Wat is TPB?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef JDx het volgende:
Dat heb ik vaak op TPB. Klik ik links op een wit vlak denk ik, is het de onderkant van een ad.
Misschien dat ik die ook maar weer ga gebruiken. Gek wordt ik ervan eerste week januari 200 kliks (23 euro). Nu echt helemaal niets meer ja een paar cent.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef JDx het volgende:
Op die site waar ik oude type terug had gezet 468x60 textbanner heb ik vandaag weer een klik na 3 dagen niets.
Met het zelfde aantal bezoekers en impressies?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien dat ik die ook maar weer ga gebruiken. Gek wordt ik ervan eerste week januari 200 kliks (23 euro). Nu echt helemaal niets meer ja een paar cent.
Yep zit gemiddeld rond de 500 bezoekers per dag (decembermaand 1000 per dag). Content wisselt wel per dag. Misschien dat het daar mee te maken heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met het zelfde aantal bezoekers en impressies?
Heb je ook wel de zelfde kwaliteit content erop gezet waar keywords in zaten?
Dat merk ik bijv met mijn moppen site, ik deed laatst een mop over auto rijles en de inkomsten per click schoten omhoog vervolgens een flauw raadseltje en er bleef niks van over.
Hier wel, http://www.downforeveryoneorjustme.com/google.nl is up (die zie ik ook niet gauw down gaan).quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef BdR het volgende:
Is www.google.nl niet bereikbaar? Hier niet iig, dat zie je ook niet vaak...
Dan lijkt het me slim om de oude configuratie terug te zetten inderdaad, het kan wel aan content liggen maar toch naar bijna 0 is erg groot verschil.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep zit gemiddeld rond de 500 bezoekers per dag (decembermaand 1000 per dag). Content wisselt wel per dag. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Nu wel de sidebar geactiveerd meteen 1 klik (maar 4 cent). Laat het nu wel zo staan.
Raar Ctrl+F5 had ik al meerdere malen geprobeerd maar werkte niet tot ik het nogmaals probeerde en nu wel. Apart..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Razor21 het volgende:
Werkt weer bij mij oplossing heel simpel control F5 adsense ook weer zichtbaar op mijn weblog.
Voor welke site?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef JDx het volgende:
Ik las net iets over dat elke adverteerder kan kiezen tussen cost per click en cost per view. Google kijkt zelf welke het voordeligste zijn voor jou. Aangezien ik vrijwel nooit kliks heb op NVus.nl hebben ze het misschien veranderd in Pay per View.
Alleen schiet dat niet echt op 1 cent per dag. Heb je na een jaar 3 euro en 65 cent.
En niet in Nederland zitten, AOL heeft volgens mij een leuke eCPM tussen 40-60 cent maar wel 200.000 imps hebben inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:36 schreef JDx het volgende:
Als je wil leven van Pay per View (gemiddeld zo'n 1 cent per 50 views), moet je 250.000 views per dag hebben
Nee zie ook mijn eerdere post hierboven :quote:
Nee, hiervoor zul je een ban (kunnen) ontvangen.quote:
Niet echt ervaring mee in november had ik 88 euro bij elkaar deze laten uitbetalen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog een vraag aan de mensen hier die de Adsense inkomsten opgeven aan de belasting:
Is het voordeliger om zo lang mogelijk te wachten met uitbetaling en vervolgens alles in 1x te doen, of juist gewoon iedere maand te laten doen, of maakt dit geen verschil?
Ik ben nog lang niet zo ver, maar dan weet ik dat vast...
Ik zie het vaag. Lekker cashen voor die kerel zeg.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar 't komt wel van een site die bekend is bij het AdSense team: https://www.google.com/adsense/static/en_US/AsktheBuilder.html
en die dus vast en zeker ook wel eens gecontroleerd is/wordt.
Ik heb ze even gemailed dus kijken of/wat ik terug krijg.
Maakt toch niks uit? Je betaald belasting of die inkomsten per jaar, tenzij je met werk eventueel zoveel verdiend dat je in een andere schaal komt waardoor je meer belasting betaald ..quote:Op maandag 17 januari 2011 19:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog een vraag aan de mensen hier die de Adsense inkomsten opgeven aan de belasting:
Is het voordeliger om zo lang mogelijk te wachten met uitbetaling en vervolgens alles in 1x te doen, of juist gewoon iedere maand te laten doen, of maakt dit geen verschil?
Ik ben nog lang niet zo ver, maar dan weet ik dat vast...
Die laatste zin heb ik eigenlijk niet bij stil gestaan. Daar moet je toch niet aan denken dat je 14 november denk ah heb 500 euro ik activeer het weer zodat deze mee gaat met de betaling van 15 november. Eind december dus geen geld meer. Het zal je maar gebeuren....quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Je betaald belasting of die inkomsten per jaar, tenzij je met werk eventueel zoveel verdiend dat je in een andere schaal komt waardoor je meer belasting betaald ..
Ik raad altijd aan om uit de laten betalen, heel simpel.. als je een ban krijgt krijg je niks meer uitbetaald dus je bent alles in een keer kwijt.
De kans dat je gecontroleerd wordt is gewoon niet zo groot. Ik heb ook een tijdje een site gehad met een paar woorden tekst, en 2 ads er omheen. Daardoor een paar honderd euro verdiend, dat zullen ze niet zo snel merken. Maar als je er een modaal salaris aan verdient kun je er wel vanuit gaan dat ze de boel eens een keer gaan nalopen om er zeker van te zijn dat je het eerlijk doet.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef JDx het volgende:
Bannen doen ze idd niet snel hoor, ik zit al bij Adsense sinds begin 2004 en heb vanalles geprobeerd door de jaren heen. Nog nooit ook maar iets van een waarschuwing of wat dan ook gehad.
Zelfs sites met niet meer dan ads gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |