abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91405989
Ik heb dat ook voor image ads. Lijkt dat image ads ook iets oplevert per views. (1 cent per 150 views ongeveer bij mij)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_91406183
Ik las net iets over dat elke adverteerder kan kiezen tussen cost per click en cost per view. Google kijkt zelf welke het voordeligste zijn voor jou. Aangezien ik vrijwel nooit kliks heb op NVus.nl hebben ze het misschien veranderd in Pay per View.

Alleen schiet dat niet echt op 1 cent per dag. Heb je na een jaar 3 euro en 65 cent. :')
pi_91406597
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef JDx het volgende:
Ik las net iets over dat elke adverteerder kan kiezen tussen cost per click en cost per view. Google kijkt zelf welke het voordeligste zijn voor jou. Aangezien ik vrijwel nooit kliks heb op NVus.nl hebben ze het misschien veranderd in Pay per View.

Alleen schiet dat niet echt op 1 cent per dag. Heb je na een jaar 3 euro en 65 cent. :')
Voor welke site?
Probeer wat te doen aan je content zoals ik al eerder aangaf, content zorgt voor relevante ads. Als ook dit niet werkt kun je kijken of affiliates werkt voor je zoals tradetracker of m4n, gewoon testen testen testen :)
  zondag 16 januari 2011 @ 13:23:51 #79
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91407023
Sinds ik afgelopen week terug ben gegaan naar mijn oude opmaak (Adsense) gaat het weer redelijk :

Laatste 7 dagen - ¤ 9,96
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 16 januari 2011 @ 15:52:43 #80
332040 ElektronicaVragen
www.elektronicavragen.nl
pi_91414419
Bij mij wisselen de inkomsten ook erg. De ene week een paar euro, de andere een paar cent.

Tradetracker e.d. vind ik niet echt werken, voor mij dan, wordt te weinig echt voltooid.

Kun je als adverteerder ook kiezen tussen wat weergegeven word? (per view of per click?)
  zondag 16 januari 2011 @ 23:42:16 #81
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_91443208
Nee, je kunt niet kiezen.

Maar dat had je zelf ook bij de instellingen van AdSense kunnen zien. :)
pi_91449855
Voor een site heb ik ook maar 1 adverteerder zo lijkt het, verdien dan ook per klik vaak hetzelfde op die site.. :P
  maandag 17 januari 2011 @ 13:21:57 #83
332040 ElektronicaVragen
www.elektronicavragen.nl
pi_91459277
Ok, bedankt. Toch jammer, als dat wel zo kon had ik denk ik toch wat stabielere inkomsten ;)
pi_91465974
Als je wil leven van Pay per View (gemiddeld zo'n 1 cent per 50 views), moet je 250.000 views per dag hebben :')
pi_91466210
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef JDx het volgende:
Als je wil leven van Pay per View (gemiddeld zo'n 1 cent per 50 views), moet je 250.000 views per dag hebben :')
En niet in Nederland zitten, AOL heeft volgens mij een leuke eCPM tussen 40-60 cent maar wel 200.000 imps hebben inderdaad.

Maar eCPM is ook tricky, als je niet genoeg clicks/sales genereerd is er een grote kans dat ze je bannen want ze gaan niet 5 jaar lang views betalen zonder er wat voor terug te krijgen, ook al is dat wel de overeenkomst die je aangaat met CPM ads :') zo verdiende ik eerst leuk aan Kleurzand bij tradetracker totdat ze vonden dat ik toch wat teveel views had en geen sales.
pi_91474663
Mag dit?

maandag 17 januari 2011 @ 18:47:01 #87
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91475288
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mag dit?

[ afbeelding ]
Nee zie ook mijn eerdere post hierboven :

Publishers are not permitted to bring unnecessary or unnatural attention to their Google ads. Examples of this include:

flashy animations that draw a user's eyes to ads
arrows or other symbols pointing to Google ads

http://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?answer=115985
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_91475295
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mag dit?

[ afbeelding ]
Nee, hiervoor zul je een ban (kunnen) ontvangen.
Dit is doelbewust een bezoeker voor de gek houden zodat hij op je banner klikt.
Je mag sowieso niet boven een google ad iets zetten wat aan spoort om te klikken zoals "Interessante links" of "Meer spelletjes" e.d.
pi_91475626
Dat dacht ik dus ook, maar 't komt wel van een site die bekend is bij het AdSense team: https://www.google.com/adsense/static/en_US/AsktheBuilder.html
en die dus vast en zeker ook wel eens gecontroleerd is/wordt.

Ik heb ze even gemailed dus kijken of/wat ik terug krijg.

[ Bericht 10% gewijzigd door Deeltjesversneller op 17-01-2011 19:04:46 ]
pi_91476741
Nog een vraag aan de mensen hier die de Adsense inkomsten opgeven aan de belasting:

Is het voordeliger om zo lang mogelijk te wachten met uitbetaling en vervolgens alles in 1x te doen, of juist gewoon iedere maand te laten doen, of maakt dit geen verschil?

Ik ben nog lang niet zo ver, maar dan weet ik dat vast...
  maandag 17 januari 2011 @ 19:15:46 #91
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91477063
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog een vraag aan de mensen hier die de Adsense inkomsten opgeven aan de belasting:

Is het voordeliger om zo lang mogelijk te wachten met uitbetaling en vervolgens alles in 1x te doen, of juist gewoon iedere maand te laten doen, of maakt dit geen verschil?

Niet echt ervaring mee in november had ik 88 euro bij elkaar deze laten uitbetalen.
Vorige week een stop erop gezet zit nu op bijna 91 euro.

Veel lekkerder dat ik bijvoorbeeld het einde van het jaar 500 euro heb (noem maar wat) maar dat moet wel mogelijk zijn.

Die paar tientjes elke keer gaan toch op de grote geldhoop dus liever in 1 keer.
  maandag 17 januari 2011 @ 19:18:19 #92
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91477208
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar 't komt wel van een site die bekend is bij het AdSense team: https://www.google.com/adsense/static/en_US/AsktheBuilder.html
en die dus vast en zeker ook wel eens gecontroleerd is/wordt.

Ik heb ze even gemailed dus kijken of/wat ik terug krijg.
Ik zie het vaag. Lekker cashen voor die kerel zeg.
  maandag 17 januari 2011 @ 19:20:52 #93
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91477363
pi_91481395
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Maakt toch niks uit? Je betaald belasting of die inkomsten per jaar, tenzij je met werk eventueel zoveel verdiend dat je in een andere schaal komt waardoor je meer belasting betaald ..

Ik raad altijd aan om uit de laten betalen, heel simpel.. als je een ban krijgt krijg je niks meer uitbetaald dus je bent alles in een keer kwijt.
  maandag 17 januari 2011 @ 20:16:12 #95
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91481583
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Maakt toch niks uit? Je betaald belasting of die inkomsten per jaar, tenzij je met werk eventueel zoveel verdiend dat je in een andere schaal komt waardoor je meer belasting betaald ..

Ik raad altijd aan om uit de laten betalen, heel simpel.. als je een ban krijgt krijg je niks meer uitbetaald dus je bent alles in een keer kwijt.
Die laatste zin heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan. Daar moet je toch niet aan denken dat je 14 november denk ah heb 500 euro ik activeer het weer zodat deze mee gaat met de betaling van 15 november. Eind december dus geen geld meer. Het zal je maar gebeuren....
pi_91487569
Gewoon zorgen dat je volgens de regels de advertenties toont? Lijkt me niet dat ze je dan snel bannen mits je op je eigen ads gaat klikken natuurlijk.
pi_91494317
Bannen doen ze idd niet snel hoor, ik zit al bij Adsense sinds begin 2004 en heb vanalles geprobeerd door de jaren heen. Nog nooit ook maar iets van een waarschuwing of wat dan ook gehad.

Zelfs sites met niet meer dan ads gehad.
pi_91494682
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef JDx het volgende:
Bannen doen ze idd niet snel hoor, ik zit al bij Adsense sinds begin 2004 en heb vanalles geprobeerd door de jaren heen. Nog nooit ook maar iets van een waarschuwing of wat dan ook gehad.

Zelfs sites met niet meer dan ads gehad.
De kans dat je gecontroleerd wordt is gewoon niet zo groot. Ik heb ook een tijdje een site gehad met een paar woorden tekst, en 2 ads er omheen. Daardoor een paar honderd euro verdiend, dat zullen ze niet zo snel merken. Maar als je er een modaal salaris aan verdient kun je er wel vanuit gaan dat ze de boel eens een keer gaan nalopen om er zeker van te zijn dat je het eerlijk doet.
pi_91494767
Ja maar aan de andere kant zijn het ook inkomsten voor hun, de adverteerder betaald voor links naar zijn site, jij krijgt daar een deel van en Google pakt een deel. Het kost hun niks, dus als het op het randje zit zullen ze wellicht eerst waarschuwen.

Trouwens al heel lang afgevraagd hoeveel zij eraf snoepen, is bijna niet te controleren.
  maandag 17 januari 2011 @ 23:59:14 #100
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_91496378
Ze hanteren ook smart pricing. Dat wil zeggen als kliks van site X op advertenties relatief weinig conversies opleveren dan worden die kliks op den duur minder waard en hoeft de adverteerder steeds minder te betalen per klik.

Dus op een site waar bezoekers met enige regelmaat per ongeluk op een advertentie klikken is de kans groter dat er relatief minder conversies plaatsvinden en je dus uiteindelijk wel een leuke CTR hebt maar de inkomsten per klik zullen dalen.

Meer info:
http://www.problogger.net(...)t-pricing-explained/
http://adsense.blogspot.c(...)t-smart-pricing.html
pi_91496705
Of ze nou controleren of niet, bannen of niet.. noem het maar op, waarom dat risico nemen? Lekker uitbetalen.. :)
pi_91497050
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef JDx het volgende:
Ja maar aan de andere kant zijn het ook inkomsten voor hun, de adverteerder betaald voor links naar zijn site, jij krijgt daar een deel van en Google pakt een deel. Het kost hun niks, dus als het op het randje zit zullen ze wellicht eerst waarschuwen.

Trouwens al heel lang afgevraagd hoeveel zij eraf snoepen, is bijna niet te controleren.
Ze willen natuurlijk wel dat de klant tevreden blijft. Als mensen veel betalen maar het levert niks op zullen ze stoppen met betalen... en dat zou niet fijn zijn voor Google.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef Geo3kant het volgende:
Of ze nou controleren of niet, bannen of niet.. noem het maar op, waarom dat risico nemen? Lekker uitbetalen.. :)
Ik probeer me ook zo veel mogelijk te houden aan de regels en hoe Google het het liefste ziet. Maar soms is het wel handig om de grens op te zoeken omdat het makkelijker verdient.
pi_91497341
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ze willen natuurlijk wel dat de klant tevreden blijft. Als mensen veel betalen maar het levert niks op zullen ze stoppen met betalen... en dat zou niet fijn zijn voor Google.

[..]

Ik probeer me ook zo veel mogelijk te houden aan de regels en hoe Google het het liefste ziet. Maar soms is het wel handig om de grens op te zoeken omdat het makkelijker verdient.
Ik had het over je account niet op "on hold" zetten maar gewoon laten uitbetalen ;)

Grens op zoeken en daardoor (snel) geld verdienen kan en is leuk maar im in for the long run en wil me account gewoon behouden.
pi_91504112
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik had het over je account niet op "on hold" zetten maar gewoon laten uitbetalen ;)

Grens op zoeken en daardoor (snel) geld verdienen kan en is leuk maar im in for the long run en wil me account gewoon behouden.
Hier net zo.

Mijn contract loopt binnenkort weer af (op mn reguliere werk), ik spring echt van tijdelijke baan naar tijdelijke baan en ik word er echt gek van. Klote crisis.

Ik denk als ik er 1 euro per dag mee kan verdienen, jij en hij en hij en iedereen. Dan moet het ook mogelijk zijn om er 10, 20 of 40 euro mee te verdienen, als je er maar tijd in steekt.

Zit alleen nog even met de vaste lasten, zou mooi zijn om een jaartje de kosten gedekt te hebben en je volledig te richten op sites maken.
pi_91510768
Mensen die nog .nl domains willen, nu een mooie actie bij Transip 1,99 excl

https://www.transip.nl/nieuws-en-acties/

quote:
2011 begint voor klanten van TransIP met een fantastische actie: registreer tot en met 23 januari een
.nl domeinnaam van ¤ 7,49 voor maar ¤ 1,99!
pi_91511256
Misschien moet ik trouwens een actie beginnen voor de vaste mensen in dit topic. Ik zal binnenkort eens een leuk prijsje maken voor een actie-hosting pakket. :)

Op mijn blog heb ik nu een advertentie anders geplaatst, echter heeft het niet veel resultaat. Ik laat het een paar weken zo staan en kijken of er misschien verandering inkomt. Gelukkig is daar de content belangrijker dan de ads.
pi_91513710
Hmmm dan mag je wel van goeie huize komen, ik betaal 1 euro per maand voor hosting en heb meer dan genoeg bandbreedte en ruimte :P
pi_91514907
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef JDx het volgende:
Hmmm dan mag je wel van goeie huize komen, ik betaal 1 euro per maand voor hosting en heb meer dan genoeg bandbreedte en ruimte :P
Same here, enige wat ik wil is gratis houder wijziging bij Transip verder zit ik goed.
pi_91514953
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Same here, enige wat ik wil is gratis houder wijziging bij Transip verder zit ik goed.
Gratis houder wijzigen zal sowieso niet snel gebeuren omdit dit eigenlijk telt als een nieuwe regristratie van het domein. :)
edit: Bij TransIP dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door JoshuaL op 18-01-2011 16:28:54 ]
pi_91516374
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef JDx het volgende:
Versio?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:13:37 #111
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_91516592
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Gratis houder wijzigen zal sowieso niet snel gebeuren omdit dit eigenlijk telt als een nieuwe regristratie van het domein. :)
Waarom kan het bij .com domeinen dan wel?
pi_91516698
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Versio?
Flexwebhosting
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:28:53 #113
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_91519071
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef JortK het volgende:

[..]

Waarom kan het bij .com domeinen dan wel?
Omdat jij gelijk hebt maar Transip er handel in zag om extra geld kan verdienen, slim maar irritant voor de gebruikers die domains verkopen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:56:01 #115
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91527266
Zelf zit ik bij Antagonist voor 28 euro per jaar geen geld vind ik persoonlijk + uitstekende service.
pi_91528031
Ja het kost allemaal bijna niks meer, ik heb 3 .nl domeinen en 1 .com domein en allemaal bijna nooit offline geweest de afgelopen jaren, allemaal met controlpanel, alles zelf in te stellen, databases, installatron voor easy installs van Magento, Wordpress, etc...
pi_91530050
Laatste 2 dagen zijn mijn Adsense inkomsten echt om te huilen, ecpm van 0,35 ..... 46 clicks 96 cent :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:44:18 #118
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91530177
Binnenkort gaat bij mij het geld binnenstromen hoop ik. Of via Adsense als ik er iets van ga maken of als ik het doorverkoop.
pi_91531187
De SIDN rekende tot januari 2009 kosten voor een houderwijziging. Die werden met een forse opslag door Transip doorberekend aan de klant. Sinds een jaar of twee heeft de SIDN een houderwijziging kosteloos gemaakt, maar Transip heeft de kosten altijd gehandhaafd. Die vijf euro is lekker binnenharken voor ze. Ik heb daar eindeloze debatten over gevoerd met ze, en als je doorzeurt is er wel wat te regelen, maar dan moet je wel flink wat domeinen hebben. Er zijn overigens veel registrars waar een houderwijziging wel gratis is, maar die hebben dan meestal weer een nogal Spartaans controlpanel. Ik neem zelf overigens alleen domeinen af, hosting vind ik te duur voor wat ik er voor krijg. Ik doe alles met VPS van Linode. Dan moet je wel zelf een Linux server kunnen inrichten en beheren .
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

edit: Bij TransIP dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 20:02:57 ]
  dinsdag 18 januari 2011 @ 20:10:11 #120
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91531608
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De SIDN rekende tot januari 2009 kosten voor een houderwijziging. Die werden met een forse opslag door Transip doorberekend aan de klant. Sinds een jaar of twee heeft de SIDN een houderwijziging kosteloos gemaakt, maar Transip heeft de kosten altijd gehandhaafd. Die vijf euro is lekker binnenharken voor ze. Ik heb daar eindeloze debatten over gevoerd met ze, en als je doorzeurt is er wel wat te regelen, maar dan moet je wel flink wat domeinen hebben. Er zijn overigens veel registrars waar een houderwijziging wel gratis is, maar die hebben dan meestal weer een nogal Spartaans controlpanel. Ik neem zelf overigens alleen domeinen af, hosting vind ik te duur voor wat ik er voor krijg. Ik doe alles met VPS van Linode. Dan moet je wel zelf een Linux server kunnen inrichten en beheren .

[..]

Kijk eens bij Antagonist voor hosting (6 GB opslag + 60 GB dataverkeer) is geen geld op jaarbasis.
pi_91531819
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb daar eindeloze debatten over gevoerd met ze, en als je doorzeurt is er wel wat te regelen, maar dan moet je wel flink wat domeinen hebben.

[..]

Wat is "flink" wat domeinen?
Ik zit tussen 45/50 @ Transip.
pi_91533431
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Kijk eens bij Antagonist voor hosting (6 GB opslag + 60 GB dataverkeer) is geen geld op jaarbasis.
Ik kan mijn servers nu inrichten zoals ik wil, met mail voor 200+ domeinen, allerlei development tools en niet-standaard configuraties, custom compiled binaries, etc. Ik gebruik een paar honderd GB opslag, dataverkeer weet ik niet. Ik ben veel beter af met VPS.
pi_91533610
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Wat is "flink" wat domeinen?
Ik zit tussen 45/50 @ Transip.
Geen idee, zoiets is natuurlijk geen standaard regeling. Ik heb het wel over een meervoud van jouw aantal maar wellicht dat je met 50 domeinen ook wel iets gedaan krijgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 20:48:45 ]
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:26:10 #124
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91535927
In de nieuwe Adsense heb je de optie Gevoelige Categorieën als je hierop klikt kun je per onderwerp zien waarmee jij het meeste geld van krijgt.
pi_91536158
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef Razor21 het volgende:
In de nieuwe Adsense heb je de optie Gevoelige Categorieën als je hierop klikt kun je per onderwerp zien waarmee jij het meeste geld van krijgt.
Zat in de oude toch ook al? Advertentie controle centrum -> Categorie filters ?
Nadeel en het stomme eraan is dat je niet per site kunt filteren, dat zou veel fijner zijn zeker als je verschillende sites hebt/beheert.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:34:56 #126
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91536463
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Zat in de oude toch ook al? Advertentie controle centrum -> Categorie filters ?
Nadeel en het stomme eraan is dat je niet per site kunt filteren, dat zou veel fijner zijn zeker als je verschillende sites hebt/beheert.
Nooit gezien nu staan er echt percentages achter bijv. Dieet dat soort advertenties levert bij veel geld op.
pi_91550798
Lol, bij mij is het 1. Religie en 2. Verwijzingen naar seks
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:12:51 #128
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_91577360
Ik kan datgene waar jullie het nu over hebben niet vinden. Ik heb de nieuwe Adsense in het Engels
pi_91582815
Ik zit trouwens nu die film The Social Network te kijken, dat geeft je echt een inspiratieboost om sites te maken, alleen als je dan weer realistisch nadenkt is de kans op een klapper net zo groot als gewoon een lot kopen en een miljoen winnen (hoewel dat lang niet zo leuk is).
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:06:12 #131
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91606088
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef JDx het volgende:
Ik zit trouwens nu die film The Social Network te kijken, dat geeft je echt een inspiratieboost om sites te maken, alleen als je dan weer realistisch nadenkt is de kans op een klapper net zo groot als gewoon een lot kopen en een miljoen winnen (hoewel dat lang niet zo leuk is).
Had exact hetzelfde kreeg ook een boost na het kijken van deze film.
pi_91611331
Gister een mooi dagje gehad, 22 bezoekers op www.nvus.nl en 3 kliks en 30 bezoekers op kledingmerken.jdx.nl en 3 kliks, totaal ¤2,53

Ik merk echt een duidelijke verbetering op NVus.nl sinds de bredere skyscraper en groter ad block onder alle single posts. Ben wel benieuwd op welke ze nou klikken!
pi_91611370
CTR's van boven de 10% zijn echt heel zeldzaam.
Denk dat je toevallig een uischieter had....
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:19:34 #134
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91611516
Laatste dagen zit ik weer tussen de 60 cent en 2 euro gisteren helemaal geen kliks op 1000 views.
pi_91611887
Ja het was ook een uitschieter, maar heb helemaal niet veel bezoekers, heb allemaal sites met 10-20 bezoekers/dag. Denk dat mijn gemiddelde wel op 3 a 4 kliks per 100 bezoekers zit.
pi_91612098
3-4 procent is erg lekker.
daar zouden heel veel webmasters voor tekenen :)
pi_91612129
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef JDx het volgende:
Gister een mooi dagje gehad, 22 bezoekers op www.nvus.nl en 3 kliks en 30 bezoekers op kledingmerken.jdx.nl en 3 kliks, totaal ¤2,53

Ik merk echt een duidelijke verbetering op NVus.nl sinds de bredere skyscraper en groter ad block onder alle single posts. Ben wel benieuwd op welke ze nou klikken!
Meten is weten, gebruik maken van Channels! ;) erg handig om te zien welke wel goed functioneren en welke niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:31 schreef DjMark het volgende:
3-4 procent is erg lekker.
daar zouden heel veel webmasters voor tekenen :)
Ligt eraan wat de eCPM erbij is, maar als die "normaal" blijft dan teken ik graag ja!

Mijn dag begint goed, 3 euro al met 14 clicks :) (schommelt nog altijd heel erg)
pi_91613154
Ik heb nog wel een tipje. Maak een site voor kinderen, die klikken als de malle!

Of voor oudjes, die weten niet eens waar ze op klikken haha.

Ik heb ooit tafels.jdmedia.nl gehad, daar kon je tafels oefenen van 0 tot oneindig.

De site werd bij toeval gevonden door een leraar, die had hem op de site van de school gezet, waarna vele basisscholen volgden.

Site staat nu hier:
http://tafels.jdx.nl/

Maar heb er geen bezoekers meer op gekregen sinds ik het domein jdmedia heb verkocht.
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:07:59 #139
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91613688
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef JDx het volgende:
Ik heb nog wel een tipje. Maak een site voor kinderen, die klikken als de malle!

Of voor oudjes, die weten niet eens waar ze op klikken haha.

Ik heb ooit tafels.jdmedia.nl gehad, daar kon je tafels oefenen van 0 tot oneindig.

De site werd bij toeval gevonden door een leraar, die had hem op de site van de school gezet, waarna vele basisscholen volgden.

Site staat nu hier:
http://tafels.jdx.nl/

Maar heb er geen bezoekers meer op gekregen sinds ik het domein jdmedia heb verkocht.
LOL krijg meteen een schaamlip correctie AD als ik kijk bij die tafels :')
pi_91614480
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Google baseert ads naast wat de inhoud van de site is ook op de zoekgeschiedenis van de bezoeker ;)
pi_91614585
Wou net zeggen, ik kan doen wat ik wil, maar krijg alleen maar reclame over leerweg assistentie en bureaustoelen en tafels.
pi_91618829
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Jij wilde wel zo'n correctie? Iemand heeft geklikt en leverde me 14 cent op :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 17:02:04 #143
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_91618946
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef JDx het volgende:

[..]

Jij wilde wel zo'n correctie? Iemand heeft geklikt en leverde me 14 cent op :')
Ik lurk mee in dit topic en klik meestal wel op een advertentie als hier een link gepost wordt :)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_91676090
Heeft iemand ervaring met AdSense for Domains?
pi_91683939
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef JoshuaL het volgende:
Heeft iemand ervaring met AdSense for Domains?
Ja daar heb ik een paar domeinen staan en dat heeft alleen zin voor knalgenerieke domeinen met organische traffic. SEO is onmogelijk of verboden in de TOS en je kan een leuke positie in de SERPs wel vergeten. Geen type-ins=geen inkomsten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2011 22:49:16 ]
pi_91684204
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jdaasdhenen ik een paar domeinen staan en dat heeft alleen zin voor knalgenerieke domeinen met organische traffic. SEO is onmogelijk of verboden in de TOS en je kan een leuke positie in de SERPs wel vergeten. Geen type-ins=geen inkomsten.
Oftewel het is prut :P.
pi_91684243
Heeft nut als je een goed lopende site had en er geen zin meer in hebt om hem te onderhouden volgens mij.
pi_91684411
Nee het heeft zin als je veel type-ins hebt of bakken met goede backlinks. Het is zonde om expiring SE traffic naar AFD te sturen. Die zakt heel snel weg.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2011 22:52:25 ]
  zaterdag 22 januari 2011 @ 19:18:12 #149
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91716608
Ga het even helemaal omgooien op mijn site. Het idee dat ik onnodig veel kliks mis loop elke dag. Stand deze maand ruim 18000 views en ruim 200 kliks. Hier moet ik veel meer uit kunnen halen.
pi_91732990
Daar moet zeker meer uit te halen zijn, kijk de stats van bijvoorbeeld http://kledingmerken.jdx.nl over de afgelopen 2 jaar:

Views: 85.420
Kliks: 4.016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')