Ok, cool, ga ik zo ff verder naar kijken. Scheelt me weer 10kmquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
ipv van de Rotteroute zou ik langs het vliegveld over de GK van Hogedorpweg en dan de Roderijseweg en dan de Noordeindseweg pakken is 40 km vanaf Dordt
Over de Brien is misschien wel om, maar denk ik wel sneller. Heb altijd het idee dat bebouwde kom langzamer gaat ook al is het korter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Over de Brienenoord is ook om, maar wel lekker als heuveltraining voor je RVV Erasmusbrug is ook goed, ik zou ze afwisselen. Door de stad is een makkie, alsmaar rechtdoor vanaf Laan op Zuid over de Coolsingel en Schiekade. Enne heen en terug op 1 dag moet je best aankunnen hoor.
Die route doe ik met de auto altijd, is voor de fiets wel wat om.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:57 schreef kaasplankje het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)eSGijERzHAax6NWt4ABA;
Nou, je rijdt bij die brug een flinke lus en de brug zelf kost ook tijd, ong 10 min extra, maar wel een lekkere training voor een keertjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:58 schreef Freddeh het volgende:
Over de Brien is misschien wel om, maar denk ik wel sneller. Heb altijd het idee dat bebouwde kom langzamer gaat ook al is het korter.
Je moet dan even op lopen klikken sorry mn link werkt niet goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:00 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Die route doe ik met de auto altijd, is voor de fiets wel wat om.
Stuur en frame moeten op elkaar afgestemd zijn. Ik heb ooit eens een racestuur op een gewoon hybrideframe gezet. Dat was geen succes. Stuurde niet echt lekker. En wat vooral belangrijk is, bij een racestuur zijn V-brakes redelijk lastig te combineren met je remgrepen, cantilevers dan weer heel erg goed. Maar voor cantilevers moet je dan weer achter een stuitnok voor je kabel hebben. Je kunt improviseren maar dan lever je remkracht in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Omdat ik deze discussie nogal van belang vindt, even overgenomen:
ulta_ivo zei:
[..]
Is dat door het frame, of de stuurconfiguratie/ Maw, als ik een race stuur er op laat zetten, wordt het dan beter?
Nooit gezien, en als ze bestaan zijn ze vast fucking duurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OK...ik denk dat ik snap wat je bedoelt ivo. Een waarschijnlijk rare vraag, maar zou je op de GT ook HS11's kunnen zetten? Of passen die alleen op een recht stuur? Ik neem aan dat je hiervoor STI-shifters moet hebben die met de HS11 of 33 combineren, dus hydraulisch aan kunnen, die bestaan waarschijnlijk niet?
Ik probeer ook uit te vogelen wat het beste compromis is. De Stevens GT is heel goed. Maar eigenlijk ook duurder dan ik wil gaan. Cube en Trek maken ook wel aardige woon-werk-vakantiefietsen maar die hebben allemaal een recht stuur. Zaterdag weer wat fietsenmakers langs, nog wat meer info vragen. Omdat ik zwaar ben en polsklachten heb, wil ik wel een heel goed passende fiets, dus on-line kopen doe ik liever niet in dit geval.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
als ik jou was voor een niet al te duur fietsje gaan met propere afmontage, dat wel.
Er zijn ooit Magura remgrepen gebouwd voor racesturen. Die zijn ontzettend duur. Een enkele handelaar heeft ze noch maar verkoopt ze alleen aan vaste klanten. Op Ebay orden ze tegen goudprijzen verkocht. In combinatie met 8-vits Ergopower hebben ze ook bestaan, maar die heb ik zelfs nog nooit in het echt gezien, laat staan in de hand gehad. Die waren voor Edco/Sachs.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
OK...ik denk dat ik snap wat je bedoelt ivo. Een waarschijnlijk rare vraag, maar zou je op de GT ook HS11's kunnen zetten? Of passen die alleen op een recht stuur? Ik neem aan dat je hiervoor STI-shifters moet hebben die met de HS11 of 33 combineren, dus hydraulisch aan kunnen, die bestaan waarschijnlijk niet?
In de zomer mag ze weer een wit lintje + wit zadel..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Zou een wit stuurlintje haar niet chiquer staan?
15cm, gok ik? En dan staat m'n zadel al wat lager. Ben d'r aan gewend..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef Freddeh het volgende:
Lekker wijffie hoor Oksel
Toch een flinke drop van zadel naar stuur. Hoeveel cm is dat?
Zat bij m'n fiets, en de meerprijs voor carbon is zo achterlijk veel ten opzichte van de winst..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Mooi fietsje verder wel, ook al heb ik vrij weinig met Celeste
Had je trouwens een specifieke reden voor een alu zadelpen in een carbon frame?
Tsjonge, hoe diep zit je wel niet als je in de beugel hangt...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:08 schreef Oksel het volgende:
Mijn dame is af..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bianchi 928 T-Tube B4P, full carbon frame
Campagnolo Centaur carbon groep
Campagnolo Zonda wielen
GP4000s bandjes
Deda stuurpen / stuur / zadelpen (alu)
Carbonnen bidonhouders (wat een onzin!)
FSA crank carbon
San Marco celeste zadel (titanium)
Look carbon pedaaltjes
![]()
![]()
Ik heb dus sinds aanschaf andere wielen, banden, pedaaltjes, zadel en stuurlint erop gezet. En nu vind ik dat ze af is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |