Nooit gezien nu staan er echt percentages achter bijv. Dieet dat soort advertenties levert bij veel geld op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zat in de oude toch ook al? Advertentie controle centrum -> Categorie filters ?
Nadeel en het stomme eraan is dat je niet per site kunt filteren, dat zou veel fijner zijn zeker als je verschillende sites hebt/beheert.
Had exact hetzelfde kreeg ook een boost na het kijken van deze film.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:11 schreef JDx het volgende:
Ik zit trouwens nu die film The Social Network te kijken, dat geeft je echt een inspiratieboost om sites te maken, alleen als je dan weer realistisch nadenkt is de kans op een klapper net zo groot als gewoon een lot kopen en een miljoen winnen (hoewel dat lang niet zo leuk is).
Meten is weten, gebruik maken van Channels!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef JDx het volgende:
Gister een mooi dagje gehad, 22 bezoekers op www.nvus.nl en 3 kliks en 30 bezoekers op kledingmerken.jdx.nl en 3 kliks, totaal ¤2,53
Ik merk echt een duidelijke verbetering op NVus.nl sinds de bredere skyscraper en groter ad block onder alle single posts. Ben wel benieuwd op welke ze nou klikken!
Ligt eraan wat de eCPM erbij is, maar als die "normaal" blijft dan teken ik graag ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:31 schreef DjMark het volgende:
3-4 procent is erg lekker.
daar zouden heel veel webmasters voor tekenen
LOL krijg meteen een schaamlip correctie AD als ik kijk bij die tafelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef JDx het volgende:
Ik heb nog wel een tipje. Maak een site voor kinderen, die klikken als de malle!
Of voor oudjes, die weten niet eens waar ze op klikken haha.
Ik heb ooit tafels.jdmedia.nl gehad, daar kon je tafels oefenen van 0 tot oneindig.
De site werd bij toeval gevonden door een leraar, die had hem op de site van de school gezet, waarna vele basisscholen volgden.
Site staat nu hier:
http://tafels.jdx.nl/
Maar heb er geen bezoekers meer op gekregen sinds ik het domein jdmedia heb verkocht.
Google baseert ads naast wat de inhoud van de site is ook op de zoekgeschiedenis van de bezoekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL krijg meteen een schaamlip correctie AD als ik kijk bij die tafels
Jij wilde wel zo'n correctie? Iemand heeft geklikt en leverde me 14 cent opquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL krijg meteen een schaamlip correctie AD als ik kijk bij die tafels
Ik lurk mee in dit topic en klik meestal wel op een advertentie als hier een link gepost wordtquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Jij wilde wel zo'n correctie? Iemand heeft geklikt en leverde me 14 cent op
Ja daar heb ik een paar domeinen staan en dat heeft alleen zin voor knalgenerieke domeinen met organische traffic. SEO is onmogelijk of verboden in de TOS en je kan een leuke positie in de SERPs wel vergeten. Geen type-ins=geen inkomsten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:42 schreef JoshuaL het volgende:
Heeft iemand ervaring met AdSense for Domains?
Oftewel het is prutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jdaasdhenen ik een paar domeinen staan en dat heeft alleen zin voor knalgenerieke domeinen met organische traffic. SEO is onmogelijk of verboden in de TOS en je kan een leuke positie in de SERPs wel vergeten. Geen type-ins=geen inkomsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |