Ik kon niks bedenken en ik zag al heel laat dat ik de lapo had. En ik moet nog steeds bedenken wie ik nou eigenlijk kutter vind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
TT
OMGHet virus is overgeslagen naar Lutte
Jennifer is kutter natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kon niks bedenken en ik zag al heel laat dat ik de lapo had. En ik moet nog steeds bedenken wie ik nou eigenlijk kutter vind.
Ik geef het door.quote:
Bquote:
artquote:
quote:
Meh, ik vind het gewoon enorm lelijk en plaatselijk vals wat eruit komt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik heb gisteren weer gelachen om Bart
En zo slecht issie niet
Breng hem nou niet op ideeën.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Erg creatief
Het zou zo in CRE passen
quote:
Het was niet eens de bedoelingquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Erg creatief
Het zou zo in CRE passen
Schattig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het was niet eens de bedoeling, maar toen het er stond zag het er wel Kawaii uit.
Hai.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meh, ik vind het gewoon enorm lelijk en plaatselijk vals wat eruit komt.
Wacht maar totdat ik meedoequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben is gewoon... Compleet. Het totaalplaatje enzo.
Totaalplaatje voor de tandarts jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben is gewoon... Compleet. Het totaalplaatje enzo.
Maar die ogen en dat lachje...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Totaalplaatje voor de tandarts ja.
BOE!!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik val bijna in slaap op de kantinetafel
heyquote:
quote:
Whehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Collega moet kokhalzen door mn tonijn
Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Kally het volgende:
Ik ben tosti's aan het maken voor de jongens, leuk zo'n dag vrij
kom mij ook wat brengen.. Tegen de tijd dat je hier bent, ben ik vrijquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Kally het volgende:
Ik ben tosti's aan het maken voor de jongens, leuk zo'n dag vrij
Yep, ik neem zelf wel als ze weer op school zitten, dat korte uur tussen de middag is echt drama, dat was ik vergetenquote:
Jij hebt tonijn die stinktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kom mij ook wat brengen.. Tegen de tijd dat je hier bent, ben ik vrij
Hehe, dat hebben we hier nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, ik neem zelf wel als ze weer op school zitten, dat korte uur tussen de middag is echt drama, dat was ik vergeten
Neuh ook niet gehad ookquote:
Jullie hebben ook schooluniformen, en eerlijk dat vind ik echt leuk, vooral omdat je dan dat gezeur over merkkleding onderling minder hebtquote:
Yvonne woont ook in Dordrecht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee oke, dan is het goed.
Yvonne woont daar in de buurt en dan heeft wel last van van alles
Ja, dat is helemaal waarquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Jullie hebben ook schooluniformen, en eerlijk dat vind ik echt leuk, vooral omdat je dan dat gezeur over merkkleding onderling minder hebt
Doet een beetje communistisch aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Jullie hebben ook schooluniformen, en eerlijk dat vind ik echt leuk, vooral omdat je dan dat gezeur over merkkleding onderling minder hebt
Dat is niet negatief bedoeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef Kally het volgende:
Ja Sjeffrie ik snap wat je bedoelt, maar het heeft ook zijn voordelen wel, ach ja zo is er overal wel wat voor te zeggen
Ik vind het wel handigquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doet een beetje communistisch aan.
Nou, nooit nadenken over wat je moet aantrekken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:56 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap de redenen wel achter schooluniformen, maar hoezo handig?
Leer zequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, nooit nadenken over wat je moet aantrekken bijvoorbeeld
Je kunt dat uniform toch uit doenquote:Herkenbaar, dat als iemand iets flikt of steelt weet je gelijk op welke school ze zitten
Wat draag je dan? Roepen je ouders dan niet, heey, wat ga jij casual naar school?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
!
[..]
Je kunt dat uniform toch uit doen?
Ik bedoel vanuit de school naar de winkel waar je iets jatquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat draag je dan? Roepen je ouders dan niet, heey, wat ga jij casual naar school?
Moet je je dus omkleden en je kleding ook mee naar school brengenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik bedoel vanuit de school naar de winkel waar je iets jat.
moet ook op zijn tijdquote:
quote:
ja mogen ze hier ook wel invoerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:47 schreef Kally het volgende:
[..]
tosti hawaii ?quote:
Lekkerquote:
Nee gewoon ham kaasquote:
Ook errug lekkahhhquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker
Ik ga straks maar eitjes bakken voor op toast
nee,quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mogen ze hier ook wel invoeren
Ja en als alleenstaande moeder komt te staan voor dingen als, ik moet een G-Star broek en nike schoenen enz. leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
vind het er echt niet uitzien. Lekker aandoen wat je zelf wilt vind ik veel handiger
dan zeg jij heel simpel als moeder: Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en als alleenstaande moeder komt te staan voor dingen als, ik moet een G-Star broek en nike schoenen enz. leuk
Dat weet ik ook wel, maar het gebeurt wel, sterker nog je wordt er gewoon om gepest op scholenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan zeg jij heel simpel als moeder: Nee
En geloof me, nu zullen ze het jammer vinden maar later zijn ze er blij om. Heb vroeger ook geen merkkleding gedragen
tjah, je hebt popie jopie kinderen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar het gebeurt wel, sterker nog je wordt er gewoon om gepest op scholen
Sowieso moeten de pesters strenger aangepakt wordenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, je hebt popie jopie kinderen.
Maar dat is iets waar je helaas niks aan kunt doen. al vind ik wel dat scholen best nog wel wat strenger op posten mogen letten.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik loop ook altijd met m'n Swarovski riem, van Bommel schoenen en Ray Ban zonnebril.
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Sowieso moeten de pesters strenger aangepakt worden
Nee totaaal niet mee eens!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee,
vind het er echt niet uitzien. Lekker aandoen wat je zelf wilt vind ik veel handiger
Bij ons welquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:42 schreef Zeroku het volgende:
En mja, punt 4 ligt puur aan de school. Op mijn basis/middelbare school is er nog nooit iemand in school geweest die er niet hoort.
Dit dus,quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:42 schreef Zeroku het volgende:
Punt 1 en 2 zijn nagenoeg hetzelfde en mja.. dikke care of iemand met een G-Star shirt rondloopt of met een shirt wat iets minder kostte dan 40 euro.
Punt 3 is een drogreden, zonder schooluniformen kun je ook wel vrienden maken en goed omgaan met anderen. En mja, punt 4 ligt puur aan de school. Op mijn basis/middelbare school is er nog nooit iemand in school geweest die er niet hoort.
Het loopt niet wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk moet ik iets aan mijn huis doen, maar ik heb zo geen zin
Nee jammer genoeg nietquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:02 schreef crv het volgende:
enkel even gedag zeggen vanuit UBS Zurich
hallo zuigmevrouwquote:
Hallo Stuquote:
Dat klinkt erg vreemdquote:
niet klem zitten hequote:
en dat neem je HEM kwalijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef Crazy-M het volgende:
IEMAND doe dat raam hier in de ruimte open dat ik stagiair naar buiten gooi
stuurt ie een voeding mee met een laptop ter reparatie
zucht, die voedingen hebben we al zo weinig
zuigsequote:
Ga ergens anders zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef iBenny het volgende:
Gadverdamme
Er zit een man voor me in de trein, maar hij meurt naar pis
optie 1:quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef iBenny het volgende:
Gadverdamme
Er zit een man voor me in de trein, maar hij meurt naar pis
Optie2: Weet je zeker dat je jezelf niet ruiktquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Tot later![]()
mwa, als jij tegen iemand zegt: laptop inpakken en klaar zetten voor reparatie. Specifiek alleen de laptop noemt en erbij ter reparatie. Ga jij er dan vanuit dat hij er een voeding bij doet ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef crv het volgende:
[..]
en dat neem je HEM kwalijk.
Wie is verantwoordelijk voor de coaching van die Trainee ?
Die moet je naar buiten gooien, of degene die te weinig voedingen besteld
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Stuart het volgende:
Hij zal wel het pispaaltje zijn geweest ofzo
Ik denk dat ik maar even een sms eruit stuur voor dit weekend ook jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin om ordinair rond te sloeren.. Maar ik wacht nog wel even 3 nachtjes
lekker lekker!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar even een sms eruit stuur voor dit weekend ook ja
Dat zeker, maar of het slim isquote:
Damnquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhhhh.. Volgende week 42,5 uur werken!
Wowquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhhhh.. Volgende week 42,5 uur werken!
Hoi (ik zal niet zwaaienquote:
Zeg het is hier geen zwaaitopic hequote:
Excusesquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg het is hier geen zwaaitopic he
Ik zat je te whatsappenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
Waar is iedereen
Ik ben effe verder werken... bijna tijd
Ik geloof echt dat jij baat hebt bij extra praatsessies hoor Bos, zo gaat het toch niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag enkel alleen een wasje kunnen draaien met moeite. Durfde gewoon niet naar de supermarkt te gaan, gelukkig had ik al vlees uit de vriezer gehaald en nog een pot appelmoes staan, Niet de ideale maaltijd, maar beter dan niks..
Voel me dus totaal waardeloos vandaag, waarom lukt het niet meer zoals .3 jaar terug.. Toen kon ik gewoon de hele dag dingen doen ondanks dat ik me soms wat minder voelde, nu lijkt het wel of er gewoon een rem opzit waardoor het gewoon niet meer lukt. ofzoiets. MOet gewoon een stap extra zetten om dingen te ondernemen en als ik ze dan eindelijk gedaan heb, voel ik me absoluut niet opgelucht erdoor.. Dus wordt de drempel ook niet lager..
Ja zit ik ook aan te denken, heb overigens nog geen reactie van mijn casemanager gehad, daar wacht ik ook een beetje op...quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat jij baat hebt bij extra praatsessies hoor Bos, zo gaat het toch niet?
Heb je niet iemand anders die je kan helpen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zit ik ook aan te denken, heb overigens nog geen reactie van mijn casemanager gehad, daar wacht ik ook een beetje op...
Kittyquote:
De begeleiding wellicht, maar die durf ik momenteel nog niet echt te vertrouwen.. Ken ze daar nog te kort voor en het contact is best wel oppervlakkig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je niet iemand anders die je kan helpen?
Ja dat snap ik maar kunnen die er geen vaart achter zetten voor je zo bedoelde ik hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De begeleiding wellicht, maar die durf ik momenteel nog niet echt te vertrouwen.. Ken ze daar nog te kort voor en het contact is best wel oppervlakkig.
Weet ik niet.Misschien wel. Op mijn vorige woonplek kon het wel iig, geen idee dus of het nu ook zo is. Woon toch een stuk zelfstandiger dan 5 maanden geledenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar kunnen die er geen vaart achter zetten voor je zo bedoelde ik het
Probeer het anders even, dan heb je misschien een wat beter gevoel, dit is ook niksquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik niet.Misschien wel. Op mijn vorige woonplek kon het wel iig, geen idee dus of het nu ook zo is. Woon toch een stuk zelfstandiger dan 5 maanden geleden
Ik hou sowieso niet van permanentquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Er zit een vrouw met een heul lelijke permanent in de trein..
Ik ben nu weer iets rustiger, maar misschien dadelijk. Nu zitten ze waarschijnlijk te eten en dan wil ik ook niet storen en telefoneren is niet mijn hobby. Zaterdag moet ik toch even langs, misschien doe ik het dan wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Probeer het anders even, dan heb je misschien een wat beter gevoel, dit is ook niks
Je moet doen wat je zelf het prettigst vind Bos, en waar jij je goed bij voeltquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben nu weer iets rustiger, maar misschien dadelijk. Nu zitten ze waarschijnlijk te eten en dan wil ik ook niet storen en telefoneren is niet mijn hobby. Zaterdag moet ik toch even langs, misschien doe ik het dan wel.
Ja, ik weet het ik stel het uit en uit en uit, dat is ook niet goed, maar het is mischien wel beter en zo, en moet ik gewoon wachten op woensdag ofzo.
Okee, dan bel ik dus niet, want ik ben gewoon bang dat ze niks voor me kunnen doen en dat ik me daardoor weer minder ga voelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet doen wat je zelf het prettigst vind Bos, en waar jij je goed bij voelt
Ik ben er even uit, even paar dingen doen en dan eten
Ik wil ook een briefquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
2 Brieven schrijven.... 1 naar Eneco en 1 naar de makelaar
okquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG, met lippenstift kusje, en parfum besprenkeld?
En dan terugsturen met geadresseeerde onbekend en dan de reactie van haar man afwachten..quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG, met lippenstift kusje, en parfum besprenkeld?
Pff beterschap dan maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben misselijk.... nee niet zwangerik ben gewoon ongesteld geworden.
Maar ben echt misselijk.... geen idee waar het aanligt. En ik had een paar keer vandaag dat ik harstikke duizelig was
Waarschijnlijk een griepje, dat heerst met die duizeligheid en misselijkheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben misselijk.... nee niet zwangerik ben gewoon ongesteld geworden.
Maar ben echt misselijk.... geen idee waar het aanligt. En ik had een paar keer vandaag dat ik harstikke duizelig was
echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een griepje, dat heerst met die duizeligheid en misselijkheid
Dat boeit hem echt niet.... Hij weet wie Patrique isquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan terugsturen met geadresseeerde onbekend en dan de reactie van haar man afwachten..
Nee maar ja zeg dat maar tegen dat virusquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik heb geen tijd om ziek te zijn
Denk je echt dat het dat is????quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ja zeg dat maar tegen dat virus
Okeequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat boeit hem echt niet.... Hij weet wie Patrique is
quote:
Nee weet ik niet maar ik weet wel dat het bij meerdere zo begon maar die gingen echt plat van de duizeligheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk je echt dat het dat is????
Ik voel me voor de rest niet ziek
Niet Siepie is van het filmpje van ons 2quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Hij hoort me thuis over 3 personen.... Siepie, Patrique en Benny
En bij Patrique vraagt hij altijd, dat is die homo toch
En bij Benny.... hij is van dat spelletje toch?
En Siepie is gewoon Siepie
Ow jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet Siepie is van het filmpje van ons 2
Nou ik heb het vandaag 3 keer gehad. Als ik te snel bukte en weer omhoog kwam. En 1 keer toen ik me uitgebreid ging uitrekkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee weet ik niet maar ik weet wel dat het bij meerdere zo begon maar die gingen echt plat van de duizeligheid
Omg ik ga ff een joggingbroek aandoen en me nederzetten op de bank, kijk eens hoe netjesquote:
Spelletje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Doe maar lekker in bed liggen zo dan met een molletjequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik heb het vandaag 3 keer gehad. Als ik te snel bukte en weer omhoog kwam. En 1 keer toen ik me uitgebreid ging uitrekken
En toen dahct ik..... WOW
Ik lig/zit al in bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar lekker in bed liggen zo dan met een molletje
O zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2011 19:14:45 ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
SiepieIk maak er net een comment over op feestboekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig gewoon
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Lasagnaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
ok weer thuis
Eerst thuis gekomen, post afgegeven van zus (opgehaald bij haar flat), daarna weer in de auto en naar de oude residentie van onze carnavalsvereniging, daar alles in autos gegooid en naar nieuwe gebracht.
En nu wachten tot lasagne klaar is
hoop dat het smaakt, opwarm maaltijd uit magnetron van de AHquote:
Jij lust niksquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind opwarmmaaltijden altijd vies....
Sommige zijn wel lekker. Maar heb het idd liever versquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er ook geen fan van. Soms wel een lasagna of een pizza. Maar echt niet vaak. AL was die quiche die ik kort voor kerst heb gekocht best wel lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, ik warm ook wel;eens op in de magnetron, maar dan heb ik het het een dag eerder zelf gemaakt.. Dat is net even wat anders.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige zijn wel lekker. Maar heb het idd liever vers
Ja die van de AH is best wel goed te eten, welke heb je? De rijkgevulde, De verde of de bolognese?quote:
Ik had vande week de AH Moussaka, Had ik al vaker gehad, maar sinds ik een keer verse mousaka heb gegeten vind ik deze maar niks.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Er gaat niks boven vers, maar soms als nood is het best wel te doen, althans lasagna en pizza, verder vind ik die maaltijden niks
Ik heb al een jaar geen prefab voedsel meer gegetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
Er gaat niks boven vers, maar soms als nood is het best wel te doen, althans lasagna en pizza, verder vind ik die maaltijden niks
Ja dan proef je heel goed het verschil inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had vande week de AH Moussaka, Had ik al vaker gehad, maar sinds ik een keer verse mousaka heb gegeten vind ik deze maar niks.
Er wordt goed voor jou gezorgdquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar geen prefab voedsel meer gegeten
bolognase, rest zat te veel groente in naar mn zinquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja die van de AH is best wel goed te eten, welke heb je? De rijkgevulde, De verde of de bolognese?
Ik moest soms wel, want op mijn vorige woonplek kon ik er niet vanuit gaan dat ik altijd omdezelfde tijd kon koken. Dus als ik een keer vroeg weg moest, moest ik weleens wat uit de magnetron of oven kant en klaar maken. Maar meestal was het dan een pizza, lasagne of die Wraps van de AH (zijn ook wel goed te doen). Iig niet snel een pasta maaltijd, die smaken zelf gemaakt toch vele malen beter.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar geen prefab voedsel meer gegeten
Ja, want die was echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan proef je heel goed het verschil inderdaad.
Wat had je gisteren eigenlijk gegeten?
Okee, dat kan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bolognase, rest zat te veel groente in naar mn zin
Die diepvrieszakken van Iglo zijn nog wel te doen, even gauw opwarmen in de pan en best lekker, pasta met kip en boursin ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest soms wel, want op mijn vorige woonplek kon ik er niet vanuit gaan dat ik altijd omdezelfde tijd kon koken. Dus als ik een keer vroeg weg moest, moest ik weleens wat uit de magnetron of oven kant en klaar maken. Maar meestal was het dan een pizza, lasagne of die Wraps van de AH (zijn ook wel goed te doen). Iig niet snel een pasta maaltijd, die smaken zelf gemaakt toch vele malen beter.
Cajunkipquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want die was echt
Ik had vooraf MOzzarella kaasfingers en als hoofdgerecht gegrilde cajunkipfilet (met frietjes enzo).
Als toetje koos ik voor ijs (choco en vanille) met slagroom.
mwa ligt eraan wat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Zeroku het volgende:
Die kant-en-klaarmaaltijden zijn zo goor.
Ja maar dat geldt voor jou zeker jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Zeroku het volgende:
Die kant-en-klaarmaaltijden zijn zo goor.
Ja, die zijn wel lekker had ik ook een keer gehad pas geleden. Maar daar kon ik toen ook niet vanuitgaan want als de keuken niet vrij was, kon ik niet koken WE hadden wel een eigen kookplaatje gekregen maar die had ik ingeleverd, omdat die op mijn kleine kamer alleen maar in de weg stond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Die diepvrieszakken van Iglo zijn nog wel te doen, even gauw opwarmen in de pan en best lekker, pasta met kip en boursin ofzo
Wieso?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt voor jou zeker ja
Omdat:quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat:
a) je werkt in de horeca
b) je kan zelf koken
c) jij bent een lekkerbek
Wat weet je danquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
En als ik jou over eten hoor praten (zie posten) dan weet ik het wel
tjah, heb ook liever gekookt etenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
En als ik jou over eten hoor praten (zie posten) dan weet ik het wel
Dat je van lekker eten houdtquote:
ja, weer een tijdelijke, ben niet echt in creatieve mood sinds de kerst UI tijdquote:
ik was SP Koen en kerst Koen ff zat, en Teigetje was het ook niet meer....quote:
doe je hem weg?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kan ik me hond uit laten voor de laatste keer
dacht al, wat gemeenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee voor vandaag bedoel ik
voorgaande jaren wel regelmatig gezienquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee me hond zou ik noooooit weg doen
Zo effe GTST kijken
Ga je ook WIDM kijken?
ik heb het nog nooit gezien.... is het leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voorgaande jaren wel regelmatig gezien
maar k vergeet het altijd zo vaak.....
vond het altijd wel leuk jahquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gezien.... is het leuk
ah we krijgen een live verslagquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik blijf gewoon met laptop op schoot
geen idee eigenlijkquote:
hmmmmzzz geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
't is geen TAL natuurlijk
maar Fok kennende is er geheid iets
Het programma is in ieder geval leuk genoegquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga dit jaar wel naar WIDM proberen te kijken. Vorig jaar lukte het me echt niet, jaar daarvoor ging het ook wel wat moeizaam, in die periode ben ik ook flink depri geworden.. Maar TV kijken gaat me toch wat beter af. ZO heb ik deze week naar Zorro gekeken, naar boer zoekt vrouw en zo. Dus tja.. Nu maar hopen dat het vanavond ook gewoon lukt..
er is een WIDM topic waar de uitzending enzo besproken wordt, maar weet niet of live meeposten op prijs wordt gesteld,,, Maar vast een serieuse discussie aangaan over de opdrachten zal best wel worden getolereerd.quote:
welke ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
jouw ui doet me denken aan de ui van crazy.... weet niet waarom
Vorige jaren werd er live over gepraat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
er is een WIDM topic waar de uitzending enzo besproken wordt, maar weet niet of live meeposten op prijs wordt gesteld,,, Maar vast een serieuse discussie aangaan over de opdrachten zal best wel worden getolereerd.
Ja. weet ik. Alleen nu nog de concentratie zien vast te houden enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het programma is in ieder geval leuk genoeg.
Okeequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige jaren werd er live over gepraat.
Als je er halverwege genoeg van hebt kan je het altijd gewoon uitzetten en een andere keer (online) verder kijken toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. weet ik. Alleen nu nog de concentratie zien vast te houden enzo
ja alleen een ander kleurtjequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Koen66 het volgende:
die van Lutte en CC lijken ook op elkaar
Vind die van ons niet op elkaar lijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Koen66 het volgende:
die van Lutte en CC lijken ook op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |