Thanks meiden. (hormonale) anticonceptie doe ik niet aan en een zangerschap geloof ik ook niet. Als mijn borsten soepel voelen kolf ik echt minder. Op mijn werk kolf ik ongeveer 120-130cc totaal. Ik kolf maar 1 keer op mijn werk omdat ik (nu nog) halve dagen werk.
Ik heb dan (net niet) 1 voeding en in de praktijk krijgt Ylana er meestal 2 van 150 als ik weg ben. Officieel zou ik als ik thuis ben dan meteen weer moeten kolven om gelijk te lopen met haar, maar elke keer blijkt dat zodra ik klaar ben met kolven ze wil eten, daar ben ik dus maar mee gestopt.
Wel 's ochtends nog ongeveer de helft van de tijd een voeding over, dus over all heb ik zat.
'Doorslapen' doet ze trouwens al langer besefte ik net, het is al een hele tijd van ong 19 uur naar 3-4 uur 's nachts en dan een nachtvoeding maar de afgelopen 3 avonden loopt ze te klooien (klusteren?) zodat ze er pas tegen 21-22 uur inligt. Dan heb je naar 6 uur 's ochtends dezelfde periode natuurlijk.
Bedankt meiden, zelf slecht slapen en moe en wat spanningen hier maken me onzeker, is niet nodig
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana