quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef Sugarsnap het volgende:
BleghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Claudia,Hopelijk komt jullie meisje snel!
DML, oei wat balen zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ja dat dacht ik zelf ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Claudia, hopelijk begint t snel!
Ben benieuwd naar Ivans zusje
En sugarsnap slijm verloren, hopelijk is dat t begin!
DML vervelend van dat bloed zegEn jeetje je bent gewoon al 36 weken
Dat kan helemaal niet, je bent pas net zwanger!
(wat vliegt de tijd zeg)
Succes ermee, kan je een update doen vanuit het ziekenhuis als je bent bevallen, via je foon?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik heb na het eten nog even onder de douche gestaan, maar dat was niet fijn. Constant een harde buik en pijn. Daarna een poosje op bed gelegen terwijl J. Bram aan het wegbrengen was en tussen de weeën door weggedommeld.
Sinds ik weer wakker ben komen ze om de 6-7 min, dus J. springt nog snel even onder de douche en dan gaan we het z'huis bellen
Dan moet je toch dezelfde uitgerekende datum hebben als ik...ik ben nu ook 7+2... En wat fijn voor je, een hartjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
volgens mijn berekening 7 wk en 2 dagen, maar termijnmeting volgt natuurlijk nog..
en jeps 1,5 week, en het is nog niet helemaal over.. ben 3 kg lichteren elke ochtend enorme darmkrampen en diarree....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |