Aapie Rienk!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik mis het nog steeds, die knussigheid die ik dan wel even had. Rienk is geen stilzitter, die is altijd in beweging en met de bv bleef hij tenminste wel wat langer dan 3 seconden zitten/liggen
Je borst is groter dan haar hoofdquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
hadden we het over kleine babietjes ???
check:
[ afbeelding ]
*en stuwing zo te zien*
Rienk dronk niet in de bv houding, maar languit zodat hij omzich heen kon kijken, dan hoefden we niet met de fles achter zijn mond aanquote:Op maandag 10 januari 2011 17:51 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Aapie Rienk!Echt super schattig vind ik die nesthaartjes!
Ik herken dat wat je schrijft over een rustmomentje samen echt, dat is hier net zo. Wilde Rienk toen hij flesvoeding kreeg niet meer stil bij je knuffelen tijdens het voeden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Oh, ik wilde daar ook al naar informeren. Ik heb ook nog melk over, maar het is niet zo veel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:34 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb gister gebeld met de VU of zij mijn opgeslagen melk kunnen gebruiken als testmelk, maar dat is niet meer nodig.
Nu zit ik met een vriezer vol melk die madam niet drinkt.
Heeft iemand interesse?
Ik zou het zo zonde vinden om het door de wc te moeten spoelen
NB: Ik slik wel L3 medicatie, dus het is wellicht niet geschikt voor hele kleine kindjes.
met nesquick erdoor desnoods.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:06 schreef Saffier het volgende:
En je kan het anders ook nog zelf opdrinken bij je brood
Dat dus. Ik vind het idd belachelijk van mezelf dat koeienmelk me niet tegenstaat en melk van mezelf wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:12 schreef lily het volgende:
Ik heb hetzelfde Ssserpente, gatver..het idee![]()
verder dan een slokje ben ik nooit gekomen en dat is wel genoeg
Stom heh, van een koe is het wel goed.
prachtige foto's dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |