Wat is TPB?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef JDx het volgende:
Dat heb ik vaak op TPB. Klik ik links op een wit vlak denk ik, is het de onderkant van een ad.
Misschien dat ik die ook maar weer ga gebruiken. Gek wordt ik ervan eerste week januari 200 kliks (23 euro). Nu echt helemaal niets meer ja een paar cent.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef JDx het volgende:
Op die site waar ik oude type terug had gezet 468x60 textbanner heb ik vandaag weer een klik na 3 dagen niets.
Met het zelfde aantal bezoekers en impressies?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien dat ik die ook maar weer ga gebruiken. Gek wordt ik ervan eerste week januari 200 kliks (23 euro). Nu echt helemaal niets meer ja een paar cent.
Yep zit gemiddeld rond de 500 bezoekers per dag (decembermaand 1000 per dag). Content wisselt wel per dag. Misschien dat het daar mee te maken heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met het zelfde aantal bezoekers en impressies?
Heb je ook wel de zelfde kwaliteit content erop gezet waar keywords in zaten?
Dat merk ik bijv met mijn moppen site, ik deed laatst een mop over auto rijles en de inkomsten per click schoten omhoog vervolgens een flauw raadseltje en er bleef niks van over.
Hier wel, http://www.downforeveryoneorjustme.com/google.nl is up (die zie ik ook niet gauw down gaan).quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef BdR het volgende:
Is www.google.nl niet bereikbaar? Hier niet iig, dat zie je ook niet vaak...
Dan lijkt het me slim om de oude configuratie terug te zetten inderdaad, het kan wel aan content liggen maar toch naar bijna 0 is erg groot verschil.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep zit gemiddeld rond de 500 bezoekers per dag (decembermaand 1000 per dag). Content wisselt wel per dag. Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Nu wel de sidebar geactiveerd meteen 1 klik (maar 4 cent). Laat het nu wel zo staan.
Raar Ctrl+F5 had ik al meerdere malen geprobeerd maar werkte niet tot ik het nogmaals probeerde en nu wel. Apart..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef Razor21 het volgende:
Werkt weer bij mij oplossing heel simpel control F5 adsense ook weer zichtbaar op mijn weblog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |