abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91540695
even zonder bij te lezen
ik jompel asociaal :@ voor mezelf *G*
ik geef (nog steeds op 1 fles na en de boterham) borstvoeding
nu alweer 8 maanden
pi_91541014
En dat terwijl je niet had gedacht borstvoeding te gaan geven. Toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91543599
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Ticootje het volgende:
En dat terwijl je niet had gedacht borstvoeding te gaan geven. Toch?
klopt, is me steeds gezegd vanwege mn medicatie gebruik!
  woensdag 19 januari 2011 @ 07:37:35 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  woensdag 19 januari 2011 @ 08:23:41 #280
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91549951
Wat goed draculettetje *O*

Ik voed inmiddels langer dan bij Tobias en nog steeds ben ik bang dat mijn produktie ineens in elkaar klapt en het dan over is en dus alsnog 'mislukt'. Ylana klooit ook momenteel, vooral de eerste live-voeding na een flesje is het ff knokken, dan moet ze weer werken voor haar eten en madam is van het makkelijke tegenwoordig. Doorslapen (van 21/22 naar 6 uur nu 3 nachten op een rij) vind ik ook al geen goed idee :') het is ook nooit goed he :') , dat was nl begin van he einde van de bv bij Tobias en levert minder stuwing dan wanneer ze wél komt 's nachts :?
Wie geeft mij ff een schop? Dan sta ik weer met 2 benen op de grond daarna.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_91550263
Saffier, echt je doet het gewoon prima, probeer het iets los te laten en geniet er gewoon van. Je productie zal heus niet in 1x in elkaar klappen, zeker niet omdat je nu ook alweer een tijdje aan het voeden bent... Je productie wordt steeds stabieler en het ontbreken van stuwing is helemaal geen teken dat je productie daalt ofzo, maar meer dat je borsten een hoop melk kunnen hebben zonder stuwing en lekken. Je productie kan in elkaar klappen door zwanger te worden of hormonale anticonceptie te gebruiken... Dat soort dingen.
Ik heb ook begrepen dat de meeste melk tijdens de voeding wordt aangemaakt, maar dat zou ik even moeten opzoeken als je daar echt een bron van wilt hebben.

Relax!

(Ik kolf 's morgens de laatste 2 dagen 300cc, en ik heb daar helemaal geen stuwing van, sterker nog ze voelen zacht en soepel... En dr komt een partij melk...)
pi_91550770
300 cc kanonne! Mijn max ligt momenteel op 180 ongeveer.. Maar heb je dan 's morgens al gevoed?

Saffier je doet het super!! *O*
Draak *O*
pi_91550890
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:14 schreef Orea het volgende:
300 cc kanonne! Mijn max ligt momenteel op 180 ongeveer.. Maar heb je dan 's morgens al gevoed?

Saffier je doet het super!! *O*
Draak *O*
Ja :') Ik snap ook soms niets van mn productie... De ene keer dan met moeite 300 over de hele dag, de afgelopen 2 dagen moet ik de 2e kolf sessie gewoon stoppen omdat ik anders gewoon veel te veel heb.
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:43:48 #284
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91551341
Draakje *O* Fijn zeg!

Tico wow! Wat een hoeveelheid!

Saffier jullie zijn super goed op weg!
pi_91551405
Ja maar dit was duidelijke en gevalletje overproductie hoor... Ze kwam opeens vaak snachts en ik maar aanleggen... Maar nu heb ik door dat ze niet wakker wordt voor honger maar dat ze me gewoon zoekt... Vannacht ging het echt een stuk beter doordat ik haar dus snachts niet meteen ging voeden maar eerst even kijken of ze ook rustig werd zonder tiet. 2 nachten dus steeds even wakker en dan legde ik mn hand op haar en dan zakte ze weer weg... Vannacht dus pas om 5 uur voor een voeding omdat ze mn hand aanviel. Maar door die nachten ervoor dat de nachtvoedingen steeds meer werden heeft mn productie waarschijnlijk een soort boost gekregen.
pi_91551591
Ik moet vaker vermelden hoeveel ik kolf zit op 220 ineens :D
pi_91551950

270 :') Het loopt terug :')
pi_91552039
Kanonne.... Dit zal wel komen omdat ik vanmorgen beetje stuwing door de nacht had. Ze had wel lang gedronken vanmorgen maar toch niet genoeg dan..

Lag ook aan links dat ik nu meer had. Normaal daar maar 40 cc ofzo nu ineens 90 ;)
pi_91552176
Gister had ik dus meer... Toen moest ik ff de flessen wisselen omdat mn rechter helemaal los ging...
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:53:36 #290
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_91553159
Tico, je weet dat ze ook grotere flessen hebben? Die gebruikte ik altijd. Gemiddeld 250cc kolven, dan wil je wel grotere flessen ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_91553239
Dit is niet altijd hoor...
Ik ben er wel blij mee, want ik geef dus 450cc mee naar het kdv.. Daarvan gaat er minimaal 100 door de gootsteen, maar met deze productie vind ik dat niet zo erg.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:04:53 #292
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91553555
Thanks meiden. (hormonale) anticonceptie doe ik niet aan en een zangerschap geloof ik ook niet. Als mijn borsten soepel voelen kolf ik echt minder. Op mijn werk kolf ik ongeveer 120-130cc totaal. Ik kolf maar 1 keer op mijn werk omdat ik (nu nog) halve dagen werk.
Ik heb dan (net niet) 1 voeding en in de praktijk krijgt Ylana er meestal 2 van 150 als ik weg ben. Officieel zou ik als ik thuis ben dan meteen weer moeten kolven om gelijk te lopen met haar, maar elke keer blijkt dat zodra ik klaar ben met kolven ze wil eten, daar ben ik dus maar mee gestopt.
Wel 's ochtends nog ongeveer de helft van de tijd een voeding over, dus over all heb ik zat.

'Doorslapen' doet ze trouwens al langer besefte ik net, het is al een hele tijd van ong 19 uur naar 3-4 uur 's nachts en dan een nachtvoeding maar de afgelopen 3 avonden loopt ze te klooien (klusteren?) zodat ze er pas tegen 21-22 uur inligt. Dan heb je naar 6 uur 's ochtends dezelfde periode natuurlijk.

Bedankt meiden, zelf slecht slapen en moe en wat spanningen hier maken me onzeker, is niet nodig :*
Ylana
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:05:25 #293
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91553569
Wow Ticoo!! Ziet er goed uit zeg!

_O- loopt terug _O- 270 :')
Ylana
pi_91553785
Die 250 flessen vind ik niet handig want mijn koeltasje kan die niet kwijt.. En om nou weer een nieuwe te kopen ;) en meer als 600 cc kolf ik toch niet in 2 keer dus 4 kleine flesjes zijn prima.

Bij een volgende baby ga ik toch wel een dubbelzijdige kopen. Scheelt tijd en hoeveelheid cc's. Leia drinkt gewoon alles op namelijk! Ze drinkt nu 1 keer 60 /80 cc en 2 keer 150 tussen 8 en half 5 :)
pi_91555171
jeetje tico, wil je dat die van mij ook eens leren?!
wel fijn dat je nu zeker genoeg mee kan geven naar het dagverblijf

saffier :*

orea ik vind het zo leuk als je praat over een volgende baby, zou je gegund zijn

bij mij loopt het nu in de avond een beetje terug, maar ik heb het idee dat ik ongi moet worden
dus dat zou dan kloppen
pi_91557600
Ik denk dat ik bij een volgende ook een andere kolf koop. Wellicht scheelt me dat ook in opbrengst.

Oja #bekentenis: ik gebruik nu ong een weekje domperidon en dat levert me iets meer kolfproductie op. En ongeveer van d'r kont afzakkende nachtluiers :') Ik pas dus wel op dat ik Emma niet al te vaak aanleg, max a 3 uur, anders zit ik zo weer aan een overproductie. 's Nachts heeft ze ook vaak weer genoeg aan 1 borst. En das wel leuk enzo, maar niet als je niet kunt kolven.
pi_91557667
Ik merk dat er een cyclus op gang aan het komen is.. De dips zijn elke maand ergens... Maar ik lek nog niet.
pi_91557680
Oh... fokwet... Dat ik dat durf te schijven he?
  woensdag 19 januari 2011 @ 12:59:08 #299
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_91557736
Jij wíl gewoon ongesteld worden volgens mij :D
Ylana
pi_91559767
Ik ben 2 weken te laat maar ben het wel inmiddels!

Wup haha leia stroomt ook over!! Lang leve de dom ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')