epic fail pour moi!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Nacht van donderdag op vrijdag
officieel heet ie Frank Kjaerby Jensen. Dane is Engels voor Deen en die naam heeft ie aangenomen omdat ie niet teveel gelinkt wilde worden aan broer Robertquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan hij Deens?Dacht dat het zo'n surrogaat-Deen was.
en nog ontopic ook!quote:
vol verbazing en met veel pijn zitten kijken en lachen! merci!quote:
18 en ouderquote:
nog even wachen dusquote:
no way, ga hem zo met de kids kijkenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
no way, ga hem zo met de kids kijken![]()
![]()
herkenbaar?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
!!
Die paaldansmeisjes hahahaahh
Maar ik kan m niet zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
no way, ga hem zo met de kids kijken![]()
![]()
op www.danspalen.com staan er genoegquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee maar als je een paaldanspaal kan fixen voor mijn kamer, graag.
Ja die dingen zijn duurquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op www.danspalen.com staan er genoegnee, ik betaal niet
zie het als een investering. als je genoeg oefent is er goud geld in te verdienen!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie het als een investering. als je genoeg oefent is er goud geld in te verdienen!
nja, gewoon 1 2ehands kopen (let wel ff op hygiëne) en in je slaapkamer aan de slag. zijn er op youtube geen paaldanslessen te vinden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
da's waar. Ik wil nog wel een keer op paaldanscursus maar dat is al helemaal ziekelijk duur. :")
Geen idee, maar ik zou het nog een keer met een vriendin gaan doen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, gewoon 1 2ehands kopen (let wel ff op hygiëne) en in je slaapkamer aan de slag. zijn er op youtube geen paaldanslessen te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |