Fijn dat je even vrij bent, weet je al welke kinderwagen je wil gaan kopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef -Nienna- het volgende:
Sugarsnap, wat spannend!!
Even een paar daagjes niet meegekletst en gelezen hier...kon het niet opbrengen. De vakantie is weer voorbij, elke dag weer 26 pubers voor mijn neus en ik vind het zwaar. Ik slaap heel erg slecht en ben de hele dag moe. Gelukkig nu eerst weer 4 dagen vrij (lang leve ADV) en vanmiddag gaan we met mijn schoonouders een kinderwagen uitzoeken.
Nee, ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik eentje wil waar de maxicosi op hetzelfde onderstel past, maar ik weet niet of je daar dan nog veel keus in hebt haha.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Fijn dat je even vrij bent, weet je al welke kinderwagen je wil gaan kopen?
Mijn gevoel zou zeggen: toch even de vk bellen. Maar dat ben ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had vannacht opeeens helder rood bloed verlies. Zo snel als het kwam was het ook weer weg dus lijkt me niks ernstigs toch?
Heb je toevallig seks gehad of last van wat obstipatie? De adertjes in je bmm zijn heel dun en een klein beetje druk erop kan voldoende zijn om stuk te gaan. Als het maar een heel klein beetje was en je hebt geen krampen verder dan zou ik me er niet druk om maken. Ik heb inmiddels ook al wat keren een klein beetje bloedverlies gehad, zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had vannacht opeeens helder rood bloed verlies. Zo snel als het kwam was het ook weer weg dus lijkt me niks ernstigs toch?
Oehw, dat is wel heel leuk inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:51 schreef Tally het volgende:
Jippie.. Eindelijk hoef ik niet meer mijn mond te houdenOnze buurvrouw is ook zwanger en nu mag ik het eindelijk vertellen
Niet dat jullie haar kennen maar ik vind het leuk dat ons kleintje straks niet de enige baby in de straat is
Mijn BMI is 29, dus ook wat te hoog. Nu was met suiker met 12 weken 4,1 (nuchter) dus keurig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:48 schreef hilliebillie het volgende:
Net m'n eerste afspraak bij de verloskundige gehad, vond het wel even spannend hoor. maar ik ben gelukkig goedgekeurd. Alleen omdat m'n BMI te hoog is moet ik een keer extra urine mee brengen bij 20 weken ivm verhoogde kans op zwangerschapssuiker.
Woensdag eerste echo ben benieuwd of alles goed zit
Ik zit me al een uur op te vreten over deze post. 't is dat ik geen zin heb in een ban anders zou ik je een totaalruptuur wensen van je kruin tot je tenen of iets dergelijks. Maar dat wens ik je niet toe, want dat mag niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef DJMO het volgende:
dochter was 3250 gram, Jan 2770 (en dat is vrij licht, en ook de reden dat ik op medische indicatie in het ziekenhuis onder controle ben en ga bevallen) Als deze de 3 kilo haalt, ben ik zelf al tevredenveel zwaarder hoeft van mij ook niet, bij m'n dochter moest ik ingeknipt worden, en bij Jan scheurde ik in, ondanks dat hij zo licht was ..
Nope. Het rommelt door, maar tegelijkertijd is de baby tussendoor ontzettend beweeglijk. Ik heb net 2,5 uur lang de grootste verbouwing allertijden gehad in m'n buik en dat was érg pijnlijk. Het maakt dat ik er ook weinig vertrouwen in heb dat de kleine zich alsnog zelf aan gaat dienen. Een beweeglijk kind heeft het immers goed in de baarmoeder.quote:
Leuk hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
er zit echt echt echt een heeeeeeeeel klein minimensje in mij![]()
![]()
![]()
we hebben net het hartje zien kloppen...![]()
ooo wat ik ben ik blij en opgelucht.
*thanx lieve VK*
Mooi he! het blijft een wonder.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
er zit echt echt echt een heeeeeeeeel klein minimensje in mij![]()
![]()
![]()
we hebben net het hartje zien kloppen...![]()
ooo wat ik ben ik blij en opgelucht.
*thanx lieve VK*
Ik heb erover nagedacht om het ziekenhuis even te bellen, maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik heb geen klachten die kunnen duiden op gevaar voor het kind, en ik heb geen energie om te smeken om... tja, om wat eigenlijk? Ik weet het ook niet zo goed. Ik heb vooral behoefte aan wat steun en begeleiding en iemand die praktisch meedenkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:08 schreef wickie het volgende:
Ga je het wel trekken dit weekend nog? Misschien toch niet een telefoontje erop wagen (o shit zie n u dat het al 5 uur is geweest).
Misschien kun je dat gewoon zeggen, Claudia! Die laatste zin, letterlijk. Misschien dat je dan ook als de reactie een beetje fijn is, wel je verhaal kwijt kunt en misschien dat ze dan zeggen: kom morgen even langs, kijken we even, misschien kunnen we strippen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht om het ziekenhuis even te bellen, maar ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik heb geen klachten die kunnen duiden op gevaar voor het kind, en ik heb geen energie om te smeken om... tja, om wat eigenlijk? Ik weet het ook niet zo goed. Ik heb vooral behoefte aan wat steun en begeleiding en iemand die praktisch meedenkt.
En terecht! Volgens mijn verloskundige is de miskraamkans na een tweede echo waarop een kloppend hartje te zien is ook bij deze termijn héél klein!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik begin er een beetje vertrouwen in te krijgen.
Vorige keer zagen ze het met 11 weken, mijn 12 weken echo word gemaakt door een echoscopiste in het ziekenhuis en daarna beoordeeld door de gynacoloog. En dan heb ik geloof ik nog een echo tussen de 12 en de 20 weken echo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wickie, ze komen daar ook nog wel te staan.
vrouwtje theelepel, kan me voorstellen dat je daar wat rust door krijgt, gaan ze daar nu over een paar weken ook nog weer eens goed naar kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |