.
Sugarsnap! Ik hoop dat het doorzet meid![]()
Ik had wederom bloedverlies en heb de vk toch maar even gebeld. Ze is langs geweest en heeft het hartje geluisterd, dat was goed maar wilde eigenlijk dat ze in het ziekenhuis even naar mijn baarmoedermond keken maar daar hadden ze het te druk.
Toen heeft ze zelf gevoeld maar ik heb geen ontsluiting. Wel pijn onder in mijn buik sinds dat voelen![]()
Nu moet ik dinsdag voor een extra groei echo want ze vond mijn buik wat klein. Daar heb ik bij controles van de andere vk's niks van gehoord maar goed![]()
Toch ga ik vanaf nu maar de hoeveelheid bloed extra in de gaten houden en we gaan morgen maar met spoed de laatste klusjes eens even aanpakken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Sugarsnap het volgende:
BleghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Claudia,Hopelijk komt jullie meisje snel!
DML, oei wat balen zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ja dat dacht ik zelf ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Claudia, hopelijk begint t snel!
Ben benieuwd naar Ivans zusje
En sugarsnap slijm verloren, hopelijk is dat t begin!
DML vervelend van dat bloed zegEn jeetje je bent gewoon al 36 weken
Dat kan helemaal niet, je bent pas net zwanger!
(wat vliegt de tijd zeg)
Succes ermee, kan je een update doen vanuit het ziekenhuis als je bent bevallen, via je foon?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb na het eten nog even onder de douche gestaan, maar dat was niet fijn. Constant een harde buik en pijn. Daarna een poosje op bed gelegen terwijl J. Bram aan het wegbrengen was en tussen de weeën door weggedommeld.
Sinds ik weer wakker ben komen ze om de 6-7 min, dus J. springt nog snel even onder de douche en dan gaan we het z'huis bellen
Dan moet je toch dezelfde uitgerekende datum hebben als ik...ik ben nu ook 7+2... En wat fijn voor je, een hartjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
volgens mijn berekening 7 wk en 2 dagen, maar termijnmeting volgt natuurlijk nog..
en jeps 1,5 week, en het is nog niet helemaal over.. ben 3 kg lichteren elke ochtend enorme darmkrampen en diarree....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |