dat is niet echt origineel toch? En daarnaast is het nog toegestaan ookquote:
Van Dale:quote:Op zondag 16 januari 2011 18:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat is niet echt origineel toch? En daarnaast is het nog toegestaan ook
Niet echt een aanrader, maar het mag volgens mij wel
Je ziet het wel vaker, maar niet met een streepje ertussen volgens mij. En daarbij is het fout.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:22 schreef FedExpress het volgende:
dat is niet echt origineel toch? En daarnaast is het nog toegestaan ook
Niet echt een aanrader, maar het mag volgens mij wel
streepje lijkt mij gewoon een afbreekstreepje omdat het woord verder gaat op de nieuwe regel?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je ziet het wel vaker, maar niet met een streepje ertussen volgens mij. En daarbij is het fout.
Dat is toevallig zo in de quote. Als je naar het origineel gaat, zie je dat er een koppelteken in staat.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:27 schreef FedExpress het volgende:
hmmm, las het net hier:
http://taaladvies.net/taal/advies/tekst/35/
daar komt het op mij over alsof het wel mag, maar dat het niet echt een aanbeveling is...
maar goed, dan is het alleen niet origineel
[..]
streepje lijkt mij gewoon een afbreekstreepje omdat het woord verder gaat op de nieuwe regel?
in dat geval is het niet echt logisch neequote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toevallig zo in de quote. Als je naar het origineel gaat, zie je dat er een koppelteken in staat.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:58 schreef Klaploper het volgende:
okeee hier een recept die ik van mijn broer geleerd heb:
je neemt een keukenrol. en dan pak je ook shoarma met lekkere kruiden die je zelf wil ik doe meestal kaneel en nood me skaat... je doet de keukenrol los en je legt de rol op het aanrecht en dan doe je hem een beetje open draaien.. dan moet je op de wc rol het vlees leggen. dan draai je het vlees in de rol tot het dik genoeg is......
dan komt de miioeilijke stappppp:::: het frituren
als ze goud bruim zijn dan zijn ze goed je kan frituren in oly of in water
((((TIP:::: als je romige hapjes wil kan je ook frituren in melk of slag room gewoon in de frituur pan doen)))))
Bijna goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef Junglebeast het volgende:
Tuurlijk, als ik bijv www.koninginbeatrix.nl zou claimen en dan gekke dingen vertellen over onze vorst kan ze me aanklagen voor koningschennis en zo..
Zou net zo goed bij jou ook moeten werken.
Nood me skaat is gelukkig niet de enige foutquote:
Ik voel meer een mix van vrolijkheid en wanhoopquote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik word altijd vrolijk van het lezen van dit topic![]()
Tegelijkertijd word ik er wat triest van maar ik stuur vaak 'foutjes' door naar mijn beste vriendin en dan liggen we in een deuk....quote:Op maandag 17 januari 2011 00:41 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik voel meer een mix van vrolijkheid en wanhoop
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Je lade je telefoon in en loste je urine. Ik zeg dat je best een goeie zaak hebt
Kinderopvang in huishoudelijke sfeer...quote:Op maandag 17 januari 2011 22:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Veel te lang niet hier gepost, maar ik zou zeggen: leef je uit....
Zou jij je kind hier inschrijven?
Hehehehequote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kinderopvang in huishoudelijke sfeer...
Moet ik toch echt hier aan denken:
[ afbeelding ]
Tja, Hollanders. Die denken dat hun eigen dialect gelijk staat aan ABN.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Veel te lang niet hier gepost, maar ik zou zeggen: leef je uit....
Zou jij je kind hier inschrijven?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pcies, dit model Volvo was bepaald geen topper. Best leuke auto, maar ook genoeg gebreken. Zo is de wegligging de slechte ooit - van een Volvo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |