abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:17:40 #201
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90981611
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef DJMO het volgende:
dochter was 3250 gram, Jan 2770 (en dat is vrij licht, en ook de reden dat ik op medische indicatie in het ziekenhuis onder controle ben en ga bevallen) Als deze de 3 kilo haalt, ben ik zelf al tevreden :@ veel zwaarder hoeft van mij ook niet, bij m'n dochter moest ik ingeknipt worden, en bij Jan scheurde ik in, ondanks dat hij zo licht was ..
Ik zit me al een uur op te vreten over deze post. 't is dat ik geen zin heb in een ban anders zou ik je een totaalruptuur wensen van je kruin tot je tenen of iets dergelijks. Maar dat wens ik je niet toe, want dat mag niet.
Hoe dom kun je zijn zeg... Snap je nou echt niet dat dysmaturiteit gevolgen kan hebben voor het hele verdere leven van je kind? Echt. :X
Trouwens, om nog een beetje ontopic te blijven, het gewicht van je kindje zegt niet zoveel over je kansen om wel of niet in te scheuren. De snelheid van de bevalling, ligging van het kindje, etc. etc. hebben meer invloed.

Ik vind het gerommel van de verschillende dames hier spannend! *O*
A grand adventure has begun.
pi_90981716
3250 is toch een prima gewicht en 2770 vind ik niet bijzonder weinig.
Maar goed ik heb er geen verstand van.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:42:13 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90982694
er zit echt echt echt een heeeeeeeeel klein minimensje in mij O+ O+ O+

we hebben net het hartje zien kloppen... :Y O+ ooo wat ik ben ik blij en opgelucht.

*thanx lieve VK :+ *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:45:52 #204
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90982898
B-J wat fijn!!! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 7 januari 2011 @ 16:49:47 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90983098
2770 is aan de lichte kant, maar (nog) niet te licht. Ik vraag niet om een dysmatuur kindje, ik vraag om iets wat niet té zwaar is,aangezien overal waar té voor staat, niet goed is .. of dat nou te licht of te zwaar is. en daarbij ben ik dus blijkbaar gewoon niet gebouwd om zware kinderen te baren ..

fijn B-J!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90983502
*O* *O* BJ met heul echt minimensje O+ *O*
En nou hopen dat die buikgriep en die misselijkheid snel weggaat.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90983507
B-J, wat fijn, een kloppend hartje!!

Ik heb net buikfoto's laten maken door O+, en nu snap ik waarom mensen mij niet meer geloven als ik roep dat het nog niet zo heel zichtbaar is... :o
pi_90983520
DJMO, ik heb een rand dysmatuurtje gehad de vorige keer en voelde me niet bepaald happy bij je post. Dat was misschien niet helemaal lekker geformuleerd van je. Mijn meisje was 2450 gram bij 41+1 weken. Het was een zware en moeizame bevalling, vooral voor haar. Omdat ze geen reserves had. Haar harttoon was te laag, ik heb bijna een keizersnede gehad doordat mijn meisje te licht was. Ja ook ik ben flink ingeknipt omdat de vacuumpomp haar redding is geweest. En het kan me geen malle moer schelen dat ik die knip heb gehad, ik ben ziels gelukkig dat m'n meisje gezond ter wereld is gekomen daardoor.

Ik hoop dat alles goed gaat met deze zwangerschap dat ik een kindje krijg wat beter op gewicht is. Kan mij het schelen hoe zwaar, het liefst zelfs boven de 3 kilo. Dan werk k maar wat harder tijdens de bevalling.

En over de couveuse, als ze onder de 2500 gram zijn gaan ze ter observatie in de couveuse, na een uur wordt gekeken of ze erin blijven of eruit mogen. Dysmaturiteit is een serieuze aangelegenheid zoals als Keshet al zegt. Denk daar zeer zeker niet te licht over omdat je liever niet weer wil inscheuren.
pi_90983564
BJ wat een heeeeeerlijk nieuws *O* *O* *O* *O* O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90983657
Laiveneertiekje, ben benieuwd naar de foto's. Ga je ze in het desbetreffende topic met ons delen?
pi_90983678
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:36 schreef huuphuup het volgende:
Claudiaaaaaa heb je al weeën? :P
Nope. Het rommelt door, maar tegelijkertijd is de baby tussendoor ontzettend beweeglijk. Ik heb net 2,5 uur lang de grootste verbouwing allertijden gehad in m'n buik en dat was érg pijnlijk. Het maakt dat ik er ook weinig vertrouwen in heb dat de kleine zich alsnog zelf aan gaat dienen. Een beweeglijk kind heeft het immers goed in de baarmoeder.

Nou ja, het begint me nu wel op te breken, het maandenlange afzien, het slaapgebrek, het loze gerommel, de pijn. Vooral vervelend vind ik het gevoel dat ík er niet toe doe; zolang het goed gaat met het kind maakt het niet uit dat ik erdoorheen zit. De adviezen van de verloskundige blijven maar door m'n hoofd spoken: gewoon even een uurtje op de bank liggen, leuke dingen blijven doen... Het is alsof je aan iemand die depressief is adviseert om eens op vakantie te gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:01:36 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90983689
doe mij ook maar een van minimaal 3 kg, liefst nog zwaarder.... ik vond de eerste weken met mijn randprematuurtje ook helemaal niet zo leuk :{

en ik ben ook zo opgelucht :Y , ben meer veel meer bewust van wat er nu in mijn groeit, vooral aangezien ik al een kindje op de wereld heb mogen zetten, besef nu des te meer hoe bijzonder dat is..
O+
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:01:45 #213
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90983695
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

we hebben net het hartje zien kloppen... :Y O+ ooo wat ik ben ik blij en opgelucht.

Leuk he O+ Was je ook zo ontroerd?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:03:34 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90983775
ontroerd weet ik niet, wel enorm verwonderd, opgelucht en blij dat het echt echt echt is... dit zegt zoveel meer dan alleen een positieve zwangerschapstest...

en Claudia jouw kindje komt echt op 12 januari denk ik hoor ;)
pi_90983880
Oh BJ, dat is geweldig nieuws, een kloppend hartje! *O*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:07:38 #216
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_90983996
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

Mooi he! het blijft een wonder.

Wij zijn woensdagavond naar de pretecho mevrouw geweest. Het was zo leuk om te zien, die armpjes en beentjes. Met 7 weken zag ik er nog weinig in en nu met 9 weken 4 dagen al een echt mensje. Ik begin er een beetje vertrouwen in te krijgen. Voor zover ze kon zien zag het schedeltje er ook prima uit.
pi_90984040
Claudia :*

Ga je het wel trekken dit weekend nog? Misschien toch niet een telefoontje erop wagen (o shit zie n u dat het al 5 uur is geweest).

Door dat gerommel ben je misschien al gewoon strip-baar, dat zou een natuurlijk bevalling in gang kunnen zetten voor je.

En anders kan dat misschien bij de volgende afspraak.
pi_90984106
Wickie, ze komen daar ook nog wel te staan.

vrouwtje theelepel, kan me voorstellen dat je daar wat rust door krijgt, gaan ze daar nu over een paar weken ook nog weer eens goed naar kijken?
pi_90984122
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef wickie het volgende:

Ga je het wel trekken dit weekend nog? Misschien toch niet een telefoontje erop wagen (o shit zie n u dat het al 5 uur is geweest).
Ik heb erover nagedacht om het ziekenhuis even te bellen, maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik heb geen klachten die kunnen duiden op gevaar voor het kind, en ik heb geen energie om te smeken om... tja, om wat eigenlijk? Ik weet het ook niet zo goed. Ik heb vooral behoefte aan wat steun en begeleiding en iemand die praktisch meedenkt.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 17:12:05 #220
5428 crew  miss_sly
pi_90984200
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb erover nagedacht om het ziekenhuis even te bellen, maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik heb geen klachten die kunnen duiden op gevaar voor het kind, en ik heb geen energie om te smeken om... tja, om wat eigenlijk? Ik weet het ook niet zo goed. Ik heb vooral behoefte aan wat steun en begeleiding en iemand die praktisch meedenkt.
Misschien kun je dat gewoon zeggen, Claudia! Die laatste zin, letterlijk. Misschien dat je dan ook als de reactie een beetje fijn is, wel je verhaal kwijt kunt en misschien dat ze dan zeggen: kom morgen even langs, kijken we even, misschien kunnen we strippen.

Ik kan me (denk ik) voorstellen dat je er doorheen zit, hoor. en het aanbod staat: als ik iets kan doen, roept u maar!

BJ, wat goed *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:12:26 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90984218
VT; heerlijk he? als het allemaal goed lijkt. En in de eerste weken is er zoveel verschil!
ik had bij Evie bij 10 en 12 weken een echo; en de eerste keer was het alleen een soort sneeuwpopje, en bij 12 weken zag je echt armen en beentjes en alles druk aan het bewegen enzo... zo leuk!

Claudia; ik hoop dat je het weekend een beetje doorkomt. Of, nog beter, dan je ineens gaat bevallen di weekend... :)
pi_90984241
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

Ik begin er een beetje vertrouwen in te krijgen.
En terecht! Volgens mijn verloskundige is de miskraamkans na een tweede echo waarop een kloppend hartje te zien is ook bij deze termijn héél klein!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:13:10 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90984253
en ik vind ook dat je best nog even kan bellen... :Y
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:13:58 #224
Vrouwtje-theelepel
pi_90984286
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wickie, ze komen daar ook nog wel te staan.

vrouwtje theelepel, kan me voorstellen dat je daar wat rust door krijgt, gaan ze daar nu over een paar weken ook nog weer eens goed naar kijken?
Vorige keer zagen ze het met 11 weken, mijn 12 weken echo word gemaakt door een echoscopiste in het ziekenhuis en daarna beoordeeld door de gynacoloog. En dan heb ik geloof ik nog een echo tussen de 12 en de 20 weken echo.
pi_90984382
Dat kan je gewoon zeggen hoor! Gewoon bellen dat je het echt niet meer trekt!

Ik weet niet precies hoe dat in het ziekenhuis gaat maar op de verloskundige praktijk hier staan ze daar erg voor open als je voorgeschiedenis duidelijk is. Wat hij nogal is bij jou. Kom op cijfer jezelf niet weg hoor! Ook jij doet er toe, niet alleen dat uber-lieve-schattige-mini-meisje in je buik.

Laat anders J. bellen als je er zelf de kracht niet meer voor hebt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:17:13 #226
Vrouwtje-theelepel
pi_90984434
@ claudia, ik zou ook mijn verloskundige even bellen. Je hebt een stappertje lopen en je zit er gewoon even doorheen. Ze zou toch even kunnen voelen of je te strippen bent, of je even op kunnen peppen?
pi_90984531
Inderdaad al is het maar een kort bezoekje, om even je verhaal kwijt te kunnen en of ze kunnen kijken of ze kunnen strippen.

En anders kom ik wel even die baby uit je buik schreeuwen hoor :P
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:20:56 #228
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90984609
Wat naar dat je je zo rot voelt Clau, ik sluit me aan bij de dames voor me, gewoon ff bellen! :*

v_t ik ben zo blij voor je!!!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:21:18 #229
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_90984628
VT, fijn dat alles goed was...!! :*

BJ, gefeliciteerd met het knipperlichtje... ja, zegt inderdaad veel meer dan een positieve test... nu is het ècht echt! Geniet ervan! :*

Claudia... bah... wat rot voor je zo... :*

Over inknippen en andere toestanden... bij de bevalling van Bas ben ik ingeknipt en uitgescheurd. De bevalling was heftig, Bas had het op een gegeven moment moeilijk. De vacuümpomp kwam eraan te pas... Tuurlijk is het niet leuk dat je uitscheurt en ingeknipt wordt, maar inderdaad; dat is het allemaal hartstikke waard als je kindje hierdoor wel gezond op de wereld komt... :)
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90984704
Ik vind het heel lief van jullie, maar het ziekenhuis is er voor urgente gevallen. Ik zou me te bezwaard voelen om nu nog te bellen, dus ik moet de tijd tot volgende week dinsdag gewoon even uitzitten. Hopelijk voel ik me morgen wat optimistischer. Een paar uurtjes slaap zou me erg goed doen.

En ik ben inmiddels ontzettend nieuwsgierig naar Sugarsnap! Ik denk dat er vandaag nog wel een baby'tje geboren gaat worden!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:23:03 #231
Vrouwtje-theelepel
pi_90984709
Ik was altijd hardstikke bang om uit te scheuren maar heb er helemaal niets van gevoeld. Het hechten ook niet (1,5 uur.) En evengoed ben ik er dit keer weer bang voor... maja Mika was ruim 8,5 pond terwijl de bevalling 14 dagen eerder opgewekt is.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:26:05 #232
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90984846
Tot nu toe blijven de weeën om de tien min. komen. We hebben al wel geregeld dat Bram vanavond bij opa en oma slaapt. Dadelijk even pannekoeken eten en dan ga ik in bed liggen. Ik hoop dat het doorzet, want dit is best vermoeiend.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 17:26:16 #233
5428 crew  miss_sly
pi_90984851
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het heel lief van jullie, maar het ziekenhuis is er voor urgente gevallen. Ik zou me te bezwaard voelen om nu nog te bellen, dus ik moet de tijd tot volgende week dinsdag gewoon even uitzitten. Hopelijk voel ik me morgen wat optimistischer. Een paar uurtjes slaap zou me erg goed doen.

En ik ben inmiddels ontzettend nieuwsgierig naar Sugarsnap! Ik denk dat er vandaag nog wel een baby'tje geboren gaat worden!
Je zit in hetzelfde ziekenhuis als ik zat, en ze hebben mij echt expliciet gezegd: bellen in geval van nood. En nood is als jij het nodig hebt, als er iets is, je je kindje niet meer goed voelt, je zomaar ongerust bent, je het niet ziet zitten. Nood moet je ruim zien!

Dat je niet nu meteen wil bellen, kan ik me ook voorstellen, maar ben niet te streng voor jezelf en zet de grens niet op je volgende bezoek, bij voorbaat al. Kijk het aan, vanavond, morgen. Het moet met jou ook goed gaan, juist voor je meisje :*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:27:28 #234
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_90984901
:* voor Claudia. Ik sluit me aan bij de anderen.. bel, ook voor jezelf! Je bent zelf ook belangrijk.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:41:10 #235
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90985392
Ik kwam even kijken of er nieuws was van Claudia. Maar het gerommel doet dus nog niks. Verdorie meis!
Ik sluit me aan bij de bovenstaande sprekers hoor, jezelf vooral niet té lang groot houden. Verloskundige of ziekenhuis, dat maakt wat dat betreft niet uit, ze zijn er om te zorgen voor je kindje èn voor jou!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:41:37 #236
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90985411
Blegh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90985438
Klinkt wel smerig maar ook erg positief Sugar *O*
pi_90985567
Is dit misschien jou nadeel, Claudia? Dat je in het ziekenhuis wordt behandeld/begeleid en dat je dus hogere nood moet zijn om te bellen? Ik denk dat je allang had gebeld als je bij een verloskundige praktijk had gezeten.

Ik begrijp heel erg waarom je niet belt, maar toch vind ik het zeer gerechtvaardigd dat je zou bellen.

En anders een hoop afleiding dit weekend. Ik denk dat je er totaal geen trek in hebt, maar misschien helpt 'change of scenery', bij je schoonouders een hapje eten of bij hele goede vrienden? Wat anders aan je kop helpt je weer een paar uur verder.
pi_90986404
BJ, ik ben zó blij voor je knipperlichtje! O+

Dat idee heb ik ook Claudia, dat de drempel wellicht nu hoger is/voelt dan hij zou moeten zijn. Bel anders morgenochtend als het overdag wat minder beladen voelt, ook al is het weekend, het team op de VK draait altijd op volle sterkte, zeker in een groot ziekenhuis. Voor de laatste lootjes geldt nou eenmaal helaas dat ze echt afzien kunnen zijn, maar het is niets teveel gevraagd of je hulpverlener een praktisch plan van aanpak met je op wil stellen. Zolang jij dat niet duidelijk aangeeft moet je maar net de juiste persoon tegenover je hebben die nét datgene opvangt wat jij niet zegt. Pas als je client je volledig informeert over zijn wel een wee kun je een goed beleid opstellen. :*

Sugarsnap!! Dan gebeurt er in ieder geval vanalles daarbinnen!! Spannend hoor, ik hoop voor je dat het gauw goed doorzet, wellicht geeft het inderdaad rust als je je geen zorgen meer hoeft te maken of voor Bram alles geregeld is!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:37:15 #240
100412 mefke79
komt goed!
pi_90987411
*O* voor het knipperlichtje van BJ!

Sugarsnap, smerig maar heerlijk in dit geval. Succes!

Claudia, als je nou niet naar het ziekenhuis zou moeten bellen, maar naar een vk, zou je het dan wel doen? Ik ben destijds door mijn vk naar het ziekenhuis gestuurd vanwege aanhoudend gerommel zonder zoden aan de dijk, dus waarom zou jij dat dan niet mogen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:44:46 #241
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90987695
BJ *O*
Fijn joh, wat zal je opgelucht zijn!

Over gewicht van de baby's bij de geboorte. Ik denk je een aantal mensen hier enorm voor het hoofd stoot door te zeggen dat je graag een licht kind wil hebben omdat dat 'makkelijker' is. Voor jezelf wellicht, al geloof ik daar niet zo in, voor het kindje is het minder prettig.
Doe maar maar fijn een van tussen de 3500 en 4000 gram. Die hebben de eerste dagen wat reserves, kunnen zichzelf sneller op temperatuur houden en zo zijn er vast nog veel voordelen voor het kindje zelf.
Inscheuren of niet, als je daar geen zin in hebt, moet je er gewoon niet aan beginnen. }:|
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:49:45 #242
100412 mefke79
komt goed!
pi_90987891
Weet je, het zal me echt aan m'n achterwerk oxideren hoe zwaar mijn uk wordt en hoe ver ik inscheur, als ie maar gezond is. Tuurlijk, liever geen totaal ruptuur maar de vorige knip en inwendige scheur heb ik ook overleefd, dat zal nu ook wel weer lukken.
pi_90987920
Ik had er een van bijna 4 kilo en een subtotaalruptuur. Maar dat kwam niet door het gewicht, maar doordat ze met haar schouders klem zat en er snel uit moest. Ik ben blij dat ze zo'n lekker gewicht had, want bijna 2 uur persen was al heel zwaar voor haar (ze had ook wat zuurstof nodig om op gang te komen), als ze een kilo lichter was geweest dan had ze het nog zwaarder gehad denk ik. Plus de voordelen die Juud noemt. Ze kon gelijk haar temperatuur goed vasthouden, had lekker wat reserves. Doe de volgende ook maar 4 kilo :Y
pi_90988039
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:49 schreef DJMO het volgende:
2770 is aan de lichte kant, maar (nog) niet te licht. Ik vraag niet om een dysmatuur kindje, ik vraag om iets wat niet té zwaar is,aangezien overal waar té voor staat, niet goed is .. of dat nou te licht of te zwaar is. en daarbij ben ik dus blijkbaar gewoon niet gebouwd om zware kinderen te baren ..

fijn B-J!!
Maar je wil liever geen kindje boven de 3 kg. Is alles daarboven dan te zwaar???

Ilse was 360-0 gram, viel enorm af en kon haar temperatuur niet vasthouden... Ben geknipt, en bij mijn na afspraak bij de gyn bleek dat ik ook nog inwendig gescheurd was. Maar nu ligt dat mooie meisje bij me te slapen, en ik vond 't alles waard.. O+

BJ, wat ijn een knipperend hartje!

Claudia, weet niet zo goed wat te zeggen. Hoop dat je snel je meisje in je armen hebt!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:57:59 #245
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90988231
Mijn moeder heeft alleen maar kleine kindjes gehad, en mijn zus ook, ben bang dat ik ook gedoemd ben tot kleine kindjes ;(
En kleine kindjes baren is helemaal niet makkelijk, bij mijn moeder en mijn zus waren ze allemaal even slopend (mijn nichtje is met zo'n vacuumpomp eruit gehaald, en mijn zus in ingeknipt en ingescheurd)
Als het dan toch niet makkelijk gaat, dan maar een zwaar kind :+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_90988271
Claudia luister naar mijn voorgangers, bel gewoon even.

Sugarsnap! Ik hoop dat het doorzet meid :*

Ik had wederom bloedverlies en heb de vk toch maar even gebeld. Ze is langs geweest en heeft het hartje geluisterd, dat was goed maar wilde eigenlijk dat ze in het ziekenhuis even naar mijn baarmoedermond keken maar daar hadden ze het te druk.
Toen heeft ze zelf gevoeld maar ik heb geen ontsluiting. Wel pijn onder in mijn buik sinds dat voelen ;(
Nu moet ik dinsdag voor een extra groei echo want ze vond mijn buik wat klein. Daar heb ik bij controles van de andere vk's niks van gehoord maar goed :?

Toch ga ik vanaf nu maar de hoeveelheid bloed extra in de gaten houden en we gaan morgen maar met spoed de laatste klusjes eens even aanpakken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:12:36 #247
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90988929
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

lieve Claudia wat ongelofelijk rot. Ik hoop dat je toch gaat bellen. Er zijn echt gyneacologen die wel willen helpen. En nee heb je sowieso. Het is slopend als zwanger zijn zo is. :* ik hoop dat het je net zo zal vergaan als bij mij. 5 minuten na de bevalling voelde ik als een fles champagne de energie weer in me opborrelen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 19:22:05 #248
5428 crew  miss_sly
pi_90989410
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia luister naar mijn voorgangers, bel gewoon even.

Sugarsnap! Ik hoop dat het doorzet meid :*

Ik had wederom bloedverlies en heb de vk toch maar even gebeld. Ze is langs geweest en heeft het hartje geluisterd, dat was goed maar wilde eigenlijk dat ze in het ziekenhuis even naar mijn baarmoedermond keken maar daar hadden ze het te druk.
Toen heeft ze zelf gevoeld maar ik heb geen ontsluiting. Wel pijn onder in mijn buik sinds dat voelen ;(
Nu moet ik dinsdag voor een extra groei echo want ze vond mijn buik wat klein. Daar heb ik bij controles van de andere vk's niks van gehoord maar goed :?

Toch ga ik vanaf nu maar de hoeveelheid bloed extra in de gaten houden en we gaan morgen maar met spoed de laatste klusjes eens even aanpakken.
Wat naar DML, voelt toch niet fijn he? Vreemd ook dat ze het te druk hadden in het ziekenhuis. Als je je er niet lekker bij voelt (meer bloedverlies of aanhoudende pijn), echt al voor dinsdag aan de bel trekken hoor, Dan maken ze maar tijd in dat ziekenhuis :*
pi_90991048
he gatver DML -O- wat naar zeg.

Claudia :* wat de rest al zegt, de drempel lijkt misschien hoog omdat het een zh is maar de afdeling verloskunde draait echt wel, of jij nou belt of niet. Je belt niemand uit zn bed of bij zn kerstdiner nu. Gewoon bellen als je het niet meer trekt en anders morgenmiddag ofzo als dat prettiger voelt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:50:55 #250
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_90991101
DML, tjonge... balen dat het bloeden toch doorgaat. En inderdaad; wel bellen als het niet goed voelt! :*
pi_90991202
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Sugarsnap het volgende:
Blegh
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

Claudia, :* Hopelijk komt jullie meisje snel!

DML, oei wat balen zeg! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90991406
Hey claudia,

Ik zit nu op bijna 30 weken, en ben het al paar weken echt zat aan het worden..
Ik begrijp goed wat je bedoeld, daarnaast zou ik gewoon even bellen en aangeven hoe je je voelt.
En wat voor idee je hebt.

Hoop dat je beebje snel van zich laat horen.

@ sugarsnap, oehhh wat lijkt me dat vervelend zeg...
Heel veel succes en hopen dat het niet te lang op zich laat wachten.
22 maart 2011 uitgerekend....!
pi_90991756
Woe sugarsnap, spannend! zet hem op hoor.

claudia, wat klote. bellen meis.
pi_90992834
Claudia, hopelijk begint t snel!
Ben benieuwd naar Ivans zusje O+

En sugarsnap slijm verloren, hopelijk is dat t begin!

DML vervelend van dat bloed zeg ;( En jeetje je bent gewoon al 36 weken :o Dat kan helemaal niet, je bent pas net zwanger! :o (wat vliegt de tijd zeg)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:27:02 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90993064
DML; ik hoop dat het allemaal meevalt en je uk nog gewoon lekker bij je blijft zitten :*

Sugarsnap; kom maar op :%

Claudia; gewoon doen wat voor jezelf het beste voelt. Je kent zelf je lichaam het beste.. :*

@Poppedein; en ik ben blij met zo'n lieve VK O+

Evie ligt lekker op bed en ik lekker op de bank...voel me savonds toch echt een stuk beter. :Y
pi_90993117
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Claudia, hopelijk begint t snel!
Ben benieuwd naar Ivans zusje O+

En sugarsnap slijm verloren, hopelijk is dat t begin!

DML vervelend van dat bloed zeg ;( En jeetje je bent gewoon al 36 weken :o Dat kan helemaal niet, je bent pas net zwanger! :o (wat vliegt de tijd zeg)
Ja dat dacht ik zelf ook :')
Geestelijk gezien mag het nog wel een paar weken duren.

VK was net weg en toen had ik alweer een maandverbandje vol en nu niks meer. Stom gedoe, ik word er onzeker van ;(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_90993450
Een maandverbandje vol is wel teveel hoor :{ daar zou ik toch even over achteraan bellen als dat was vanaf dat ze weg was.

Misschien vragen aan je vk of ze bij het ZH even aan kan dringen om je toch nog even te zien. Straks lig je de hele nacht wakker dr van, ook niet leuk.

@BJ yaaaaaaay voor de goeie echo!! *O* *O* *O* wat heerlijk zo spieken <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90994111
DML ik zou nog een keer bellen, misschien kun je toch nog in het ziekenhuis terecht. Wat rot die onzekerheid :*

Claudia, *knuffel* Wees niet te hard voor jezelf, je hoeft je niet groot te houden. Dat je het hier komt posten zegt al genoeg lijkt mij. Gewoon bellen naar het ziekenhuis en anders laat je je vriend maar even boos worden zodat je toch terecht kunt :*

BJ heeft een kloppend hartje in haar buik! *O* O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:48:46 #259
100412 mefke79
komt goed!
pi_90994310
DML wat is dat voor K*T reden " te druk in het ziekenhuis". Hallo, het ijs is weg, botbreuken zijn het dus niet en tis te vroeg voor dronken jongeren. Alsof ze dat ook zeggen als je naar de eerste hulp komt. Ik zou ook echt even naar je vk bellen, dit is te veel bloedverlies.
En wat anderen zeggen: ben je al 36 weken :o

Claudia, Sugarsnap, hoe gaat ie?

Drieka heeft een nieuw lievelingsplekje. Ergens op mijn blaas en een stukje darm. Ik lijk op een konijn dat keutelt en dat telkens moet plassen }:| En vannacht was het tijd voor een bokswedstrijd. Ach ja, hoort er bij he...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:55:24 #260
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90994743
Ik zat net rustig op de bank, maar kindlief had het maar wat druk in mijn buik O+
Angelsound erop gezet (kun je het hartje mee horen), en schoppen dat ze tegen dat ding deed (of slaan, een van de twee :') )

Ik zo aan mijn vriend horen, hij: niet zo bewegen met dat ding! :(
ik: dat doe ik niet, das de kleine :P
hij: :o
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:57:46 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90994902
DML gewoon bellen hoor. Een ziekenhuis is een 24uursbedrijf, en dus kan je dr ook altijd terecht; druk of niet druk.
En bloedverlies lijkt me niet helemaal normaal, laten ze je in elk geval even onderzoeken.

:*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:59:34 #262
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90995025
Ik heb na het eten nog even onder de douche gestaan, maar dat was niet fijn. Constant een harde buik en pijn. Daarna een poosje op bed gelegen terwijl J. Bram aan het wegbrengen was en tussen de weeën door weggedommeld.
Sinds ik weer wakker ben komen ze om de 6-7 min, dus J. springt nog snel even onder de douche en dan gaan we het z'huis bellen
pi_90995085
Spannend Sugarsnap!! *O* Hopelijk zet het vannacht door!! :% :% ^O^ zet 'm op!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:00:48 #264
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90995117
oee SS good luck!!! we krijgen een verse beeb! ben nu al zo benieuwd....
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:00:52 #265
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90995122
Gogogo, sugar :)
pi_90995148
spannend zeg sugarsnap!!!

Oh en nogg *O* voor thartje van bj O+
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:02:03 #267
100412 mefke79
komt goed!
pi_90995205
Sugarsnap, zo moet dat! Welk zkh ga je? Die met de m of die met de c? Heel veel succes!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:02:50 #268
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90995264
c is dichterbij voor ons
pi_90995371
Veel succes, Sugarsnap! :*

Dank voor jullie reacties. Ik kan er even niet op reageren.
pi_90995436
DML, ik zou de vk nog een keertje bellen of die kan aandringen, want een maandverbandje vol klinkt wel als veel.

Ik blijf maar leeglopen. Wat een verschrikking diarree/buikgriep...
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 21:06:25 #271
5428 crew  miss_sly
pi_90995522
Sugarsnap spannend *O*

wickie, bah, wat naar. Beterschap :*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:06:36 #272
100412 mefke79
komt goed!
pi_90995535
Succes in ziekenhuis C dan! Enne Wickie rot ja. Maar ja, eens houdt het op denk ik dan altijd maar.

pi_90995562
@SS zet hem op
@claudia jij bent er zelf ook nog he niet alleen het kindje in je buik. Die heeft er niets als ze een uitgestelde moeder heeft tijdens de bevalling
@DML dat is schrikken ze. Wellicht nogmaals de vk of hap bellen. Zo kun je ook niet prettig het weekend in
@BJ een kloppend hartje wat fijn zeg.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:07:30 #274
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90995601
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb na het eten nog even onder de douche gestaan, maar dat was niet fijn. Constant een harde buik en pijn. Daarna een poosje op bed gelegen terwijl J. Bram aan het wegbrengen was en tussen de weeën door weggedommeld.
Sinds ik weer wakker ben komen ze om de 6-7 min, dus J. springt nog snel even onder de douche en dan gaan we het z'huis bellen
Succes ermee, kan je een update doen vanuit het ziekenhuis als je bent bevallen, via je foon?
Hoop dat alles goed en snel verloopt daar. ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:10:58 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90995812
oeee Wickie; heb je ook buikgriep joh? en Mette??

hier gaat het eindelijk wat beter; maar was echt een hel de afgelopen 1,5 week.... beterschap!!!
pi_90995883
Woehoeeee Sugarsnap zet hem op!! *O* *O* *O*

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90996089
Ow BJ 1,5 week!!! Ik heb het pas 2 dagen en ik word helemaal gek. Mette had het alleen gisteren.

Hoeveel weken ben je nu eigenlijk? 7?

Sugar!!! Zet m op!

Claudia gewoon een warme knuffel voor jou.
pi_90996113
Succes Sugarsnap!!!! :% :%
*poef* nu is het weg
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:17:40 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90996228
volgens mijn berekening 7 wk en 2 dagen, maar termijnmeting volgt natuurlijk nog..

en jeps 1,5 week, en het is nog niet helemaal over.. ben 3 kg lichter ;( en elke ochtend enorme darmkrampen en diarree....
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:35:57 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_90997481
BJ, heerst het bij jullie ook? Het is volgens mij nu weg op het werk, maar daar kwam het al via verpleeghuizen en kdv's uit de buurt. Ik blijf maar flink mijn handen wassen en hopen dat ik deze keer mag overslaan.
pi_90997610
Wauw, een live verslag, spannend Sugersnap!! Heel erg veel succes en hopelijk heb je eind van de avond of vannacht een baby in je armen *O* *O* *O*

Claudia, ik denk aan je :* succes met de allerlaatste vervelendste loodjes.Ik zou zo graag voor je willen dat het allemaal snel gebeurd en je er ''vanafg'' bent en gewoon lekker je meisje in je armen houdt.
ik weet niet of je dat zelf wilt, maar als ze zouden kunnen strippen is het echt het proberen waard weet ik uit ervaring
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:43:41 #282
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_90998031
Oooeeeh Sugarsnap!! 't Is bijna zover O+ ! Hopelijk laat de kleine meid niet te lang op zich wachten!! Heel heel veel succes!! Zet 'm op!! :% :*
pi_90998123
Zet hem op sugarsnap!!

Claudia knuffel voor jou

DML schrikken zeg! Bij twijfel gewoon weer bellen hoor!
pi_90998649
Spannend SS!! Zettemop!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:54:46 #285
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90998874
We zijn onderweg!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:55:30 #286
100412 mefke79
komt goed!
pi_90998922
:% :% :% :% voor Sugar *O*
pi_90998990
Whoee! Succes Sugarsnap! *perssmiley
pi_90999235
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
volgens mijn berekening 7 wk en 2 dagen, maar termijnmeting volgt natuurlijk nog..

en jeps 1,5 week, en het is nog niet helemaal over.. ben 3 kg lichter ;( en elke ochtend enorme darmkrampen en diarree....
Dan moet je toch dezelfde uitgerekende datum hebben als ik...ik ben nu ook 7+2... En wat fijn voor je, een hartje *O*

Sugersnap, zet 'm op!
Lotte!
Noah!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:03:25 #289
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90999501
Heel veel succes Sugarsnap! Dat het een vlotte bevalling met een geweldig resultaat mag zijn! :% *O* :% *O* :% *O*

Claudia, ik denk ook dat het verstandig is om morgen even te bellen naar het ziekenhuis. Laat hen maar beslissen of je langs moet komen.
Hoe dan ook, een flinke knuffel kun je wel gebruiken denk ik. :*

BJ, wat fijn dat je echo zo goed was! *O*

Vrouwtje Theelepel, ook bij jullie een goede echo! Wat fijn! *O*

DML, een maandverbandje vol is veel. Wacht niet te lang met bellen. :*
A grand adventure has begun.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:07:25 #290
100412 mefke79
komt goed!
pi_90999763
Oe over de goede echo van vrouwtje theelepel heen gelezen. Wauw!

Claudia, ik hoop ergens dat je moed gevonden hebt om vanavond nog te bellen OF dat je je veel beter voelt, dat is ook goed.
pi_90999956
Wowowow Sugarsnap, go girl!! :% :%

Goede echo's voor VT en BJ O+ fijn!!

Claudia :* meid ik heb het zo met je te doen.. ik hoop ook dat je belt! Daar zijn ze voor. Al is het maar dat ze even naar je luisteren en met je mee kunnen denken. En als je aangeeft hoe je er écht instaat, misschien wel actie ondernemen? Beter nog zou het zijn als het spontaan allemaal begint, vandaag of morgen. Dat gun ik je!

DML... bellen! Waarschijnlijk is het niks, maar beter voor niks een ritje ziekenhuis dan anders... :*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:11:08 #292
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91004077
:% :% :%
Go Sugarsnap! *O*
Dat je maar snel je kindje in je armen mag houden O+
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:32:00 #293
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91005412
Sugarsnap, zet 'm op!! *O* (Zie je wel.. Ik zei het toch? Op kláppen zeg ik je! ;) :* )
3!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 01:35:41 #294
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_91011679
Ik ben ook weer thuis -O- Weeën vielen natuurlijk helemaal weg in het z'huis. Ik heb ong 3 kwartier aan de ctg gelegen en 3 lichte weeën gehad. Bij inwendig onderzoek bleek dat mijn bmm nog niet helemaal verstreken was en er was slechts 1 cm ontsluiting. Conclusie: voorwerk
Weer naar huis (wonen 5 min van het ziekenhuis) en afwachten. Sinds een half uurtje zijn de weeën een stuk sterker geworden en komen ze om de 4/5 min. Ik wacht sowieso tot half 3 met bellen, of er moet verandering in komen.

pfff, tijdens het tikken van dit bericht 3 moeten wegpuffen :%
pi_91014038
Balen zeg Sugarsnap, wat jammer dat je niet gewoon thuis mag blijven dan hè. Hopelijk zijn jullie inmiddels alweer in het ziekenhuis met krachtige weeën en zet het nu wél echt door!
pi_91014439
Hey Sugarsnap!

Hoe gaat het nu?!

Hoop dat je al wat bent op geschoten en dat het een mooie / vlotte bevalling is.

Zet hem op!
22 maart 2011 uitgerekend....!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 07:01:20 #297
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_91014805
Pfff.. gisteren de 20 weken echo gehad. Enorme anti-climax.
Het kleintje lag niet goed, en in combinatie met de placenta die er ook nog voor lag, kon de echoscopiste eigenlijk niet zo heel veel zien.
We moeten dus nu dinsdag naar het Erasmus. En om het hele verhaal nog maar compleet te maken, alles wat ze kon zien was goed.. behalve dat het kleintje echo-dense darmpjes heeft.

Als goed aanstaand vader zwengel je natuurlijk gelijk google aan.. niet slim...
Wat een kut weekend..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zaterdag 8 januari 2011 @ 07:41:14 #298
95408 Incantrix
pi_91014875
Jeetje Sugarsnap -O- Maar als ik het zo lees ben je toch echt wel op weg al! Ik hoop dat het toch door heeft gezet :*
3!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 07:42:48 #299
95408 Incantrix
pi_91014878
Avotar, bah, wat naar zeg :{ Supernaar ook dat jullie zo nog het weekend doormoeten.. Ik hoop dat het mee zal vallen..
3!
pi_91014927
Sugarsnap, ik hoop voor je dat het nu echt doorzet!

Avotar, dat is wel erg schrikken ja, laat google dit weekend lekker uitstaan, en ga uitwaaien ofzo. Ik duim voor jullie dat het dinsdag meevalt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')