hai haiquote:
Ga eens pitten joh.quote:
hoiquote:
doeidoei.quote:
waar zijn de tijden gebleven waar niemand om een fipo gaf [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERSquote:
6 uur erna pas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar zijn de tijden gebleven waar niemand om een fipo gaf [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERS
Goede tijd was datquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar zijn de tijden gebleven waar niemand om een fipo gaf [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERS
ik vraag me eigenlijk af of het een record isquote:
quote:
Dat !quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat kut. Laat dit maar gewoon aan Adele.
Iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:52 schreef wwwer het volgende:
[..]
Denk dat er gewoon niemand positief was....
Waarschijnlijk wel, al weet ik dat bij dit niet zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Michiel is gelukkig eerlijk. Gieliepielie zou al fappend weer een blik bejaarden hebben opengetrokken en twaalf keer WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE! hebben geroepen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:59 schreef Sersjee het volgende:
Ik kom even zeggen dat ik blij was met die abominabele cover, want daardoor moest ik m'n bed wel uit om de radio uit te zetten en kom ik toch nog op tijd op m'n werk. Bedankt, bandje-van-wie-ik-de-naam-al-weer-lang-en-breed-vergeten-ben!
Inderdaad. In een ruim opgezette dierentuin is nog wel te doen vind ik, maar thuisquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:11 schreef alors het volgende:
tyf toch op zeg, zulke beesten moet je helemaal niet thuis willen houden.
Hans is gewoon de nieuwe Steve Jobs van de wereld, Hans is niet te evenarenquote:
Het is patat!quote:
FRIET !!!quote:
Goeiemorgenquote:
wehehe dat heb ik nou met al die Fake Blood, Ducksauce en Hello diarree op 3fm.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:58 schreef themauster het volgende:
Wat een verschrikkelijke kutplaat en natuurlijk vinden de djs dit weer geweldig
Hello is een goed nummerquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:01 schreef alors het volgende:
[..]
wehehe dat heb ik nou met al die Fake Blood, Ducksauce en Hello diarree op 3fm.
Wat goed/leuk/lekker is, verschilt natuurlijk per persoon hè. Smaken verschillenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hello is een goed nummeren megahit dus logisch dat dat regelmatig gedraaid word
. Zal volgende week vast wel minder worden
. Is trouwens niet alleen 3fm, maar ook andere zenders draaien hem nu regelmatig
.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:09 schreef CindieY het volgende:
Heuj, ik zie nu pas dat ik een slaap lekker tweet kreeg van Rudy![]()
Doe ikquote:
Maar je bent het wel met me eens toch ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat goed/leuk/lekker is, verschilt natuurlijk per persoon hè. Smaken verschillen
Helaas zijn ze zeldzaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe ikWel tof dat er nog 'bekende' Nederlanders zijn die de moeite nemen te reageren op iets wat je tweet.
Over 'Hello'? Lekker nummer, maar geen muzikaal hoogstandje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar je bent het wel met me eens toch ?.
Dat ben ik dan ook weer eens met jequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over 'Hello'? Lekker nummer, maar geen muzikaal hoogstandje.
Die plaat van James Blake vind ik dan weer best tof, en ook Spinvis is in het geval van sommige nummers best leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef themauster het volgende:
Ze hadden beter die dag van de dufheid vandaag kunnen doen ipv gisteren eerst James Blake en nu Spinvis
En dat is maar goed ook, het zou een saaie wereld worden als iedereen maar 't zelfde leuk vond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die plaat van James Blake vind ik dan weer best tof, en ook Spinvis is in het geval van sommige nummers best leuk.
Smaken verschillen.
Trusten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen![]()
.
Tot vanavond allemaal.
En eenaan CindieY
.
Trusten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen![]()
.
Tot vanavond allemaal.
En eenaan CindieY
.
Whehequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf aait Cindy
Alles GUCCIIIIIIIII??!!!1/
[ afbeelding ]Hans[ afbeelding ]
wolfie!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf aait Cindy
Alles GUCCIIIIIIIII??!!!1/
[ afbeelding ]Hans[ afbeelding ]Roel
ja thnx, ik hoordeDomien het zeggen, chill nrquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kidda - Strong Together
Volgens 3FM.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |