is meer een push voor mezelf om er eens iets aan te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
deze kan echt niet koen (jou UI dan)
Je woont daar in de buurt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef lipjes het volgende:
het was gisteren bij ons echt; ZON GROTE VUURBAL JONGE
BAM!
Mogguh!quote:
Ah, dan woon je dichterbij dan ik... ik op ong 20 km... op de route van de wolkquote:
nee, wij zaten aan de goeie kantquote:
wij gelukkig nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan woon je dichterbij dan ik... ik op ong 20 km... op de route van de wolk
Michquote:
michasquote:
daar woon ik heul nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef tdrone het volgende:
mensen die in de randstad wonen
hoi binnenkomers
ik vermoed dat er een avondmeet in gedachten is ofoquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
ik vind de meet trouwens wel laat...
kunnen we niet rond 2 uur afspreken? Ik moet namelijk rond 6 uur weer weg..
Brabo'squote:
Dan ben ik er niet... simpel... ga niet voor een uurtje op en neer naar Utrecht...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat er een avondmeet in gedachten is ofo
quote:
bijna...quote:
Voor jou wil ik wel eerder komen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet... simpel... ga niet voor een uurtje op en neer naar Utrecht...
quote:
check:quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
ik vind de meet trouwens wel laat...
kunnen we niet rond 2 uur afspreken? Ik moet namelijk rond 6 uur weer weg..
Idd, goed opgeletquote:
Zeg...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef tdrone het volgende:
mensen die in de randstad wonen
hoi binnenkomers
Negeren werkt het beste benny... gewoon laten kletsen...quote:
maar wat denk je van half 4??quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Negeren werkt het beste benny... gewoon laten kletsen...
Ik weet niet wat het plan is, maar als we nummers uitwisselen, kan je toch gewoon aansluiten rond die tijd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar wat denk je van half 4??
want ik heb namelijk bijbaan tot 1 uur...
ja ligt eraan.. als jullie al 1,5 uur bezig zijn heeft het voor mij ook geen zin om nog naar utreg te komen (voor mij is het stukken verder dan jij)quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het plan is, maar als we nummers uitwisselen, kan je toch gewoon aansluiten rond die tijd...
waarmee bezig dan? Mijn ervaringen met meets is dat het echt niet uitmaakt als je later komt of eerder weggaat..quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ligt eraan.. als jullie al 1,5 uur bezig zijn heeft het voor mij ook geen zin om nog naar utreg te komen (voor mij is het stukken verder dan jij)
dan is 3 uur toch een mooi compromis?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarmee bezig dan? Mijn ervaringen met meets is dat het echt niet uitmaakt als je later komt of eerder weggaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |