is meer een push voor mezelf om er eens iets aan te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
deze kan echt niet koen (jou UI dan)
Je woont daar in de buurt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef lipjes het volgende:
het was gisteren bij ons echt; ZON GROTE VUURBAL JONGE
BAM!
Mogguh!quote:
Ah, dan woon je dichterbij dan ik... ik op ong 20 km... op de route van de wolkquote:
nee, wij zaten aan de goeie kantquote:
wij gelukkig nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan woon je dichterbij dan ik... ik op ong 20 km... op de route van de wolk
Michquote:
michasquote:
daar woon ik heul nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef tdrone het volgende:
mensen die in de randstad wonen
hoi binnenkomers
ik vermoed dat er een avondmeet in gedachten is ofoquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
ik vind de meet trouwens wel laat...
kunnen we niet rond 2 uur afspreken? Ik moet namelijk rond 6 uur weer weg..
Brabo'squote:
Dan ben ik er niet... simpel... ga niet voor een uurtje op en neer naar Utrecht...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat er een avondmeet in gedachten is ofo
quote:
bijna...quote:
Voor jou wil ik wel eerder komen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet... simpel... ga niet voor een uurtje op en neer naar Utrecht...
quote:
check:quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
ik vind de meet trouwens wel laat...
kunnen we niet rond 2 uur afspreken? Ik moet namelijk rond 6 uur weer weg..
Idd, goed opgeletquote:
Zeg...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef tdrone het volgende:
mensen die in de randstad wonen
hoi binnenkomers
Negeren werkt het beste benny... gewoon laten kletsen...quote:
maar wat denk je van half 4??quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Negeren werkt het beste benny... gewoon laten kletsen...
Ik weet niet wat het plan is, maar als we nummers uitwisselen, kan je toch gewoon aansluiten rond die tijd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar wat denk je van half 4??
want ik heb namelijk bijbaan tot 1 uur...
ja ligt eraan.. als jullie al 1,5 uur bezig zijn heeft het voor mij ook geen zin om nog naar utreg te komen (voor mij is het stukken verder dan jij)quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het plan is, maar als we nummers uitwisselen, kan je toch gewoon aansluiten rond die tijd...
waarmee bezig dan? Mijn ervaringen met meets is dat het echt niet uitmaakt als je later komt of eerder weggaat..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ligt eraan.. als jullie al 1,5 uur bezig zijn heeft het voor mij ook geen zin om nog naar utreg te komen (voor mij is het stukken verder dan jij)
dan is 3 uur toch een mooi compromis?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarmee bezig dan? Mijn ervaringen met meets is dat het echt niet uitmaakt als je later komt of eerder weggaat..
Plaatje doet het niet hier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:37 schreef tdrone het volgende:
dit topic heeft een zuid Amerikaanse parelmoervlinder nodig!
[ afbeelding ]
eigendunkquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef Michhas het volgende:
Dit topic heeft een Michhas nodig (toen was mijn haar nog lang)
[ afbeelding ]
IKEAquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
eigendunk
heb je die fotos op de achtergrond zelf gemaakt?
Zien jullie mij ook van mijn echte kant!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu ben je ipv een lekker wijf een freaky creature
Bahahahahahahaha TOMMMIEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:44 schreef Lutte het volgende:
Michhas, weet je waar je op lijkt?
[ afbeelding ]
Ik kan die niet zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:44 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vraagt om een recente pic...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan die niet zien
Maar mijn haar is er nu af he
Morgen wel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan die eis kan ik helaas op dit moment niet voldoen
Wat hatelijk, ik wilde alleen een grapje makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:44 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je enig idee hoe cool Tommie is?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat hatelijk, ik wilde alleen een grapje maken
Tommie is cool!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat hatelijk, ik wilde alleen een grapje maken
Tommie is een debiele knuffel. Ben je mooi klaar mee Miegast.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe cool Tommie is?
Uw antwoord;quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe cool Tommie is?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tommie is een debiele knuffel. Ben je mooi klaar mee Miegast.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tommie is een debiele knuffel. Ben je mooi klaar mee Miegast.
Lutte en CC zijn mod van CRE geworden, nieuw subforumquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
GoedemorgennnnSinds wanneer is luttekut blauw?
Goedemorgen DW!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
GoedemorgennnnSinds wanneer is luttekut blauw?
Oke. knutselkontjes enzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lutte en CC zijn mod van CRE geworden, nieuw subforum
Oh en goedemorgen
Oke.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goedemorgen DW!
Sinds eergisteren, samen met CC.
Hoi.quote:
Gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:12 schreef iBenny het volgende:
tiedroon... doe eens reageren
[VOH]Strijd der titanen: Bart vs. Jennifer
Is die jennifer er nu nog niet uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:12 schreef iBenny het volgende:
tiedroon... doe eens reageren
[VOH]Strijd der titanen: Bart vs. Jennifer
MICHHHHquote:
Neuhjquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is die jennifer er nu nog niet uit
Jaa!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
je bedoelt die met dat lalala in?
Lieve UIquote:
Ik hou me vast aan jou!quote:
Dankjewel!quote:
Aan de muur?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan mijn spiegeltje niet vinden
Wat een boefje!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef tdrone het volgende:
Benny is mijn (serieuze) posts aan het editten
Ik doe mee!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
daarom hier één protestsmiley voor benny
Omdat offtopic uit post verwijderenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef tdrone het volgende:
Benny is mijn (serieuze) posts aan het editten
Kan ie ook een keer modereren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat offtopic uit post verwijderen
Doei tdronequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef tdrone het volgende:
probeer het maar goed te praten![]()
ik spring nu uit het raam dag mensen
Ik heb deze week meer gedaan dan heel vorig jaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij heeft gisteren nog heel ONZ gered van de ondergang
grgrquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef tdrone het volgende:
probeer het maar goed te praten![]()
ik spring nu uit het raam dag mensen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij heeft gisteren nog heel ONZ gered van de ondergang
ik heb toch besloten om binnen te blijven was nogal koud toen ik het raam opendeedquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doei tdrone
Fijn je gekend te hebben
Ik heb nog steeds niks gedaan behalve vragen beantwoord.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb deze week meer gedaan dan heel vorig jaar
Doe een muts, sjaal, wanten, ed. aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb toch besloten om binnen te blijven was nogal koud toen ik het raam opendeed
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb deze week meer gedaan dan heel vorig jaar
Die is groot. En beslagen.quote:
iBenny 48 uur Doodverwensingquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe een muts, sjaal, wanten, ed. aan.
Zal vast ook schelen in de landing
Klinkt logischquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb vorig jaar meer voor Sport gedaan dan heel deze dag.
School, heb een gesprek over stoppen met de opleiding. Daarna naar mijn hopelijk toekomstige werkplekquote:
Oke succesquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
School, heb een gesprek over stoppen met de opleiding. Daarna naar mijn hopelijk toekomstige werkplek
Je was toch net klaar met havoquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
School, heb een gesprek over stoppen met de opleiding. Daarna naar mijn hopelijk toekomstige werkplek
halfjaar gleeden en anderhalf jaar geledenquote:
Ik kom eraan!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:00 schreef NBT het volgende:
tot mijn collega terug is...![]()
En Michhas, ik wil je wel eten maar dan moet je toch echt deze kant op komen.
Eet smakelijk swaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:12 schreef tdrone het volgende:
en het is weer komkommer boterhammen tijd
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:12 schreef tdrone het volgende:
en het is weer komkommer boterhammen tijd
ow... heb net een boterham achter mn kiezen...quote:
In Nederland is het al middag hoorquote:
Ik heb nog niks op vandaag!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow... heb net een boterham achter mn kiezen...
Ja, maar hier dus nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
In Nederland is het al middag hoor
Stu
quote:
Maar dan klinkt het hier nog wel vreemdquote:
Het klinkt voor mij vreemd om te zeggen 'goedenmiddag' terwijl het hier nog ochtend is. Maar goed, jullie zijn in de meerderheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dan klinkt het hier nog wel vreemd
Ik eet altijd pas als ik ga lunchen... maar me collega is weer terug van vakantie en die gaat altijd om 12 uur zonder overleggen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Wel goed voor jezelf zorgen hea...![]()
Same herequote:
Onuitstaanbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here
Het is ineens supermistig geworden, binnen 5 minuten was er ineens niks meer te zien
Das ook niet lief...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik eet altijd pas als ik ga lunchen... maar me collega is weer terug van vakantie en die gaat altijd om 12 uur zonder overleggen!
GHIhgihighihihiquote:
Pyjama'squote:Op donderdag 6 januari 2011 12:49 schreef 92Merel het volgende:
En toen kwam mn moeder binnen en had er commentaar op dat ik nog steeds in mn pyjama zit![]()
Eet smakelijk michhas
Pyjamabroek met aapjes én een badjas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pyjama's. Badjassen met je eigen naam
.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pyjamabroek met aapjes én een badjas.
Pics!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pyjamabroek met aapjes én een badjas.
Het erge is dat ik nog ergens een foto van mij in die pyjamabroek hebquote:
Pics !quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:
Ik had vroeger een troetelbeertjes pyjama__!
Jawel, want mijn naam staat op mijn badjas.quote:
NAKENDquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pics !
Ik keek vroeger altijd de troetelbeertjes
Ik kan die van mij er ook op schrijven hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel, want mijn naam staat op mijn badjas.
Sstquote:
....en bedankt Zerokuquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik wilde die foto nog wel laten zien
Dat ga je ook nog gewoon doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En ik wilde die foto nog wel laten zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Hebben we dat verder niet dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aawwh![]()
En jeejnu hebben we iets gemeen !
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is dit in de winterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die was niet voor jouquote:
Weet je hoe tan2 kout dat is.quote:
Verder wel leuke aapjes. Niet zo leuk als mijn badjas overigens.quote:
Pic van je badjasquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verder wel leuke aapjes. Niet zo leuk als mijn badjas overigens.
Idd, veel leukerquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Verder wel leuke aapjes. Niet zo leuk als mijn badjas overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Zeroku het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:04 schreef tdrone het volgende:
hoi mensen, apen en merel in de korte broek
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:03 schreef Zeroku het volgende:
Dat ben jij heul niet... en dus is dat ook jou badjas nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit hier te tsjillen in m'n badjas. heb geen tijd om actuele foto's te makenquote:
Eet je dat met een vork?quote:
Slecht man.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ik zit hier te tsjillen in m'n badjas. heb geen tijd om actuele foto's te maken.
Ik heb die badjas pas sinds kerstquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slecht man.
En mijn foto was ook niet actueel.
ja, hij was redelijk dik!quote:
maar wel lekkerquote:
Mooizoquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, hij was redelijk dik!
[..]
maar wel lekker
badjas... wat moet je ermee...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb die badjas pas sinds kerst.
En dan heb je er al die tijd nog geen foto van gemaakt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb die badjas pas sinds kerst.
Ja, laat ik lekker zonder kleren voor de raam gaan zitten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
badjas... wat moet je ermee...
is gewoon een tussenoplossing... je kleedt je gewoon aan, of niet...
Neen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan heb je er al die tijd nog geen foto van gemaakt?
Kleed je dan gewoon aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, laat ik lekker zonder kleren voor de raam gaan zitten.
Waarom zou ik me aankleden als ik binnenblijf.quote:
Sorry.quote:
Omdat je dan geen badjas aan hoeft...quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom zou ik me aankleden als ik binnenblijf.
das een badjas met een hoog stemmetje...quote:
garp?quote:
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hou je echt van Michhasjes met badjasjes?
ze houdt van je mich...quote:
Ik las het!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze houdt van je mich...
laat benny het maar niet zien
Noteerdquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ze houdt van je mich...
laat benny het maar niet zien
gewoon... je weet toch...quote:
hoeveel notes heb ik al mod benny?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
HEUH MERUL EN MIERGAST ZIJN JULI EEN STELLETJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof je dat zelf niet kunt zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon... je weet toch...
[..]
hoeveel notes heb ik al mod benny?
bezorgd dat jou geen liefdesverdriet dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Delegeren... dat is waar ik goed in ben!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof je dat zelf niet kunt zien./
Ik merk hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Delegeren... dat is waar ik goed in ben!
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel notes heb ik al mod benny?
Geloof dat het toch niet helemaal voor je wil werken..quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Delegeren... dat is waar ik goed in ben!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bezorgd dat jou geen liefdesverdriet dan?
Kijk;quote:
Wat heeft dit te betekenenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet? Oh mooizo, want als jij echt zo gepassioneerd was over Michhas had ik wel een stapje terug gedaan hoor.quote:
Ik weet het nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk;
[..]
Wat heeft dit te betekenen
niet?quote:
Dank je... scheelt weer iets zoekwerkquote:
Je vergeet de belangrijkstequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
MDNBT
MerelMichhas
BennyMerel
Dat gaat goed hier
Idd, je vergeetquote:
Oeh... laat het Lutte maar niet horenquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:21 schreef iBenny het volgende:
MDNBT
MerelMichhas
BennyMerel
Dat gaat goed hier
Ik kopieerde verkeerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oeh... laat het Lutte maar niet horen
met wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |