Eli!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb de laatste dagen best lopen mijmeren over borstvoeding en alles.
Eli betrekt de bv erg in zijn spel. "Kip" wordt iedere vijf minuten aangelegd. Netjes in de rugbyhouding. Dan gaat hij Kip voeden, of Kip wil drinken. Gaat hij zitten, Kip tegen de borst, en dan die Zen-blik erbij. Superschattig.
Vorige week zat ik met Eli en Kip op de bank, toen Eli vond dat ik Kip moest gaan voeden. Dus hij duwt Kip tegen mijn borst aan. Aviva stond bij de tafel, aanschouwde het ritueel, kwam aanstormen, trok zich op aan mijn been, en begon luidruchtig te jammeren en mopperen. Toen Kip genoeg had gedronken, taaide Aviva weer af. Ze was jaloers! Hoe schattig!![]()
Men vraagt me soms wel hoelang ik nog door wil gaan moet voeden, of hoeveel voedingen ik nog geef. Ergens zie ik het nu niet echt meer als voedingen. Ja, ontbijt is echt voeding. Dat gaat dan echt van IK.HEB.HONGER!!!! Maar als we verder thuis zijn, en ze dus echt op verzoek krijgt, is het regelmatig ook troost. Zoals afgelopen weekend. Bij Aviva springen haar tanden als paddestoelen uit d'r tandvlees (3 in 10 dagen), dus ze is erg zielig. Dan kan je met haar gaan rondlopen en doen, of ik leg haar even aan. Ze wordt getroost, en ze krijgt tegelijk ook voeding binnen. Ik bedoel, je bent hoe dan ook met haar bezig. Dan is aanleggen net zo makkelijk. Of is het dan weer raar dat ze zoveel voedingen krijgt? Ik vind van niet. Het is lekker makkelijk zo.
Tot zover mijn gebazel. Carry on!
Je vroeg erom!!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef kevin87g het volgende:
ow euhhh de details hoef ik niet te weten, was meer uit verveling die opmerking van mij.
Mijn collega zei ook altijd dat hij zo van borstvoeding hield, vooral de verpakking zeg maar....quote:
Prima! Loopt als een trein! hij verslikt zich wel regelmatig, komt er volgens mij nog steeds vrij hard uit, maar hij leert er steeds beter mee om gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man houdt ook nog steeds van de verpakking, maar niet van de inhoud
Oja en Davinia: wat klinkt dat allemaal leuk! En vooral zo'n jaloerse Aviva
mrien, hoe gaat het nu bij jullie?
Fijn joh!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Prima! Loopt als een trein! hij verslikt zich wel regelmatig, komt er volgens mij nog steeds vrij hard uit, maar hij leert er steeds beter mee om gaan.
Hij meldt zich ergens tussen de 2 en 4 uur uit zichzelf, netjes dus
moet wel zeggen dat ik het nu zoveel makkelijker vind dan bij Lotte, en toen ging het eigenlijk al erg makkelijk. Maar je bent nu zoveel relaxter en weet zoveel meer, vind dat echt wel schelen!
Ik heb 3 weken geleden een auto gekocht met een kind aan de borstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef Sugarsnap het volgende:
Eline heeft een regeldag. Ze heeft vanaf 7 uur al 3x liggen lurken en ze begint nu alweer te happen. Het is alleen niet zo handig gepland, want vanmiddag komt de verzekeringsagent. Maar dat is dan jammer, moet J. hem maar te woord staan
"De normalisering van borstvoeding in de hedendaagse maatschappij"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken geleden een auto gekocht met een kind aan de borst
Nee, mijn man wel... Hij merkte op dat de verkoper waarschijnlijk nog nooit op die manier heeft onderhandeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef pessie het volgende:
[..]
"De normalisering van borstvoeding in de hedendaagse maatschappij"![]()
Had de verkoper er nog iets over gezegd?
Heeft het nog wat opgeleverd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, mijn man wel... Hij merkte op dat de verkoper waarschijnlijk nog nooit op die manier heeft onderhandeld.
Een kind met een vol buikjequote:
Eliquote:Op maandag 17 januari 2011 16:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb de laatste dagen best lopen mijmeren over borstvoeding en alles.
Eli betrekt de bv erg in zijn spel. "Kip" wordt iedere vijf minuten aangelegd. Netjes in de rugbyhouding. Dan gaat hij Kip voeden, of Kip wil drinken. Gaat hij zitten, Kip tegen de borst, en dan die Zen-blik erbij. Superschattig.
Vorige week zat ik met Eli en Kip op de bank, toen Eli vond dat ik Kip moest gaan voeden. Dus hij duwt Kip tegen mijn borst aan. Aviva stond bij de tafel, aanschouwde het ritueel, kwam aanstormen, trok zich op aan mijn been, en begon luidruchtig te jammeren en mopperen. Toen Kip genoeg had gedronken, taaide Aviva weer af. Ze was jaloers! Hoe schattig!![]()
Men vraagt me soms wel hoelang ik nog door wil gaan moet voeden, of hoeveel voedingen ik nog geef. Ergens zie ik het nu niet echt meer als voedingen. Ja, ontbijt is echt voeding. Dat gaat dan echt van IK.HEB.HONGER!!!! Maar als we verder thuis zijn, en ze dus echt op verzoek krijgt, is het regelmatig ook troost. Zoals afgelopen weekend. Bij Aviva springen haar tanden als paddestoelen uit d'r tandvlees (3 in 10 dagen), dus ze is erg zielig. Dan kan je met haar gaan rondlopen en doen, of ik leg haar even aan. Ze wordt getroost, en ze krijgt tegelijk ook voeding binnen. Ik bedoel, je bent hoe dan ook met haar bezig. Dan is aanleggen net zo makkelijk. Of is het dan weer raar dat ze zoveel voedingen krijgt? Ik vind van niet. Het is lekker makkelijk zo.
Tot zover mijn gebazel. Carry on!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken geleden een auto gekocht met een kind aan de borst
F*ck, ik dacht uniek te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat heb ik in februari vorig jaar gedaan
klopt, is me steeds gezegd vanwege mn medicatie gebruik!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Ticootje het volgende:
En dat terwijl je niet had gedacht borstvoeding te gaan geven. Toch?
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:14 schreef Orea het volgende:
300 cc kanonne! Mijn max ligt momenteel op 180 ongeveer.. Maar heb je dan 's morgens al gevoed?
Saffier je doet het super!!
Draak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |