Fijn dat je even vrij bent, weet je al welke kinderwagen je wil gaan kopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef -Nienna- het volgende:
Sugarsnap, wat spannend!!
Even een paar daagjes niet meegekletst en gelezen hier...kon het niet opbrengen. De vakantie is weer voorbij, elke dag weer 26 pubers voor mijn neus en ik vind het zwaar. Ik slaap heel erg slecht en ben de hele dag moe. Gelukkig nu eerst weer 4 dagen vrij (lang leve ADV) en vanmiddag gaan we met mijn schoonouders een kinderwagen uitzoeken.
Nee, ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik eentje wil waar de maxicosi op hetzelfde onderstel past, maar ik weet niet of je daar dan nog veel keus in hebt haha.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Fijn dat je even vrij bent, weet je al welke kinderwagen je wil gaan kopen?
Mijn gevoel zou zeggen: toch even de vk bellen. Maar dat ben ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had vannacht opeeens helder rood bloed verlies. Zo snel als het kwam was het ook weer weg dus lijkt me niks ernstigs toch?
Heb je toevallig seks gehad of last van wat obstipatie? De adertjes in je bmm zijn heel dun en een klein beetje druk erop kan voldoende zijn om stuk te gaan. Als het maar een heel klein beetje was en je hebt geen krampen verder dan zou ik me er niet druk om maken. Ik heb inmiddels ook al wat keren een klein beetje bloedverlies gehad, zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had vannacht opeeens helder rood bloed verlies. Zo snel als het kwam was het ook weer weg dus lijkt me niks ernstigs toch?
Oehw, dat is wel heel leuk inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef Tally het volgende:
Jippie.. Eindelijk hoef ik niet meer mijn mond te houdenOnze buurvrouw is ook zwanger en nu mag ik het eindelijk vertellen
Niet dat jullie haar kennen maar ik vind het leuk dat ons kleintje straks niet de enige baby in de straat is
Mijn BMI is 29, dus ook wat te hoog. Nu was met suiker met 12 weken 4,1 (nuchter) dus keurig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef hilliebillie het volgende:
Net m'n eerste afspraak bij de verloskundige gehad, vond het wel even spannend hoor. maar ik ben gelukkig goedgekeurd. Alleen omdat m'n BMI te hoog is moet ik een keer extra urine mee brengen bij 20 weken ivm verhoogde kans op zwangerschapssuiker.
Woensdag eerste echo ben benieuwd of alles goed zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |