abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91496705
Of ze nou controleren of niet, bannen of niet.. noem het maar op, waarom dat risico nemen? Lekker uitbetalen.. :)
pi_91497050
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef JDx het volgende:
Ja maar aan de andere kant zijn het ook inkomsten voor hun, de adverteerder betaald voor links naar zijn site, jij krijgt daar een deel van en Google pakt een deel. Het kost hun niks, dus als het op het randje zit zullen ze wellicht eerst waarschuwen.

Trouwens al heel lang afgevraagd hoeveel zij eraf snoepen, is bijna niet te controleren.
Ze willen natuurlijk wel dat de klant tevreden blijft. Als mensen veel betalen maar het levert niks op zullen ze stoppen met betalen... en dat zou niet fijn zijn voor Google.

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef Geo3kant het volgende:
Of ze nou controleren of niet, bannen of niet.. noem het maar op, waarom dat risico nemen? Lekker uitbetalen.. :)
Ik probeer me ook zo veel mogelijk te houden aan de regels en hoe Google het het liefste ziet. Maar soms is het wel handig om de grens op te zoeken omdat het makkelijker verdient.
pi_91497341
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ze willen natuurlijk wel dat de klant tevreden blijft. Als mensen veel betalen maar het levert niks op zullen ze stoppen met betalen... en dat zou niet fijn zijn voor Google.

[..]

Ik probeer me ook zo veel mogelijk te houden aan de regels en hoe Google het het liefste ziet. Maar soms is het wel handig om de grens op te zoeken omdat het makkelijker verdient.
Ik had het over je account niet op "on hold" zetten maar gewoon laten uitbetalen ;)

Grens op zoeken en daardoor (snel) geld verdienen kan en is leuk maar im in for the long run en wil me account gewoon behouden.
pi_91504112
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik had het over je account niet op "on hold" zetten maar gewoon laten uitbetalen ;)

Grens op zoeken en daardoor (snel) geld verdienen kan en is leuk maar im in for the long run en wil me account gewoon behouden.
Hier net zo.

Mijn contract loopt binnenkort weer af (op mn reguliere werk), ik spring echt van tijdelijke baan naar tijdelijke baan en ik word er echt gek van. Klote crisis.

Ik denk als ik er 1 euro per dag mee kan verdienen, jij en hij en hij en iedereen. Dan moet het ook mogelijk zijn om er 10, 20 of 40 euro mee te verdienen, als je er maar tijd in steekt.

Zit alleen nog even met de vaste lasten, zou mooi zijn om een jaartje de kosten gedekt te hebben en je volledig te richten op sites maken.
pi_91510768
Mensen die nog .nl domains willen, nu een mooie actie bij Transip 1,99 excl

https://www.transip.nl/nieuws-en-acties/

quote:
2011 begint voor klanten van TransIP met een fantastische actie: registreer tot en met 23 januari een
.nl domeinnaam van ¤ 7,49 voor maar ¤ 1,99!
pi_91511256
Misschien moet ik trouwens een actie beginnen voor de vaste mensen in dit topic. Ik zal binnenkort eens een leuk prijsje maken voor een actie-hosting pakket. :)

Op mijn blog heb ik nu een advertentie anders geplaatst, echter heeft het niet veel resultaat. Ik laat het een paar weken zo staan en kijken of er misschien verandering inkomt. Gelukkig is daar de content belangrijker dan de ads.
pi_91513710
Hmmm dan mag je wel van goeie huize komen, ik betaal 1 euro per maand voor hosting en heb meer dan genoeg bandbreedte en ruimte :P
pi_91514907
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef JDx het volgende:
Hmmm dan mag je wel van goeie huize komen, ik betaal 1 euro per maand voor hosting en heb meer dan genoeg bandbreedte en ruimte :P
Same here, enige wat ik wil is gratis houder wijziging bij Transip verder zit ik goed.
pi_91514953
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Same here, enige wat ik wil is gratis houder wijziging bij Transip verder zit ik goed.
Gratis houder wijzigen zal sowieso niet snel gebeuren omdit dit eigenlijk telt als een nieuwe regristratie van het domein. :)
edit: Bij TransIP dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door JoshuaL op 18-01-2011 16:28:54 ]
pi_91516374
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:17 schreef JDx het volgende:
Versio?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:13:37 #111
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_91516592
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Gratis houder wijzigen zal sowieso niet snel gebeuren omdit dit eigenlijk telt als een nieuwe regristratie van het domein. :)
Waarom kan het bij .com domeinen dan wel?
pi_91516698
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Versio?
Flexwebhosting
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:28:53 #113
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_91519071
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef JortK het volgende:

[..]

Waarom kan het bij .com domeinen dan wel?
Omdat jij gelijk hebt maar Transip er handel in zag om extra geld kan verdienen, slim maar irritant voor de gebruikers die domains verkopen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:56:01 #115
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91527266
Zelf zit ik bij Antagonist voor 28 euro per jaar geen geld vind ik persoonlijk + uitstekende service.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_91528031
Ja het kost allemaal bijna niks meer, ik heb 3 .nl domeinen en 1 .com domein en allemaal bijna nooit offline geweest de afgelopen jaren, allemaal met controlpanel, alles zelf in te stellen, databases, installatron voor easy installs van Magento, Wordpress, etc...
pi_91530050
Laatste 2 dagen zijn mijn Adsense inkomsten echt om te huilen, ecpm van 0,35 ..... 46 clicks 96 cent :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:44:18 #118
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91530177
Binnenkort gaat bij mij het geld binnenstromen hoop ik. Of via Adsense als ik er iets van ga maken of als ik het doorverkoop.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_91531187
De SIDN rekende tot januari 2009 kosten voor een houderwijziging. Die werden met een forse opslag door Transip doorberekend aan de klant. Sinds een jaar of twee heeft de SIDN een houderwijziging kosteloos gemaakt, maar Transip heeft de kosten altijd gehandhaafd. Die vijf euro is lekker binnenharken voor ze. Ik heb daar eindeloze debatten over gevoerd met ze, en als je doorzeurt is er wel wat te regelen, maar dan moet je wel flink wat domeinen hebben. Er zijn overigens veel registrars waar een houderwijziging wel gratis is, maar die hebben dan meestal weer een nogal Spartaans controlpanel. Ik neem zelf overigens alleen domeinen af, hosting vind ik te duur voor wat ik er voor krijg. Ik doe alles met VPS van Linode. Dan moet je wel zelf een Linux server kunnen inrichten en beheren .
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

edit: Bij TransIP dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 20:02:57 ]
  dinsdag 18 januari 2011 @ 20:10:11 #120
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91531608
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De SIDN rekende tot januari 2009 kosten voor een houderwijziging. Die werden met een forse opslag door Transip doorberekend aan de klant. Sinds een jaar of twee heeft de SIDN een houderwijziging kosteloos gemaakt, maar Transip heeft de kosten altijd gehandhaafd. Die vijf euro is lekker binnenharken voor ze. Ik heb daar eindeloze debatten over gevoerd met ze, en als je doorzeurt is er wel wat te regelen, maar dan moet je wel flink wat domeinen hebben. Er zijn overigens veel registrars waar een houderwijziging wel gratis is, maar die hebben dan meestal weer een nogal Spartaans controlpanel. Ik neem zelf overigens alleen domeinen af, hosting vind ik te duur voor wat ik er voor krijg. Ik doe alles met VPS van Linode. Dan moet je wel zelf een Linux server kunnen inrichten en beheren .

[..]

Kijk eens bij Antagonist voor hosting (6 GB opslag + 60 GB dataverkeer) is geen geld op jaarbasis.
pi_91531819
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb daar eindeloze debatten over gevoerd met ze, en als je doorzeurt is er wel wat te regelen, maar dan moet je wel flink wat domeinen hebben.

[..]

Wat is "flink" wat domeinen?
Ik zit tussen 45/50 @ Transip.
pi_91533431
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Kijk eens bij Antagonist voor hosting (6 GB opslag + 60 GB dataverkeer) is geen geld op jaarbasis.
Ik kan mijn servers nu inrichten zoals ik wil, met mail voor 200+ domeinen, allerlei development tools en niet-standaard configuraties, custom compiled binaries, etc. Ik gebruik een paar honderd GB opslag, dataverkeer weet ik niet. Ik ben veel beter af met VPS.
pi_91533610
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Wat is "flink" wat domeinen?
Ik zit tussen 45/50 @ Transip.
Geen idee, zoiets is natuurlijk geen standaard regeling. Ik heb het wel over een meervoud van jouw aantal maar wellicht dat je met 50 domeinen ook wel iets gedaan krijgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 20:48:45 ]
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:26:10 #124
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91535927
In de nieuwe Adsense heb je de optie Gevoelige Categorieën als je hierop klikt kun je per onderwerp zien waarmee jij het meeste geld van krijgt.
pi_91536158
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef Razor21 het volgende:
In de nieuwe Adsense heb je de optie Gevoelige Categorieën als je hierop klikt kun je per onderwerp zien waarmee jij het meeste geld van krijgt.
Zat in de oude toch ook al? Advertentie controle centrum -> Categorie filters ?
Nadeel en het stomme eraan is dat je niet per site kunt filteren, dat zou veel fijner zijn zeker als je verschillende sites hebt/beheert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')